The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen ronde 22
#31
Nee, sorry. Je hebt gelijk, Ekslem.

Speciaal voor Peter:
Danko was stout, maar de klassenassistent had al gezien dat ie stout was, en deed niks. Daardoor kon de meester Danko geen straf meer geven. Had de klassenassistent dat maar meteen moeten doen.

Jefferson was stout, maar zowel de klassenassistent als de meester hadden niks gezien. De meneer van de onderwijs-inspectie zag dat toevallig wel en heeft dit doorgegeven aan mevrouw de schooldirectrice, die nu gaat nadenken welke straf Jefferson krijgt. Want je mag niet zomaar iemand slaan. Dat is niet lief.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Die kunnen we dus gewoon opstellen!

Quote:Lazovic ontloopt schorsing
29 januari 2007


Danko Lazovic kan opgelucht ademhalen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB had een onderzoek ingesteld naar een vermeende overtreding van de Servische aanvaller in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, maar heeft niet voldoende bewijs gevonden om tot een schorsing over te gaan.


Door zijn vrijspraak kan Lazovic, tot zijn grote opluchting, zondag gewoon meespelen in de streekderby tegen NEC. "In een wedstrijd is altijd fysiek contact. Zolang dit beperkt wordt tot de duels, en zolang er sprake is van een eerlijke strijd om de bal, moet dat ook kunnen. Voetbal is niet voor niets een contactsport."

"Ik ga altijd voor de bal en ik wil altijd winnen. Maar daarbij ken ik wel mijn grenzen. Ik zal een speler nooit bewust blesseren of iets dergelijks. Nu ben ik heel blij dat de Tuchtcommissie dat ook heeft ingezien, want ik zou zwaar teleurgesteld zijn geweest als ik de wedstrijd tegen NEC had moeten missen", aldus de spits.


Zeer terechte beslissing, daaaag nek. :lol:

Zo stoere jongen, hier kan je wel reageren? Maar het topic omtrent de schuldenlast van NEC en Vitesse laat je zeer wijselijk links liggen!

Dat Lazo meedoet interesseert me geen bal, ook niet als ie niet mee had gedaan. Wat is de laatste "superspits" van NEC of Vitesse die ook scoorde in de derby's? Volgens mij Hristov ofzo... in de derby's, zowel in Renhem als hier wordt er altijd gescoord door mensen die amper of nooit scoren: Schuurman, V/D Schaaf, Tininho, Wisgerhof, Worm, Peeters, El Ak ( :Big Grin )!

Maar goed... als je 3 lang naar teletekst zit te turen en er niet bij bent kan ik me voorstellen dat je dat soort details niet allemaal kan onthouden!

Het zal gewoon weer een lekkere fysieke derby worden waarin goed voetbal waarschijnlijk niet veel te zien zal zijn. 1-0/0-0! (Heel miss 0-1 :razz: )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#33
Ekslem Wrote:Dus alle Farfans uit de teams?
Bij mij wel, jah. Sad
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Dus alle Farfans uit de teams?
Bij mij wel, jah. Sad

De uitspraak komt wrs niet eens voor zaterdag, laatste tijd doen ze der meer dan een week over bij de tuchtcommissie. En anders tilt PSV m wel over AZ heen door in beroep te gaan. Tegen Heracles en Sparta mag Luque laten zien ten onrechte door Roeder op de tribune te zijn gezet! [-o<
Reply
#35
[Image: farfan.gif]

Intressant plaatje. Je ziet dat de scheids het ziet en naar Saeijs doorspelen gebaart, je ziet dat er nauwelijks contact is, je ziet Saeijs tig keer rondrollen na dat tikje (mietje :lol: ). Enige dat je niet ziet hier is hoe snel Saeijs opkrabbelt als de bal weer richting 16 komt. Saeijs is degene die 3 potten schorsing verdient! Puke
Reply
#36
Ik had de beelden nog niet eerder gezien. Wat een clown zeg, die Saeijs #-o
Kan me niet voorstellen dat Farfan hier alsnog voor bestraft wordt.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#37
Daar krijg je mijns inzien inderdaad geen straf voor, dus gewoon opstellen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#38
FC Petr Wrote:Daar krijg je mijns inzien inderdaad geen straf voor, dus gewoon opstellen.
Daar ben ik nog niet helemaal uit :-k
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#39
Peter Wrote:[Image: farfan.gif]

Intressant plaatje. Je ziet dat de scheids het ziet en naar Saeijs doorspelen gebaart, je ziet dat er nauwelijks contact is, je ziet Saeijs tig keer rondrollen na dat tikje (mietje :lol: ). Enige dat je niet ziet hier is hoe snel Saeijs opkrabbelt als de bal weer richting 16 komt. Saeijs is degene die 3 potten schorsing verdient! Puke

zeker interessant. maar je ziet niet dat de scheids het ziet, je ziet alleen als uitgezoomd wordt dat hij gebaart 'doorspelen'.

farfan maakt een slaande beweging, waarvan je niet weet of de scheids het gezien heeft, maar ik vind dit eigenlijk weinig voorstellen.

en: dat wat sneijder deed was veel erger.
Reply
#40
Maar hij ziet Saeijs wel tegen de vlakte gaan....het gebeurd ook voor het oog van de grensrechter (ik ga er gemakshalve vanuit dat ie op 1 lijn staat....)

De scheids vindt het dus ook geen moeite om met zijn grens te praten wat die heeft gezien.

Dit zal wel loslopen, hoewel ik blijf volhouden dat het een schorsing zou moeten zijn vanwege 'een slaande beweging'. Ik heb er zelf ervaring mee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Opvallend inderdaad hoe vaak Saeijs doorrolt. Dat iemand na afloop zegt geslagen te zijn is natuurlijk naaierij. Vooral omdat die Hagenees zelf ook geen lieverdje is. Maar goed, het ziet er niet naar uit dat dit een schorsing gaat worden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#42
Mukkus Wrote:Maar hij ziet Saeijs wel tegen de vlakte gaan....het gebeurd ook voor het oog van de grensrechter (ik ga er gemakshalve vanuit dat ie op 1 lijn staat....)

hij kan toch ook gedacht hebben dat hij omgeduwd werd zonder dat hij een slaande beweging zag? in principe is het zo dat hij de sllaande beweging moet hebben gezien en toen besloten heeft dat moest worden doorgesppeld... hij hoeft alleen met de grens te overleggen die als een debiel met zijn stokje gaat zwaaien.
Reply
#43
En het lijkt me dat die grens wel iets gezien moet hebben. Hoewel ik me best kan voorstellen dat de KNVB twee blinde soepkippen naar Kerkrade heeft gestuurd om een vlaggetje vast te houden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Mukkus Wrote:En het lijkt me dat die grens wel iets gezien moet hebben. Hoewel ik me best kan voorstellen dat de KNVB twee blinde soepkippen naar Kerkrade heeft gestuurd om een vlaggetje vast te houden.

Meestal sturen ze die alleen naar wedstrijden van ajaks Idea
Reply
#45
Duidelijk die kunnen we dus gewoon opstellen deze ronde! Wat een nicht is die Saeijs!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#47
Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil

Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#48
Davydoff Wrote:
Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil

Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)

Dat is in het heetst van de strijd, niet na afloop van de wedstrijd. Saeijs heeft trouwens ook positieve kanten; na Roda-Ajax zei hij "ga toch naar je kleedkamertje, smurf" tegen Sneijder. :wink:
Reply
#49
Davydoff Wrote:
Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil

Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)

Hoezo hypocriet?
Ik kan me ook mateloos irriteren aan spelers met de vallende ziekte die iets met PSV te maken hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Davydoff Wrote:
Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil

Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)

Ik kan me geen geval herinneren dat een PSV'er na de wedstrijd iemand op een dergelijke manier probeerde te naaien. Mocht die er wel eentje zijn, dan is dat natuurlijk ook een klootzak. Niks hypocriet dus. Slechts calimerogevoelens van jouw zijde, want de Farfanstrafschop tegen Ajax dreunt blijkbaar nog steeds na. Het vertroebelt je denkvermogen (net zoals veel andere ajaxgezinden) blijkbaar dusdanig dat iedere ook maar enigszins verdachte beweging van Farfan gecriminaliseerd wordt. Luister nu eens een keer naar je voorzitter en probeer de oorzaken van tegenvallers bij jezelf te zoeken. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#51
Bredanaar Wrote:
Davydoff Wrote:
Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil

Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)

Ik kan me geen geval herinneren dat een PSV'er na de wedstrijd iemand op een dergelijke manier probeerde te naaien. Mocht die er wel eentje zijn, dan is dat natuurlijk ook een klootzak. Niks hypocriet dus. Slechts calimerogevoelens van jouw zijde, want de Farfanstrafschop tegen Ajax dreunt blijkbaar nog steeds na. Het vertroebelt je denkvermogen (net zoals veel andere ajaxgezinden) blijkbaar dusdanig dat iedere ook maar enigszins verdachte beweging van Farfan gecriminaliseerd wordt. Luister nu eens een keer naar je voorzitter en probeer de oorzaken van tegenvallers bij jezelf te zoeken. :razz:

bredanaar, ik ben het vaak met je eens, maar davydoff heeft hier gewoon een punt.

hetgeen farfan deed was ook onsportief, sterker nog, anders dan saeijs haalde hij er nog voordeel uit ook.

toen hoorde ik geen psveejers piepen, dan moet je ook niet piepen als je verneukt wordt.
Reply
#52
D.m.v. duw- en trekwerk, schwalbes e.d. voordeel proberen te halen tijdens de wedstrijd vind ik veel meer acceptabel dan achteraf, wanneer het wedstrijdresultaat niet meer beinvloed kan worden en wanneer de wedstrijdspanning is weggevallen gaan beweren dat een tegenstander geslagen heeft terwijl dat ook nog eens ONTERECHT blijkt. Dat is matennaaien van de hoogste categorie. Gewoon een grote klootzak dus, die eigenlijk uitgekotst moet worden. Icon_evil

B.t.w. Saeijs probeerde uit deze situatie ZEKER wel voordeel te halen. Hij wilde Farfan een rode kaart aansmeren. Dat dit niet gelukt is doet daar niets aan af.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#53
Bredanaar Wrote:D.m.v. duw- en trekwerk, schwalbes e.d. voordeel proberen te halen tijdens de wedstrijd vind ik veel meer acceptabel dan achteraf, wanneer het wedstrijdresultaat niet meer beinvloed kan worden en wanneer de wedstrijdspanning is weggevallen gaan beweren dat een tegenstander geslagen heeft terwijl dat ook nog eens ONTERECHT blijkt. Dat is matennaaien van de hoogste categorie. Gewoon een grote klootzak dus, die eigenlijk uitgekotst moet worden. Icon_evil

hij wordt toch ook geslagen? alleen door jouw psvee-bril zie je een duw, maar als je misduwt en iemand zijn gezicht raakt kan dat door de ontvanger als een klap worden ervaren.

farfan werd tegen ajakkes niet geraakt en daar haalde psvee nog voordeel uit ook.

het is echt farfan die in de hoogste categorie zit...
Reply
#54
Jij zegt min of meer dat jij schwalbes acceptabel vindt?

Als we Saeijs moeten uitkotsen, dan graag bovenop jou.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
Bredanaar Wrote:D.m.v. duw- en trekwerk, schwalbes e.d. voordeel proberen te halen tijdens de wedstrijd vind ik veel meer acceptabel dan achteraf, wanneer het wedstrijdresultaat niet meer beinvloed kan worden en wanneer de wedstrijdspanning is weggevallen gaan beweren dat een tegenstander geslagen heeft terwijl dat ook nog eens ONTERECHT blijkt. Dat is matennaaien van de hoogste categorie. Gewoon een grote klootzak dus, die eigenlijk uitgekotst moet worden. Icon_evil

B.t.w. Saeijs probeerde uit deze situatie ZEKER wel voordeel te halen. Hij wilde Farfan een rode kaart aansmeren. Dat dit niet gelukt is doet daar niets aan af.

wat was het voordeel daar van geweest? :| ook met farfan erbij hebben ze gewonnen. :razz:
Reply
#56
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:D.m.v. duw- en trekwerk, schwalbes e.d. voordeel proberen te halen tijdens de wedstrijd vind ik veel meer acceptabel dan achteraf, wanneer het wedstrijdresultaat niet meer beinvloed kan worden en wanneer de wedstrijdspanning is weggevallen gaan beweren dat een tegenstander geslagen heeft terwijl dat ook nog eens ONTERECHT blijkt. Dat is matennaaien van de hoogste categorie. Gewoon een grote klootzak dus, die eigenlijk uitgekotst moet worden. Icon_evil

B.t.w. Saeijs probeerde uit deze situatie ZEKER wel voordeel te halen. Hij wilde Farfan een rode kaart aansmeren. Dat dit niet gelukt is doet daar niets aan af.

wat was het voordeel daar van geweest? :| ook met farfan erbij hebben ze gewonnen. :razz:

Ja maar dat wist ie toen nog niet :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#57
Mukkus Wrote:Jij zegt min of meer dat jij schwalbes acceptabel vindt?

Als we Saeijs moeten uitkotsen, dan graag bovenop jou.

Dat zeg ik niet. Dat mukkus jij dr maar van en kots dus maar lekker op jezelf met je voorbarige conclusies.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#58
Was gewoon een slaande beweging die Saeijs voelde als een klap, en dat ie dan wat theatraal neergaat tsja daar lust die Valdan ook wel pap van.
Dus niet zo janken heren PUSvers
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
hebben we het over kotsen??

ik kots al jaren lang van de manier waarop psv speelt. nog liever az kampioen dan dat lelijke voetbal van die lampies!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#60
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:Jij zegt min of meer dat jij schwalbes acceptabel vindt?

Als we Saeijs moeten uitkotsen, dan graag bovenop jou.

Dat zeg ik niet. Dat mukkus jij dr maar van en kots dus maar lekker op jezelf met je voorbarige conclusies.

Voorbarig was het zeker niet. Slechts een duidelijke interpretatie van jouw overduidelijke goedpraterij. Het is beide verwerpelijk, maar als je het tijdens de wedstrijd doet (en het lukt) heb je er tenminste nog direct voordeel van. Als je achteraf gaat lopen huilen dat je een mislukte duw kreeg (omdat in de wedstrijd de scheids het niet zag of er niet op reageerde) en daardoor een driedubbele flikflak met anderhalve schroef moest maken hebben alleen de toekomstige tegenstanders er iets aan.
Reply


Forum Jump: