The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
#91
Er schijnt een matpartij geweest te zijn op het park tussen Kroatische en Servische fans :eeeek: .

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,21064899-2862,00.html">http://www.news.com.au/heraldsun/story/ ... 62,00.html</a><!-- m -->
Reply
#92
:| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.
Reply
#94
Genomico Wrote:
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.

:dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.

:dodgy:

Tja, als Overdune na mijn bericht in zijn bericht 'aanhangers van Cilic en Bozoljac' weghaalt, dan lijkt mijn reactie ook wel vreemd ja...
Reply
#96
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.

:dodgy:

Tja, als Overdune na mijn bericht in zijn bericht 'aanhangers van Cilic en Bozoljac' weghaalt, dan lijkt mijn reactie ook wel vreemd ja...

Het was niet bedoeld naar aanleiding van jou reactie. Vond het dom van mijn eigen reactie.. :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.

:dodgy:

Tja, als Overdune na mijn bericht in zijn bericht 'aanhangers van Cilic en Bozoljac' weghaalt, dan lijkt mijn reactie ook wel vreemd ja...

Het was niet bedoeld naar aanleiding van jou reactie. Vond het dom van mijn eigen reactie.. :oops:

Gebeurt iedereen wel eens :wink:


















De één alleen wat vaker dan de ander :razz: :wink:
Reply
#98
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.

:dodgy:

Tja, als Overdune na mijn bericht in zijn bericht 'aanhangers van Cilic en Bozoljac' weghaalt, dan lijkt mijn reactie ook wel vreemd ja...

My bad, zal volgende keer ff regeltje toevoegen.
Reply
#99
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote::| Het was vast een saaie pot om te kijken .. :wink:

Deze wedstrijd staat nog op het programma. Ik verwacht veel van deze talenten en ik hoop dus ook op een mooie 5 setter.

:dodgy:

Tja, als Overdune na mijn bericht in zijn bericht 'aanhangers van Cilic en Bozoljac' weghaalt, dan lijkt mijn reactie ook wel vreemd ja...

Het was niet bedoeld naar aanleiding van jou reactie. Vond het dom van mijn eigen reactie.. :oops:

Gebeurt iedereen wel eens :wink:


















De één alleen wat vaker dan de ander :razz: :wink:

Xtragaap4de ... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jammer dat ze pas 1 uur beginnen. Dat wordt een beetje laat. Wat een spanning morgenvroeg meteen. 32 wedstrijden. Hoe zijn onze spelers in vorm. Toch altijd lastig zo'n 1e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, dat wordt of heel blij wakker worden of verdomde chagrijnig als Blake, Murray, Malisse en/of Berdych verloren heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Jammer dat ze pas 1 uur beginnen. Dat wordt een beetje laat. Wat een spanning morgenvroeg meteen. 32 wedstrijden. Hoe zijn onze spelers in vorm. Toch altijd lastig zo'n 1e ronde.

Het wordt een zware nacht/ochtend voor mensen die Blake en Murray hebben!

Hup Carlos en Alberto :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb vannacht Murray, Blake, Soderling, Berdych en Del Potro al in actie. Spannend!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Heb vannacht Murray, Blake, Soderling, Berdych en Del Potro al in actie. Spannend!
Ik dezeflde, maar dan Malisse ipv Del P :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Potro en clemmie! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nalbi en Ollie komen heel goed weg, Nalbi zelfs 5-2 achter in de derde set [-( , maar de vraag is wat de hitte met hun lichaam heeft gedaan in zo'n lange wedstrijd.
Maar Nalbi, Rochs of Ginepri eruit voor 0 punten zou wel lekker zijn. Rochus 4 mp's tegen en Nalbi 6, heel jammer...

Maar dus inderdaad een hittealarm, dus een aantal wedstrijden zijn uitgesteld naar morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GODVER, Blake begint weer!

3-0 voor in de TB, 2x zelf aan service, die loopt de hele wedstrijd al prima, maar nu 3-3 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pakt ie daarna weer een minibreak, 6-4 voor, op 6-5 eentje op eigen service en nu weer 6-6 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij pakt hem alsnog met 10-8, COME ON Hakkuh
Compleet verdiende trouwens, want hij is alle stats de betere. Hij maakt zelfs 10 punten meer deze set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blake echt duidelijk de betere nu, met de dubbele break naar 4-1, hij staat echt goed te spelen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse James, wat een goede pot zeg =D>

Ik vond hem altijd een drol omdat hij me zo vaak genaaid heeft, maar het is wel echt een heerlijke speler om naar te kijken. Alleen maar beuken, veel winners, heel compleet. Als het dan zo loopt als vandaag, is het mooi om naar te kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er blij mee.

Ik heb toch een vrij verrassend team en als Blake gelijk verloren had dan was het nu al lastig geworden voor een topscore.

Team:
Djokovic
Serra
Fish
Ferrer (8x gekozen)
Safin
Haas (4x gekozen)
Davydenko (4x gekozen)
Blake
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zeg eens eerlijk. Wat moet je met Ferrer?
Reply
Hij wint denk ik wel van een vermoeide Tojo, maar daarna zal Stepanek te sterk zijn en dan is hij niet echt rendabel nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Ik ben er blij mee.

Ik heb toch een vrij verrassend team en als Blake gelijk verloren had dan was het nu al lastig geworden voor een topscore.

Team:
Djokovic
Serra
Fish
Ferrer (8x gekozen)
Safin
Haas (4x gekozen)
Davydenko (4x gekozen)
Blake
Dat is inderdaad vrij verrassend. Zeker Haas en Davy zijn grote gokken, maar daar kun je dus ook flink mee scoren.
Wel behoorlijk veel budgetrisico heb je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook op de outside courts gaat weer gespeeld worden Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Ik ben er blij mee.

Ik heb toch een vrij verrassend team en als Blake gelijk verloren had dan was het nu al lastig geworden voor een topscore.

Team:
Djokovic
Serra
Fish
Ferrer (8x gekozen)
Safin
Haas (4x gekozen)
Davydenko (4x gekozen)
Blake
Dat is inderdaad vrij verrassend. Zeker Haas en Davy zijn grote gokken, maar daar kun je dus ook flink mee scoren.
Wel behoorlijk veel budgetrisico heb je.

Ik wil gelijk een klapper maken dit seizoen. Dat maakt de rest van het seizoen iets gemakkelijker. Lukt het niet, jammer dan. Dan gaan we voor de TM.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Murray nu op Eurosport. Toch wel heel erg dat ik nu voor hem moet gaan juichen :|

Davydenko ook begonnen, die gaat toch niet meer dan 10 games weggeven zou je zeggen. Een snelle partij zou hem goed uitkomen, maar mij niet Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Zeg eens eerlijk. Wat moet je met Ferrer?

Ik zie Ferrer best wel ver komen en ook vorig jaar heeft hij het hier niet slecht gedaan. En Stepanek is nog helemaal in love en daar wint hij echt wel van!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
Elikian Wrote:Zeg eens eerlijk. Wat moet je met Ferrer?

Ik zie Ferrer best wel ver komen en ook vorig jaar heeft hij het hier niet slecht gedaan. En Stepanek is nog helemaal in love en daar wint hij echt wel van!!
Juist omdat hij zo verliefd is, gaat Stepa de kwartfinale halen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: