The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AJX
#91
Ad Wim Wrote:Gast, lees nou eens gewoon! Ik zeg toch dat het een ongelofelijke blunder was van Lindenbergh en die speelt helaas nog steeds bij Ajax.

De blunder van Stekelenburg was groter dan die van Lindenbergh. Als Stekelenburg niet was uitgekomen, had Kolk nog minimaal een metertje of 22 naar het doel moeten lopen met de bal met Lindenbergh naast hem! (want hij had helemaal geen achterstand meer).

Tevens vond ik het niet eens een hele grote blunder van Lindenbergh. De commentator hamerde erop dat hij aan de verkeerde kant stond te dekken, maar dat was pas nadat Kolk naar binnen was gesneden en er een perfecte pass kwam. Tot die tijd dekte hij gewoon aan de binnenkant. Dat Kolk sneller uit de startblokken kwam kan Lindenbergh niets aan doen, die is nu eenmaal niet de snelste. Maar laat verder maar, we komen er idd niet uit.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#92
Maarten Stekelenblunder....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#93
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....
Reply
#94
Ricochan Wrote:
EJR Wrote:
subjectieve jodenneus Wrote:Pfff, wat een drama zeg, maar wel heel belangrijk dat we dit winnen.
Het veld is absoluut een excuus, maar de inzet mag dat nooit zijn. Wat heeft Ajax toch altijd een problemen met van die schopploegen!
Overwinning wel dik verdiend, Ajax zeker 10 opgelegde kansen gehad.

cry 1 bedoel je.

subjectieve jodenneus Wrote:Braamhaar op zich prima wedstrijden, maar hij had veel meer kaarten moeten trekken. ADO had zeker 6 gele kaarten meer moeten krijgen, wat een onsympathieke schopploeg is dat ook.

Vergeet Stam, Davids, Heitinga en Schneider niet.


ADO prima gespeeld. Ajax had moeite meer moeite met het veld. Na de kans va Babel in min. 1 geen kans meer gehad.

Scheids was weer als vanouds. Ajax dat met messcherpe overtredingen begint, maar ADO DH die de eerste gele krijgt. Braamhaar heeft de wedstrijd kapot gefloten en deed er AL-LES aan om Ajax in de wedstrijd te houden. De overtreding van Ogarararu was erbinnen en verdiende rood ipv geel. Hoogendorp was gewoon doorgebroken. Structureel ouwehoeren op de scheids van Schneider en Leo werd uiteraard niet beloond met geel. shirtje trekken van Schneider ook niet. Ik heb genoeg van dat hele voetbal na vandaag. Puke

Ben er doodziek van. KUT KNVB.


Prima en juist beschreven door EJR hier heb ik niks meer aan toe te voegen.

Ik lees dit nu pas...
EJR, hier kijk je echt door een groen-gele bril.
Ovgerwinning was imo wel verdiend, overtreding was er duidelijk buiten, de overtredingen van ADO waren vaak gewoon dom, maar wat wil je ook met niveau Bosschaart.
Ik zal maar niet alle momenten opnoemen, waar Braamhaar geel of rood op zak hield bij ADO-aanslagen.
The great old Ludwig von...
Reply
#95
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....

of die keeper van ado. die komt toch ook uit jullie jeugd? levert aardig wat punten op. complot! :razz:
Reply
#96
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....

of die keeper van ado. die komt toch ook uit jullie jeugd? levert aardig wat punten op. complot! :razz:

Heerlijk toch ! Er is volgens mij geen enkele eredivisie club zonder Ajax-spion in zijn/haar gelederen.... :wink:
Reply
#97
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....

of die keeper van ado. die komt toch ook uit jullie jeugd? levert aardig wat punten op. complot! :razz:

Heerlijk toch ! Er is volgens mij geen enkele eredivisie club zonder Ajax-spion in zijn/haar gelederen.... :wink:

Gelukkig is Stekel tegenwoordig ook basisspeler in Oranje, anders moesten we ook nog naar het EK. Wat een prutser.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#98
joep Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....

of die keeper van ado. die komt toch ook uit jullie jeugd? levert aardig wat punten op. complot! :razz:

Heerlijk toch ! Er is volgens mij geen enkele eredivisie club zonder Ajax-spion in zijn/haar gelederen.... :wink:

Gelukkig is Stekel tegenwoordig ook basisspeler in Oranje, anders moesten we ook nog naar het EK. Wat een prutser.

Gelukkig komt vd Sar weer terug...maar nog liever Stekelenburg dan Timmer, over grabbelaars gesproken
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....
Dit is wel heel negatief allemaal zeg! Oke, hij ging zeker niet vrijuit bij die goal van Kolk maar hij maakt daarvoor wel twee prachtige reddingen. Steek is dit seizoen meerdere keren puntenpakker geweest en heeft slechts 1 a 2 blunders gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....
Dit is wel heel negatief allemaal zeg! Oke, hij ging zeker niet vrijuit bij die goal van Kolk maar hij maakt daarvoor wel twee prachtige reddingen. Steek is dit seizoen meerdere keren puntenpakker geweest en heeft slechts 10 a 20 blunders gemaakt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....
Dit is wel heel negatief allemaal zeg! Oke, hij ging zeker niet vrijuit bij die goal van Kolk maar hij maakt daarvoor wel twee prachtige reddingen. VandenBussche is dit seizoen een enkele keer een puntenpakker geweest en heeft slechts 25 a 50 blunders gemaakt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
FC Wageningen Wrote:Zeg ik dat het een blunder is dan? Undecided
Ten eerste zeg ik dat niet en ten tweede beaam je de opmerking van Depor die het wel een blunder vond, dus denk eerst maar eens na voordat je zo'n smiley plaatst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
FC Wageningen Wrote:Zeg ik dat het een blunder is dan? Undecided
Ten eerste zeg ik dat niet en ten tweede beaam je de opmerking van Depor die het wel een blunder vond, dus denk eerst maar eens na voordat je zo'n smiley plaatst.

Hij vraagt of hij zegt dat het een blunder is Wimpie...dan hoef je alleen maar te typen...Ja want je beaamt de opmerking van Depor die het een blunder vindt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ad Wim Wrote:
FC Wageningen Wrote:Zeg ik dat het een blunder is dan? Undecided
Ten eerste zeg ik dat niet en ten tweede beaam je de opmerking van Depor die het wel een blunder vond, dus denk eerst maar eens na voordat je zo'n smiley plaatst.
:lol:

Ik heb in deze discussie 0,0 keer gereageerd op een uitspraak van Depor, dus neem eerst maar eens een cursus lezen voordat je zo'n reactie plaatst.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Excuses, het was LL. Doet niets af aan het feit dat je het dus wel beaamde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Excuses, het was LL. Doet niets af aan het feit dat je het dus wel beaamde.
Het? Dat het een blunder was?

Xtragaap4de
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Maarten Stekelenblunder....

Hou op schei uit ! Zet alsjeblieft maar Gentenaar in de goal en dan volgend seizoen Vermeer....
Dit is wel heel negatief allemaal zeg! Oke, hij ging zeker niet vrijuit bij die goal van Kolk maar hij maakt daarvoor wel twee prachtige reddingen. Steek is dit seizoen meerdere keren puntenpakker geweest en heeft slechts 1 a 2 blunders gemaakt.

Elke vrije trap of corner van de tegenstander doe ik m'n ogen dicht omdat ik weet dat die nicht van Stekel in de goal staat.
Onzeker als de pest bij elke (half)hoge bal....

Op de lijn is ie verder dik oké, alleen vergeet ie meestal dat je ballen naar de zijkant moet duwen ipv recht terug de 16 in... :wink:
Reply
Terugspeelballen vindt ie ook altijd erg fijn; 't is al een hele prestatie als ie de bal niet uit schiet als er ook maar een klein beetje gejaagd wordt.
Reply


Forum Jump: