The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
Scholten! Wrote:Malisse Sad
Duurt nog heel lang he, die partij...

Ben benieuwd of ze hem afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij mist wel een 15-40 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Russell speelt wel goed trouwens, afwisselend tempo en op z'n tijd een dropshotje :Big Grin
Reply
Gonzales mag van mij wel verliezen op basis van de stats, maar dan zul je zien dat Del Potro straks in de 4e ronde staat en dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Dus laat Gonzo maar winnen, Korolev ook nog eens niet heel veel minder gekozen dan hij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse speelt echt als een krant, sjonge jonge. Pull yourself together Xavier!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mee eens! TURSUNOV pakt de tweede set met 6-4, gelukkig herstelt hij zich enigzins
Reply
Malisse houdt geen bal in het spel joh, het is echt dramatisch :letitallout:

De ene afzwaaier na de andere, en dan moet je net piel-piel Clement hebben.

Dit gaat niet goed :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo - Korolev 1-1
Reply
Vliegen overleeft 2 matchpoints. Hup Kohl!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse overleeft een 15-40 :razz:

Vliegen verliest, gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu breakt malisse zelf, come on! Nu ben je los! Trouwens echt een draak van een wedstrijd, Malisse maakt zoveel fouten :|

Hewitt lijkt het weer een beetje teruggevonden te hebben, hopelijk is het te laat.

Gonzo en Tursu zijn nu allebei los na de eerste set verloren te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, het gaat nog mis ook bij Russell :letitallout:

En Soderling van 3-1 naar 4-6 :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling moet niet raar gaan lopen doen nu.
Reply
Malisse gaat al beter spelen, hij slaat nu nog maar 2 afzwaaiers per game :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wie begint de vierde set met serveren, Hewitt of Russell? (scorebord werkt niet).
Reply
Russell, gebroken dus.

Malisse speelt echt zo slecht, de break is alweer ingeleverd. KOM OP NOU EENS MAN!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En wat is er in godsnaam aan de hand met Soderling?!

Zul je net zien dat de nummer 1 die niet heeft :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had niet verwacht dat Malisse zo'n off day zou hebben na die superweek in Chennai. Hij raakt echt geen bal!
Hij moet deze tweede set winnen en het op een of andere manier weer terug vinden, anders zie ik het somber in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set voor Malisse, COME ON!

Zorg er dan maar voor dat er voor mij niemand uitgaat, laat Hewitt, Gonzo en Tursu dan maar winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt heeft het weer helemaal terug, knap. Russell oogt erg vermoeid.

Gonzalez en Tursunov winnen, dat moet dan maar.

Mirnyi heeft het heel zwaar, gunstig als hij eruit gaat.

Malisse is nog steeds niet best, kan nog alle kanten op, maar Xavier lijkt er niet echt zin in te hebben.

Soderling pakt de derde set, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zou mooi zijn als Hewitt nog wint. Ik herinner me nog goed dat de latere verliezend Wimbledon finalist afgelopen jaar ook na de eerste ronde naar huis leek te kunnen. =P~ =P~
Reply
Dancevic wint hij nog wel, maar Gonzo toch niet denk ik.

Malisse ergert zich echt aan alles en iedereen en staat zo ongemotiveerd te spelen. Heb ik dat! KOM OP NOU MAN!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan speelt Xavier ineens twee games goed en breakt meteen. Zie je, het kan dus makkelijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer drie missers en de rebreak :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 backhands onderin het net en 5-4 achter. Het is zo wisselvallig, het is echt niet om aan te zien. Er zit ook geen hond op de tribune, en terecht.
En dan geeft Xavier het ook nog eens zo weg :cry:

Soderling gaat ook nog eens richting 5e set :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come On, Xavier!! Pak die 3e set!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Love game! lekker hoor! 5-5
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ongelofelijk hoe je zo een set kunt weggeven Xavier, GODVER!

Dit komt niet meer goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling de vijfde set in, Hewitt breakt, Horna maakt het niet af. Kut einde van de dag zo Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling meteen gebroken in de 5e, WTF?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: