The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord
#91
Is er een filmpje van de actie van Sneijder?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#92
@flix:
Credits voor flix' voorspellende gave..
Ik vond gistere overigens Gabri de sterkste man aan Ajax-zijde.
Hij speelde echt heel goed, continue fel op de bal en verstoorde heel vaak de opbouw van Feyenoord.
Wel lachen dat bij de 4-1 het stadionspeakerlied van Feyenoord werd gzongen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#93
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Sneijder trouwens weergaloos in de eerste helft =D>

hij had natuurlijk gewoon geschorst moeten zijn, maar zijn treurige actie tegen groningen zit wss in de overvolle doofpot?
Anders ga je die ouwe koe nog even uit de sloot halen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
gittermaster Wrote:Wel lachen dat bij de 4-1 het stadionspeakerlied van Feyenoord werd gzongen Smile

Was bij de plee-offs nog leuker in het kuipje. Scoorde ze tegen, gingen wij dat lied voor ze zingen... :lol: :lol: !

Ik heb het maar 1x gezien waf, zijn actie is een geheel, geen trappende beweging, hij gaat er op staan ja, so what, gebeurt honderd keer in een wedstrijd. Vind het, voorzover zichtbaar, niet met 'voorbedachte' rade.

En Talpa is gewoon kut, irritant zeikprogramme met de propagande van Jan en Ruud, en s'avonds is het nog erger met die kwal van een Frits...
Bah!
Reply
#95
En dan Koeman die wel 3x heeft gezegd dat het ze zo tegen zat...

Oke, die goal van Sneijder was lucky, maar die bal op de paal van Angelos is gebrek aan kwaliteit en dat het na de 1-0 instort is een gebrek aan vertrouwen. En voor dat laatste moet juist Koeman zorgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Overigens opvallend dat feyenoord meer tegendoelpunten heeft dan ADO!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#97
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:En Talpa is gewoon kut, irritant zeikprogramme met de propagande van Jan en Ruud, en s'avonds is het nog erger met die kwal van een Frits...
Bah!

Nu ze het hebben gesplitst (ook de maandagavond) is het helemaal kut met peren. Normaal keek ik het om de voetbalwedstrijden in het buitenland, maar daar hoef je het nu ook niet meer voor te doen Sad .

Ben het overigens met jullie eens dat er redelijk wat onzin wat verkocht door de drie heren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#98
Ik kijk t nooit, dus weet t echt niet, was derhalve ook niet mijn uitspraak Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#99
gittermaster Wrote:Overigens opvallend dat feyenoord meer tegendoelpunten heeft dan ADO!!!

Misschien toch maar Bosschaart terughalen :!:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
:razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:Wel lachen dat bij de 4-1 het stadionspeakerlied van Feyenoord werd gzongen Smile

Was bij de plee-offs nog leuker in het kuipje. Scoorde ze tegen, gingen wij dat lied voor ze zingen... :lol: :lol: !

Hier kan ik de humor nog wel van inzien....dit in tegenstelling tot het Bloody Sunday spandoek :oops:



by the way: feli fab & co
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:Wel lachen dat bij de 4-1 het stadionspeakerlied van Feyenoord werd gzongen Smile

Was bij de plee-offs nog leuker in het kuipje. Scoorde ze tegen, gingen wij dat lied voor ze zingen... :lol: :lol: !

Hier kan ik de humor nog wel van inzien....dit in tegenstelling tot het Bloody Sunday spandoek :oops:



by the way: feli fab & co

Zo hebben wij ooit in Hee (beker) dat achterlijk Heerenveen deuntje voor ze gezongen toen ze de aansluitingstreffer maakte (2-1). Was best lachuh die verbaasde koppen :razz:

Mukkus, hebben jullie inmiddels een normaal deuntje bij doelpunten (was geloof ik iets met ole ole ole, ole ole ole)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Mukkus, hebben jullie inmiddels een normaal deuntje bij doelpunten (was geloof ik iets met ole ole ole, ole ole ole)

Hangt ervan af wie er scoort. Bij Nilsson heb je dat Pippi Langkous-lied, bij Pranjic 1 of ander balkan-deuntje. De laatste keren hoorde ik bij Alves zo'n samba-muziekje.

Eerlijk gezegd, zou ik het bij die andere goals niet eens weten.....vraag me af of er uberhaupt wel een muziekje is.

Zaterdag laat ik het je weten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Riekki Wrote:
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:Wel lachen dat bij de 4-1 het stadionspeakerlied van Feyenoord werd gzongen Smile

Was bij de plee-offs nog leuker in het kuipje. Scoorde ze tegen, gingen wij dat lied voor ze zingen... :lol: :lol: !

Hier kan ik de humor nog wel van inzien....dit in tegenstelling tot het Bloody Sunday spandoek :oops:

ik snap niet helemaal welk lied bedoeld wordt, maar als gedoeld wordt op de tune van de hermes house band hoop ik niet dat fabian/getter denken dat ze origineel zijn als ze dat zingen bij een goal van feyenoord, want dat doet werkelijk iedereen (net zoals dat utrecht liedje gezongen wordt als tegen utrecht gescoord wordt).

ik kan daar de humor dus niet echt van inzien, het is al lang niet vernederend meer en kan het alleen maar treurig vinden als je dat soort afgezaagde humor hier nog vermeldenswaardig vindt...... :roll: straks wordt er ook nog verteld dat er hi ha hondenlul naar de scheids is gezongen.. :eeeek:

dat sbs spandoek is idd nogal treurig, maar niet treuriger dan dat eeuwige hamasgezeik.
Reply
Ekslem Wrote:dat achterlijk Heerenveen deuntje

dat is het friese volkslied. :wink:
Reply
ach ja, had t nog niet eerder thuis gehoord en vond dat best grappig.
Overigens is er weinig tot niets origineels in een stadion te vinden.
The great old Ludwig von...
Reply
o ja....
centre court Wrote:waar zijn onze gloryhunterende vrienden uit 020 eigenlijk vandaag? normaal is adje altijd wel goed voor een wedstrijdverslagje.

Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ach ja, had t nog niet eerder thuis gehoord en vond dat best grappig.
Overigens is er weinig tot niets origineels in een stadion te vinden.


als je hem nog nooit gehoord had kun je nog altijd bedenken dat dit wss niet echt vernieuwend was. :razz: maar ik hoor toch regelmatig wat leuks hoor. die ajakkessieden hadden toch laatsts dat liedje over postma, met die dildo in zijn reet? dat vond ik wel geestig. (en toen het 4 maanden later in de kuip gezongen werd was dat weer treurig...) net zoals bijvoorbeeld geestig was om te zingen dat silvie een broer heeft in amsterdam. :wink:
Reply
waf Wrote:dat sbs spandoek is idd nogal treurig, maar niet treuriger dan dat eeuwige hamasgezeik.
En Leonardo en Davids werden ook niet echt netjes 'toegezongen'. Behoorlijk veel enge ziektes kwamen er uit het Feyenoordvak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:dat sbs spandoek is idd nogal treurig, maar niet treuriger dan dat eeuwige hamasgezeik.
En Leonardo en Davids werden ook niet echt 'toegezongen'.

das mooi. leonardo de ondankbare tiefesmongool mag ter plekke de holstrontverklontering in zijn linker hartklep krijgen. davids kan ik minder mee zitten. maar dat davids zelf graag uitdeelt en verontwaardigd huilt als hij ook een koekie krijg, daar hoor je in amsterdom weer niet over, dat is namelijk alleen irritant als van bommel het doet... :roll:
Reply
Maar ik bedoelde dat dat uitschelden van Leonardo en Davids ook op een ludieke, humoristische manier had gekund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:dat sbs spandoek is idd nogal treurig, maar niet treuriger dan dat eeuwige hamasgezeik.
En Leonardo en Davids werden ook niet echt 'toegezongen'.

das mooi. leonardo de ondankbare tiefesmongool mag ter plekke de holstrontverklontering in zijn linker hartklep krijgen. davids kan ik minder mee zitten. maar dat davids zelf graag uitdeelt en verontwaardigd huilt als hij ook een koekie krijg, daar hoor je in amsterdom weer niet over, dat is namelijk alleen irritant als van bommel het doet... :roll:

'Er zijn altijd jongetjes die zich proberen te bewijzen, dat zal altijd zo zijn.' #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik bedoelde dat dat uitschelden van Leonardo en Davids ook op een ludieke, humoristische manier had gekund.

ja, die fainoidders zitten daar idd om jou aan het lachen te maken. :roll: ze kunnen het bloed van leo wel drinken man. :| zul jij niet begrijpen, want dan moet je wel weten wat clubliefde is.
Reply
Je hebt het hierboven over humoristische koren en over treurig hamagezeik. Ik vond de liedjes naar Leonardo toe ook vrij treurig, ook al begrijp ik dat ze een tyfushekel aan hem hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je hebt het hierboven over humoristische koren en over treurig hamagezeik. Ik vond de liedjes naar Leonardo toe ook vrij treurig, ook al begrijp ik dat ze een tyfushekel aan hem hebben.

verwijzingen naar de oorlog slaan nergens op. een speler de tiefes schelden slaat wel ergens op. ik zeg helemaal niet dat liedjes humoristisch moeten zijn. ik zeg dat als je hier grappige dingen van supporters vermeld ze wel een beetje origineel of grappig moeten zijn.

maar zoals gewoonlijk snap je weer geen ene hol van de conversatie.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Je hebt het hierboven over humoristische koren en over treurig hamagezeik. Ik vond de liedjes naar Leonardo toe ook vrij treurig, ook al begrijp ik dat ze een tyfushekel aan hem hebben.

verwijzingen naar de oorlog slaan nergens op. een speler de tiefes schelden slaat wel ergens op. ik zeg helemaal niet dat liedjes humoristisch moeten zijn. ik zeg dat als je hier dingen vermeld ze wel een beetje origineel of grappig moeten zijn.

maar zoals gewoonlijk snap je weer geen ene hol van de conversatie.

Vlieg toch een end heen vent.
Als een speler in het veld loopt te schelden (en Sneijder in het bijzonder) schreeuw je moord en brand. Maar als die randdebielen in een stadionvak een speler voor rotte vis uitmaken is het opeens goed.
Lekker consequent allemaal :roll:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Je hebt het hierboven over humoristische koren en over treurig hamagezeik. Ik vond de liedjes naar Leonardo toe ook vrij treurig, ook al begrijp ik dat ze een tyfushekel aan hem hebben.

verwijzingen naar de oorlog slaan nergens op. een speler de tiefes schelden slaat wel ergens op. ik zeg helemaal niet dat liedjes humoristisch moeten zijn. ik zeg dat als je hier dingen vermeld ze wel een beetje origineel of grappig moeten zijn.

maar zoals gewoonlijk snap je weer geen ene hol van de conversatie.

Vlieg toch een end heen vent.
Als een speler in het veld loopt te schelden (en Sneijder in het bijzonder) schreeuw je moord en brand. Maar als die randdebielen in een stadionvak een speler voor rotte vis uitmaken is het opeens goed.
Lekker consequent allemaal :roll:

nee, als je op elkaar scheldende spelers met scheldende supporters over 1 kam scheert, ben ik idd niet consequent. :roll:
Reply
Die scheer ik inderdaad over één kam.
Desondanks kan ik het van iemand die een hele wedstrijd verrot word getrapt nog kan begrijpen dat hij scheldt, en van een supporter niet als hij een speler verrot scheldt omdat hij toevallig weg is gegaan bij je cluppie.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Riekki Wrote:Hier kan ik de humor nog wel van inzien....dit in tegenstelling tot het Bloody Sunday spandoek :oops:

[Image: ajax_bloodysunday.jpg]

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Inhaken maar....

En als de lente komt, gooien we bommem op Rotterdam.... :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: