The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
#31
8e klasse :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Dat bestaat bij ons nie eens!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
och als je maar lol hebt fabian =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Straks weer zaalvoetballen, ook klasse 8 ongeveer Wink
Zondagavond voetballen, wie verzint zoiets?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Bredanaar Wrote:och als je maar lol hebt fabian =D>

De grootste lol, Bredanaar.
Gister toen we bij 11-1 de 2e maakte, gingen we ff stapelen...
Je moet die tegenstanders eens zien dan, hahahaha!

Morgenavond een oefenwedstrijd tegen DWO A2, tof...... :lol:

Voorspelling 1-45....
Reply
#35
Gisteren 13-1 gewonnen, die tegenstanders wisten volgens mij niet wat dekken was, wat een ruimte gaven hun achterin weg! Was wel een uitzonderlijk slecht team, voor de rest hebben we toch aardige tegenstand, maar toch 12 punten uit 6 wedstrijden! :8:
Reply
#36
Zo, deze eens even een flinke schop geven.

Vandaag bij SCP in Puiflijk (wie kent het niet) met 3-2 verloren.
2-0 achter, 2-2 en dan de 3-2 in de laatste minuut.

Behoorlijk klote dus.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#37
Kep wel eens van een puf-lijk gehoord maar nooit van puiflijk #-o :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#38
Bredanaar Wrote:och als je maar lol hebt fabian =D>

En wederom met 13-1 verloren...

Soort van Ajax-syndroom, 10 keer alleen voor de keeper gemist (ik niet).
Ik wel weer 2x op de paal, daar ben ik dan momenteel weer koploper in!

5x paal en 3x lat... :lol:

Bier erna was weer heerlijk, was overigens tegen Rijnland 1.
Reply
#39
Welke positie speel je?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#40
Centrale middenvelder, meestal zijn het vrije trappen, en 1 keer een directe corner op de lat... :lol:
Reply
#41
Hoe doet willo het Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Vaste linksback, meestal dramatisch slecht...
Remco is spits, mist er gemiddeld 5 per wedstrijd... :wink:
Reply
#43
Remco Rosenberg?? :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Zoiets ja, maar er lopen er nog meer van rond... :lol:
Reply
#45
Vandaag voor de 6de maal op rij gewonnen na de eerste 2 wedstrijden verloren te hebben... Ditmaal 6-2 gewonnen tegen een team dat in de eerste 7 wedstrijden slecht 4 goals tegen had!
Reply
#46
Afgelopen zondag was t bij ons op de club feest.... Eeb pistoo!!! :crazy:

AMSTERDAM - De politie is gistermiddag uitgerukt naar Sportpark Buiksloterbanne in Amsterdam-Noord omdat een lid van voetbalclub Buitenveldert had gedreigd een pistool te trekken.

Een discutabele beslissing van de scheidsrechter bij de wedstrijd tussen De Volewijckers en Buitenveldert, in de zondag vierde klasse, was aanleiding voor een massale vechtpartij aan het einde van het duel.

Na afloop verscheen een lid van het begeleidingsteam van Buitenveldert in de kleedkamer van De Volewijckers met het dreigement een vuurwapen te trekken.

De politie werd gewaarschuwd. Die kwam in kogelvrije vesten opdagen en arresteerde de man.

Spelers en bestuursleden van De Volewijckers reageerden geschokt. Voorzitter Dirk Faas: ''Dit heb ik in veertig jaar voetbal nog nooit meegemaakt, ik heb staan janken.'' Toch durfde niemand van de club aangifte te doen, uit angst voor represailles.

Elftalleider André de Bruin van Buitenveldert stapte direct op. ''Vreselijke taferelen. Maar er was geen pistool, zo zijn wij niet.'' Toch overweegt De Bruijn zijn bestuursfunctie neer te leggen. Over de man in kwestie, naar verluidt een trainer van het tweede elftal van Buitenveldert: ''Het is híj eruit of ík eruit.''

De politie zegt niets met de zaak te kunnen beginnen: ''Er is geen wapen gevonden en er is geen aangifte gedaan. Daarmee is voor ons de kous af.'' Na verhoor werd de man heengezonden.

VANDAAG IN DE PS Sport: Wildwest in Noord

En dan vraagt de politie aan onze spits of hij ff mee naar binnen wilt gaan in de kleedkamer van de tegenstander om aan te wijzen wie er een pistool had getrokken!!!???
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Wij inmiddels afgezakt naar plaats 11 (van de 12). We staan een punt los van de laatste plek en 6 puntjes achter plek 6. Alles dicht bij elkaar dus...

Nix aan het handje nog....wij hebben 2 wedstrijden minder als de rest gespeeld :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#48
3-0 verloren, super prestatie ! Was op een kunstgrasveld, voetbalt echt klote!!!
Reply
#49
1-3 verloren. Nu 2 uit 9 maar nog alle kans op lijfsbehoud.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#50
Zit je nog bij AFC, Bum ?
Reply
#51
gittermaster Wrote:Afgelopen zondag was t bij ons op de club feest.... Eeb pistoo!!! :crazy:

AMSTERDAM - De politie is gistermiddag uitgerukt naar Sportpark Buiksloterbanne in Amsterdam-Noord omdat een lid van voetbalclub Buitenveldert had gedreigd een pistool te trekken.

Een discutabele beslissing van de scheidsrechter bij de wedstrijd tussen De Volewijckers en Buitenveldert, in de zondag vierde klasse, was aanleiding voor een massale vechtpartij aan het einde van het duel.

Na afloop verscheen een lid van het begeleidingsteam van Buitenveldert in de kleedkamer van De Volewijckers met het dreigement een vuurwapen te trekken.

De politie werd gewaarschuwd. Die kwam in kogelvrije vesten opdagen en arresteerde de man.

Spelers en bestuursleden van De Volewijckers reageerden geschokt. Voorzitter Dirk Faas: ''Dit heb ik in veertig jaar voetbal nog nooit meegemaakt, ik heb staan janken.'' Toch durfde niemand van de club aangifte te doen, uit angst voor represailles.

Elftalleider André de Bruin van Buitenveldert stapte direct op. ''Vreselijke taferelen. Maar er was geen pistool, zo zijn wij niet.'' Toch overweegt De Bruijn zijn bestuursfunctie neer te leggen. Over de man in kwestie, naar verluidt een trainer van het tweede elftal van Buitenveldert: ''Het is híj eruit of ík eruit.''

De politie zegt niets met de zaak te kunnen beginnen: ''Er is geen wapen gevonden en er is geen aangifte gedaan. Daarmee is voor ons de kous af.'' Na verhoor werd de man heengezonden.

VANDAAG IN DE PS Sport: Wildwest in Noord

En dan vraagt de politie aan onze spits of hij ff mee naar binnen wilt gaan in de kleedkamer van de tegenstander om aan te wijzen wie er een pistool had getrokken!!!???

Heel erg trieste situatie. Gelukkig gebeuren dit soort dingen in het Noorden (nog) niet....
Reply
#52
Fabian Wrote:Zit je nog bij AFC, Bum ?

Nee, wel zelfde klasse maar San Marco speelt 302 en wij 303.
Das wel jammer............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#53
De gifbeker was nog niet leeg:

Met nog 10 minuten te spelen en een 2-4 voorsprong komt de grieperige Bumme toch nog even invallen. Na 90 minuten druipen we met een 5-4 nederlaag af.............. :oops: #-o
Blijven dus op 2 punten staan dit seizoen, maar alles is nog open.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#54
0-6 verloren van GHC, elftal speelde vorig jaar nog als A2... :eeeek: .

Ondergetekende heeft voor het eerst van z'n leven gekeept, haha
Reply
#55
Donderdag onze trainer ontslagen!! last van schrik effect? ja best wel tegen de koploper meteen een punt pakken is niet slecht ofwel?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#56
Bumme Wrote:De gifbeker was nog niet leeg:

Met nog 10 minuten te spelen en een 2-4 voorsprong komt de grieperige Bumme toch nog even invallen. Na 90 minuten druipen we met een 5-4 nederlaag af.............. :oops: #-o
Blijven dus op 2 punten staan dit seizoen, maar alles is nog open.


Oei! Toch geen pf-jes van jou Bum? :oops:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#57
Nee, dat niet gelukkig maar om het nou een lekkere invalbeurt te noemen............. :cry:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#58
De tweede overwinning is een feit!

6-0 tegen de nummer laatst.

Wie is die nummer laatst dan?

Dat is: Groesbeekse Boys Rood-wit Jeugd Combinatie. :8:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#59
Ik zit eraan te denken om ook eens te gaan voetballen. Nog nooit in competitief verband gedaan, een maal op voetbalschoenen gelopen (vond het erg beroerd spelen) en in de enige enigszins competitieve wedstrijd die ik wel gespeeld heb (bedrijvenvoetbal) speelde ik als enige op de rechterflank (de GEHELE rechterflank) en kon ik hoge ballen maar zeer moeizaam inschatten... Wat raden jullie me aan? :lol: :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#60
Word Keeper hoef je ook niet zoveel te rennen :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: