The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Ajax
#61
Gerben Zonderland Wrote:Waarom?

Omdat het bijvoorbeeld ook niet toegestaan is om dwars door een tegenstander heen te glijden en daarna misschien nog de bal te spelen..
Reply
#62
Lamme Lennie Wrote:Het meest opmerkelijke vond ik de uitspraak van Van Gaal: "Op de tribune zitten waarnemers die de prestaties van de scheidsrechter beoordelen, dus wie zijn wij om daarwat over te zeggen?" Puke Die zullen we onthouden Louis!!

Je moet wat minder Red-White-Bull drinken, want het vertroebelt je zicht enigszins. Als je Lowie wel eens vaker hebt horen praten, dan weet je dat hij altijd met licht-cynische ondertoon persconferenties/interviews geeft, dus ook in dit geval zei hij dat omdat hij, net als HtC, vond dat het leidende trio er hier en daar wat naast zat. Maar waarom zou hij dat gaan zeggen? Hij heeft al niet zoveel vrienden bij de KNVB.... :roll:
Reply
#63
- Davids kan je twee keer geel geven voor de overtredingen. Een scheidsrechter die het een beetje beter aanvoelt zal bij de tweede keer echter een waarschuwing geven.

- De Zeeuw komt natuurlijk met een gestrekt been in en hier had Wegereef direct moeten fluiten.

- Heb bij Ajax niet iets gezien waar een pingel voor gegeven had moeten worden. Dat affluiten bij rust is lullig maat tijd is tijd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#64
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben er kapot van.

Lighten up, Francis... Xtragaap4de


STRIPES!!!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#65
Hoop drukt eom niets. Stekelenburg is buiten zijn 5 meter gebied. De Zeeuw komt met been vooruit in, maar been is gebogen. Hij kan fluiten, maar ook niet. In dit geval niet dus.

En Davids zijn eerste kaart is ie te laat, en gooit zijn linkerbeen nog even achter Jenner aan. Die gaat gewillig liggen. Als Davids niet zo idioot inkomt, kan Jenner niet vallen en is er ook geen geel. 2e geel is een terechte. Aanval wordt onderbroken en er is geen intentie om de bal te spelen. Dom ook van Davids om zo'n overtreding te maken als je al geel op zak hebt. Maar ja, 4x geel in 4 wedstrijden: toeval?

In de 2e helft vond ik Ajax verrassend goed spelen, met een gevaarlijke Babel. Wijze wissel van Sneijder ook, met 1x geel op zak. AZ mag zijn handen nog dichtknijpen met 1-1.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#66
EJR blijft met Wegereef de enige in NL die dit geen overtreding vindt. Je hebt gelijk, EJR!
Reply
#67
Hoef Wrote:EJR blijft met Wegereef de enige in NL die dit geen overtreding vindt. Je hebt gelijk, EJR!

Ach, op de dag dat Luinge naar Den Haag komt vindt hij de scheidsrechters altijd weer lief.
Was weer duidelijk te zien dat Luinge ADO eigenlijk niet meer mag fluiten, fluit echt altijd enorm in het voordeel van die club.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#68
Hoef Wrote:EJR blijft met Wegereef de enige in NL die dit geen overtreding vindt. Je hebt gelijk, EJR!

Hoef blijft met heel Ajax, de gehele Ajaxgeile-media en dit gehele Ajax-forum in NL de enige die niet willen inzien dat de scheidsrechter niet altijd in het voordeel van Ajax fluit! Toch Hoef?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#69
Bumme Wrote:- Davids kan je twee keer geel geven voor de overtredingen. Een scheidsrechter die het een beetje beter aanvoelt zal bij de tweede keer echter een waarschuwing geven.

- De Zeeuw komt natuurlijk met een gestrekt been in en hier had Wegereef direct moeten fluiten.

- Heb bij Ajax niet iets gezien waar een pingel voor gegeven had moeten worden. Dat affluiten bij rust is lullig maar tijd is tijd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#70
Daar gaat het niet over (los van het feit dat willen wil moet zijn) maar ik had niet verwacht dat je dat zou willen begrijpen, Het gaat erom of deze specifieke situatie als een overtreding wordt gezien. Als Kotsmania al zegt dat hij het vreemd vond dat er niet werd gefloten, zegt dat toch wel iets. Maar goed, volgend jaar kun je je druk gaan maken over de al of niet vermeende overtredingen van VVV of Veendam. En nee, die gaan niet promoveren...
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Ik ben er kapot van. Een overwinning had zoveel gedaan met dit team en dan was het nog maar 4 punten geweest. NU is het kansloos.
Ik vind het knap trouwens dat Ajax gewoon wel naar voren bleef denken in de tweede helft. Eindelijk weer eens tactisch sterk van Ten Cate om niet naar achter te gaan leunen, maar gewoon op zoek te gaan naar de goal.

Dit vind ik nog wel je beste post van de dag. Dat je er kapot van bent, tsja het is maar een spelletje, maar ok. Maar leg mij eens uit waarom Ajax een punt zou inlopen als ze net als PSV met 1-0 winnen. Leg me ook eens uit waarom het door 2 puntjes minder opeens kansloos is ipv hele goed kansen en het had zoveel gedaan met het team als ze wonnen. En leg me eens uit wat je met naar voren denken bedoeld. Wat ik bij Talpa zag waren 2 mooie counters, terwijl AZ zonder goed te spelen ook 3x dicht bij een goal was. :o



Davids wil kaart aanvechten
Edgar Davids liet na afloop weten dat hij de mogelijkheden zal laten onderzoeken om zijn kaart aan te vechten. 'Ik vond het onterecht. De beelden spreken voor zich. De interpretatie van de scheidsrechter heeft het wedstrijdbeeld bepaald. Bij de eerste gele kaart speelde ik gewoon de bal en bij de tweede gingen we beiden op snelheid voor de bal. Als de mogelijkheid er is, zal ik de kaarten aanvechten. We kijken naar de mogelijkheden daarvoor.'

Beetje Calimero dit. Er valt zo vaak onterecht rood. Gewoon 1 pot toekijken en niet mekkeren.
Reply
#72
Lijkt me weinig zinvol idd maar wat die inwoner van eihoven er mee te maken heeft, begrijp ik niet.
Reply
#73
Wat een zielig gedoe weer zeg. Waarom is er altijd zo'n heisa als 't heilige ajakkes eens een beetje benadeeld wordt? 2x per jaar hebben ze de scheids een klein beetje tegen en dan is de wereld ineens weer te klein.

- Zie gewoon eens in dat de Stekel er weer als een wijf uit komt.
- Hunterlaar elke wedstrijd wel een keer zo valt.
- Die 2 gele kaarten van edgar gewoon terecht zijn.(2e natuurlijk helemaal, adje bril niet op?)
- Ten Cate een zielige huilebalk is.

P.S.(en O.T.) Charisteas had ook een penalty moeten hebben en Bahia maakte duidelijk geen opzettelijke hands, maar daar hoor je de joden van Talpi niet over.
En wat een aanfluiting zeg dat interview van Cheque van GELDer met Wegereef. Doe die ajaks-pyama eens uit joh kale hamlap. Icon_evil
En dat Wegereef niet kan fluiten wisten we allemaal al, hij fluit op eigen verzoek al jaren Feyenoord niet meer omdat hij en z'n familie zwaar zijn bedreigd jaren geleden. Erg zat natuurlijk, maar die koekebakker fluit ons gelukkig niet meer. Al is ie zeker niet de slechtste in dit korps.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Peter Wrote:Dat je er kapot van bent, tsja het is maar een spelletje, maar ok.
](*,) Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
ik moet zeggen: De scheids was in dit geval niet heel erg pro-a**x. De eerste gele van Davids sloeg nergens op, de tweede was natuurlijk terecht! Doelpunt had niet gegeven mogen worden. Ik kan er overigens niets aan doen, dat ik een glimlach niet kan onderdrukken, met name als ik naar Ten Cate kijk en luister.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#76
centre court Wrote:Wat een zielig gedoe weer zeg. Waarom is er altijd zo'n heisa als 't heilige ajakkes eens een beetje benadeeld wordt? 2x per jaar hebben ze de scheids een klein beetje tegen en dan is de wereld ineens weer te klein.

- Zie gewoon eens in dat de Stekel er weer als een wijf uit komt.
- Hunterlaar elke wedstrijd wel een keer zo valt.
- Die 2 gele kaarten van edgar gewoon terecht zijn.(2e natuurlijk helemaal, adje bril niet op?)
- Ten Cate een zielige huilebalk is.

P.S.(en O.T.) Charisteas had ook een penalty moeten hebben en Bahia maakte duidelijk geen opzettelijke hands, maar daar hoor je de joden van Talpi niet over.
En wat een aanfluiting zeg dat interview van Cheque van GELDer met Wegereef. Doe die ajaks-pyama eens uit joh kale hamlap. Icon_evil
En dat Wegereef niet kan fluiten wisten we allemaal al, hij fluit op eigen verzoek al jaren Feyenoord niet meer omdat hij en z'n familie zwaar zijn bedreigd jaren geleden. Erg zat natuurlijk, maar die koekebakker fluit ons gelukkig niet meer. Al is ie zeker niet de slechtste in dit korps.

Handsbal van Bahia was mi gene pingel. Die overtreding op Elia wel en er binnen. 3-3 terechte uitslag dus.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#77
Nog een keer voor mijn grote vriend Hoef.

EJR Wrote:Stekelenburg is buiten zijn 5 meter gebied. De Zeeuw komt met been vooruit in, maar been is gebogen. Hij kan fluiten, maar ook niet. In dit geval niet dus.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#78
Hoef Wrote:EJR blijft met Wegereef de enige in NL die dit geen overtreding vindt. Je hebt gelijk, EJR!
Nee hoor, zij zijn niet de enigen .
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#79
Wat een overdreven gedoe allemaal weer als Ajax wat wordt aangedaan..... :roll:

SLOTJE!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#80
FC Petr Wrote:Wat een overdreven gedoe allemaal weer als Ajax wat wordt aangedaan..... :roll:

SLOTJE!

Maar je bent het dus wel met de meesten eens......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#81
EJR, als die van Elia er binnen was, ben ik de paus!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#82
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:Wat een overdreven gedoe allemaal weer als Ajax wat wordt aangedaan..... :roll:

SLOTJE!

Maar je bent het dus wel met de meesten eens......

:lol:

SLOTJE!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#83
Het maakt niet eens uit of ie nou met 1 been, al dan niet gestrekt, inkomt. Je mag nu eenmaal niet een speler doormidden sliden. Gelukkig zijn er hier enkele niet Ajax-gezinden die het wel toe durven geven, en zie je weer de trieste rukkertjes die vol blijven houden als het een keertje tegenzit bij Ajax. Heerlijk om te lezen eigenlijk.

Wankers!
Reply
#84
Quote:Handsbal van Bahia was mi gene pingel

In een ander topic las ik anders vrind Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#85
gittermaster Wrote:
Quote:Handsbal van Bahia was mi gene pingel

In een ander topic las ik anders vrind Wink

Dat was voor de TV beelden. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#86
Fabian Wrote:Het maakt niet eens uit of ie nou met 1 been, al dan niet gestrekt, inkomt. Je mag nu eenmaal niet een speler doormidden sliden. Gelukkig zijn er hier enkele niet Ajax-gezinden die het wel toe durven geven, en zie je weer de trieste rukkertjes die vol blijven houden als het een keertje tegenzit bij Ajax. Heerlijk om te lezen eigenlijk.

Wankers!

kom nou eens op joh. iedereen die niet door een ajaksbril kijkt is 't niet eens met de ajacieden. aan wie zal 't dan liggen? zal mukkus, petr, GZ, enz enz een biet zijn of ajax wel of niet wordt benadeeld. davids krijgt gewoon terecht rood. doelpunt van az is een twijfelgeval, maar daar heeft behalve ajaks elke eredivisieclub bijna elke week last van. als luinge geen penalty geeft(bahia weet nu nog niet hoe hij die bal tegen z'n arm krijgt) winnen wij ook gewoon in Den Haag. Wordt eens wakker... amsterdam heeft nu eenmaal niet élke week de scheids mee, gelukkig niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
centre court Wrote:
Fabian Wrote:Het maakt niet eens uit of ie nou met 1 been, al dan niet gestrekt, inkomt. Je mag nu eenmaal niet een speler doormidden sliden. Gelukkig zijn er hier enkele niet Ajax-gezinden die het wel toe durven geven, en zie je weer de trieste rukkertjes die vol blijven houden als het een keertje tegenzit bij Ajax. Heerlijk om te lezen eigenlijk.

Wankers!

kom nou eens op joh. iedereen die niet door een ajaksbril kijkt is 't niet eens met de ajacieden.

LOL, lees jij het topic eerst nog maar eens goed :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#88
Davids, 1e kaart twijfelachtig maar je kan hem geven...

Maar dat was zeker geen goal 100% niet, hij slide vol in op Stekelenburg....

En of de scheids nu mee of tegen was of hoe vaak dat ook gebeurd boeit niet dit geval was een overtreding en had geen goal mogen zijn.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#89
Depor Wrote:Maar dat was zeker geen goal 100% niet, hij slide vol in op Stekelenburg....

Hij glijdt correct met licht gebogen been op de bal.
Stekelenburg gaat met zijn armen voor de bal.
Dus logisch dat ze ergens onderweg contact hebben.
Alles gebeurt buiten het 5 metergebied. Ergo keepert heeft geen beschermde status.

Scheids kan dus door laten spelen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#90
Laten we alles even relativeren. Waar gaat dit nou allemaal om? Het maakt toch geen zak uit of Ajax 2, 3 of 4e wordt? Zijn ze dan echt zo naïef, met veruit het moeilijkste programma van de top 3, dat ze dachten dat ze nog kampioen konden worden?

En elke club wordt bevoordeeld en benadeeld. Zolang er geen videomateriaal wordt gebruikt, kunnen we scheidsrechter niets kwalijk nemen. Het is lekker makkelijk gezegd vanuit de luie stoel.
Reply


Forum Jump: