The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Ajax
En op Radio 538 gaat t er weer over. Nu vinden ze dat Wegereef maar moet stoppen met fluiten omdat hij zelf nog steeds vind dat hij het goed heeft gezien. Het zit erg diep.

ps. mooi plaatje Mukkus. Hoeveel dagen werd daar ook alweer over nagepraat? Dat was ook de 1-1.
Reply
Dit is nu precies wat Mac zegt, als het Ajacieden betreft mogen al die figuren hier maar eeuwen blijven roepen van 'Toen Toen Toen!', maar worden wij een keer benadeeld, dienen wij op maandag onze kop te houden.

Mooi niet!

Wegeteef mag vanavond ook niet fluiten las ik net in het leugenaartje, voorlopig moet ie vrijdag MVV - RBC doen...
Reply
Ala EJR: je kunt er voor fluiten
Reply
Mukkus Wrote:[Image: omstredenx.gif]

Had hem even bewaard....en nu niet meer huilen, dames!

Wat is hier mis mee? De keeper en Sneijder gaan beide naar de bal. Sneijder houdt in, ondat de keeper aan komt springen. Deze heeft de bal niet helemaal onder controle, loopt tegen Sneijder aan en de bal valt op de grond.
Reply
Hands van smurf!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
100% hands !
Bangkok resident.
Reply
De hand gaat richting bal maar nergens zie je dat Sneijder de bal raakt met zijn hand. Twijfelgeval :razz:
Reply
Hoef Wrote:De hand gaat richting bal maar nergens zie je dat Sneijder de bal raakt met zijn hand. Twijfelgeval :razz:


hebben ze geen virtual replay of ijzeren rinus beschikbaar?
Reply
Nee.
May The Schwartz Be With You
Reply
Sneijder kijkt wel de andere kant op btw, dus opzettelijk hands kan het nooit zijn. Gewoon een ontzettende toevalstreffer.
Reply
Fabian Wrote:Sneijder kijkt wel de andere kant op btw, dus opzettelijk hands kan het nooit zijn. Gewoon een ontzettende toevalstreffer.

Maar hij kijkt wel meteen achterom naar de scheids. Zegt imo genoeg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:Sneijder kijkt wel de andere kant op btw, dus opzettelijk hands kan het nooit zijn. Gewoon een ontzettende toevalstreffer.

pffff, altijd maar alles in het voordeel van ajakkes uitleggen. :roll:

misschien denkt sneijder wel: ik kijk ff de andere kant op, dan is de kans kleiner dat ze zien dat ik opzettelijk hands maak.....

ik vind het trouwens niet dat dit afgefloten had moeten worden. je kan er geen zinnig woord over zeggen.
Reply
Mukkus Wrote:Maar hij kijkt wel meteen achterom naar de scheids.

Ja, allicht, met die scheidsrechters weet je het nooit, die zijn in staat om elk doelpunt van Ajax af te keuren.
Reply
Mac, kun je dit topic niet sticky maken?

Kan iedereen rustig doorhappen! :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:De hand gaat richting bal maar nergens zie je dat Sneijder de bal raakt met zijn hand. Twijfelgeval :razz:

Psies. Als de scheids het niet ziet, gaat het voordeel naar de aanvaller. terechte goal dus. Van een beetje grens had je daarentegen wél mogen verwachten dat ie eventueel hands gezien zou hebben.

De goal van Martens is dus ook terecht, omdat Wegereef geen goed zicht had op de situatie en daardoor geen overtreding kon waarnemen. En iets wat je niet waarneemt, kan je ook niet voor affluiten. Ook hier weer geldt dat de waarneming van de grens in zo'n geval doorslaggevend moet zijn, maar blijkbaar had de assistent van Wegereef ook niets gezien. Terechte goal dus.

Om over het geval Tininho nog maar te zwijgen, waar Tininho notabene onder het oog van een grens op het been van Sneijder gaat staan, waarbij de grens later vrolijk verklaart niets gezien te hebben!

Ergo, grenzen van tegenwoordig zien niets en staan er alleen maar om buitenspel verkeerd in te schatten.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
SLotje. Er mogen geen oude koeien meer uit de sloten gehaald worden zie artikel 5.5 paragraaf 6.
Insane life.
Reply
Fabian Wrote:Dit is nu precies wat Mac zegt, als het Ajacieden betreft mogen al die figuren hier maar eeuwen blijven roepen van 'Toen Toen Toen!', maar worden wij een keer benadeeld, dienen wij op maandag onze kop te houden.

Mooi niet!

Haha, je leeft in de omgekeerde wereld. Als er een fout bij de arbitrage is waarbij Ajax benadeeld wordt liggen de Ajax fans dagenlang door te huilen en staat de media er vol mee. Cruijff woedend, van Gelder laat zich zien als huilebalk en Wegereef mag geen wedstrijd van Ajax meer fluiten. Wekelijks worden clubs benadeeld, afgelopen weekend was er ook nog een zeer discutabel moment bij RKC - Vitesse. Daar hoor je echter geen hond meer over. En zo tig andere voorbeelden.

Zoveel aandacht voor een discutabele beslissing van Wegereef en dan nog klagen dat je te snel de mond moet houden van de buitenwereld. Geen wonder dat het woord Ajax-fan al een begrip is geworden in voetbalminnend Nederland.
Reply
[Image: tv_wk_5.gif]
Insane life.
Reply
[Image: loevestein.jpg]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Dit is nu precies wat Mac zegt, als het Ajacieden betreft mogen al die figuren hier maar eeuwen blijven roepen van 'Toen Toen Toen!', maar worden wij een keer benadeeld, dienen wij op maandag onze kop te houden.

Mooi niet!

Haha, je leeft in de omgekeerde wereld. Als er een fout bij de arbitrage is waarbij Ajax benadeeld wordt liggen de Ajax fans dagenlang door te huilen en staat de media er vol mee. Cruijff woedend, van Gelder laat zich zien als huilebalk en Wegereef mag geen wedstrijd van Ajax meer fluiten. Wekelijks worden clubs benadeeld, afgelopen weekend was er ook nog een zeer discutabel moment bij RKC - Vitesse. Daar hoor je echter geen hond meer over. En zo tig andere voorbeelden.

Zoveel aandacht voor een discutabele beslissing van Wegereef en dan nog klagen dat je te snel de mond moet houden van de buitenwereld. Geen wonder dat het woord Ajax-fan al een begrip is geworden in voetbalminnend Nederland.

Ik zelf had het niet beter kunnen verwoorden, chapeau!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Dit is nu precies wat Mac zegt, als het Ajacieden betreft mogen al die figuren hier maar eeuwen blijven roepen van 'Toen Toen Toen!', maar worden wij een keer benadeeld, dienen wij op maandag onze kop te houden.

Mooi niet!

Haha, je leeft in de omgekeerde wereld. Als er een fout bij de arbitrage is waarbij Ajax benadeeld wordt liggen de Ajax fans dagenlang door te huilen en staat de media er vol mee. Cruijff woedend, van Gelder laat zich zien als huilebalk en Wegereef mag geen wedstrijd van Ajax meer fluiten. Wekelijks worden clubs benadeeld, afgelopen weekend was er ook nog een zeer discutabel moment bij RKC - Vitesse. Daar hoor je echter geen hond meer over. En zo tig andere voorbeelden.

Zoveel aandacht voor een discutabele beslissing van Wegereef en dan nog klagen dat je te snel de mond moet houden van de buitenwereld. Geen wonder dat het woord Ajax-fan al een begrip is geworden in voetbalminnend Nederland.

Bull shit, als Sneijder wat flikt, of een andere speler van Ajax, zie je dit wekelijks, zo niet dagelijks terugkeren in betogen van iedereen hier.
Als het een keer meezit 'mogen' wij van jullie 1 keer iets zeggen, meer niet, ga toch een eind fietsen d'r an.

En wat betreft Wegeteef, die fluit al sinds 2001 geen feyenoord meer, dus dat is niets 'nieuws'.

Wat betreft wedstrijden zoals RKC - Fietstas, das logies, daar zit geen fan van op dit forum. Flapdrol.

Ik ga met EJR mee wat betreft grensrechters, die moeten dit soort dingen waarnemen, niet de scheids. Dus die grens mag ook al niet meer bij Ajax komen! :wink:
Reply
Fabian Wrote:Bull shit, als Sneijder wat flikt, of een andere speler van Ajax, zie je dit wekelijks, zo niet dagelijks terugkeren in betogen van iedereen hier.
Als het een keer meezit 'mogen' wij van jullie 1 keer iets zeggen, meer niet, ga toch een eind fietsen d'r an.

Fabian Wrote:Wat betreft wedstrijden zoals RKC - Fietstas, das logies, daar zit geen fan van op dit forum. Flapdrol.

Jij doelt blijkbaar alleen op dit forum terwijl ik doel op alle media.
Kijk eens verder dan dit forum en je ziet dat bijna overal AZ - Ajax het gesprek van de dag is. Nog steeds zo logisch dat er geen aandacht aan RKC - Vitesse (en zo nog 100 andere wedstrijden) wordt geschonken? Flapdrol.

Geloof me, wanneer ik terug denk aan RKC - Heracles begint mijn hoofd weer te koken. Maar dat duel ging niet om de landstitel dus dat is ook niet echt intressant voor de media. Wat maakt het nu uit of RKC of Heracles INdirect (ga niet alle schuld bij hem leggen) door Vink degradeerd?

Ik weet niet hoe de verhoudingen hier op het forum liggen maar 'normaal gesproken' zijn het de Ajacieden die tig keer zo hard huilen als de supporters van andere clubs. Dat terwijl veel gloryhunterige 'ajacieden' (nee, ik doel nu niet op jou) er ook nog eens niet zo erg mee zitten als de supporters die wel de moeite nemen om naar het stadion te gaan. Ik neem aan dat mijn punt nu duidelijk is, ik doelde namelijk niet enkel op competitieteam.nl
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Bull shit, als Sneijder wat flikt, of een andere speler van Ajax, zie je dit wekelijks, zo niet dagelijks terugkeren in betogen van iedereen hier.
Als het een keer meezit 'mogen' wij van jullie 1 keer iets zeggen, meer niet, ga toch een eind fietsen d'r an.

Fabian Wrote:Wat betreft wedstrijden zoals RKC - Fietstas, das logies, daar zit geen fan van op dit forum. Flapdrol.

Jij doelt blijkbaar alleen op dit forum terwijl ik doel op alle media.
Kijk eens verder dan dit forum en je ziet dat bijna overal AZ - Ajax het gesprek van de dag is. Nog steeds zo logisch dat er geen aandacht aan RKC - Vitesse (en zo nog 100 andere wedstrijden) wordt geschonken? Flapdrol.

Geloof me, wanneer ik terug denk aan RKC - Heracles begint mijn hoofd weer te koken. Maar dat duel ging niet om de landstitel dus dat is ook niet echt intressant voor de media. Wat maakt het nu uit of RKC of Heracles INdirect (ga niet alle schuld bij hem leggen) door Vink degradeerd?

Ik weet niet hoe de verhoudingen hier op het forum liggen maar 'normaal gesproken' zijn het de Ajacieden die tig keer zo hard huilen als de supporters van andere clubs. Dat terwijl veel gloryhunterige 'ajacieden' (nee, ik doel nu niet op jou) er ook nog eens niet zo erg mee zitten als de supporters die wel de moeite nemen om naar het stadion te gaan. Ik neem aan dat mijn punt nu duidelijk is, ik doelde namelijk niet enkel op competitieteam.nl

Ajax heeft 10x meer supporters dan RKC en Vitesse bij elkaar, dus is het niet zo gek dat daar meer over gesproken wordt. Deze keer is het echter wel buiten alle proporties. Ik stoor me het meest aan de ajacieden die roepen dat Wegereef hun titelkansen heeft verpest. PSV is ook al 5 punten door de neus geboord, AZ had in Groningen ook een pingel moeten krijgen wat ze 2 punten kostte. Xtragaap4de
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Dit is nu precies wat Mac zegt, als het Ajacieden betreft mogen al die figuren hier maar eeuwen blijven roepen van 'Toen Toen Toen!', maar worden wij een keer benadeeld, dienen wij op maandag onze kop te houden.

Mooi niet!

Haha, je leeft in de omgekeerde wereld. Als er een fout bij de arbitrage is waarbij Ajax benadeeld wordt liggen de Ajax fans dagenlang door te huilen en staat de media er vol mee. Cruijff woedend, van Gelder laat zich zien als huilebalk en Wegereef mag geen wedstrijd van Ajax meer fluiten. Wekelijks worden clubs benadeeld, afgelopen weekend was er ook nog een zeer discutabel moment bij RKC - Vitesse. Daar hoor je echter geen hond meer over. En zo tig andere voorbeelden.

Zoveel aandacht voor een discutabele beslissing van Wegereef en dan nog klagen dat je te snel de mond moet houden van de buitenwereld. Geen wonder dat het woord Ajax-fan al een begrip is geworden in voetbalminnend Nederland.

Bij een wedstrijd van RKC-Vitesse staat niet zoveel op het spel als bij AZ-Ajax. Behalve dan de drie punten. Ik denk dat dat juist de reden is waarom er meer aandacht aan geschonken wordt.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Bull shit, als Sneijder wat flikt, of een andere speler van Ajax, zie je dit wekelijks, zo niet dagelijks terugkeren in betogen van iedereen hier.
Als het een keer meezit 'mogen' wij van jullie 1 keer iets zeggen, meer niet, ga toch een eind fietsen d'r an.

Fabian Wrote:Wat betreft wedstrijden zoals RKC - Fietstas, das logies, daar zit geen fan van op dit forum. Flapdrol.

Jij doelt blijkbaar alleen op dit forum terwijl ik doel op alle media.
Kijk eens verder dan dit forum en je ziet dat bijna overal AZ - Ajax het gesprek van de dag is. Nog steeds zo logisch dat er geen aandacht aan RKC - Vitesse (en zo nog 100 andere wedstrijden) wordt geschonken? Flapdrol.

Geloof me, wanneer ik terug denk aan RKC - Heracles begint mijn hoofd weer te koken. Maar dat duel ging niet om de landstitel dus dat is ook niet echt intressant voor de media. Wat maakt het nu uit of RKC of Heracles INdirect (ga niet alle schuld bij hem leggen) door Vink degradeerd?

Ik weet niet hoe de verhoudingen hier op het forum liggen maar 'normaal gesproken' zijn het de Ajacieden die tig keer zo hard huilen als de supporters van andere clubs. Dat terwijl veel gloryhunterige 'ajacieden' (nee, ik doel nu niet op jou) er ook nog eens niet zo erg mee zitten als de supporters die wel de moeite nemen om naar het stadion te gaan. Ik neem aan dat mijn punt nu duidelijk is, ik doelde namelijk niet enkel op competitieteam.nl

Als Heraclied doet bovenstaande misschien pijn, maar de media denken enkel aan geld, daarom is/zijn de grote clubs veel interessanter om over te schrijven, en al helemaal de grootste club van Nederland, Ajax.

Maar ik heb het niet over de media, geile honden zijn dat, ik heb het over dit forum.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Bij een wedstrijd van RKC-Vitesse staat niet zoveel op het spel als bij AZ-Ajax. Behalve dan de drie punten. Ik denk dat dat juist de reden is waarom er meer aandacht aan geschonken wordt.

Hoewel ik je punt snap is het wel onzin om te denken dat er bij een AZ - Ajax meer op het spel staat. Een competitie bestaat uit 18 clubs die allemaal haar eigen belangen hebben. Alles is relatief. Een landskampioenschap voor Ajax is eenzelfde financiële\sportieve slagader als het Europees voetbal halen voor Vitesse. Maar Fabian schrijft hieronder wel enige vorm van waarheid;

Fabian Wrote:Als Heraclied doet bovenstaande misschien pijn, maar de media denken enkel aan geld, daarom is/zijn de grote clubs veel interessanter om over te schrijven, en al helemaal de grootste club van Nederland, Ajax.

Maar ik heb het niet over de media, geile honden zijn dat, ik heb het over dit forum.

Dat de media enkel aan geld denken was mij al bekend, desondanks is het best frustrerend en al helemaal wanneer de Ajacieden ook nog eens komen vermelden dat hun altijd tekort worden gedaan.

Jij had het over dit forum, ik had het dus over alle media in zijn algemeenheid. Dan zijn we er zo'n beetje uit, denk ik :wink:
Reply
AssyriskaFF Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Dit is nu precies wat Mac zegt, als het Ajacieden betreft mogen al die figuren hier maar eeuwen blijven roepen van 'Toen Toen Toen!', maar worden wij een keer benadeeld, dienen wij op maandag onze kop te houden.

Mooi niet!

Haha, je leeft in de omgekeerde wereld. Als er een fout bij de arbitrage is waarbij Ajax benadeeld wordt liggen de Ajax fans dagenlang door te huilen en staat de media er vol mee. Cruijff woedend, van Gelder laat zich zien als huilebalk en Wegereef mag geen wedstrijd van Ajax meer fluiten. Wekelijks worden clubs benadeeld, afgelopen weekend was er ook nog een zeer discutabel moment bij RKC - Vitesse. Daar hoor je echter geen hond meer over. En zo tig andere voorbeelden.

Zoveel aandacht voor een discutabele beslissing van Wegereef en dan nog klagen dat je te snel de mond moet houden van de buitenwereld. Geen wonder dat het woord Ajax-fan al een begrip is geworden in voetbalminnend Nederland.

Bij een wedstrijd van RKC-Vitesse staat niet zoveel op het spel als bij AZ-Ajax. Behalve dan de drie punten. Ik denk dat dat juist de reden is waarom er meer aandacht aan geschonken wordt.

En wat is dan de reden da de handsbal van Mendes da Silva bij 2-2 tijden PSV-AZ niet breed uitgemeten werd maar zo snel mogelijk in de doofpot ging?

Juist ja; omdat de media op de hand van Ajax zijn. Einde discussie. Topic kan op slot. Icon_twisted
Reply
Zo kunnen we nog wel uren doorgaan, feit blijft dat het meerendeel van de media Ajax-geil is. Iedereen interpreteert het anders.
Gelukkig hebben wij nog Youri Mulder die af en toe benadrukt dat FC Twente ook wel eens in de picture mag staan (tevens ook Gron, AZ, Sparta of andere clubs die het goed doen of juist slecht).
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Twente staat door jouw onderschrift al uitgebreid in de aandacht en meer hoeft het wat mij betreft niet te zijn :wink:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Zo kunnen we nog wel uren doorgaan, feit blijft dat het meerendeel van de media Ajax-geil is. Iedereen interpreteert het anders.
Gelukkig hebben wij nog Youri Mulder die af en toe benadrukt dat FC Twente ook wel eens in de picture mag staan (tevens ook Gron, AZ, Sparta of andere clubs die het goed doen of juist slecht).

jullie moeten ook je smoel houden, want de enige reden dat jullie 4de staan is dat jullie naast sloerie mulder al voldoende bevoordeeld worden door jaap uilenzeik (nota beide benen het hoofd van de scheidsrechters!) en henk kesler (nota beide benen het hoofd van de knjb).
Reply


Forum Jump: