The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Werder
#31
Depor Wrote:Ga dan lekker 4-4-2 spelen met Huntelaar en Babel met Leo op de linkervleugel de Mul op rechts en Gabri/Davids in het centrum, maar niet dit halfbakken gebeuren.

4-4-2 met leo en de mul? jij hebt het imo toch echt over een 4-2-4 systeem.

en je laat de beste voetbal die ajakkes heeft er kennelijk buiten. het bevestigt voor mij wederom dat je er weinig verstand van hebt...
Reply
#32
de schorsingen en niet speelgerechtigden daargelaten Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
waf Wrote:
Depor Wrote:Ga dan lekker 4-4-2 spelen met Huntelaar en Babel met Leo op de linkervleugel de Mul op rechts en Gabri/Davids in het centrum, maar niet dit halfbakken gebeuren.

4-4-2 met leo en de mul? jij hebt het imo toch echt over een 4-2-4 systeem.

en je laat de beste voetbal die ajakkes heeft er kennelijk buiten. het bevestigt voor mij wederom dat je er weinig verstand van hebt...

Euhm, Davids/Gabri als in Davids of Gabri, Schneijder staat er zowiezo in, 4-4-2 met opkomende middenvelders aan de zijkanten?
En het staat hier in het Ajax-Werder waar HtC zo graag extreem aanvallend wil gaan spelen om nog van de 1% kans die we hebben gebruik te maken.
Zou het eerder een 4-1-3-2 systeem zijn, 4 man verdediging met 1 man ervoor (Gabri/Davids) Sneijder achter de spitsen met de Mul op rechts en Perez op links...
Alles beter dan 4-3-3 spelen op een manier waarbij het vriendje van HtC in de spits staat, de Mul voorzetten geeft maar Babel kan niet koppen en Leo voor eigen succes gaat....
De wedstrijd tegen Excelsior deed gewoon pijn aan mijn ogen, en waf verstand hebben van voetbal waar baseer jij dat op waf?
Je loopt altijd te blaten over feiten etc, maar dit is mijn mening over wat ik beter zou vinden, aangezien het wss toch niet gebeurd zou je nooit kunnen weten of dit een betere opstelling is dan degene die Ajax nu heeft....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
Wat was dat toch met meningen en smaak :-k
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
ALS je dan 4-4-2 gaat spelen dan zet je Sneijder achter Leo en Babel, volop snelheid en 2 spelers die een mannetje voorbij kunnen.

4-3-3 moet je Huntelaar opstellen met Manucharyan op links en Tom op rechts.
Babel en Leo trekken teveel naar binnen.

@ Bredanaar, het is vreemd maar waar, Leo en Sneijder zijn de 'beste' maatjes met elkaar. Vreemd gezicht steeds... :lol:
Reply
#36
@ Fabian :lol: Die fase kan zomaar ineens voorbij zijn hoor :8: :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
Uiteraard, maar vooralsnog is het koek & ei met die 2 !
Davids en Stam schelden wel Leo helemaal verrot elke wedstrijd. Meeverdedigen hè....
Reply
#38
Fabian Wrote:ALS je dan 4-4-2 gaat spelen dan zet je Sneijder achter Leo en Babel, volop snelheid en 2 spelers die een mannetje voorbij kunnen.

kijk, depor, dit is veel logischer.

als je 4-4-2 speelt met de mul, leo EN sneijder op het middenveld dan eb je 3 middenvelders die overaanvallend zijn ingesteld. is het zelfs niet 4-2-4 maar 4-1-5.....
Reply
#39
Depor Wrote:en waf verstand hebben van voetbal waar baseer jij dat op waf?
Je loopt altijd te blaten over feiten etc, maar dit is mijn mening over wat ik beter zou vinden, aangezien het wss toch niet gebeurd zou je nooit kunnen weten of dit een betere opstelling is dan degene die Ajax nu heeft....

dat baseer ik op hetgeen je voetbaltechnisch allemaal uitkraamt. mijn mening, zeg maar. ik schreef ook dat het een bevesting was voor mij.
Reply
#40
waf Wrote:
Fabian Wrote:ALS je dan 4-4-2 gaat spelen dan zet je Sneijder achter Leo en Babel, volop snelheid en 2 spelers die een mannetje voorbij kunnen.

kijk, depor, dit is veel logischer.

als je 4-4-2 speelt met de mul, leo EN sneijder op het middenveld dan eb je 3 middenvelders die overaanvallend zijn ingesteld. is het zelfs niet 4-2-4 maar 4-1-5.....

Probleem met Leo en Babel is de balaanname en de hoeveelheid tijd die het middenveld heeft om aan te sluiten, en je gaat geheid veel ballen voorin verliezen, kan je imo beter Huntelaar daar neerzetten voor de lange bal en het balbezit voorin met Babel voor de snelheid...Oke Leo op links is niets in een 4-4-2 systeem, maar Perez de Mul kan prima imo, Schneijder op 10 en Davids op 5. En je kan de Mul en Perez dan wisselen tegen bijv. Gabri of Leo...

IMO :Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
Depor Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:ALS je dan 4-4-2 gaat spelen dan zet je Sneijder achter Leo en Babel, volop snelheid en 2 spelers die een mannetje voorbij kunnen.

kijk, depor, dit is veel logischer.

als je 4-4-2 speelt met de mul, leo EN sneijder op het middenveld dan eb je 3 middenvelders die overaanvallend zijn ingesteld. is het zelfs niet 4-2-4 maar 4-1-5.....

Probleem met Leo en Babel is de balaanname en de hoeveelheid tijd die het middenveld heeft om aan te sluiten, en je gaat geheid veel ballen voorin verliezen, kan je imo beter Huntelaar daar neerzetten voor de lange bal en het balbezit voorin met Babel voor de snelheid...Oke Leo op links is niets in een 4-4-2 systeem, maar Perez de Mul kan prima imo, Schneijder op 10 en Davids op 5. En je kan de Mul en Perez dan wisselen tegen bijv. Gabri of Leo...

IMO :Big Grin

volgens mij komt het begrip '10' meer voort uit een 4-3-3 en dan is de 10 'de punt naar voren.

4-4-2- met huntaars zou best kunnen, en perez op links ook, maar volgens mij de mul op rechts niet.
Reply
#42
Quote:Afscheid Markus Rosenberg vanavond
22 februari 2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ex-Ajacied Markus Rosenberg neemt donderdagavond afscheid van het Amsterdamse publiek, voorafgaand aan de UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen zijn nieuwe club, Werder Bremen.

De Zweed mag zelf niet spelen tegen Ajax, aangezien hij dit seizoen al uitkwam voor Ajax in een Europees bekertoernooi. De Zweedse international verkaste in januari van dit jaar van Ajax naar de Duitsers. Voor Ajax speelde hij 63 officiële wedstrijden waarin hij 20 doelpunten maakte.

Gezellig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
1-0. Nog 3 te gaan :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#44
Jansoe Wrote:1-0. Nog 3 te gaan :8:

1-1 nog 4 te gaan
Make tea, not war
Reply
#45
jammer van zo´n domme fout van roger :cry:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#46
Gelukkig word er wel gestreden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#47
Prutsers van Bremen. Alleen voor de keeper krijgen ze m der nog niet in.
Reply
#48
Betrapte mezelf erop dat ik juichde bij de 1-1 van Almeida. :oops:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
FC Petr Wrote:Betrapte mezelf erop dat ik juichde bij de 1-1 van Almeida. :oops:

:lol:

ps. Ik vind het ook wel grappig dat de Amsterdammers die alweer volop over de titel aan het praten waren weer onder de steen kunnen (na zondag helemaal), maar toch had het op zn minst wel wat spannender mogen zijn en Ajax had best door gemogen.


En weer mist Almeida alleen voor de keeper.

EDIT: en Henk kan Klaas-Jan tegen AZ ook maar beter op de bank houden. Die loopt nu al gefrustreerd rond zich heen te slaan (zoals wel vaker als het ff tegen zit), had rood moeten zijn.
Reply
#50
5 punten is haalbaar, zolang ze maar normaal spelen en werken op het veld.

Valt trouwens ook op dat jij weer onder je steen vandaan gekropen bent nu het gat weer 5 puntjes is...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#51
Peter word jij nou echt niet moe van jezelf? Verschrikkelijke kleuter!
Jammer van de 1-1 anders had het nog leuk kunnen worden. Nu ga ik denk ik maar een DvD'tje kijken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Ekslem Wrote:Peter word jij nou echt niet moe van jezelf? Verschrikkelijke kleuter!

Dat klopt toch precies met zijn leeftijd? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#53
Ekslem Wrote:Peter word jij nou echt niet moe van jezelf? Verschrikkelijke kleuter!
Jammer van de 1-1 anders had het nog leuk kunnen worden. Nu ga ik denk ik maar een DvD'tje kijken.

3-1 leuke wedstrijd om te zien Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
Het kan nog!

(En wat jammer dat het uit zo mis is gegaan Sad )
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Wat een kans op de 4-1!! :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Alleen nog even wachten op Matador! Kunnen ze klaverjassen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk dat ik ga gokken op 3-1 dat lijkt me wel een haalbare uitslag zo eens ff kijken wat dat staat Idea

Ja, Ajax draait zo goed. Die maker er wel 3 tegen de nr. 2 van Duitsland die in de CL net achter Barcelona eindigde en waartegen ze vorige week nog kansloos waren. En dat Perez en Sneijder elkaar 90 minuten in de weg gaan lopen lijkt me ook duidelijk. Ik ga denk ik eens kijken wat 1-3 doet qua qoutering. :p


Laat het gokken nou maar over aan de gokkers :8:

maw die 3-1 is een GOK ! Maar die wel veel op zal kunnen leveren en die duitsers geloven het vast wel als ze er 1 hebben gemaakt...



hmm nu al 3-1
Reply
#58
Heb het gevoel dat het nog kan....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
Als Perez die bal ook nog eens mist...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ze hebben het niet vanavond laten liggen. Goed gespeeld, jammer maar helaas...

Klasse gespeeld en hopelijk een beetje vertrouwen op gedaan voor de komende weken, waarin nog een paar aardige pittige potjes gespeeld moeten worden...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: