The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Werder
#61
Nou HtC ik hoop dat je deze opstelling vaker gebruikt en dat Ajax vaker deze strijdlust laat zien, toch een mooie wedstrijd gezien.
Dan maar kampioen worden Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#62
Depor Wrote:Nou HtC ik hoop dat je deze opstelling vaker gebruikt en dat Ajax vaker deze strijdlust laat zien, toch een mooie wedstrijd gezien.
Dan maar kampioen worden Wink
Tegen de kleinere clubjes zie ik ze ook wel graag zo spelen.

Huntelaar trouwens gewoon in de basis voorlopig als je het mij vraagt. Babel was matig vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Stelletje teletekst supporters :razz:

Jammer dat de 4-1 niet valt (2 gelukkige, maar fantastische reddingen) anders had ik die laatste minuten nog weleens willen meemaken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Had de vinger op de Program+ knop rond de 55e minuut maar ben toch blijven kijken en uiteindelijk gelukkig nog een strijdlustig Ajax gezien al leek het er een beetje op dat het een beetje te laat achter kwam dat ze toch echt aan de bak moesten.
Typerend de actie van Stam die leek te denken: "Als jullie het niet doen ga ik wel!"

Vooral ook hulde aan Sneijder. Ik mag het ventje niet maar met name zijn schoten en strijdlust rond de 60e minuut deed Ajax weer wat opleven en uiteindelijk viel uit de strijdlust de 2-1. ZOnder zo'n persoontje was deze wedstrijd nog 30 minuten doorgekabbeld vor het oog van uiteindelijk waarschijnlijk nog 2 toeschouwers ofzo...

@AW: Waar heb jij zitten kijken?!? Babel matig? Kolere, dat was de speler die na Sneijder de meeste strijdlust toonde vanavond. Ging er vol in en heb hem meerdere duels winnend zien afsluiten tussen 2 of 3 duitsers door. Hij gaf niet op voor hij met de bal aan de voet weer verder kon! Doelpunt was wat gelukkig met de aanname maar mooi afgerond en toch ook een flink aantal goede steekpasses gezien. Specsavers schijnt een leuke actie te hebben

En vanavond niet laten liggen? 90% niet maar een redelijk gedeelte van de wedstrijd heb ik toch een te weinig jagend Ajax gezien. De eerst 30minuten waren vol op de aanval en de laatste 30 minuten ook, maar daartussen? Of er meer ingezeten had weet ik niet, maar meer kansen hadden er zeker ingezeten
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#65
3-1 precies wat ik voorspeld had, weer kassa bij unibet dankzij die neuzen hahaha :8: HTC bedankt !
Reply
#66
Ad Wim Wrote:Babel was matig vandaag.


Ik vond Babel best een aardige pot voetbal spelen vandaag eerlijk gezegd... .
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#67
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Nou HtC ik hoop dat je deze opstelling vaker gebruikt en dat Ajax vaker deze strijdlust laat zien, toch een mooie wedstrijd gezien.
Dan maar kampioen worden Wink
Tegen de kleinere clubjes zie ik ze ook wel graag zo spelen.

Huntelaar trouwens gewoon in de basis voorlopig als je het mij vraagt. Babel was matig vandaag.

Stevie Wonder...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#68
Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Nou HtC ik hoop dat je deze opstelling vaker gebruikt en dat Ajax vaker deze strijdlust laat zien, toch een mooie wedstrijd gezien.
Dan maar kampioen worden Wink
Tegen de kleinere clubjes zie ik ze ook wel graag zo spelen.

Huntelaar trouwens gewoon in de basis voorlopig als je het mij vraagt. Babel was matig vandaag.

Stevie Wonder...


:lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#69
Naja, het zal wel aan mij liggen maar ik vond hem de minste van de voorhoede. Hij was inderdaad vrij dreigend, maar er kwam, behalve die goals, vrijwel niets uit. Steeds een halve actie en dan weer een tikkie terug of breed. De eerste helft was hij gewoon echt matig met zijn voorspellende acties naar binnen. De tweede helft maakte hij het redelijk goed, maar vond toch dat hij beter kon. Een paar keer leuk dollen, maar daar heb je dus niets aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
2 Russische clubs en 2 Roemeens clubs eruit. Goed voor de UEFA coefficient lijst.
Ajax winst, PSV winst daar krijgen ze punten voor. AZ gelijk weet ik dus niet.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2007.html">http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2007.html</a><!-- m -->
Reply
#71
Leo was de slechtste in de voorhoede, Babel vond ik vrij goed spelen vandaag. Alleen had hij bij zijn eerste kans moeten afleggen op KJH.

Maar goed, leuk gevoetbald en een mooie pot 'neergelegd' , vooral in de 2e helft, met vertrouwen richting AZ.
Reply
#72
Was leuk. Sfeer in stadion was wel relaxed want echt spannend leek het niet te worden.
Leuk dat 1-0 zo snel viel alleen jammer dat nog geen 10 minuten later de wedstrijd echt over was.
Mooi publiek mee uit Duitsland, daar kunnen sommige supporters van Nederlandse clubs nog wat van leren.

Het was koud maar ik heb het prima naar mijn zin gehad.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Ricochan Wrote:3-1 precies wat ik voorspeld had, weer kassa bij unibet dankzij die neuzen hahaha :8: HTC bedankt !

Uiteraard niet alleen dankzij de neuzen maar vooral ook dankzij Werder dat het (onduits) liet lopen en Almeida die 2 100% kansen laat liggen op de 1-2, maar een hele mooie idd! =D>

Ben benieuwd hoe ten Cate nu tegen AZ aantreedt. Verdedigend spelen loopt niet, maar weer zo'n opstelling lijkt zelfmoord, dat gaat soms goed maar veel vaker ernstig fout. Lastig voor m, ben benieuwd of hij de goede keus kan maken zoals een topcoach dat betaamt.
Reply
#74
als Perez maar eens speelt vanaf het begin.
The great old Ludwig von...
Reply
#75
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:3-1 precies wat ik voorspeld had, weer kassa bij unibet dankzij die neuzen hahaha :8: HTC bedankt !

Uiteraard niet alleen dankzij de neuzen maar vooral ook dankzij Werder dat het (onduits) liet lopen en Almeida die 2 100% kansen laat liggen op de 1-2, maar een hele mooie idd! =D>

Ben benieuwd hoe ten Cate nu tegen AZ aantreedt. Verdedigend spelen loopt niet, maar weer zo'n opstelling lijkt zelfmoord, dat gaat soms goed maar veel vaker ernstig fout. Lastig voor m, ben benieuwd of hij de goede keus kan maken zoals een topcoach dat betaamt.
Gabri, Davids en waarschijnlijk ook Grygera er weer bij. Komt dus wel goed met de opstelling.
Ik zie momenteel het liefst een voorhoede met Perez-Huntelaar-De Mul, maar Ten Cate kan ook voor de 4-4-2 variant kiezen zoals in het begin van het seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
AssyriskaFF Wrote:2 Russische clubs en 2 Roemeens clubs eruit. Goed voor de UEFA coefficient lijst.
Ajax winst, PSV winst daar krijgen ze punten voor. AZ gelijk weet ik dus niet.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2007.html">http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2007.html</a><!-- m -->

2 punten voor een overwinning, 1 voor een gelijkspel.
Volgens mij krijg je ook bonuspunten voor het behalen van de volgende ronde (in de CL in elk geval wel). De Roemenen en Russen kunnen geen punten meer scoren dus daar hebben we geen last van.

PSV heeft 13 punten gesprokkeld, AZ 12, Ajax ook 12, Heerenveen 6, Feyenoord 6, Groningen 2 en Twente Enschede 0.5
Reply
#77
AssyriskaFF Wrote:2 Russische clubs en 2 Roemeens clubs eruit. Goed voor de UEFA coefficient lijst.
Ajax winst, PSV winst daar krijgen ze punten voor. AZ gelijk weet ik dus niet.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2007.html">http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2007.html</a><!-- m -->

roemenie is ons al voorbij, rusland ook als de resultaten van 5 jaar geleden wegvalllen. moet je nog hopen dat je portugal kunt inhalen (ook van hen valt een goed reslutaat weg) of dat az en psvee nog punten pakken. wie weet.

maar goed, het zal lastig worden en daar is maar 1 schuldige voor: fc twatten enschede. :razz:
Reply
#78
Ten Cate had gewoon in Bremen moeten starten met Huntelaar én Perez in de basis. Babel ernaast, Sneijder erachter. De Mul lekker terug naar de A1.

Ook gaat Ten Cate 2x de fout in door het opstellen van incapabele middenvelders op de linksback positie.

Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#79
Als hij de beschikking heeft over een volledig fitte selectie en dan nog steeds die fouten maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
EJR Wrote:Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??

ik hoop de komende 3 jaar nog niet!
Reply
#81
waf Wrote:
EJR Wrote:Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??

ik hoop de komende 3 jaar nog niet!


:razz:
Reply
#82
waf Wrote:
EJR Wrote:Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??

ik hoop de komende 3 jaar nog niet!
Ik ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
EJR Wrote:Ten Cate had gewoon in Bremen moeten starten met Huntelaar én Perez in de basis. Babel ernaast, Sneijder erachter. De Mul lekker terug naar de A1.

Ook gaat Ten Cate 2x de fout in door het opstellen van incapabele middenvelders op de linksback positie.

Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??

Zo'n Roger, jezus wat staat die te doen op dat veld ? Laat dan lekker weer die jonge Anita dartelen, ervaring etc etc...

De Mul heeft z'n goede potjes (tegen Léonard) maar net zo vaak z'n mindere . 4-4-2 in bremen was geen slechte gedachte, alleen had die daar NOOIT de Mul neer moeten zetten en inderdaad sneijder/perez en Babel/leo oid ..
Reply
#84
Wat betreft Roger, ben ik absoluut met je eens. Net als Lindenbergh in de uitwedstrijd vond ik dat echt een fout. Zet dan liever Anita neer.

De Mul is inderdaad zeer wisselvallig, maar heeft in die 4-4-2 variant wel bewezen goed uit de voeten te kunnen (Heerenveen uit). In die variant moet je een beweeglijk en een balvast iemand hebben en dus niet Babel en Leo samen. Ik vind altijd Huntelaar en dan Babel, Leo of De Mul ernaast, en Sneijder erg dicht achter de spitsen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
waf Wrote:
EJR Wrote:Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??

ik hoop de komende 3 jaar nog niet!

Icon_question Vind jij TC zo slecht, dan?
Reply
#86
herstel, volgens vi is het dus zo dat de ranglijst aan het eind van dit seizoen bindend is dus dan worden we iig minimaal 8ste. maar extra puntjes halen is wel noodzakelijk voor het volgend jaar omdat dus weliswaar van portugal een goed resultaat wegvalt, maar van rusland en roemenie een slecht resultaat.

volgend jaar geldt als voordeel dat ook roemenie met 6 ploegen moet deelnemen waardoor punten halen ook minder makkelijk wordt.
Reply
#87
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Wanneer wordt Ten Cate afgerekend op zijn fouten??

ik hoop de komende 3 jaar nog niet!

Icon_question Vind jij TC zo slecht, dan?

nou, ik vind hem iig niet overtuigend. en het is een bokkelul natuurlijk.
Reply


Forum Jump: