The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




sjongejonge
#61
Wij zitten aan het einde van de immens drukke projectweek waarin we een 20 pagina's tellende krantenbijlage op A3-formaat... vanmorgen alvast de bus gepakt in plaats van de fiets, maar wel moeten lopen vanaf het station... zometeen laten we mooi tien pizza's bezorgen Wink.
Reply
#62
Dacht ik leuk nog even naar A'dam te gaan kom ik bij het station aan....

"Dit station is hermetisch afgesloten ivm overstromingsgevaar en instortingsgevaar"

:eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#63
mijn haar zit verkeerd :cry:
Reply
#64
Ik moet straks door de regen naar de kroeg... Icon_evil
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#65
Jansoe Wrote:Ik moet straks door de regen naar de kroeg... Icon_evil

Niets daarvan ! Eerst velden uppen en zorgen voor meer leiders... :wink:
Reply
#66
Heerlijk rustig op de weg! Lang leve het crisiscentrum!! =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#67
Lamme Lennie Wrote:Heerlijk rustig op de weg! Lang leve het crisiscentrum!! =D>

Je mag niet meer met je brommer over fietspaden hoor......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#68
Depor Wrote:Hier in Lelystad spookt het behoorlijk slagregens etc,

ik zag bij station lelystad nog een vrouwtje om een lantaarpaal gevouwd worden. zij geluk, werd ze niet onder mijn auto geblazen. :lol:

bij hilversum was het ff druk, maar verder in 2,5 van lelystad naar rotterdam gereden. gelukkig is de res van nederland die normaal tussen utrecht en rdam rijdt lekker lang binnengebleven.

bor de wolf Wrote:Als mn krant maar op tijd wordt bezorgd. Anders krijgt die luie kutmarokkaan een ferme kaakslag...

:lol: die van mij was wel op tijd, maar er zaten een paar windvouwtjes in. aangezien ik zaterdag door hem overgeslagen ben kan hij het fooitej volgend jaar op zijn grote bruine buik schrijven. Hakkuh
Reply
#69
Ik vind het een beetje tegenvallen tot dusverre. Zolang het leger niet wordt ingezet vind ik het wat dunnetjes allemaal.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#70
Storm in een glas water. Hier in Friesland moet de storm nu op zijn hoogtepunt zijn.....heb net een kwartiertje naakt buiten gestaan met een dikke stijve, maar geen enkele rukwind die mij kon helpen.

Zielig stormpje.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#71
Vanavond gvd 6 uur over gedaan om met de auto terug te komen uit Brussel! Icon_evil

Toen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens lekker de gebakken mosselen te proeven van Hotel Restaurant Lely in Oud Tonge. =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#72
Mukkus Wrote:Storm in een glas water. Hier in Friesland moet de storm nu op zijn hoogtepunt zijn.....heb net een kwartiertje naakt buiten gestaan met een dikke stijve, maar geen enkele rukwind die mij kon helpen.

Zielig stompje.
:razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#73
waf Wrote:
Depor Wrote:Hier in Lelystad spookt het behoorlijk slagregens etc,

ik zag bij station lelystad nog een vrouwtje om een lantaarpaal gevouwd worden. zij geluk, werd ze niet onder mijn auto geblazen. :lol:

bij hilversum was het ff druk, maar verder in 2,5 van lelystad naar rotterdam gereden. gelukkig is de res van nederland die normaal tussen utrecht en rdam rijdt lekker lang binnengebleven.

Mwah drie kwartier vertraging valt mee, volgende keer moet je zeggen dat je in L'stad bent kunnen we wel een bakkie doen in een van de gezellige cafe's die L'stad rijk is...(geen dus, maar prima koffie drinken in de stad)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#74
Alle collega's zijn zo te zien vannacht veilig naar huis gewaaid! =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Ik was binnen kwartiertje thuis... :cheers:
Wie dit leest is gek
Reply
#76
Het was dus eigenlijk gewoon een storm in een glas water... Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#77
nep storm

en maar janken hier nl. Ik hoop dat er snel en tsunamie aan wal komt, dat is pas natuurgeweld!
Reply
#78
Dugarry Wrote:nep storm

Zeg dat maar tegen de nabestaande van de 6 overledenen :|
Reply
#79
BIERTEAM.NET Wrote:
Dugarry Wrote:nep storm

Zeg dat maar tegen de nabestaande van de 6 overledenen :|

Hadden die met zijn allen 1 gezamenlijke nabestaande en verder niemand? Das ouk nait veul.... :lol:
Reply
#80
Die heeft dan flink wat te erven!
Reply
#81
BIERTEAM.NET Wrote:
Dugarry Wrote:nep storm

Zeg dat maar tegen de nabestaande van de 6 overledenen :|

+n

:roll:
Reply
#82
[Image: Jiskefet_storm.gif]

[Image: interview12.jpg]

[Image: storm-02.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#83
BIERTEAM.NET Wrote:
Dugarry Wrote:nep storm

Zeg dat maar tegen de nabestaande van de 6 overledenen :|


Opvallend trouwens dat alle doden buiten de Randstad zijn gevallen. In streken zoals Brabant en Twente. Beetje zitten zuupen in de kroeg 's middags, met je brommer tegen een boom rijden en dan de storm de schuld geven! [-X
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#84
In de Randstad staan toch helemaal geen bomen meer? Die zijn toch allemaal gekapt en vervangen door Vinex-wijken?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#85
Gerben Zonderland Wrote:In de Randstad staan toch helemaal geen bomen meer? Die zijn toch allemaal gekapt en vervangen door Vinex-wijken?

Nee hoor, die pletten auto's zonder de inzittenden te verwonden Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#86
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:In de Randstad staan toch helemaal geen bomen meer? Die zijn toch allemaal gekapt en vervangen door Vinex-wijken?

Nee hoor, die pletten auto's zonder de inzittenden te verwonden Hakkuh

Das knap gemikt van die (dunne) bomen dan. En positioneel slecht van die auto's natuurlijk.
Reply


Forum Jump: