The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kijk en Vergelijk!
#31
beide schorsen, maar ik vind die van tininho toch nog wat groffer
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#32
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.

Juiste argument.

Actie 1: Sneijder kijkt eerst naar het been van Nevland en gaat er vervolgens met grote precisie op staan.

Actie 2: Sneijder gaat aan het shirt van Tininho hangen voordat Tininho op zijn been gaat staat. Van 'voordat' zou je zelfs nog 'waardoor' kunnen maken. :8:

Sneijder moet dus gewoon met zijn smerige poten van het mooie groengele shirt afblijven dan was er niets gebeurd.
Correct!!!!
Reply
#33
Welles, nietes, welles, nietes....
Conclusie blijft dat ADO volgend jaar een divisie lager speelt.
Reply
#34
Kennedy Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.

Juiste argument.

Actie 1: Sneijder kijkt eerst naar het been van Nevland en gaat er vervolgens met grote precisie op staan.

Actie 2: Sneijder gaat aan het shirt van Tininho hangen voordat Tininho op zijn been gaat staat. Van 'voordat' zou je zelfs nog 'waardoor' kunnen maken. :8:

Sneijder moet dus gewoon met zijn smerige poten van het mooie groengele shirt afblijven dan was er niets gebeurd.
Correct!!!!

of

actie 1: Sneijder staat op been van Nevland na eerst 84 keer te zijn aangepakt, neergehaald en omver gesabeld.

actie 2: Tininho raakt zwaar gefrustreerd door dat hij al meerdere malen uitgespeeld is en ziet de niet-degradatie bonus steeds verder wegraken. :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:
Kennedy Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.

Juiste argument.

Actie 1: Sneijder kijkt eerst naar het been van Nevland en gaat er vervolgens met grote precisie op staan.

Actie 2: Sneijder gaat aan het shirt van Tininho hangen voordat Tininho op zijn been gaat staat. Van 'voordat' zou je zelfs nog 'waardoor' kunnen maken. :8:

Sneijder moet dus gewoon met zijn smerige poten van het mooie groengele shirt afblijven dan was er niets gebeurd.
Correct!!!!

of

actie 1: Sneijder staat op been van Nevland na eerst 84 keer te zijn aangepakt, neergehaald en omver gesabeld.

actie 2: Tininho raakt zwaar gefrustreerd door dat hij al meerdere malen uitgespeeld is en ziet de niet-degradatie bonus steeds verder wegraken. :razz:

Correct!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#36
Eigenlijk is Sneijder natuurlijk de echte boosdoener, want hij is overduidelijk meer aanwezig.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#37
Hoef Wrote:Welles, nietes, welles, nietes....
Conclusie blijft dat ADO volgend jaar een divisie lager speelt.

Zwaar terecht als je probeert te verdedigen met prutsers als Zwinkels, Van Nieuwkoop, Vreven, Bakkati, Bunjevcevic, Saaverda en Tininho. En dan vervolgens NOG een spits haalt.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#38
Sneijder volgt de bal. Hij lijkt niet met opzet op zijn been te staan. Die actie van Tininho is duidelijk bewust gedaan.
Reply
#39
Lijkt me logisch dat iedereen wel inziet dat overtreding 2 een stuk smeriger is en de meesten vanwege frustratie (4-1) of eigenbelang (EJR) reageren. Tininho kan gewoon doorlopen, maar verkiest een paar wedstrijden schorsing (slim als je tegen degradatie strijdt). Ik zeg niet dat Sneijder geen gore overtreding maakt, maar overtreding 2 is nog een stuk smeriger.
Reply
#40
Voordat Nevland die bal ging trappen, wist Sneijder nog niet dat daar zo een been kwam te liggen. Eenmaal die schuivert gemaakt, lag dat been er wel, waardoor Sneijder genoodzaakt was er dan toch ook maar op te gaan staan.

Tininho is sowieso een grote recidivist, die heeft bij RBC ook wel een paar keer een X-aantal wedstrijden moeten brommen ivm het ongeoorloofd uitschakelen van een tegenstander.

Beide blijven fout.
Wat het nog fouter maakt, is dat ze ondertussen een keer moeten weten dat dit soort acties gewoon uitgezonden worden en bekeken door kleine kinderen alsook tuchtcommissarissen.
What, me worry?
Reply
#41
Wat een gelul allemaal zeg. Sneijder is gewoon een vuile tufyshind die een dikke schorsing verdiend, maar die die wrs niet krijgt. Tininho is ook smerig en zal wrs wel gaan brommen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Tufyshind? wat is dat?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#43
Bocaloca Wrote:Tufyshind? wat is dat?

[Image: hind.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Allebei de gevallen geschieden bewust.
Nu heeft de media een vinger in de pap omdat ze bepaalde beelden niet laten zien en het zodoende in de bekende doofpot hopen te stoppen. Ado is toch al het zwarte schaap uit de eredivisie dus die beelden laten ze wel zien.
Het is netzoals die onbewuste elleboog van Majstorovic toen tegen de Groninger varkens, dankzij de media werd het een zaak terwijl iedereen kon zien dat Majstorovic het niet bewust deed......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#45
Vret Mien Gras Wrote:Allebei de gevallen geschieden bewust.
Nu heeft de media een vinger in de pap omdat ze bepaalde beelden niet laten zien en het zodoende in de bekende doofpot hopen te stoppen. Ado is toch al het zwarte schaap uit de eredivisie dus die beelden laten ze wel zien.
Het is netzoals die onbewuste elleboog van Majstorovic toen tegen de Groninger varkens, dankzij de media werd het een zaak terwijl iedereen kon zien dat Majstorovic het niet bewust deed......

Calimero
Reply
#46
Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Allebei de gevallen geschieden bewust.
Nu heeft de media een vinger in de pap omdat ze bepaalde beelden niet laten zien en het zodoende in de bekende doofpot hopen te stoppen. Ado is toch al het zwarte schaap uit de eredivisie dus die beelden laten ze wel zien.
Het is netzoals die onbewuste elleboog van Majstorovic toen tegen de Groninger varkens, dankzij de media werd het een zaak terwijl iedereen kon zien dat Majstorovic het niet bewust deed......

Calimero

Flikker toch op met je calimero.
Het is realiteit! Dat jij nu met een calimero komt is pas calimero-gedrag.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#47
Hap.
Reply
#48
Ach het is gewoonweg een feit dat 90% van dit forum alles wat over Ajax gaat onder een vergrootglas legt. Tevens heeft dit percentage mensen ook een pleurishekel aan alles wat met Ajax te maken heeft, en zeker betreffende ene W. Sneijder.

Dus als meneer 'Blinde tyfushond' roept, staat het halve forum op z'n kop, mailt het halve forum met allerlei instanties etc etc, maar als een speler van ADO een scheids met de dood bedreigt ( :!: :!: :!: ) is dit topic nog geen 10 reacties waard en wordt het in de forum-doofpot gestopt.

Zelfde als met dit verhaal. Sneijder is, niet voor niets, vrijuit gegaan en 2 jaar later maakt ene Tininho een 10x grovere overtreding en gaan al die jankerds het beeldje van Sneijder er weer bij halen.

Ik kan er alleen maar om :lol: , al die mensen die complotten zien, denken dat media Ajax-gezind zijn en denken dat alles wat Ajax doet of juist niet doet in de doofpot wordt gestopt. Heerlijk leedvermaak voor elke Ajacied!

Jullie verdienen 1 voor 1 de smiley met het welbekende eierdopje !

=D> =D> =D> =D>

Zo, en nu kan ik met een gerust hart naar Bremen afreizen ! Ajuus calimero's, ik zal vrijdag weer eens mijn lachspieren laten werken als al jullie calimero-reacties weer MAG lezen....
Reply
#49
Fabian Wrote:Zo, en nu kan ik met een gerust hart naar Bremen afreizen ! Ajuus calimero's, ik zal vrijdag weer eens mijn lachspieren laten werken als al jullie calimero-reacties weer MAG lezen....

Jij bent tenminste een echte supporter dus jij mag dat zeggen :wink:
Maar ik denk eerder jij vrijdag je kringspieren laat werken na zo'n zure nederlaag :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
Fabian Wrote:Dus als meneer 'Blinde tyfushond' roept, staat het halve forum op z'n kop, mailt het halve forum met allerlei instanties etc etc, maar als een speler van ADO een scheids met de dood bedreigt ( :!: :!: :!: ) is dit topic nog geen 10 reacties waard en wordt het in de forum-doofpot gestopt.

wat een dwaas gelul zeg. met welke instanties is gemaild dan? :roll: dat niet over die doodsbedreiging werd gesproken kwam alleen maar doordat dat pas ongeveer een dikke week later bekend werd. dat er zo over snijder zijn tiefeshond gesproken werd kwam vnl omdat hij het ontkende en heel de ajakkesleiding het vervolgens bagatelliseerde.

bovendien kreeg die ado-er er terecht 5 wedstrijden voor, en snijder gewoon 2. daar komt nog bij dat de ado-leiding het gedrag van de speler in kwestie niet probeerde te bagatelliseren.

hoe het ook zij, dat die van tiniho erger is doet er niet toe. het is een feit dat de actie van ssnijder niet bestraft wordt, en dan kun je daar eigenlijk ook niets tegen doen. als ze het wel doen zijn het ongeloofwaardige honden, als ze het niet doen ook. deze spagat hebben ze zelf veroorzaakt.

oh ja, even voor mij zelf sprekend, ik heb -hoezeer ook als een van de weinigen- niets tegen snijder, en ik vind het een prachtige voetballer.
Reply
#51
:lol: wat een gelul Fabian!

Bovendien is Sneijder een irritant mannetje, maar daarentegen wel een geweldige voetballer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Fabian Wrote:Ach het is gewoonweg een feit dat 90% van dit forum alles wat over Ajax gaat onder een vergrootglas legt. Tevens heeft dit percentage mensen ook een pleurishekel aan alles wat met Ajax te maken heeft, en zeker betreffende ene W. Sneijder.

Was het niet zo dat 50-75% van de hier aanwezige forummers voor Ajax was/is?????
@Kennemerland: heb jij die forummers-site nog ergens? Daar stond onder elke club wie er 'fan' van was.

En ook ik heb niets tegen Snaidert 'de voetballer', maar hij doet en zegt
soms rare dingen...
Reply
#53
Iedereen doet en zegt soms rare dingen :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#54
Bocaloca Wrote:Iedereen doet en zegt soms rare dingen :roll:

Ik alleen met carnaval :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Ekslem Wrote:
Bocaloca Wrote:Iedereen doet en zegt soms rare dingen :roll:

Ik alleen met carnaval :wink:

Ik altijd, behalve met carnaval. Dan zeg ik altijd hele rake dingen, als Doelpunt, of Bullseye.
Dat dan wel de hele carnaval.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#56
jaaaa, en daar istie , de aankondiging van het onderzoek.

naar snijder? nee natuurlijk niet, die is van ajakkes!

http://teletekst.nos.nl/?804-01

:roll:
Reply
#57
@ Fabian

Ik vind het ook onzin wat je zegt hoor! Rankovic is wel zeker flink besproken hier op het forum... echter er is besproken waarom die straf zo fiks is voor tegen een scheidsrechter aanlopen! Nu duidelijk is waarvoor het werkelijk is, is het voor iedereen duidelijk en de kous daarmee af!

Waar hier over gevallen wordt is dat naar de actie van Sneijder, waarbij ik de opzet toch minimaal wel discutabel wil noemen, niet eens een vooronderzoek wordt gestart. Als er vorige week gewoon een onderzoek was gestart en hij was geschorst (ik denk dat er wel opzet in de actie van Sneijder was of iig dat ie geen enkele moeite deed om het te voorkomen) dan had deze actie van Tinus echt niet zo veel comotie opgeleverd!

De actie van Tininho is ook opzet denk ik, al kan het shirtje trekken van achter (wat bij insite te zien was) toch ook wel een reden zijn van de onnatuurlijke beweging van Tininho!

Naar aanleiding van de beelden zou ik zeggen 2 wedstrijden voor Sneijder en 3 voor Tinus!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#58
Alle twee niet vervolgen.

Hoort bij het voetballen, het enige wat men met tv beelden moet vervolgen zijn schwalbes.

Gewoon een extra grensrechter aan beide kanten, met 5 man moeten ze het wel kunnen zien lijkt me, anders heeft de speler geluk gehad.

Laat ze de arbiters naar aanleiding van tv beelden maar eens een keer schorsen/straffen, het wordt met de week gekker, terwijl ze 1500 euro per match vangen!
Reply
#59
waf Wrote:jaaaa, en daar istie , de aankondiging van het onderzoek.

naar snijder? nee natuurlijk niet, die is van ajakkes!

http://teletekst.nos.nl/?804-01

:roll:


Ik had niet anders verwacht van die neuzen in Zeist.

Nevland glijdt correct in, krijgt een gemene bekeken trap van Schneider en Schneider gaat vrijuit.

Maar als Tininho een dwerg van zich af wil schudden die al 3 tellen aan zijn shirt hangt en exact hetzelfde doet als meneer Schneider zelf, gaan we natuurlijk wel ff een vooronderzoek starten!! Lekker consequent! =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#60
<!-- e --><a href="mailto:aanklagert.betaald.voetbal@knvb.nl">aanklagert.betaald.voetbal@knvb.nl</a><!-- e --> ?

Ik ga eens even mailen met de KNVB.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: