The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN Amro toernooi Ahoy
#61
Scholten, vogel jij eens uit wie van de dames op adjes hyves zijn chick is. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
centre court Wrote:Scholten, vogel jij eens uit wie van de dames op adjes hyves zijn chick is. :wink:
mag ik mee genieten??!!
Reply
#63
*** Opnieuw afzeggingen voor Krajicek
***************************************
**Toernooidirecteur Richard Krajicek
heeft 4 afzeggingen binnengekregen voor
het ABN/Amro-toernooi van Rotterdam.
Mario Ancic,de mondiale nummer negen,
meldde zich af wegens griep.Tim Henman,
Sebastien Grosjean en Joachim Johansson
voerden blessures aan als reden.

Krajicek wees meteen vervangers aan.Dat
zijn de Duitser Philipp Kohlschreiber,
de Serviër Janko Tipsarevic,de Italiaan
Daniele Bracciali en de Belg Christophe
Rochus.Het toernooi begint maandag.

Vorig jaar had Krajicek ook al te maken
met veel afzeggingen.Liefst 13 spelers
meldden zich kort voor het toernooi af,
onder hen de publiekstrekkers Roger
Federer,Rafael Nadal en Ivan Ljubicic.


Daar begint het gelazer alweer. En het is pas donderdag...
Reply
#64
Wie zitten er nog meer op de reservebank?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#65
NEXT: Hernych, Serra, Seppi, Lu, Delic, Kim, Schuettler, Udomchoke

Dat "wees meteen vervangers aan" slaat ook weer nergens op.
Reply
#66
Balen van Ancic en Joachim. Ik mag toch verdomme hopen dat ik geen Brakke Ali of Christophe Rochus te zien krijg maandag Icon_evil

Ik hoop op Davy, Ivan en/of Djokovic aangezien zij al vroeg uitgeschakeld waren deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ad Wim Wrote:Balen van Ancic en Joachim. Ik mag toch verdomme hopen dat ik geen Brakke Ali of Christophe Rochus te zien krijg maandag Icon_evil

Ik hoop op Davy, Ivan en/of Djokovic aangezien zij al vroeg uitgeschakeld waren deze week.

Beaam. Baal ook van Johansson. Komen op deze manier weer veel trieste namen in de main draw. het is ook elk jaar 't zelfde? is echt één van de enige weken van 't jaar dat zoveel spelers afzeggen toch? gemiddeld hooguit 1 a 2 per week en in Rotterdam is 't altijd wat met die spelers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Terwijl het niet eens net na de DC is maar een week daarna. Vroeger was dit nooit zo. Toen kwamen heel veel toppers jaren achter elkaar en zegde niemand af. Het toernooi heeft toch een beetje zijn glans verloren nu helaas. Maar wat wil je ook met Stepanek-C. Rochus in de finale vorig jaar en nu al twee jaar zonder Federer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Mist Wrote:NEXT: Hernych, Serra, Seppi, Lu, Delic, Kim, Schuettler, Udomchoke

Dat "wees meteen vervangers aan" slaat ook weer nergens op.
Was vorig jaar ook zo, toen Federer afzegde. "Krajicek wist de verrassing van de Australian Open, de cyprioot Marcos Baghdatis te strikken als vervanger." .. ja, die was ook gewoon eerste op de Next-in lijst Smile
Reply
#70
Wildcard voor De Bakker =D>

En voor Verkerk....Baghdatis trekt zich terug.... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#71
is 't einde al in zicht wat afmeldingen betreft?

die verkerk gaat toch niet serieus spelen ofwel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Dan zal ook Verkerk zich nog wel gaan afmelden en is het antwoord op je eerste vraag: nee :razz:
Reply
#73
Op teletekst staat dat Baghdatis afhaakt met een polsblessure, maar hij staat nu te ballen tegen Youzhny in Marseille. :roll:
Zie Ljubo en/of Davy ook nog wel afhaken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Ja dat moet die mij ook eens uileggen hoe het kan dat je afzegt met een polsblessure terwijl je nu gewoon op de baan staat... :eeeek:
Reply
#75
Het is gewoon echt jammer dat het ABN Amro toernooi zo'n ondergeschoven kindje is geworden de laatste jaren. Ik ga al mijn hele leven elk jaar, maar zo is het ook niet meer leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
21.00 is de loting. Ben morgen al in Rotterdam, overweeg om even bij de q's te gaan kijken. Daarnaast hoop ik op een paar mooie partijen. Maar die zullen wij dan maandag overdag weer niet zien. Worden lullige partijtjes voor ons verwacht ik. :roll:

Ze zetten echt geen Berdych Davy Ljubo etc op maandagmiddag neer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Ze zetten sowieso een van hen op maandag neer. Ze moeten ook voor die dag kaarten verkopen. Maar het kan ook zijn dat er dan nog quali's gespeeld worden net als in Marseille. ik ebn eigenlijk nog nooit op maandag geweest.
Maar ik denk dat de vroege verliezen van Djoko, Davy en Ljubo er wel voor zorgen dat ze vroeger spelen. Als Gasquet-Youhzny de finale wordt, spelen die sowieso niet op maandag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Sijsling pakt in de q's de tweede set van Serra, zou een mooie stunt zijn als ie dit kan herhalen in de laatste set.
Reply
#79
Lijkt alsof Verkerk sowieso pas op woensdag gaat spelen. Ben benieuwd zit er dan zelf ook om te kijken.
Reply
#80
Witte Geit Wrote:Lijkt alsof Verkerk sowieso pas op woensdag gaat spelen. Ben benieuwd zit er dan zelf ook om te kijken.
verkerk speelt woensdagavond, moet nog vliegen uit amerika
Reply
#81
Schep wint van Seppi in de quali's =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ik had twee kaarten voor maandag maar aangezien ik carnaval moet vieren heb ik ze maar weggegeven.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#83
De Bakker- Ljubicic

Haase- Qualifier

Verkerk- Bjorkman

Gasquet heeft zich teruggetrokken :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#84
Het baan schema van de maandag is nog niet bekend he?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Ook Soderling komt niet...zal Davy niet zo erg vinden :wink:
Reply
#86
Jezus, wat een ellende voor Krajicek...

Schep verliest trouwen 76 3e set van Pavel in de quali's :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Krajicek trouwens in de Volkskrant over de nep-afzegging van Baghdatis:

"Ik hoef die man echt nooit meer te zien."

En terecht, poepzak!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Vanmiddag vertelde Krajicek dat hij de toernooidirecteur van Marseille had gesproken. Die wist te melden dat Baghdatis wel degelijk geblesseerd was en daar op pijnstillers speelde. Dus Krajicek dacht er nu toch wat genuanceerder over.
Reply
#89
Krijg morgen Djokovic te zien :Hakkuh
En Tipsa-Ollie, lijkt me ook leuk.
Ook Ivan in de dubbel samen met De Bakker :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ad Wim Wrote:Krijg morgen Djokovic te zien :Hakkuh
En Tipsa-Ollie, lijkt me ook leuk.
Ook Ivan in de dubbel samen met De Bakker :razz:

Inderdaad een leuke dubbelpartij.

Ad Wim had kaarten voor de maandag middag geloof ik?
Vandaar dat hij niet heeft gepolld.
Er is toch mogelijkheid om daar te internetten, je zou toch verwachten dat Ad daar wel gebruik van maakt.
Reply


Forum Jump: