The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen ronde 22
#61
Frits Wrote:ik kots al jaren lang van de manier waarop psv speelt. nog liever az kampioen dan dat lelijke voetbal van die lampies!

Dat zien we zaterdag wel weer. :p
Reply
#62
Frits Wrote:hebben we het over kotsen??

ik kots al jaren lang van de manier waarop psv speelt. nog liever az kampioen dan dat lelijke voetbal van die lampies!


We spelen al jaren het mooiste voetbal Hakkuh
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:Jij zegt min of meer dat jij schwalbes acceptabel vindt?

Als we Saeijs moeten uitkotsen, dan graag bovenop jou.

Dat zeg ik niet. Dat mukkus jij dr maar van en kots dus maar lekker op jezelf met je voorbarige conclusies.

Voorbarig was het zeker niet. Slechts een duidelijke interpretatie van jouw overduidelijke goedpraterij. Het is beide verwerpelijk, maar als je het tijdens de wedstrijd doet (en het lukt) heb je er tenminste nog direct voordeel van. Als je achteraf gaat lopen huilen dat je een mislukte duw kreeg (omdat in de wedstrijd de scheids het niet zag of er niet op reageerde) en daardoor een driedubbele flikflak met anderhalve schroef moest maken hebben alleen de toekomstige tegenstanders er iets aan.

Pfffff......als ik zeg dat ik het ene (veel) minder erg vind dan het andere, dan wordt er hier eventjes van gemaakt dat ik het ene niet erg vind. :roll: Er wordt zelfs geinsinueerd dat ik dat ene acceptabel vind. Te triest voor woorden dit. :roll:

Als je goed naar het filmpje kijkt zie je overigens dat Saeijs iets door zijn knieen gaat, dan omhoog komt en hierbij met zijn schouder Farfan tegen de borst beukt. Die duwt vervolgens met een heftige armbeweging Saeijs van zich af. Het lijkt er niet op dat zijn hand het hoofd van Saeijs raakt.
Saeijs valt theatraal op de grond. De enige reden die hij m.i. hiervoor kan hebben is dat hij wil dat Farfan een rode kaart krijgt. De ernst van zijn blessure blijkt overigens enkele seconden later, als hij weer opspringt en gewoon meedoet. Nogmaals, dergelijke acties keur ik af. Maakt niet uit wie deze actie uitvoert. Maar wat ik veel erger vind is dat Saeijs, zonder dat hij hier nog enig voordeel bij heeft, zijn voetbalcollega probeert te NAAIEN.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#64
Bredanaar Wrote:
Davydoff Wrote:
Bredanaar Wrote:Inderdaad wat een klootzak. Vooral dat hij later durft te beweren geslagen te zijn. Hij hield Farfan vast toen de bal in de richting van Farfan kwam. Het enige wat die deed was zich los proberen te maken door Saeijs van zich af te duwen. :roll:
Als er in deze situatie eentje is die schorsing verdient, is het matennaaier Saeijs wel. Icon_evil

Lekker hypocriet om Saeijs nu een matennaaier te noemen..... volgens mij lusten ze daar bij PSV namelijk ook wel pap van (zie Robben... zie Farfan)

Ik kan me geen geval herinneren dat een PSV'er na de wedstrijd iemand op een dergelijke manier probeerde te naaien. Mocht die er wel eentje zijn, dan is dat natuurlijk ook een klootzak. Niks hypocriet dus. Slechts calimerogevoelens van jouw zijde, want de Farfanstrafschop tegen Ajax dreunt blijkbaar nog steeds na. Het vertroebelt je denkvermogen (net zoals veel andere ajaxgezinden) blijkbaar dusdanig dat iedere ook maar enigszins verdachte beweging van Farfan gecriminaliseerd wordt. Luister nu eens een keer naar je voorzitter en probeer de oorzaken van tegenvallers bij jezelf te zoeken. :razz:

Een calimerogevoel omdat Farfan een strafschop heeft gekregen…. Volgens mij begrijp jij niet wat het calimerogevoel inhoudt, maar jij wilt nu een andere discussie aangaan en daar heb ik geen trek in.

Ik heb niets tegen PSV of welke club dan ook. Ik vind het gewoon vreemd (en ook hypocriet) dat bepaalde mensen hier de actie van Farfan goedkeuren en die van JP afkeuren. Theater en matennaaierei is tegenwoordig gewoon een onderdeel van het voetbal en ik vind de reactie van sommige hier gewoon overdreven.

En voor jouw info, ik bekijk natuurlijk tegenwoordig alles door een Oranje Volendam bril ;-)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#65
laten we het nu maar weer hebben over die duitser wesley schneijder, die wel echt een schorsing verdient !
Bangkok resident.
Reply
#66
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:Jij zegt min of meer dat jij schwalbes acceptabel vindt?

Als we Saeijs moeten uitkotsen, dan graag bovenop jou.

Dat zeg ik niet. Dat mukkus jij dr maar van en kots dus maar lekker op jezelf met je voorbarige conclusies.

Voorbarig was het zeker niet. Slechts een duidelijke interpretatie van jouw overduidelijke goedpraterij. Het is beide verwerpelijk, maar als je het tijdens de wedstrijd doet (en het lukt) heb je er tenminste nog direct voordeel van. Als je achteraf gaat lopen huilen dat je een mislukte duw kreeg (omdat in de wedstrijd de scheids het niet zag of er niet op reageerde) en daardoor een driedubbele flikflak met anderhalve schroef moest maken hebben alleen de toekomstige tegenstanders er iets aan.

Pfffff......als ik zeg dat ik het ene (veel) minder erg vind dan het andere, dan wordt er hier eventjes van gemaakt dat ik het ene niet erg vind. :roll: Er wordt zelfs geinsinueerd dat ik dat ene acceptabel vind. Te triest voor woorden dit. :roll:

Als je goed naar het filmpje kijkt zie je overigens dat Saeijs iets door zijn knieen gaat, dan omhoog komt en hierbij met zijn schouder Farfan tegen de borst beukt. Die duwt vervolgens met een heftige armbeweging Saeijs van zich af. Het lijkt er niet op dat zijn hand het hoofd van Saeijs raakt.
Saeijs valt theatraal op de grond. De enige reden die hij m.i. hiervoor kan hebben is dat hij wil dat Farfan een rode kaart krijgt. De ernst van zijn blessure blijkt overigens enkele seconden later, als hij weer opspringt en gewoon meedoet. Nogmaals, dergelijke acties keur ik af. Maakt niet uit wie deze actie uitvoert. Maar wat ik veel erger vind is dat Saeijs, zonder dat hij hier nog enig voordeel bij heeft, zijn voetbalcollega probeert te NAAIEN.

Farfan naait al zijn collega's met die schijtswalbes van em, en die was gewoon een klap, en als Saeijs het als een klap voelde moet je dat gewoon aangeven. Niets naaierigs aan hij krijgt een klap of dat nou gewild was of niet nou simpel aangeven dat je een klap voelde en Farfan moet de komende wedstrijden op zijn tellen passen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#67
Saeijs is echt wel een clown van de bovenste plank, met het daarbij behorende gevoel voor drama. Hier een quote van hem in de VI n.a.v. het voorval:"Het was een geluk dat hij(=Farfan) handschoenen aan had, anders was het misschien harder aangekomen." (hehe)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#68
Ekslem Wrote:
Frits Wrote:hebben we het over kotsen??

ik kots al jaren lang van de manier waarop psv speelt. nog liever az kampioen dan dat lelijke voetbal van die lampies!


We spelen al jaren het mooiste voetbal Hakkuh
We?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#69
Davydoff:
Quote:Een calimerogevoel omdat Farfan een strafschop heeft gekregen…. Volgens mij begrijp jij niet wat het calimerogevoel inhoudt
wikipedia:
Quote:Wanneer een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen, dan wordt dit wel het Calimero-effect of een Calimerocomplex genoemd.

Vertaling: Wanneer Ajaxhangsel het gevoel heeft door de lage prestaties van Ajax ten opzichte van PSV niet serieus te worden genomen (b.v. door een onterechte penalty), dan wordt dit wel het Calimero-effect of een Calimerocomplex genoemd. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#70
Ricochan Wrote:laten we het nu maar weer hebben over die duitser wesley schneijder, die wel echt een schorsing verdient !

dat was in het heetst van de strijd... dus dan mag het :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#71
Davydoff Wrote:
Ricochan Wrote:laten we het nu maar weer hebben over die duitser wesley schneijder, die wel echt een schorsing verdient !

dat was in het heetst van de strijd... dus dan mag het :wink:
:lol:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#72
Bredanaar Wrote:Davydoff:
Quote:Een calimerogevoel omdat Farfan een strafschop heeft gekregen…. Volgens mij begrijp jij niet wat het calimerogevoel inhoudt
wikipedia:
Quote:Wanneer een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen, dan wordt dit wel het Calimero-effect of een Calimerocomplex genoemd.

Vertaling: Wanneer Ajaxhangsel het gevoel heeft door de lage prestaties van Ajax ten opzichte van PSV niet serieus te worden genomen (b.v. door een onterechte penalty), dan wordt dit wel het Calimero-effect of een Calimerocomplex genoemd.

Kleine omvang.... ik kan daar natuurlijk slecht over meepraten, maar Ajax kleiner dan PSV.... ik dacht dat we een semi serieuze discussie hadden. :roll:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#73
klein in daden, groot in wensen (en begroting). :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#74
Bredanaar Wrote:wikipedia

Mensen die wikipedia als bron geven neem ik bij voorbaat al niet serieus Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
Bredanaar Wrote:klein in daden, groot in wensen (en begroting). :wink:

wil je nu het spelletje gaan spelen wie heeft de meeste prijzen gewonnen? (zie daden) Want daar ben ik goed in. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#76
Ach jee, daar komt de grote vroeger-was-alles-beter show weer.
Geen trek in dat spelletje.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#77
Bredanaar Wrote:Ach jee, daar komt de grote vroeger-was-alles-beter show weer.
Geen trek in dat spelletje.

Over een paar jaar zul je wel moeten :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#78
Bredanaar Wrote:Ach jee, daar komt de grote vroeger-was-alles-beter show weer.
Geen trek in dat spelletje.

jij begon over daden.....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#79
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Ach jee, daar komt de grote vroeger-was-alles-beter show weer.
Geen trek in dat spelletje.

Over een paar jaar zul je wel moeten :waf:

Dat is inderdaad mogelijk, maar nu gaat het wel lekker :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#80
Waar blijven ze nou met een onderzoek naar Sneijdert.
Reply
#81
Peter Wrote:Waar blijven ze nou met een onderzoek naar Farfan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#82
Peter Wrote:Waar blijven ze nou met een onderzoek naar Sneijdert.
Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#83
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:Waar blijven ze nou met een onderzoek naar Sneijdert.
Calimero

Die komt er vast nog wel, na het weekend want ze moeten natuurlijk eerst nog van Rotjeknor winnen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#84
FC Petr Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:Waar blijven ze nou met een onderzoek naar Sneijdert.
Calimero

Die komt er vast nog wel, na het weekend want ze moeten natuurlijk eerst nog van Rotjeknor winnen.

Na het weekend of voor het weekend maakt geen donder uit met het beroep zouden ze het makkelijk over F'noord kunnen tillen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#85
als ze met farfan dan ook maar in beroep gaan :8:
Bangkok resident.
Reply
#86
Ricochan Wrote:als ze met farfan dan ook maar in beroep gaan :8:

Is niet nodig de KNJB behandelt de zaak pas begin volgende week. PSV heeft tot maandag om een beroepschrift in te dienen. Die speelt dus zeker tegen AZ.
Reply
#87
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:als ze met farfan dan ook maar in beroep gaan :8:

Is niet nodig de KNJB behandelt de zaak pas begin volgende week. PSV heeft tot maandag om een beroepschrift in te dienen. Die speelt dus zeker tegen AZ.

dat is mooi want ik heb toch maar farfania en cocu genomen ipv die conehead :Big Grin
Reply
#88
Peter Wrote:
Frits Wrote:ik kots al jaren lang van de manier waarop psv speelt. nog liever az kampioen dan dat lelijke voetbal van die lampies!

Dat zien we zaterdag wel weer. :p

INDERDAAD!!!!!!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#89
Frits Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:ik kots al jaren lang van de manier waarop psv speelt. nog liever az kampioen dan dat lelijke voetbal van die lampies!

Dat zien we zaterdag wel weer. :p

INDERDAAD!!!!!!!!

=D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: