The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




teamtraining
#61
Legion Wrote:Ik train nooit lange passes als winger. Aangezien ik 'loop met de bal' standaard aan heb staan pass ik zelden en probeer de achterlijn te halen. Daar geef ik een voorzet en geen lange pass.
Wat willen van Pijperen en De Leede?

lange passen gebruik/train ik ook nauwelijks, mijn voorkeur voor de teamtraining heeft dribbelen...kunnen aanvallers ook nog gebruik van maken...
Reply
#62
Legion Wrote:Ik train nooit lange passes als winger. Aangezien ik 'loop met de bal' standaard aan heb staan pass ik zelden en probeer de achterlijn te halen. Daar geef ik een voorzet en geen lange pass.
Wat willen van Pijperen en De Leede?

in theorie klopt dat.. in de praktijk blijkt dat dus nog wel eens anders te lopen
Reply
#63
Legion Wrote:Ik train nooit lange passes als winger. Aangezien ik 'loop met de bal' standaard aan heb staan pass ik zelden en probeer de achterlijn te halen. Daar geef ik een voorzet en geen lange pass.
Wat willen van Pijperen en De Leede?

Dribbelen!
Reply
#64
Dribbelen is uberhaupt wel een mooie vaardigheid in combinatie met niet al te veel snelheid.
Grote gros van het spel zijn nog steeds dribbels en alleen de tackling-skill van de tegenstander bepaald hoe efficient dribbelen is. Dus als je als middenvelder goed kan dribbelen (niet alleen vleugels) dan dribbel je lekker richting het strafschopgebied van de tegenstander. Spitsen komen dan heerlijk diep te staan en kunnen in 1 keer bij een pass op goal schieten. Staan de spitsen verder van de goal af en gaan ze proberen zelf acties te maken dan verlies je steeds de bal.
Het idee achter niet te snel is, dat je achtervolgt blijft worden door je tegenstander op jou positie, die de bal toch niet van je afpakt, omdat hij waarschijnlijk slecht in tackelen is. Want anders was je hem nooit voorbij gekomen. Speler blijft je achtervolgen is gelijk aan verdediger grijpt niet in. Als dit dan nog resulteert in een mooie pass/voorzet staat dat garant voor een grote kans op een goal.

Conclusie: hou dribbelen maar in het schema. Zolang we met deze ME spelen. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#65
Mooi gesproken. =D>
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#66
Forever Wrote:Dribbelen is uberhaupt wel een mooie vaardigheid in combinatie met niet al te veel snelheid.
Grote gros van het spel zijn nog steeds dribbels en alleen de tackling-skill van de tegenstander bepaald hoe efficient dribbelen is. Dus als je als middenvelder goed kan dribbelen (niet alleen vleugels) dan dribbel je lekker richting het strafschopgebied van de tegenstander. Spitsen komen dan heerlijk diep te staan en kunnen in 1 keer bij een pass op goal schieten. Staan de spitsen verder van de goal af en gaan ze proberen zelf acties te maken dan verlies je steeds de bal.
Het idee achter niet te snel is, dat je achtervolgt blijft worden door je tegenstander op jou positie, die de bal toch niet van je afpakt, omdat hij waarschijnlijk slecht in tackelen is. Want anders was je hem nooit voorbij gekomen. Speler blijft je achtervolgen is gelijk aan verdediger grijpt niet in. Als dit dan nog resulteert in een mooie pass/voorzet staat dat garant voor een grote kans op een goal.

Conclusie: hou dribbelen maar in het schema. Zolang we met deze ME spelen. Wink

Mooi verhaal, maar probeer ook eens te verklaren waarom de dribbels van Legion steeds vaker mislukken terwijl hij tegen wingers staat die nagenoeg geen tekkels hebben? Wink
Reply
#67
T00L Wrote:
Forever Wrote:Dribbelen is uberhaupt wel een mooie vaardigheid in combinatie met niet al te veel snelheid.
Grote gros van het spel zijn nog steeds dribbels en alleen de tackling-skill van de tegenstander bepaald hoe efficient dribbelen is. Dus als je als middenvelder goed kan dribbelen (niet alleen vleugels) dan dribbel je lekker richting het strafschopgebied van de tegenstander. Spitsen komen dan heerlijk diep te staan en kunnen in 1 keer bij een pass op goal schieten. Staan de spitsen verder van de goal af en gaan ze proberen zelf acties te maken dan verlies je steeds de bal.
Het idee achter niet te snel is, dat je achtervolgt blijft worden door je tegenstander op jou positie, die de bal toch niet van je afpakt, omdat hij waarschijnlijk slecht in tackelen is. Want anders was je hem nooit voorbij gekomen. Speler blijft je achtervolgen is gelijk aan verdediger grijpt niet in. Als dit dan nog resulteert in een mooie pass/voorzet staat dat garant voor een grote kans op een goal.

Conclusie: hou dribbelen maar in het schema. Zolang we met deze ME spelen. Wink

Mooi verhaal, maar probeer ook eens te verklaren waarom de dribbels van Legion steeds vaker mislukken terwijl hij tegen wingers staat die nagenoeg geen tekkels hebben? Wink

Vond hem afgelopen wedstrijd het wel aardig doen. Misschien ff vergelijken met onze andere wingers en waar het onderscheid in zit? Nu dat is er weinig Dus van daaruit kan je het niet verklaren. Vond Bostoen in de wedstrijd tegen HT Utd en RS het niet slechter doen dan onze andere wingers. Als dit wel zo was, dan moest de verklaring bij de kwaliteit van de individuele tegenstander of bij een kansfactor liggen. In wedstrijden daarvoor liep hij redelijk veel in de dekking. En kreeg zo weinig ballen. Of dat aan hem ligt of aan degene die past, weet ik niet. Dus hij maakte relatief weinig acties. Misschien was hij toen te veel mono-skill (alleen dribbelen). En heeft hij nu meer techniek/spelinzicht gekregen. Zodat zijn dribbels gecontroleerder worden. Maar dat zal Bostoen zelf wel weten.
Reply
#68
Heb inderdaad SI en techniek wat opgewerkt. Het viel op dat ik in de 2e wedstrijd gewoon niet dicht genoeg op mijn tegenstander stond. Speed waren we even goed dus ik haalde hem nooit in. Dan zou je zeggen dat het aan positiespel schort. De laaste 2 wedstrijden gaat het echter beduidend beter dus ik hou even vast aan dribbelen en voorzetten, daarna weer speed en techniek
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#69
Al bekend wat het nieuwe teamtrainingschema gaat worden? Ik sta nl te popelen om m'n korte paas eens een boost te geven. Smile
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#70
even een vraagje.
Er zijn mensen die zich er meer in hebben verdiept dan ik, dus wellicht geen goed idee, maar zoals mijn meester vroeger altijd zei:"domme vragen bestaan niet Smile "
Zijn er skills die voor elke linie belangrijk zijn?
Ik dacht bijvoorbeeld aan SI, kracht en of snelheid (zijn volgens mij met uitzondering van de eerste sideskills, maar toch).
Mocht het zo zijn dat deze skills voor alle linies belangrijk zijn, is het dan misschine een idee om eens een teamtraining een week door een skill te laten bepalen, zodat iedereen in 1 week 2 levels omhoog kan gaan?!
Wellicht niet handig, maar misschine ook wel. Is maar een ideetje....
The great old Ludwig von...
Reply
#71
Ik vind je niet dom gitter. Wat dacht je van iedereen heel de week aan de speed Big Grin. Allemaal 2 niveaus erbij in 1 weekje en we hebben er allemaal wat aan. Kunnen we meteen zien of iedereen ook op hetzelfde moment popt
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#72
Smile idd. Een groot feest, iedereen actief, hakken/zagen...
Lets speed up
The great old Ludwig von...
Reply
#73
Ik heb net een week lang op speed getraind, ik volg nu eindelijk weer eens de teamtraining. Speed staat nu op 4, deze hoeft even niet meer omhoog. Wat mij betreft niet nodig (maar dat is puur uit eigenbelang). Kracht is m.i. niet belangrijk genoeg om een week lang te trainen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
LL wat ben je toch tegendraads. Je bent zeker reserve? Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#75
Ik kreeg het commentaar dat ik speed moest gaan training, dus dat heb ik een week lang gedaan! En dat noem jij tegendraads? :wink: En ja, ik ben het nog steeds niet eens dat ik wissel sta (en ik zal het er ook niet eens mee worden) Firestarter
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#76
wat denken we van:

zaterdag-keepers-handling
zondag-algemeen-snelheid
maandag-verdedigers-tackelen
dinsdag-wingers-dribbelen
woensdag-centrale middenvelders-korte pass
donderdag-aanvaller-scoren
vrijdag-algemeen-snelheid

indien akkoord, dan gaat dit schema vanaf morgenavond in
Reply
#77
voor de wingers zou techniek evt ook nog kunnen, voorzetten is mij te specifiek voor 1 doelgroep.
Reply
#78
ik kan heel goed leven met de algemene en de aanvaller.
De rest gaat voor mij niet op (evt. dribbel)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#79
2x snelheid? mss is 1x positioning beter?! daar hebben toch ook bijna alle spelers iets aan...verder prima schema!
Reply
#80
@Adder: denk dat korte pass voor een spits geen verkeerde skill is om te hebben.. en die tekkel he Wink

@Devlin: denk dat het momenteel, gezien de ME, belangrijker is dat iedereen snel is dan dat iedereen goed in positie staat
Reply
#81
T00L Wrote:@Adder: denk dat korte pass voor een spits geen verkeerde skill is om te hebben.. en die tekkel he Wink

@Devlin: denk dat het momenteel, gezien de ME, belangrijker is dat iedereen snel is dan dat iedereen goed in positie staat


korte pas is idd wel handig, maar nog geen prioriteit voor Onno.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#82
Ik ga volle bak op scoren maar die 2 of (1 van de 2) algemene snelheids trainingen zou ik dan wel meenemen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#83
Prima
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#84
T00L Wrote:wat denken we van:

zaterdag-keepers-handling
zondag-algemeen-snelheid
maandag-verdedigers-tackelen
dinsdag-wingers-dribbelen
woensdag-centrale middenvelders-korte pass
donderdag-aanvaller-scoren
vrijdag-algemeen-snelheid

indien akkoord, dan gaat dit schema vanaf morgenavond in

2 keer snelheid vind ik overdreven, ik zie liever een andere training in plaats van 1 keer snelheid (game vision, positioning, desnoods strength).
Verder zal ik alleen maandag en woensdag meetrainen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#85
Vrijdags inderdaad 'Game Vision', lijkt me ook redelijk algemeen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
2x speed lijkt me super =D> Op naar de 10
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#87
Legion Wrote:2x speed lijkt me super =D> Op naar de 10
The great old Ludwig von...
Reply
#88
Aangezien de nieuwe teamtraining er toch nog niet is Wink zou ik graag voor de keepers reflexen erin krijgen. Want volgens mij is het niet in het teambelang dat ik nu naar 7 op handling (balgevoel) ga.

Hopelijk kan dit komend weekend gewijzigd worden.
Reply
#89
Ik zie als CM ook liever een Gamevision- of een Positietraining in het schema, maar dan liever niet op de vrijdag. Ik gebruik deze dag om volledig in conditie te komen en die zie ik dan liever niet ten koste van een GV-teamtraining gaan.

Maar ja, zo heeft iedereen wel z'n voorkeuren natuurlijk. :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#90
Gaan we dit nog veranderen??
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: