The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Inderdaad! Nog zo'n set en je staat in de halve finale!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gaat lukken
Reply
Onze Masters gaan trouwens redelijk synchroon met die van de ATP, grappig om te zien. Nummers 1 en 2 Federer/Mitch en Nadal/Omyaca hadden het lastig, maar lijken toch door te gaan, nummer 6 Tampie/Ferrer lijkt geplaatst en nummer 3 Djoko/Mist lijkt exit. Nu maar hopen dat ik niet het lot tref van de nummer 4 van de ATP... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mist is de enige die is uitgeschakeld voor de laatste speeldag.
Reply
Ad Wim Wrote:Kooltje zijn eerste reguliere setwinst

:oops:

feli kool.
Reply
Nou Mitch, wat is het geworden?

Ik heb Davy in 3 en Federer in 2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou Mitch, wat is het geworden?

Ik heb Davy in 3 en Federer in 2.
Federer in 2, Gonzalez in 2, beide 6-4 7-6.
Reply
COME ON DAVY! Wel kut dat hij dan net 5 bps mist... Icon_evil
Ik heb Federer ook 76 64 en Davy 63 36 63.

Succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uitslagen:

N. Davydenko 6 6 = 12
F. Gonzalez 4 3 = 7

R. Federer 6 6 = 12
A. Roddick 4 2 = 6

Order Of Play donderdag + vrijdag:
Mitch - Ad Wim: 1-0
Davydenko - Gonzalez:
M: 2 in 2 --> 4-6 6-7
A: 1 in 3 --> 6-3 3-6 6-3
Federer - Roddick:
M: 1 in 2 --> 6-4 7-6
A: 1 in 2 --> 7-6 6-4

Ad Wim wint de 2e set van Mitch en de wedstrijd eindigt in 1-1

Juan Zueco - Andre: 0-1
Davydenko - Gonzalez:
J: 2 in 3 --> 6-3 4-6 3-6
A: 2 in 2 --> 6-7 6-7
Federer - Roddick:
J: 1 in 2 --> 7-6 6-4
A: 1 in 2 --> 6-4 6-4

Juan: Games Dav 13:1. Gon: 15:8 Fed: 13:1 Rod 10:4. Totaal 14 afwijkend
Andre: Games Dav 12:0. Gon: 14:7 Fed: 12:0 Rod 8:2. Totaal 9 afwijkend

Andre wint de 2e set en de wedstrijd met 2-0

Omyaca - Mist: 1-0
Davydenko - Gonzalez:
O: 2 in 3 --> 6-2 3-6 3-6
M: 2 in 2 --> 5-7 3-6
Federer - Roddick:
O: 1 in 2 --> 7-6 7-6
M: 1 in 2 --> 7-6 6-3

Omy: Games Dav 12:0. Gon: 14:7 Fed: 14:2 Rod 12:6. Totaal 15 afwijkend
Mist: Games Dav 84. Gon: 13:6 Fed: 13:1 Rod 9:3. Totaal 14 afwijkend

Mist wint de 2e set van Omyaca en de wedstrijd eindigt in 1-1

Tampie - Kooltje: 0-1
Davydenko - Gonzalez:
T: 2 in 2 --> 3-6 4-6
K: 2 in 2 --> 5-7 4-6
Federer - Roddick:
T: 1 in 2 --> 6-4 6-4
K: 1 in 2 --> 6-4 6-4

Tampie: Games Dav 7:5. Gon: 12:5 Fed: 12:0 Rod 8:2. Totaal 12 afwijkend
Kooltje: Games Dav 93. Gon: 13:6 Fed: 12:0 Rod 8:2. Totaal 11 afwijkend

Kooltje wint de 2e set van Tampie en de wedstrijd met 2-0
Reply
Davydenko pakt de eerste set, en dat hakt er voor veel mensen al in.
Reply
Iedereen behalve ik heeft Gonzalez :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aangezien er geen gelijkspel mag kunnen tussen Andre en Juan, zou het gunstig zijn als Davy hier in straight wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zou best kunnen zijn dat ik al zeker ben van de halve finale, maar dat is lastig te berekenen.
Reply
Je moet winnen Andre, dan gaan we bij winst van Gonzo waarsch beiden door :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Gonzalez wint ben ik sowieso door, omdat ik het op onderlinge gameverschil met Juan Zueco win.
Als Davy wint kan het hoogstens 2 keer 1-1 worden, maar ik vermoed dat ik op totaal gameverschil wel bij de 2 beste uitkom.
Reply
Ik zie trouwens weer een bizar scenario opdoemen.

Als Davy in straight wint zonder long set, heeft hij 12 games en Gonzo max 8. Ik heb 15 games voor Davy en 12 games voor Gonzo. Mitch heeft 10 games voor Davy en 13 voor Gonzo.
Ik zit er dan dus 7 naast en Mitch ook 7 :eeeek:

Aangezien we gelijk spelen deze wedstrijd en we ook gelijk eindigen in poule, wordt onderling resultaat geteld. Dat zou dus voor onze wedstrijd EXACT gelijk zijn :eeeek: :eeeek: :eeeek:

En waarschijnlijk wordt dan het totale gamesverschil over alle wedstrijden gerekend en aangezien ik een wedstrijd heb gemist...
Laat Davy maar in 3 winnen of er een long set van maken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Als Gonzalez wint ben ik sowieso door, omdat ik het op onderlinge gameverschil met Juan Zueco win.

Als Gonzo wint dan heb ik toch het aantal sets goed?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Sinds wanneer telt dat dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oh, dacht ik. Extra puntje en zo....
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Sets tellen alleen als je ook de poll goed hebt. Zou wel gek zijn als je Gonzo in 2 hebt en het wordt Davy in 2, dat je dan een punt krijgt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee ik heb Gonzo in drie. Als Gonzo nog wint dan is het in drie, dus ik begreep Andre niet.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Het klopt wel wat Juan zegt.
Als Gonzo wint, wint hij in 3 sets, dat betekent dat hij de sets goed heeft en Andre niet. In dat geval wint Juan deze set van Andre en eindigt hun confrontatie in 1-1.
Reply
Maar dan wint Mitch, zodat wij gedeeld tweede worden. Dan telt het gameverschil in de onderlinge wedstrijd. Daarin sta ik er nu een stuk of 9 voor en Juan Zueco kan er max 5 goedmaken.
Reply
Davy wint dus 64 63, ongelofelijk dit :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah zo. Ja overall zit ik niet goed. Bij deze dan mijn felicitaties Andre.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Andre zit er nu 2 games dichterbij dan Juan. Alleen de eerste set tussen Fed en Roddick verschilt bij hen: Juan 76, Andre 64. Komt er dus minstens 1 TB of wordt het een 3-setter, dan spelen jullie gelijk. Wint Fed in straight sets zonder long set, wint Andre.
Dat klopt toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Davy wint dus 64 63, ongelofelijk dit :|
Dus wij spelen 1-1 en over twee dagen is het gameverschil ook nog eens gelijk. Hoe groot is die kans? (als we toch allemaal aan het rekenen zijn).
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Davy wint dus 64 63, ongelofelijk dit :|
Dus wij spelen 1-1 en over twee dagen is het gameverschil ook nog eens gelijk. Hoe groot is die kans? (als we toch allemaal aan het rekenen zijn).
Het is idioot Mitch. En het allerlulligste is nog dat ik eraf ga doordat ik niet op tijd gepolld heb, voor mijn gevoel win ik hier 1.5 - 0.5 :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Andre zit er nu 2 games dichterbij dan Juan. Alleen de eerste set tussen Fed en Roddick verschilt bij hen: Juan 76, Andre 64. Komt er dus minstens 1 TB of wordt het een 3-setter, dan spelen jullie gelijk. Wint Fed in straight sets zonder long set, wint Andre.
Dat klopt toch?
Verschil is nu idd 2, als bv de 1e set een TB wordt dat heeft Juan daar geen verschil en Andre een verschil van 3, in dat geval wint Juan dus. Alleen bij 7-5 eindigen ze gelijk.
Of zie ik dat nu verkeerd?
Reply
Correctomundo!
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply


Forum Jump: