The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




teamtraining
#91
ja inderdaad, ben ook benieuwd... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#92
Forever Wrote:Aangezien de nieuwe teamtraining er toch nog niet is Wink zou ik graag voor de keepers reflexen erin krijgen. Want volgens mij is het niet in het teambelang dat ik nu naar 7 op handling (balgevoel) ga.

Hopelijk kan dit komend weekend gewijzigd worden.

Als Box ff instemmend reageert, dan kan dit misschien nog voor morgen worden aangepast.
Reply
#93
Zaterdag lijkt mij een geschikte dag.

Tool, pas ff aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#94
Mukkus Wrote:Zaterdag lijkt mij een geschikte dag.

Tool, pas ff aan.

zaterdag lijkt mij ook de beste dag om het aan te passen
Reply
#95
is er dan al bekend wat de teamtraining in gaat houden?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#96
Forever Wrote:
Forever Wrote:Aangezien de nieuwe teamtraining er toch nog niet is Wink zou ik graag voor de keepers reflexen erin krijgen. Want volgens mij is het niet in het teambelang dat ik nu naar 7 op handling (balgevoel) ga.

Hopelijk kan dit komend weekend gewijzigd worden.

Als Box ff instemmend reageert, dan kan dit misschien nog voor morgen worden aangepast.

Reflexes heb ik al op 4 staan maar ik vind het prima... daarna naar out-of-area en agility ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#97
Lamme Lennie Wrote:is er dan al bekend wat de teamtraining in gaat houden?

Nope, dus voer ik (op de keeperstraining na) nog niks door...
Reply
#98
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Forever Wrote:Aangezien de nieuwe teamtraining er toch nog niet is Wink zou ik graag voor de keepers reflexen erin krijgen. Want volgens mij is het niet in het teambelang dat ik nu naar 7 op handling (balgevoel) ga.

Hopelijk kan dit komend weekend gewijzigd worden.

Als Box ff instemmend reageert, dan kan dit misschien nog voor morgen worden aangepast.

Reflexes heb ik al op 4 staan maar ik vind het prima... daarna naar out-of-area en agility ?

vind ik goed, geef maar aan wanneer je dat wil.
Reply
#99
T00L Wrote:wat denken we van:

zaterdag-keepers-handling
zondag-algemeen-snelheid
maandag-verdedigers-tackelen
dinsdag-wingers-dribbelen
woensdag-centrale middenvelders-korte pass
donderdag-aanvaller-scoren
vrijdag-algemeen-snelheid

indien akkoord, dan gaat dit schema vanaf morgenavond in

enige puntje van kritiek was nog de 2x speed. Hoorde enkele keren game vision voorbij komen en daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Voor bijna elke linie wel belangrijk volgens mij. Ik stel dus voor om van de zondag een game vision training te maken.

ps. en keepers zou dus ook naar reflexes gaan
Reply
Mac Wrote:
T00L Wrote:wat denken we van:

zaterdag-keepers-handling
zondag-algemeen-snelheid
maandag-verdedigers-tackelen
dinsdag-wingers-dribbelen
woensdag-centrale middenvelders-korte pass
donderdag-aanvaller-scoren
vrijdag-algemeen-snelheid

indien akkoord, dan gaat dit schema vanaf morgenavond in

enige puntje van kritiek was nog de 2x speed. Hoorde enkele keren game vision voorbij komen en daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Voor bijna elke linie wel belangrijk volgens mij. Ik stel dus voor om van de zondag een game vision training te maken.

ps. en keepers zou dus ook naar reflexes gaan

2x snelheid is perfect! (was toch van plan om bij scoren 15 over te stappen naar speed Wink) Alhoewel ik in de laatste wedstrijd zoveel miste dat Techniek ook wel handig lijkt aangezien dat bepaald hoe goed je een schot plaatst. Game Vision hoeft voor mij niet, enige vision die ik wil is die richting het doel Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
2 van de 7 keer hetzelfde trainen is nu niet bepaald een eerlijke verdeling lijkt me. Helemaal niet als een andere redelijk belangrijke skill zoals Game Vision helemaal niet in het schema voorkomt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:2 van de 7 keer hetzelfde trainen is nu niet bepaald een eerlijke verdeling lijkt me. Helemaal niet als een andere redelijk belangrijke skill zoals Game Vision helemaal niet in het schema voorkomt.

Zou niet slecht zijn om dit 4 weekjes te doen en dan 4 weken 2x gamevision.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:2 van de 7 keer hetzelfde trainen is nu niet bepaald een eerlijke verdeling lijkt me. Helemaal niet als een andere redelijk belangrijke skill zoals Game Vision helemaal niet in het schema voorkomt.
Zou niet slecht zijn om dit 4 weekjes te doen en dan 4 weken 2x gamevision.
Vind ik zelf geen slecht idee. Zo pomp je een hele ploeg wel snel omhoog op een skill die toch niet onbelangrijk zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik zie niet in waarom je het 2 keer zou trainen, behalve als je het 2 dagen achter elkaar doet en bewezen is dat dat een bonus oplevert. Ik weet alleen dat je bonus krijgt als je achter elkaar traint, maar ben er niet zeker van of er ook een nachtje tussen mag zitten. Iemand hier een idee over? Mocht je dan nog een extra bonus krijgen, ben ik er zelfs voor om bijvoorbeeld maar 2 skills per week te trainen (3 om 3)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik zie niet in waarom je het 2 keer zou trainen, behalve als je het 2 dagen achter elkaar doet en bewezen is dat dat een bonus oplevert. Ik weet alleen dat je bonus krijgt als je achter elkaar traint, maar ben er niet zeker van of er ook een nachtje tussen mag zitten. Iemand hier een idee over? Mocht je dan nog een extra bonus krijgen, ben ik er zelfs voor om bijvoorbeeld maar 2 skills per week te trainen (3 om 3)

bonus geldt alleen per dag, dus als je 3x op 1 dag hetzelfde traint...de dag erna 3x hetzelfde geeft geen extra bonustraining
Reply
precies. Ik zie er dus ook niet echt het nut van in om iets 2x per week te trainen. Gewoon 1 om 1 dan kan iedereen kiezen wat hij wel en niet wil meepakken.
Reply
Okay, wanneer wordt het teamroer nou omgegooid? Deze week maar een keer?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik vind het prima, ik vond het eerder genoemde schema prima met positiespel op een andere dag dan woensdag en speed erin.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Ik blijf voorstander van (tijdelijk) 2x snelheid. De ME is tot nu toe nog steeds erg gericht op lopen met de bal, waarbij snelheid niet bepaald onbelangrijk is, en ik zou dus graag zien dat iedereen op zo kort mogelijke termijn 10 voor snelheid heeft. Door 2x in de week snelheid te trainen, bereik je dat 2x zo snel en kan speed er daarna helemaal uit.
Reply
T00L Wrote:Ik blijf voorstander van (tijdelijk) 2x snelheid. De ME is tot nu toe nog steeds erg gericht op lopen met de bal, waarbij snelheid niet bepaald onbelangrijk is, en ik zou dus graag zien dat iedereen op zo kort mogelijke termijn 10 voor snelheid heeft. Door 2x in de week snelheid te trainen, bereik je dat 2x zo snel en kan speed er daarna helemaal uit.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar 2x snelheid trainen. Wat de uitkomst ook zal zijn ga ik toch volledig daarvoor. Train nu al 5 dgn vol op speed om zo snel naar 10 te komen. Daarna ga ik me weer richten op andere stats.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
PAS HET NOU EENS AAN DAN :letitallout:
Ik wil speed ook snel naar 10 hebben en op deze maniet train ik het steeds op 75%.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
dan moet er dus eerst 'overeenstemming' zijn over wat te doen. niet 5 spelers die links roepen, 5 die rechts roepen en de rest die niks roept...
Reply
Polletje?

[Image: graspol.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Links. 2 maal speed.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Quote:zaterdag-keepers-handling
zondag-algemeen-snelheid
maandag-verdedigers-tackelen
dinsdag-wingers-dribbelen
woensdag-centrale middenvelders-korte pass
donderdag-aanvaller-scoren
vrijdag-algemeen-snelheid

wat mij betreft ook zo snel mogelijk invoeren, snelheid staat ook bovenaan mijn lijstje na m'n volgende pop op voorzetten...
Reply
keeperstraining is al 1,5 week aangepast :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
mwoah, 4 dagen om precies te zijn :p
Reply
hmm, die snelheid op vrijdag vind ik maar niks. Ik gebruik die dag om in conditie te komen en dat bevalt me prima. :|
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:hmm, die snelheid op vrijdag vind ik maar niks. Ik gebruik die dag om in conditie te komen en dat bevalt me prima. :|

Doe je maar op zaterdag Wink

2x speed plx
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik stem nu links. 2x speed, maar gaan we dan ook nog wat aan kracht doen? Gewoon een vraagje?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply


Forum Jump: