The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
Vret Mien Gras Wrote:Ik scoorde gister een vrije bal van 25 meter afstand :8:

Een lekkere warming up is het halve werk!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vandaag zijn we er heel vies ingefloten...... Sad weg kampioenschap :cry: :cry:
Waar was onze topscoorder als je hem zo hard nodig hebt godverdomme :letitallout:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:Vandaag zijn we er heel vies ingefloten...... Sad weg kampioenschap :cry: :cry:
Waar was onze topscoorder als je hem zo hard nodig hebt godverdomme :letitallout:

Sorry, met tennis ga ik dan maar kampioen worden.
1 wedstrijd mis ik en gelijk gezeik, ik meld me in ieder geval niet af om een schutting te verven :wink:
Reply
Ik hoop dat je verliest. Icon_twisted
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Ik hoop dat jij op de bank blijft waar je hoort Icon_twisted
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wij kunnen er nog een mooi seizoen van maken. Gister weer gewonnen, nu van de nummer 3 met 2-5


We staan nu alleen bovenaan in de laatste periode, dus de play offs zijn in zicht :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik hoop dat jij op de bank blijft waar je hoort Icon_twisted
Sterf
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Afg. zaterdag periodekampioen geworden, onverwacht.

Wonnen met 1-9 en de nr.1 verspeelde 2 punten thuis tegen de nr. 8.

TOen brak het feest daar 5 minuten uit tot onze uitslag bekend werd. Zanger naar huis, bloemen inleveren..... Wij hadden 2 doelpunten meer dankzij onze 1-9.

Leukleukleuk, ach, hun worden toch nog direct kampioen, wij staan 4e.
Reply
BOLNES 4 KAMPIOENEN
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet.
Reply
1/4 finale van de AD Cup Den Haag is bereikt! :8:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
Eigenlijk is het al zo ver maar zaterdag as kunnen we dan eindelijk officieel degraderen.
De nummer 1 van de ranglijst komt op bezoek en alleen als we de drie resterende wedstrijden gemiddeld met 5-0 winnen en de ploeg boven ons alles met dikke cijfers verliest spelen we ook volgend seizoen in de 3e klasse. We zullen er echter alles aan doen om dit te voorkomen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dugarry Wrote:Leukleukleuk, ach, hun worden toch nog direct kampioen, wij staan 4e.

"Jaaaaa....eeeehhhh....hun....hun.....hun waruh betur!" :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
vanmiddag 1 nneer geschopt wedstrijd getasaakt! in de maagh die longkop.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
k geniet nog
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
9-1 verloren vandaag... Was gewoon te warm en we waren maar met 10...
2e helft zelfs met 11 tegen 9, hooikoorts-gevalletje... :lol:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:vanmiddag 1 nneer geschopt wedstrijd getasaakt! in de maagh die longkop.

Vret Mien Gras Wrote:k geniet nog


God, wat ben ik blij dat ik niet 200 km verderop naar het oosten geboren ben... :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Volgende week kunnen we periode kampioen worden!!


Op naar de Play Offs :8:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
EJR Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:vanmiddag 1 nneer geschopt wedstrijd getasaakt! in de maagh die longkop.

Vret Mien Gras Wrote:k geniet nog


God, wat ben ik blij dat ik niet 200 km verderop naar het oosten geboren ben... :8:

Hmm, ik was een beetje van de kaart.
Of iemand zat op mijn account, ik weet het niet meer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Gister weer gewonnen 3-0 dus de nacompetitie is een feit.


Nou een weekje rust en dan 4 wedstrijden in 2 weken. op naar de derde klasse :8:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Gister weer gewonnen 3-0 dus de nacompetitie is een feit.


Nou een weekje rust en dan 4 wedstrijden in 2 weken. op naar de derde klasse :8:

Met het degraderende Victoria of met het promoverende Esch :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:Gister weer gewonnen 3-0 dus de nacompetitie is een feit.


Nou een weekje rust en dan 4 wedstrijden in 2 weken. op naar de derde klasse :8:

Met het degraderende Victoria of met het promoverende Esch :razz:


ik ben vanmorgen gebeld en heb vrijdag avond gesprek.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:Gister weer gewonnen 3-0 dus de nacompetitie is een feit.


Nou een weekje rust en dan 4 wedstrijden in 2 weken. op naar de derde klasse :8:

Met het degraderende Victoria of met het promoverende Esch :razz:


ik ben vanmorgen gebeld en heb vrijdag avond gesprek.

Vanmorgen toen je nog in de kroeg zat, dan zul je wel slecht overgekomen zijn :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Nee ik was om half 3 vannacht kapot, en hij belde rond 12 uur.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Fabian Wrote:9-1 verloren vandaag... Was gewoon te warm en we waren maar met 10...
2e helft zelfs met 11 tegen 9, hooikoorts-gevalletje... :lol:
Zanger naar huis en bloemen ingeleverd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar zijn we weer, beker is begonnen.
Dinsdag gestaakt na 18 min ivm onweer (2-1 achter) en gister met 3-3 gelijkgespeeld... :lol:
Reply
Zaterdag 1e competitiewedstrijd gespeeld, 2-2 tegen Spero.

Kampioen zal niet lukken, aangezien dit team vorig jaar gepromoveerd is.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Zaterdag 1e competitiewedstrijd gespeeld, 2-2 tegen Spero.

Kampioen zal niet lukken, aangezien dit team vorig jaar gepromoveerd is.

FC Wageningen, in welk team speel jij?, en spelen er nog andere bekende van mij in je team?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
0-3 gewonnen bij Erix. 1x gescoord. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
FC Petr Wrote:
FC Wageningen Wrote:Zaterdag 1e competitiewedstrijd gespeeld, 2-2 tegen Spero.

Kampioen zal niet lukken, aangezien dit team vorig jaar gepromoveerd is.

FC Wageningen, in welk team speel jij?, en spelen er nog andere bekende van mij in je team?
A1, 1e klasse.

En ja, er zijn nog meer bekenden:

Bas, Sjaak, Kim ken je het goed, anderen die je misschien kent zijn Menno en Niek. Dat was het wel denk ik.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
FC Petr Wrote:
FC Wageningen Wrote:Zaterdag 1e competitiewedstrijd gespeeld, 2-2 tegen Spero.

Kampioen zal niet lukken, aangezien dit team vorig jaar gepromoveerd is.

FC Wageningen, in welk team speel jij?, en spelen er nog andere bekende van mij in je team?
A1, 1e klasse.

En ja, er zijn nog meer bekenden:

Bas, Sjaak, Kim ken je het goed, anderen die je misschien kent zijn Menno en Niek. Dat was het wel denk ik.

Netjes, laten we dan maar geen partijtje meer spelen. :wink:

Trouwens, Niek zou wel spits staan, maar op welke positie speelt de rest.....
Als ik een gokje mag wagen :-k , jij en Kim denk ik in de achterhoede, Bas buitenspeler en Sjaak op 't middenveld?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: