The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Her - PSV
#61
Vast en zeker een counter zoals ik voorspelde, helaas dat Kone blesse is anders had hij hem gemaakt!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#62
Vret Mien Gras Wrote:Vast en zeker een counter zoals ik voorspelde, helaas dat Kone blesse is anders had hij hem gemaakt!

Het was geen counter, Vret. Het was 'zakelijk voetbal'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Peter Wrote:En Tardelli mist alleen voor de keepr vanaf een meter of 7. #-o Koné blesse maar geen wisselopties meer. Lekker dan. Vragen om problemen dit..

konehead staat alweer een tijdje droog he petertje ? :razz:
Reply
#64
Wat een pot zeg, Heracles heeft gevochten als leeuwen, speelde een ijzersterke pot maar het mocht niet baten. Wat ik meteen na de 0-2 meemaakte is echt geweldig, zoiets is denk ik nog niet vaak vertoont op de Nederlandse velden. De 0-2 viel en direct begon de hele korte zijde spontaan te klappen. De scheids had nog niet afgefloten maar er werd gewoon spontaan geklapt, nog geen 3 seconde na de tegengoal begon het. Erg bizar, maar de liefde zit diep bij veel Heraclieden. Verloren met opgeheven hoofd, en ja Mukkus, barst maar los.

Heracles, bedankt voor de inzet!
Reply
#65
D'r an met de lippe Wrote:Wat een pot zeg, Heracles heeft gevochten als leeuwen, speelde een ijzersterke pot maar het mocht niet baten. Wat ik meteen na de 0-2 meemaakte is echt geweldig, zoiets is denk ik nog niet vaak vertoont op de Nederlandse velden. De 0-2 viel en direct begon de hele korte zijde spontaan te klappen. De scheids had nog niet afgefloten maar er werd gewoon spontaan geklapt, nog geen 3 seconde na de tegengoal begon het. Erg bizar, maar de liefde zit diep bij veel Heraclieden. Verloren met opgeheven hoofd, en ja Mukkus, barst maar los.

Heracles, bedankt voor de inzet!

Dat beeld komt me bekend voor; in een van de eerste seizoenen dat Heerenveen Eredivisie speelde liep het Heerenveen-publiek een polonaise bij Willem II - Heerenveen, ondanks dat het 5-2 stond. In de bekerfinale van '93, Ajax - Heerenveen, was iedereen door het dolle, niet zozeer omdat er nog 6-2 gemaakt werd, maar daardat Camataru in zijn laatste wedstrijd dit doelpunt maakte. En ik kan me nog een spandoek herinneren toen Heerenveen op het punt van degradatie stond: "Als we gaan, gaan we met zijn allen".

Valt me wel op dat ondanks de mindere prestaties de Heracles-supporters begrijpen dat hun ploeg steun nodig heeft i.p.v. de boel af te kraken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Mukkus Wrote:Dat beeld komt me bekend voor; in een van de eerste seizoenen dat Heerenveen Eredivisie speelde liep het Heerenveen-publiek een polonaise bij Willem II - Heerenveen, ondanks dat het 5-2 stond. In de bekerfinale van '93, Ajax - Heerenveen, was iedereen door het dolle, niet zozeer omdat er nog 6-2 gemaakt werd, maar daardat Camataru in zijn laatste wedstrijd dit doelpunt maakte. En ik kan me nog een spandoek herinneren toen Heerenveen op het punt van degradatie stond: "Als we gaan, gaan we met zijn allen".

Valt me wel op dat ondanks de mindere prestaties de Heracles-supporters begrijpen dat hun ploeg steun nodig heeft i.p.v. de boel af te kraken....

Dat zijn de mooie gebaren inderdaad.

Een paar wedstrijden geleden was het publiek wel heel kritisch maar toen werd er ook zonder beleving en inzet gespeeld. Tja, dan keert het publiek zich binnen no-time tegen je. Maar zolang er met strijd wordt gespeeld staat het publiek onvoorwaardelijk achter de zwart-witte trots!
Reply


Forum Jump: