The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Ajax
#31
Tuurlijk jongens, zo makkelijk dit. Wacht maar op de beelden vanavond.

En die Wegereef moet echt weken geschorst worden hiervoor. In het eerste kwartier floot ie compleet voor Ajax, echt heel erg een kant op, maar op het moment dat het echt nodig is, bij die penalty, durft ie niet. Echt zo typisch weer voor die Nederlandse scheidsrechters. Wat een bedroevend niveau is dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
......De leidsman liet doorspelen na een duidelijke overtreding van Demy de Zeeuw op doelman Maarten Stekelenburg, waarna het voor invaller Martens een koud kunstje was om de gelijkmaker in het lege doel te tikken. Bizar hierbij was dat Wegereef de fluit in zijn mond nam om te fluiten voor een overtreding, maar zich op het laatste moment bedacht. Dit tot woede van Ajax-coach Ten Cate, die langs de lijn leek te ontploffen.....

Rood van davids bleek echter wel terecht geweest te zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Kijk, dat bedoel ik dus al. En AZ was echt niet bij machte om te scoren, dus dan was de overwinning gewoon bijna zeker geweest.

En die rode kaart: de eerste gele was al redelijk zwaar al kan ik me daar nog wel in vinden, maar die tweede sloeg eigenlijk nergens op. Er was nauwelijks contact en er liep nog een verdediger achter. Overtreding kun je geven, maar echt geen geel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
We zullen het vanaaf wel zien, Adje
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Ik ben er kapot van. Een overwinning had zoveel gedaan met dit team en dan was het nog maar 4 punten geweest. NU is het kansloos.
Ik vind het knap trouwens dat Ajax gewoon wel naar voren bleef denken in de tweede helft. Eindelijk weer eens tactisch sterk van Ten Cate om niet naar achter te gaan leunen, maar gewoon op zoek te gaan naar de goal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Ik ben er kapot van.

Lighten up, Francis... Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Ad Wim Wrote:En die rode kaart: de eerste gele was al redelijk zwaar al kan ik me daar nog wel in vinden, maar die tweede sloeg eigenlijk nergens op. Er was nauwelijks contact en er liep nog een verdediger achter. Overtreding kun je geven, maar echt geen geel.

Op VI staat het juist precies andersom.
Reply
#38
Mooie uitslag voor ons, wij hebben het gisteren laten liggen. Ons puntverlies/leed wordt verzacht dankzij de gelijkmaker van Martens.
Ik ben benieuwd naar de beelden, volgens die ajax-reporters van langs de lijn had de goal afgekeurd moeten worden :lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Echt zo typisch weer voor die Nederlandse scheidsrechters. Wat een bedroevend niveau is dat.

Kom je daar nu pas achter Adje, als Ajakkes een keer benadeeld wordt? :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
Ten Cate op radio 1: "We hebben tegen de FC Wegereef gespeeld en daar win je niet van." cry

"Huntelaar had pingel moeten hebben!" :Big Grin

"Rode kaart Davids was een botsing." :lol:

Tobtrainer! =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#41
Ten Cate is echt een onzettend zielige huilebalk
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#42
goa Wrote:Ten Cate is echt een onzettend zielige huilebalk

Vuile calimero. Lampies kampioen. Kan ie zich mooi op de UEF.. eehh Amstel Cup gaan richten. :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#43
Meestal geef ik de scheidsrechter niet de schuld van een nederlaag, maar dit was echt een blamage !
Wat is die vent een aanfluiting zeg!

In het geheel floot ie dramatisch, samen met zijn 2 grensrechters. Inworpen voor AZ aan Ajax geven, achterballen promoveren tot hoekschop etc etc.

Op een gegeven moment was de verhouding overtredingen AZ 15 Ajaz 7, 3 keer geel (waarvan 1 rood) voor Ajax. Bizar!

Rood voor Davids onterecht ! Eerste was een schwalbe, raakte Jenner gewoonweg niet.
Goal had afgekeurd moeten worden, doorglijden op een keeper is altijd een overtreding, zeker met 2 benen op het lichaam !

psv spekkoper dit weekend, geloofde er al niet in (zelfs met 3 punten niet), maar nu zijn ze toch wel vrij zeker van het kampioenschap..
Reply
#44
Van Gelder (objectief NOS Radioverslaggever) doet Ten Cate in zijn eigen "Ajax-zendtijd" nog eens dunnetjes over. cry

Wegereef vindt het geen gestrekt been van de Zeeuw, Jack (de objectief NOS radioverslaggever) wel. Jack weer: "waarom geef je niet gewoon je fout toe?" Wegereef weer: "omdat ik het geen gb vind." Jack (de objectieveling) weer op een hele pedante toon: "Ik zou nog maar 's heel goed gaan kijken." Puke
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#45
Davids volgende week geschorst tegen Heerenveen. Weet iemand of die andere gele kaarten nog consequenties hebben?

IK RUIK BLOED! Icon_twisted
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Ben het met met je eens Fab. Ik geef echt niet vaak de scheids de schuld, maar vandaag. 12 tegen 10 is lastig voetballen.
Kaart van davids; ik weet t niet, 2 gele kaarten die scheidsrechters kunnen geven, maar ook niet.
Als je m in beide gevallen krijgt is dit wel zuur.
Ik denk ook dat KJH een strafschop, maar ook dat was discutabel en niet per definitie een strafschop.
Goal van AZ had wel echt afgekeurd moeten worden.
Daarna die kaarten... Babel kreeg geel??? Ik heb echt wel 100 overtredingen gezien die 10 x zo zwaar waren.
Overigens weer het geval dat bij een counter van Ajax er voor rust gefloten wordt.
Een heleboel dubieuze beslissingen, allemaal in het nadeel van Ajax. Ben erg benieuwd naar de persconferentie vanavond
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Persconferentie gezien, niet zo boeiend verder.

HtC wou niet teveel zeggen, op de vraag op de rode kaart van Davids antwoordde hij 'Dat was 1-0' :lol:

Eerste geel was niet terecht, sliding was op de bal en Jenner werd niet geraakt, 10x herhaald bij Tele2 :wink:
Reply
#48
Mukkus Wrote:Davids volgende week geschorst tegen Heerenveen. Weet iemand of die andere gele kaarten nog consequenties hebben?

IK RUIK BLOED! Icon_twisted
Nee, Davids is de enige geschorste bij Ajax volgend weekend.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#49
[Image: bt0hctfb.gif]
:crazy:!!!!
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Tuurlijk jongens, zo makkelijk dit. Wacht maar op de beelden vanavond.

Gelukkig heb ik de beelden al gezien.
De Zeeuw kwam met 1 been in, bovendien ging hij voor de bal, die hij ook nog goed raakte. Dat hij Stekelenburg ook geraakt heeft klopt. Persoonlijk dacht ik dat hij wel zou fluiten. Ik vond het gek dat hij dat niet deed.

Rode kaart voor Davids was gewoon 2x geel. Beide keren kan hij hem geven. Lullig dat hij hem ook 2x geeft.

AZ viel me tegen, Ajax viel me mee, maar dat was pas toen ze met 10 man speelde. Daarvoor was het van beide kanten niet best.

Edit: De beelden hierboven zeggen eigenlijk genoeg
Reply
#51
LOL, die scheids is echt niet goed wijs. Lijkt me dat iedereen kan beamen dat deze afgekeurd had moeten worden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Depor Wrote:
Tripplexxx Wrote:Morgen deze wedstrijd maar eens even kijken in de kroeg in Lelystad. Daar zitten dus allemaal halve Amsterdammers, dan ga ik die AZ'ers maar aanmoedigen.... =P~

Welke kroeg?

Full House...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#53
Lamme Lennie Wrote:LOL, die scheids is echt niet goed wijs. Lijkt me dat iedereen kan beamen dat deze afgekeurd had moeten worden.

Waarom? Het is BUITEN de 5-meter-zone, het is GEEN gestrekt been (de knie is namelijk nog een beetje gebogen), de keeper heeft de bal NIET klem en zoals Jan W. al zei: het is op eigen risico van de keeper om zo de bal proberen te pakken. :8:
Reply
#54
Wegereef (na een paar seconde pauze): "ik zie daar geen gestrekt been in" :crazy:

En zoals ik al eerder zei, die tweede gele kaart vind ik helemaal onterecht. Hij brengt hem misschien ten val, maar ontneemt hem absoluut geen kansrijke positie omdat Stam er echt direcht acther staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ik kan me dit keer de frustraties van de Ajacieden heel goed begrijpen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:LOL, die scheids is echt niet goed wijs. Lijkt me dat iedereen kan beamen dat deze afgekeurd had moeten worden.

Waarom? Het is BUITEN de 5-meter-zone, het is GEEN gestrekt been (de knie is namelijk nog en beetje gebogen, de keeper heeft de bal NIET klem en zoals Jan W. al zei: het is op eigen risico van de keeper om zo de bal proberen te pakken. :8:

Geen gestrekt been? Dus spelers mogen met 2 benen inkomen die nog een beetje gebogen zijn? Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
Het meest opmerkelijke vond ik de uitspraak van Van Gaal: "Op de tribune zitten waarnemers die de prestaties van de scheidsrechter beoordelen, dus wie zijn wij om daarwat over te zeggen?" Puke Die zullen we onthouden Louis!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#58
Lamme Lennie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:LOL, die scheids is echt niet goed wijs. Lijkt me dat iedereen kan beamen dat deze afgekeurd had moeten worden.

Waarom? Het is BUITEN de 5-meter-zone, het is GEEN gestrekt been (de knie is namelijk nog en beetje gebogen, de keeper heeft de bal NIET klem en zoals Jan W. al zei: het is op eigen risico van de keeper om zo de bal proberen te pakken. :8:

Geen gestrekt been? Dus spelers mogen met 2 benen inkomen die nog een beetje gebogen zijn? Undecided

Met 2 benen inkomen mag sowieso niet, dus doe nog eens een poging.
Reply
#59
Ben het regelmatig niet eens met Ten Cates analyses, maar ik vond dat hij het nu goed en rustig deed en het goed verwoordde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:LOL, die scheids is echt niet goed wijs. Lijkt me dat iedereen kan beamen dat deze afgekeurd had moeten worden.

Waarom? Het is BUITEN de 5-meter-zone, het is GEEN gestrekt been (de knie is namelijk nog en beetje gebogen, de keeper heeft de bal NIET klem en zoals Jan W. al zei: het is op eigen risico van de keeper om zo de bal proberen te pakken. :8:

Geen gestrekt been? Dus spelers mogen met 2 benen inkomen die nog een beetje gebogen zijn? Undecided

Met 2 benen inkomen mag sowieso niet.

*Zucht* Het is geen 2e poding waard GZ, ik neem aan dat jij dat ookwel snapt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: