The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Iemand zin om de gamesverschillen uit te rekenen als we straks allemaal gelijk eindigen? :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben sowieso al kansloos om door te gaan zie ik nu, gezien mijn niet invullen bij Roddick-Davy. Zelden zo ongelofelijk zuur verloren. Als ik ergens 1 gamepje, 1 gamepje!, anders had gedaan, had ik nu in de halve finale gestaan, echt absurd. Succes in de halve finale Mitch :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juan Zueco Wrote:Ah zo. Ja overall zit ik niet goed. Bij deze dan mijn felicitaties Andre.
Dat was bij een overwinning van Gonzalez. Nu Davydenko wint, wordt Mitch-Ad Wim 1-1, dus is ons onderlinge gameverschil niet van belang als jij van mij wint.
Het komt in dat geval aan op het totale gameverschil.
Mitch zou dan ook nog uitgeschakeld kunnen zijn, dat zal ik even gaan uitrekenen.
Reply
Met nu met de break voor Roger lijkt dat me niet nodig. Jij gaat winnen van Juan en als eerste door in de poule, Mitch en ik gedeeld tweede, Mitch door op basis van beter gamesafwijking over alle dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De polls van zondag staan er niet meer, dus als Elikian die niet meer heeft, zou dat een extra complicatie zijn.
De game-afwijkingen tot Federer-Roddick (zonder zondag) zijn:
Ad Wim: (40)+17+21+7+8=93
André: 19+13+10+14+7=63
Mitch: 17+17+13+7+8=62
Juan Zueco: 22+9+18+23+9=81
Reply
En ik? Ook nog eruit?
Reply
Volgens mij verlies jij met 2-0 van Kooltje en eindig je gedeeld tweede met Omyaca, aangezien hij 1-1 speelt tegen Mist... Dan moet je dus de gamesafwijking van jullie onderlinge wedstrijd tellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga op weekend richting Drenthe, dus bij deze wil ik de halve finalisten alvast succes wensen tijdens de halve finales.

Ook wil ik, nog één keer, mijn verdriet en teleurstelling van me afschrijven.
Wat een teleurstellende Masters zijn dit voor mij geweest. Het begon vrij aardig tegen Andre, maar vervolgens vergeet ik een poll in te vullen tegen Juan, wat in dit format funest is. Niet alleen omdat je zo een set verliest, maar ook omdat je bij een eventueel gelijkspel kansloos bent omdat het je gamesafwijking compleet verneukt. En dan te bedenken dat ik allang door was geweest als ik gewoon die poll had ingevuld tegen Juan, omdat ik dan 2-0 gewonnen had...
Vervolgens komt die legendarische wedstrijd tegen Mitch waarin ik in de eerste set vrijwel precies hetzelfde poll maar door het feit dat ik later poll, de set toch verlies. Ik ga het niet nogmaals over die beslissing hebben, want ik heb volgens mij al genoeg aangegeven dat ik het er niet mee eens was. Helaas is die beslissing uiteindelijk wel doorslaggevend, want ik kan nu alleen nog maar op gelijke hoogte komen met Mitch, terwijl ik anders gewoon van hem had gewonnen en eveneens door was gegaan.
Vervolgens poll ik gewoon een goede laatste dag, maar komen we in de gamesafwijking exact op hetzelfde aantal waardoor mijn eerdere niet-pollen van Roddick-Davy me (wederom) de das omdoet.
Ongelofelijk, ik kan er nog steeds niet bij. Heel graag had ik hier bij de beste vier gestaan, omdat ik zelf vind dat ik er hoor te staan.
Al met al was het een wisselvallig seizoen. Het begon perfect, maar halverwege het seizoen had ik een onbegrijpelijke, lange dip waardoor ik ver terug zakte. Uiteindelijk wel weer opgekrabbeld, maar 4e is toch tegenvallend. Volgend jaar ga ik voor het hoogste, uiteraard!

En tenslotte, Elikian en Mitch: onwijs bedankt voor het organiseren en bijhouden van deze poll, grote klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben het met je eens dat Eli en mitch het top gedaan hebben...hoop dat ze het willen vervolgen?
Vind het meer dan terecht dat niet pollen erg zwaar gestraft is geworden. Zeker tijdens de masters kan je geen poll vergeten als je de beste wil zijn.
Reply
Ik heb niet zoveel tijd om het uit te rekenen. Omyaca heeft ook een keer niet gepolld, dus ik acht de kans vrij groot dat ik van hem win. Hoewel ik er ook een keer flink naast zat.

Ik stuur mijn voorspelling nu naar Elikian, want ik ga daar niet meer aan toekomen. Ik zie wel of het zinvol was.
Reply
Rode Groep:
Andre (7) 4-2
Mitch (1) 3-3
Ad Wim (4) 3-3
Juan Zueco (5) 2-4
Mitch en Ad Wim gelijk over onderlinge duel.
Andere dagen:
Zo M16 A15
Ma M 5 A30 (2 bij Davy-Roddick voor Mitch, en 27 voor AdWim)
Di M17 A17
Wo M13 A21 (Roddick-Gonzalez)

Dus Ad, mocht het je beter doen voelen. Had je Davydenko-Roddick wel gepolled, en je had dat perfect gedaan (11-16), dan had je 25 punten goed gemaakt, maar dan had je het nog niet gered. Je hebt het vooral bij Roddick-Gonzalez helemeal vergooid.

Gouden Groep:
Kooltje (8) 4-2
Tampie (6) 3-3
Omyaca (2) 3-3
Mist (3) 2-3
(Tampie boven Omyaca op gamescore in onderlinge duel)

Halve Finales
Andre (7) - Tampie (6)
Mitch (1) - Kooltje (8)
Reply
de nr's 6,7 en 8 verder =D>
en natuurlijk de beste poller van het jaar..mitch!
Reply
Succes Kooltje!
Reply
wat heb je voor uitslagen mitch?
ik heb
ferrer roddick 6-4 3-6 6-3
federer nadal 7-6 6-4
Reply
kom op met de voorspellingen..maakt het veel leuker!
Reply
Rustig, ik zit geen 24 uur per dag achter mn PC. :wink:

Mijn voorspellingen:
Federer - Nadal 7-5 6-4
Ferrer - Roddick 6-4 7-6
Reply
Ik had opgestuurd:

Federer Nadal 6-4 6-4
Ferrer - Roddick 4-6 4-6

Ik zie het alleen niet in mijn outbox staan (wilde ze copy-pasten) dus misschien is het versturen niet goed gegaan.... :|
Reply
Mitch Wrote:Rustig, ik zit geen 24 uur per dag achter mn PC. :wink:

Mijn voorspellingen:
Federer - Nadal 7-5 6-4
Ferrer - Roddick 6-4 7-6

Je hebt dus alweer gewonnen.
Reply
Federer-Nadal 7-6 6-4
Roddick-Ferrer 6-3 1-6 6-3

Geen idee hoe het staat trouwens, ik hoorde in het nieuws alleen dat Ferrer door is, dus komt het op de games aan.
Reply
Tampie zit er dus 12 naast, ik 9.
Tampie kan nog gelijk maken, als het max 12-8 wordt.
Reply
Goede tactiek dus, verkeerde uitvoering. Had gewoon 0-6 moeten pollen in de tweede set.
Reply
Gefeliciteerd, Tampie. Ik denk dat jij eerder was.
Reply
Fri 18:30 heb ik de pm verstuurd naar Eli.

Het bericht staat in mijn 'outbox' ipv in de sentbox.
Ik heb geen idee of Elikian het binnen heeft gekregen.
Reply
Ik verstuur in ieder geval een voorspelling voor de finale naar Eli, dan zie ik wel.
Reply
Halve Finales
Andre (7) - Tampie (6)
Mitch (1) - Kooltje (8)

Andre:
Federer-Nadal: 1 in 2: 7-6 6-4
Roddick-Ferrer: 1 in 3: 6-3 1-6 6-3

Tampie:
Federer - Nadal: 1 in 2: 6-4 6-4
Roddick - Ferrer: 2 in 2: 4-6 4-6

Tampie naar de finale

Mitch:
Federer - Nadal: 1 in 2: 7-5 6-4
Ferrer - Roddick: 1 in 2: 6-4 7-6

Kooltje
Federer - Nadal: 1 in 2: 7-6 6-4
Ferrer - Roddick: 1 in 3: 6-4 3-6 6-3

Mitch naar de finale

Gelukkig geen gezeur met games dit keer

Finale
Tampie (6) - Mitch (1)
Mooie analoog met Ferrer - Federer :-)
Reply
Ik heb van Mitch een voorspelling binnen. Van Tampie ook maar die is in Best-of-3.

Dus ik hoop dat Tampie voor de finale begint nog een vernieuwde versie kan insturen.

EN overigens mijn excuses voor mijn niet-online zijn vandaag en derhalve de late uitslagen.
Reply
Elikian Wrote:Mooie analoog met Ferrer - Federer :-)
Dan maar hopen dat Federer wint.
Reply
Mitch en Elikian, bedankt voor het organiseren van de poll, voor die paar weken dat ik meedeed. Volgend seizoen ben ik er vanaf het begin bij.
Reply
Elikian Wrote:Van Tampie ook maar die is in Best-of-3.

:oops:
Reply
Elikian Wrote:Dus Ad, mocht het je beter doen voelen. Had je Davydenko-Roddick wel gepolled, en je had dat perfect gedaan (11-16), dan had je 25 punten goed gemaakt, maar dan had je het nog niet gered. Je hebt het vooral bij Roddick-Gonzalez helemeal vergooid.
Dan had ik die gamesafwijking helemaal niet nodig gehad en was ik gewoon op punten doorgegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: