The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Utreg
#91
Ad Wim Wrote:Erg leuke documentaire over Ajax in Zuid-Afrika nu op Ned 3.
Vooral leuk stukje op de kamer van Stam en Huntelaar.
Alleen jammer dat Harry Vermeegen erin zit.
harry is de beste! daarom was het zo een leuk stukje...bij geen andere verslaggever doen ze zo!
Reply
#92
wel toevallig dat iedere keer dat ze een docu over ajaks maken, de dan op de klote krijgen op het voetbalveld, komt natuurlijk door die ego's :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
#93
aiai, gisteren dus voor t eerst in mijn leven tijdens een pot van Ajax verslapen.
Werd gvd om 12:55 wakker, keek op mijn tel. zag 14 gemiste oproepen en wist hoe laat t was (12:55)
Als de sodemieter onder de douche, direct in mijn auto en bij aanvang tweede helft op mijn plekkie. Lullig detail was dat ik de kaart van een maatje van mij ook in mijn port. had.
The great old Ludwig von...
Reply
#94
Echt terecht dat de tweede helft tamelijk saai was!
Reply
#95
Smile
Ik hoorde al (en zag op talpa) dat de eerste helft stukken beter was. Uiteraard.
The great old Ludwig von...
Reply
#96
gittermaster Wrote:aiai, gisteren dus voor t eerst in mijn leven tijdens een pot van Ajax verslapen.
Werd gvd om 12:55 wakker, keek op mijn tel. zag 14 gemiste oproepen en wist hoe laat t was (12:55)
Als de sodemieter onder de douche, direct in mijn auto en bij aanvang tweede helft op mijn plekkie. Lullig detail was dat ik de kaart van een maatje van mij ook in mijn port. had.

Weet jouw maatje niet waar je woont?
Mij hebben ze ook al vaker wakker proberen te bellen, daar slaap ik doorheen. En huisbel daarentegen galmt wat harder door het huis!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#97
gittermaster Wrote:Smile
Ik hoorde al (en zag op talpa) dat de eerste helft stukken beter was. Uiteraard.
Maar je hebt wel de twee hoogtepunten van de wedstrijd gemist :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:Smile
Ik hoorde al (en zag op talpa) dat de eerste helft stukken beter was. Uiteraard.
Maar je hebt wel de twee hoogtepunten van de wedstrijd gemist :wink:


Heeft schnijder weer iemand uitgescholden?
Reply
#99
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:Smile
Ik hoorde al (en zag op talpa) dat de eerste helft stukken beter was. Uiteraard.
Maar je hebt wel de twee hoogtepunten van de wedstrijd gemist :wink:


Heeft schnijder weer iemand uitgescholden?

Nee, in de eerste helft kwam er een laffe Ado supporter met een honkbalknuppel de F-side binnen en begon te slaan :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Klinkt niet echt als een laf persoon :Big Grin
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: