The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
#91
En Taribo West dan? Douwe Egberts zou er het zijne van denken.....
Dus toen zei ik van: ho! tot hier en niet verder!
Reply
#92
Johan, een koffieman is een captain in SD-termen... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#93
Zou het Dennis??
Dus toen zei ik van: ho! tot hier en niet verder!
Reply
#94
Leipe Ierse Flavour Wrote:En Taribo West dan? Douwe Egberts zou er het zijne van denken.....


Waar voetbalt Egberts
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#95
Nee Dennis, je hebt gelijk, kan wel schijnheilig doen alsof ik het wist... maar eeeh... nee, haha. Wel had ik de verstand om te gokken dat koffieman, niet letterlijk koffieman betekende, in hoeverre dat een 'letterlijk' woord is...heus hoor, wist ik heus wel!
Dus toen zei ik van: ho! tot hier en niet verder!
Reply
#96
4-1 verloren, en dat met 10 man!
Nog best netjes voor ons, haha.

Blijven laatste met 1 puntje.
Reply
#97
Fabian Wrote:4-1 verloren, en dat met 10 man!
Nog best netjes voor ons, haha.

Blijven laatste met 1 puntje.


Al bijna 100 tegen dan? :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#98
We zitten nog ergens in de 60 volgens mij... :lol:
Reply
#99
Zoek je nog een goeie keeper dan?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Nee, die hebben we toch al wel, meer 10 goede veldspelers... :wink:

Of gewoon 11 normale voetballers :wink:
Reply
meld zich :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hahaha, we hebben seri mensen nodig Boca, dus als je je geroepen voelt.. :wink:
Reply
Ach jah als je een keer iemand nodig hebt je weet me te vinden. En ikmeen het ook serieus Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gisteren een wedstrijd gefloten, een helft gevlagd en daarna nog een wedstrijd zelf gespeeld. Helemaal vertiefd en nog een schop tegen mn enkel gekregen ook. Vandaag maar eens kijken of ik nog een gedichie kan verzinnen...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
5-1 voor met de rust en dan 5-5 gelijk spelen...
2e puntje van het seizoen...

Zelf m'n eerste goals gemaakt, een quattrick.... :lol:
Reply
Had je mooi een stelletje sloapers aka sloebers achterin staan 5-1 voor tsjonge jonge,jammer!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Ja, had onze eerste winst ooit moeten zijn, zwaar balen!
Zo werd het 2e puntje dus ook niet echt maximaal gevierd... :cry:
Reply
3-2 verloren tegen S.C.P. uit Puiflijk (:rollSmile....

slechte wedstrijd, wel een assist, dat dan weer wel.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
2-1 gewonnen van de koploper =D> =D> =D> :cheers:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:2-1 gewonnen van de koploper =D> =D> =D> :cheers:

BLOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Kennedy Wrote:2-1 gewonnen van de koploper =D> =D> =D> :cheers:

BLOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wij hebben ook met 2-1 gewonnen. en ik heb een koprol gedaan tijdens de wedstrijd
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Kennedy Wrote:2-1 gewonnen van de koploper =D> =D> =D> :cheers:

BLOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wij hebben ook met 2-1 gewonnen. en ik heb een koprol gedaan tijdens de wedstrijd

Waarom een koprol?
Reply
omdat ik altijd en overal een koprol maak. maar nog nooit tijdens een officiele wedstrijd. nu dus wel :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:omdat ik altijd en overal een koprol maak. maar nog nooit tijdens een officiele wedstrijd. nu dus wel :lol:
2de paasdag is weer een kans voor je om te rollen,sletje :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
2 weken geleden 2-3 verloren, vorige week 3-2 verloren en dit weekend weer met 3-4 verloren.

Al meer dan 100 tegengoals... :8: !

3-2 voor, totdat onze spits rood kreeg...bah!
Reply
Dan moeten jullie wel onderaan staan,de laatste bij ons hebben er 104 tegen :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
105 nu, en inderdaad (DIK) laatste... :lol:
Reply
Met de A meegedaan, 0-2 gewonnen, uit bij ESA =D>

KAMPIOENEN!! :cheers:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Volgend seizoen zeer waarschijnlijk op de zaterdag met Bumme voetballen...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik scoorde gister een vrije bal van 25 meter afstand :8:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: