The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AZ
#31
1-0 penalty Mendes Da Silva. Jeuj.
Reply
#32
Kut Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Koef :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :|

Koef mag ze na die misser een tijdje terug al niet meer nemen van Louis. Mendes wordt nu hij de pingels neemt nog intressanter dan hij al was. :p
Reply
#35
En nu loopt Koevermans weer vrolijk rond :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:En ja hoor, gestaakt

Rust noemen ze dat.
Reply
#37
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :|

Koef mag ze na die misser een tijdje terug al niet meer nemen van Louis. Mendes wordt nu hij de pingels neemt nog intressanter dan hij al was. :p
Wanneer miste hij dan?
Tegen Groningen een maand geleden nam en scoorde ie er nog een.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:En ja hoor, gestaakt

Rust noemen ze dat.
Sorry, ik hoorde ze schelden op de tribune en had niet naar de klok gekeken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:En nu loopt Koevermans weer vrolijk rond :cry:


Een hoerenjong noemen ze zo iemand.
Reply
#40
Wel echt heel zuur. Ik heb Koevermans er net deze week met Dreamteam ingezet. Ook omdat ik ervan uitging dat hij de penalties nam. Is hij groggy als hij hem moet nemen :|
Zul je net zien dat hij zijn plek kwijt is aan Mendes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Koevermans neemt de pingels echt nog wel, maar hij moest natuurlijk wel even zielig doen alsof de klap echt hard aan kwam en de pingel echt terecht was. Uiteraard was het ook een pingel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :|

Koef mag ze na die misser een tijdje terug al niet meer nemen van Louis. Mendes wordt nu hij de pingels neemt nog intressanter dan hij al was. :p
Wanneer miste hij dan?
Tegen Groningen een maand geleden nam en scoorde ie er nog een.

Een week later tegen NEC wassie mis en was van Gaal nogal boos daarover.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151716/typeofpage=40435/sc=ee2ff2">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=ee2ff2</a><!-- m -->
Reply
#43
Vret Mien Gras Wrote:Koevermans neemt de pingels echt nog wel, maar hij moest natuurlijk wel even zielig doen alsof de klap echt hard aan kwam en de pingel echt terecht was. Uiteraard was het ook een pingel.

Hoezo? Als ie eenmaal gegeven is kan ie zo weer opstaan en een vreugdedansje doen. Wat was de laatste keer dat de scheids zo'n beslissing terugdraaide? :o
Reply
#44
Jeetje, helemaal niet gezien. Toen was ik ook op vakantie. Toch blijf ik erbij dat hij hem nu had genomen als hij niet duizelig was geweest. Maar miscchien is hij nu zijn plek kwijt :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Lekker belangrijk! Ik heb Mendes! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Vret Mien Gras Wrote:Koevermans neemt de pingels echt nog wel, maar hij moest natuurlijk wel even zielig doen alsof de klap echt hard aan kwam en de pingel echt terecht was. Uiteraard was het ook een pingel.
Ja, daar dacht ik ook aan. Reputatie noemen ze dat geloof ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
0-2 Koevermans (pingel :razz: )
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#48
Ik had Molhoek, De Zeeuw en de grootste krant Steinsson allang gewisseld, wat beroerd zeg.
Nog erger is dat Ado niet profiteert van dit uitermate zwak voetballende AZ.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#49
Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: )
Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
2-1 Rankovic
Reply
#51
Daar gaan de AZ verdedigers.
1-2 Rankovic
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#52
Gelukkig geen AZ verdediger. Koef als captain, dus hij mag er nog wel eentje bijprikken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Mooi, Jenner ingevallen. Nu nog effe een assistje op Koef.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
1-3 Martens (De Cler), mooie goal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: )
Hakkuh

Noemen ze dat in de achterhoek een pingel? :p
Reply
#56
Haha die nieuwe protesteerregeling.. direct rood voor de 1e belager terwijl je voor zoiets voor de winter niet eens geel voor kreeg.

Het gaat rode kaarten regenen deze weken (totdat de KNJB inziet dat het niet werkt, wat wrs zal gebeuren zodra een Ajacied een keer zo aan rood komt).

:|
Reply
#57
Ik vind direct geel voor protesteren wel goed. Dat deed Blom ook goed bij Vreven in het begin van de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Ik vind direct geel voor protesteren wel goed. Dat deed Blom ook goed bij Vreven in het begin van de wedstrijd.

Toe maar, ik ben meer voor indirect geel. :p

Hoeveel punten heeft die Rankovic nou deze week? Een 3-1 nederlaag, een goal, een gele kaart en direct rood.
Reply
#59
Mooi ook om te kijken wanneer een club een wedstrijd durft stil te leggen wegens spreekkoren, ook dit gaat niet werken lijkt me. (Niet dat dat nu van mij hoefde, t was toch afgelopen zo ongeveer en tegen Blom heb ik er nooit zo'n bezwaar tegen)
Reply
#60
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: )
Hakkuh

Noemen ze dat in de achterhoek een pingel? :p

De achterhoek is de parkeerplaats van Twente....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: