The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kijk en Vergelijk!
#61
De naam van de smurf was verkeerd gespeld op het wedstrijdformulier (KNVB-waarnemer A. Wim). Daarom wordt Sneidert niet vervolgd. Vormfoutje.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#62
Kijken of ik antwoord krijg:

Quote:Vandaag las ik dat er een vooronderzoek wordt gestart naar de vermeende trappende actie van Tininho (ADO Den Haag) jegens Wesley Sneijder (Ajax).
Uit videobeelden blijkt dat Tininho op het been van Sneijder ging staan. Of hier al dan niet opzet in het spel was, zal uit het vooronderzoek blijken.

Een aantal weken geleden bleek uit videobeelden dat de al eerder genoemde Sneijder tijdens de wedstrijd FC Groningen - Ajax op het been van Nevland (FC Groningen) ging staan. Beide acties lijken op elkaar. Beide beelden zijn vaak laten zien in tv-programma's en over beide voorvallen is hevig gespeculeerd door kenners, publiek en zo'n beetje iedereen de het voetbal volgt.

Ik vroeg me af, waarom naar het ene voorval (Tininho) wel een vooronderzoek wordt gestart en naar het andere voorval (Sneijder) niet. Op grond waarvan besluit de aanklager betaald voetbal over te gaan tot het starten van een vooronderzoek?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Bocaloca Wrote:Calimero

Wat heeft deze vraag met Calimero-gedrag te maken:
Quote:Op grond waarvan besluit de aanklager betaald voetbal over te gaan tot het starten van een vooronderzoek?

Graag een serieus antwoord zonder smileys.
Moet jij trouwens nog niet bewijzen dat je die 2 euro over gemaakt hebt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#65
Naar welk adres heb heb je gemaild? Zal ik er eentje overheen doen! :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Ekslem Wrote:Naar welk adres heb heb je gemaild? Zal ik er eentje overheen doen! :razz:

<!-- e --><a href="mailto:henkkesler@knvb.nl">henkkesler@knvb.nl</a><!-- e -->
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#67
<!-- e --><a href="mailto:publieksinfo@knvb.nl">publieksinfo@knvb.nl</a><!-- e -->, iets beters kon ik niet vinden op hun site.

"Naar aanleiding van vele mails aan de KNVB, heeft de aanklager betaald voetbal besloten om alsnog over te gaan tot een vooronderzoek m.b.t. een vermeende trappende beweging van de Sneijder richting de heer Nevland." :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#68
Dat mensen zich echt verlagen tot nsb-praktijken.... Verhuis anders even naar Nazi-buurland Deutschland bitte.... #-o
Reply
#69
Fabian Wrote:Dat mensen zich echt verlagen tot nsb-praktijken.... Verhuis anders even naar Nazi-buurland Deutschland bitte.... #-o

Der Juden von der KNVB haben nog immer kein Antwort gegeben. Schweinhunden!

Der Mukkus
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#70
Voor jou is het helemaal makkelijk Muk, is alleen 5 min verder van je werk....
Reply
#71
Emmeloord ligt in de polder, dont fuck with the polder!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#72
Depor Wrote:Emmeloord ligt in de polder
:-({|= dont fuck with the polder
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#73
Depor Wrote:Emmeloord ligt in de polder, dont fuck with the polder!

Icon_question
Reply
#74
Als ik puur los van de persoon / club kijk vind ik overtreding 1 niet meer dan een ongelukkige samenloop van omstandigheden: De aanvaller kijkt naar de bal en wil hard inzetten of blokken. De verdediger glijdt juist op het moment uit dat de aanvaller inkomt. Het been waarmee hij wilde blokken komt daardoor hard in aanraking met het been van de man die zojuist de bal heeft weggeschoten.

Overtreding 2 is een smerige opzettelijke overtreding waarbij het alleen de bedoeling was om de speler te verwonden.

Kijk ik naar de personen die bij deze actie betrokken zijn dan blijf ik wat overtreding twee bij mijn standpunt maar kan ik mij bij overtreding 1 indenken dat er ook daar sprake was van opzet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Bumme Wrote:Als ik puur los van de persoon / club kijk vind ik overtreding 1 niet meer dan een ongelukkige samenloop van omstandigheden: De aanvaller kijkt naar de bal en wil hard inzetten of blokken. De verdediger glijdt juist op het moment uit dat de aanvaller inkomt. Het been waarmee hij wilde blokken komt daardoor hard in aanraking met het been van de man die zojuist de bal heeft weggeschoten.

Overtreding 2 is een smerige opzettelijke overtreding waarbij het alleen de bedoeling was om de speler te verwonden.

Kijk ik naar de personen die bij deze actie betrokken zijn dan blijf ik wat overtreding twee bij mijn standpunt maar kan ik mij bij overtreding 1 indenken dat er ook daar sprake was van opzet.

Je vergeet in al je objectiviteit te zeggen dat het zg. slachtoffer bij overtreding 2, de zg. dader ruim 3 tellen aan zijn shirt naar beneden probeert te trekken, waardoor Tininho uit balans geraakt.

Dit alles gebeurt op zo'n 15 m. van de grens en onder het oog van de scheidsrechter. Er hebben dus 4 arbitrale ogen naar dit persoonlijk duel gekeken. Beiden zijn 2 dingen niet opgevallen.
1. Het shirtje trekken van Schneider, wat geel is.
2. De ongelukkige stap van Tininho op het been van Schneider, wat alleen rood is mits opzettelijk.

Ik zal het nog een keer uitleggen:
Om de aanklacht om te zetten in een straf moeten zowel Braamhaar als zijn assistent verklaren zowel het shirtje trekken als de stap op het been niet gezien te hebben. Hiermee tekenen ze dan en passant hun brevet van onvermogen, want beiden stonden er bovenop. Ze zullen wrs dan ook verklaren dat ze beide gevallen wél gezien hebben, maar als voordeel en niet opzettelijk beschouwen, waardoor de aanklacht zal vervallen. Doen ze dat niet dan mogen dhr. Brahmhaar en Schneider fijn een paar vrije avonden naar Zeist afreizen voor een bezoek aan de tuchtcommissie. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#76
Fijn dat je 'het' (lees: je door een aso-bril gekleurde mening) nog een keer uitlegt. :roll:
Ze kunnen ook verklaren dat ze het shirtje trekken hebben gezien maar dat geen geel waard vonden en dat ze het (al dan niet opzettelijk) op het been van Sneijder stampen hen is ontgaan.
Reply
#77
Hoef Wrote:Fijn dat je 'het' (lees: je door een aso-bril gekleurde mening) nog een keer uitlegt. :roll:
Ze kunnen ook verklaren dat ze het shirtje trekken hebben gezien maar dat geen geel waard vonden en dat ze het (al dan niet opzettelijk) op het been van Sneijder stampen hen is ontgaan.

Dus het shritje trekken hebben ze wel gezien en de rest niet?
Dan mag je wat mij betreft beide heren meteen schrappen van de scheidsrechters- en assistent-scheidsrechterslijst.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:Fijn dat je 'het' (lees: je door een aso-bril gekleurde mening) nog een keer uitlegt. :roll:
Ze kunnen ook verklaren dat ze het shirtje trekken hebben gezien maar dat geen geel waard vonden en dat ze het (al dan niet opzettelijk) op het been van Sneijder stampen hen is ontgaan.

Dus het shritje trekken hebben ze wel gezien en de rest niet?
Dan mag je wat mij betreft beide heren meteen schrappen van de scheidsrechters- en assistent-scheidsrechterslijst.

Precies waar ik op doel. Ze hebben of beide wel of beide niet gezien. In het eerste geval vervalt de aanklacht en in het tweede geval slaan ze een modderfiguur. Daar is geen ASO-bril voor nodig hoor, alleen een stukje objectiviteit. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#79
EJR Wrote:Je vergeet in al je objectiviteit te zeggen dat het zg. slachtoffer bij overtreding 2, de zg. dader ruim 3 tellen aan zijn shirt naar beneden probeert te trekken, waardoor Tininho uit balans geraakt.
Maar je wilt toch niet beweren dat het uit balans raken de trappende beweging veroorzaakt?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Je vergeet in al je objectiviteit te zeggen dat het zg. slachtoffer bij overtreding 2, de zg. dader ruim 3 tellen aan zijn shirt naar beneden probeert te trekken, waardoor Tininho uit balans geraakt.
Maar je wilt toch niet beweren dat het uit balans raken de trappende beweging veroorzaakt?!

volgens van hanegem wel, maar dat vind ik ook een beetje gelul. ik kan me wel voorstellen dat je wat harder af moet zetten, maar je weet het heus wel als je dat op een speler doet. net zoals sneijder het wist.
Reply
#81
Hoef Wrote:Ze kunnen ook verklaren dat ze het shirtje trekken hebben gezien maar dat geen geel waard vonden

Shirtje trekken is geel! Staat letterlijk in de regels dus een beetje raar als je dat dan geen geeld waard vonden Icon_question Icon_question !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#82
cool! dan wordt voortaan geen enkele wedstrijd meer uitgespeeld als iedereen geel krijgt voor aan het shirtje trekken. 1 corner en de helft heeft al geel
Reply
#83
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Je vergeet in al je objectiviteit te zeggen dat het zg. slachtoffer bij overtreding 2, de zg. dader ruim 3 tellen aan zijn shirt naar beneden probeert te trekken, waardoor Tininho uit balans geraakt.
Maar je wilt toch niet beweren dat het uit balans raken de trappende beweging veroorzaakt?!

Hij wordt uit balans gebracht en moet dan toch ergens zijn been neerzetten. Of denk je dat Tininho probeerde weg te vliegen?

Zou best kunnen, dat elftal van ADO bestaat grotendeels uit Muppets, dan zou Tininho weleens SuperGrover kunnen zijn..... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
Je been ergens neerzetten is wat anders dan kijken waar het been van de tegenstander staat (want dat doet hij) en daar dan op trappen (en dat is toch wat erger dan op gaan staan). Je ziet ook duidelijk dat zijn been breeduit wegzet in plaats van gewoon recht onder hem, wat ook weer duidt op een bewuste actie.
En over dat uit balans brengen, dat gebeurt voordat hij zijn been 'neerzet'. Op dat moment namelijk staat hij gewoon weer in balans en kan hij zijn been makkelijk onder zich neerzetten, naast het been van Sneijder.

Ik snap echt niet dat en waarom je dit goed probeert te praten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Zou wat zijn als ik op het amateurveld, elke keer als er iemand aan mijn shirt trekt, ik een trappende beweging ga maken....

Mukkus je wordt wel ongeloofwaardiger hoor, met het uur zelfs....
Keep on going ! =D>
Reply
#86
edit: 2x
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Je been ergens neerzetten is wat anders dan kijken waar het been van de tegenstander staat (want dat doet hij) en daar dan op trappen (en dat is toch wat erger dan op gaan staan)
Deed Sneyder dat niet bij Nevland? Oh nee, je ziet Sneijder duidelijk heel veel moeite doen om het been van Nevland te ontwijken. Enneh, Ad Wim...kom je op de eerstvolgende forummeeting? Spreek ik nu al met je af, als we een potje gaan voetballen, zal ik je niet op je been trappen. Ik ga gewoon met 6 noppen even op je been staan....lekker toch?

Ad Wim Wrote:En over dat uit balans brengen, dat gebeurt voordat hij zijn been 'neerzet'.
Ja, logisch. Stel je voor dat Tininho op het been van Sneijder, voordat hij uit balans werd gebracht. Dan was er sowieso niks aan de hand geweest. :roll:

Ad Wim Wrote:Op dat moment namelijk staat hij gewoon weer in balans en kan hij zijn been makkelijk onder zich neerzetten, naast het been van Sneijder.
Nee, uit een andere camera-positie (vanaf de achterlijn) zie je dat Tininho 'op het dode punt' zijn been neerzet.

Ad Wim Wrote:Ik snap echt niet dat en waarom je dit goed probeert te praten...
Ik probeer niks goed te praten. Dit is niet alleen op het been van Sneijder gaan staan, ook Sneijder zelf heeft hier schuld aan. Daarnaast is het is reemd dat 2 soortgelijke acties, anders geinterpreteerd worden. De ene wel een vooronderzoek, de ander niet. Daarnaast kijk ik niet met een Ajax- of ADO-bril op, maar vanuit een objectief oogpunt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
He du, Fabian! Gib mir doch deine Fahrrad!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#89
1. Ik heb nooit gezegd dat Sneijder onschuldig was. Ik vind het verschil alleen dat Tininho hem erop trapt en Sneijder erop gaat staan.

2. Jij hebt het over balans brengen, maar het slaat nergens op dat gewoon geen verband heeft met die trappende beweging. Op het moment van die beweging staat hij gewoon stabiel en had hij derhalve zijn been overal neer kunnen zetten.

3. Tja, anders positie niet gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat hij zijn been daar neer moet zetten om in balans te blijven.

4. Ik heb ook telkens gezegd dat ik het slecht vind van de KNVB dat er met twee maten wordt gemeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
1. Zal ik je een geheimpje vertellen, Ad Wim? niet verder vertellen: mag allebei niet.....
2. Kun je dus niet over oordelen, omdat de beelden van de andere camera-positie niet hebt gezien. Deze beelden hierboven pleiten tegen Tininho, die andere beelden juist meer voor hem.
3. zie 2.
4. mooi.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: