The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Zo mooi he. Alle Feyenoorders vinden het mooi! Het slaat echt helemaal nergens op. Iedereen (zelfs de pers) vindt het een schande. Er is totaal niets bewezen en dit krijgt nog een staartje. Het valt overigens wel op hoe erg Liverpool dit jaar genaaid wordt. Wat te denken van de rode kaart van Spearing bij Fulham, de rode kaarten voor Skrtel en Charlie Adam bij Spurs, niet geven van rode kaarten aan verdededigers Sunderland en Norwich (beide doorgebroken), niet gegeven strafschoppen en ga zo maar door (lijk wel een kakkerlak, die voelen zich ook altijd genaaid tov iedereen Undecided )
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Liverpool is jouw club in Engeland gok ik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
8 wedstrijd is wel veel voor iets wat slecht bewezen kan worden, voor een wedstrijd minder kan je iemand lekker in zijn nek bijten en hou j er nog mooie beelden aan over ook. Waar rook is is vuur en Suarez heeft zijn naam niet echt mee, ik steek mijn handen niet in het vuur voor zijn onschuld al moet die zwarte neger van United ook niet zo zielig lopen doen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Had Suarez niet zelf toegegeven hem negrito genoemd te hebben?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja dat heeft hij, alleen vertelde hij er gelijk achteraan dat negrito in Uruguay een heel andere betekenis heeft dan hier.

"In this case, the diminutive negrito is used, as a term of endearment meaning "pal", "buddy" or "friend". Negrito has come to be used to refer to a person of any ethnicity or color, and also can have a sentimental or romantic connotation similar to "sweetheart," or "dear" in English (in the Philippines, negrito was used for a local dark-skinned short person, living in the Negros islands among other places)."

;-)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Binnenkort dus ook Lampard voor 8 wedstrijden aan de kant? Die had toch het broertje van Ferdinand uitgescholden?

Overigens terecht dat als Suarez rascistische leuzen heeft geroepen hij zwaar gestraft moet worden.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Lampard hoort vandaag of morgen zijn straf maar ook daar is er iets vreemds aan de hand aangezien een supporter van QPR de zaak aan het licht heeft gebracht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat ging toch om Terry?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Was Terry idd
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
1+8=9 :-) ... Goed om te zien dat ze in Engeland itt NL dit soort gedraag wel aanpakken!

Quote:Middelvinger kost Suarez boete en schorsing
Liverpool heeft woensdag een boete van zo'n 25.000 euro gekregen van de Engelse voetbalbond. De club moet de boete betalen na incidenten tijdens en na afloop van het duel met Fulham.

Luis Suarez, die afgelopen week acht duels tegen zich hoorde eisen wegens vermeend racisme aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra, hield zich na afloop van het competitieduel niet in. De Uruguayaan toonde de fans van Fulham zijn middelvinger. Dat kost hem één duel schorsing en een flinke som geld. Net als de club dient hij 25.000 euro te betalen.

Liverpool, dat bestraft wordt omdat het er niet in slaagde zijn spelers in het gareel te houden, accepteert de straf. Bij de totstandkoming van de boete is ook de rode kaart van Jay Spearing opgenomen. Suarez is per direct voor één duel geschorst, ook die straf accepteert de club. Daarnaast kreeg Suarez een waarschuwing van de bond.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:1+8=9 :-) ... Goed om te zien dat ze in Engeland itt NL dit soort gedraag wel aanpakken!

Quote:Middelvinger kost Suarez boete en schorsing
Liverpool heeft woensdag een boete van zo'n 25.000 euro gekregen van de Engelse voetbalbond. De club moet de boete betalen na incidenten tijdens en na afloop van het duel met Fulham.

Luis Suarez, die afgelopen week acht duels tegen zich hoorde eisen wegens vermeend racisme aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra, hield zich na afloop van het competitieduel niet in. De Uruguayaan toonde de fans van Fulham zijn middelvinger. Dat kost hem één duel schorsing en een flinke som geld. Net als de club dient hij 25.000 euro te betalen.

Liverpool, dat bestraft wordt omdat het er niet in slaagde zijn spelers in het gareel te houden, accepteert de straf. Bij de totstandkoming van de boete is ook de rode kaart van Jay Spearing opgenomen. Suarez is per direct voor één duel geschorst, ook die straf accepteert de club. Daarnaast kreeg Suarez een waarschuwing van de bond.


Die schorsing van 8 wedstrijden wordt nog wel teruggedraaid naar minimaal de helft minder.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ekslem Wrote:1+8=9 :-) ... Goed om te zien dat ze in Engeland itt NL dit soort gedraag wel aanpakken!

Quote:Middelvinger kost Suarez boete en schorsing
Liverpool heeft woensdag een boete van zo'n 25.000 euro gekregen van de Engelse voetbalbond. De club moet de boete betalen na incidenten tijdens en na afloop van het duel met Fulham.

Luis Suarez, die afgelopen week acht duels tegen zich hoorde eisen wegens vermeend racisme aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra, hield zich na afloop van het competitieduel niet in. De Uruguayaan toonde de fans van Fulham zijn middelvinger. Dat kost hem één duel schorsing en een flinke som geld. Net als de club dient hij 25.000 euro te betalen.

Liverpool, dat bestraft wordt omdat het er niet in slaagde zijn spelers in het gareel te houden, accepteert de straf. Bij de totstandkoming van de boete is ook de rode kaart van Jay Spearing opgenomen. Suarez is per direct voor één duel geschorst, ook die straf accepteert de club. Daarnaast kreeg Suarez een waarschuwing van de bond.

Gerucht is juist dat FA schorsing tot 10 duels verhoogd als Liverpool in beroep gaat.


Die schorsing van 8 wedstrijden wordt nog wel teruggedraaid naar minimaal de helft minder.
Reply
Peter Wrote:
Haggie Wrote:
Ekslem Wrote:1+8=9 :-) ... Goed om te zien dat ze in Engeland itt NL dit soort gedraag wel aanpakken!

Quote:Middelvinger kost Suarez boete en schorsing
Liverpool heeft woensdag een boete van zo'n 25.000 euro gekregen van de Engelse voetbalbond. De club moet de boete betalen na incidenten tijdens en na afloop van het duel met Fulham.

Luis Suarez, die afgelopen week acht duels tegen zich hoorde eisen wegens vermeend racisme aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra, hield zich na afloop van het competitieduel niet in. De Uruguayaan toonde de fans van Fulham zijn middelvinger. Dat kost hem één duel schorsing en een flinke som geld. Net als de club dient hij 25.000 euro te betalen.

Liverpool, dat bestraft wordt omdat het er niet in slaagde zijn spelers in het gareel te houden, accepteert de straf. Bij de totstandkoming van de boete is ook de rode kaart van Jay Spearing opgenomen. Suarez is per direct voor één duel geschorst, ook die straf accepteert de club. Daarnaast kreeg Suarez een waarschuwing van de bond.

Gerucht is juist dat FA schorsing tot 10 duels verhoogd als Liverpool in beroep gaat.


Die schorsing van 8 wedstrijden wordt nog wel teruggedraaid naar minimaal de helft minder.

Ik lees het nu ook ja. Als Liverpool geroep aantekent doet de FA nog een wedstrijd erbij, bij de 8+1 die Suarez al heeft verzameld.
Ik vind het schandalig, wanneer dit echt alleen maar op basis van de woorden van Evra is. Dit is me nogal een zakstront zeg!
Bij ManU (en de andere topploegen) lachen ze zich helemaal rot. Liverpool uitschakelen voor een topklassering.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ik lees het nu ook ja. Als Liverpool geroep aantekent doet de FA nog een wedstrijd erbij, bij de 8+1 die Suarez al heeft verzameld.
Ik vind het schandalig, wanneer dit echt alleen maar op basis van de woorden van Evra is. Dit is me nogal een zakstront zeg!
Bij ManU (en de andere topploegen) lachen ze zich helemaal rot. Liverpool uitschakelen voor een topklassering.

sneuarez heeft het toch zelf toegegeven dat hij het heeft gezegd? nog even los van het feit dat ik het woord neger niet als racistisch ervaar en dat ik onderken dat dit in veel landen anders wordt uitgelegd, denk ik dat de fa moet ingrijpen en spierballen moet tonen.

ik heb er persoonlijk geen probleem mee dat het sneuarez betreft, want die rat verdient nog veel meer straf. alleen al omdat hij bestaat en omdat hij in nederland altijd is beschermd door de neuzenmedia.
Reply
Ekslem Wrote:1+8=9 :-) ... Goed om te zien dat ze in Engeland itt NL dit soort gedraag wel aanpakken!

toen hij het in de kuip deed kreeg hij een wedstrijd voorwaardelijk. belachelijk, dit soort gedrag moeten ze veel strenger bestraffen.

als iemand in de kuip die middelvinger had gezien waren de gevolgen niet te overzien geweest (hoe triest op zich die constatering al weer is).
Reply
Quote:De positie van FC Twente-trainer hangt aan een zijden draad. Volgens het dagblad TC/Tubantia is er zelfs sprake van dat de oefenmeester wordt ontslagen.
De komende dagen wordt duidelijk of 64-jarige Adriaanse vrijdag meegaat naar het trainingskamp in Maspalomas op Gran Canaria, om de ploeg klaar te stomen voor de tweede seizoenshelft. Adriaanse tekende afgelopen zomer een eenjarige verbintenis in de Grolsch Veste. Hij volgde bij FC Twente de Belg Michel Preud'homme op.

Volgens de krant overweegt de club weer in zee te gaan met de Engelsman Steve McClaren, die de club in 2010 naar de eerste landstitel in de historie leidde.

Al enige maanden klinkt er gemor in de achterband en dat is alleen maar versterkt door de mindere resultaten. In het bekertoernooi is de ploeg reeds uitgeschakeld en in de competitie bezetten de Enschedeërs een derde plek, op vijf punten achter AZ.

Ook het voetbal dat de Tukkers spelen zou niet meer herkenbaar zijn en ook de werkwijze van Adriaanse zou irritaties opwekken, zo luidt de interne kritiek.

opvallend toch? je weet toch wat je in huis haalt?

zijn zelfmoordtactiek in de kuip vond ik onbegrijpelijk, maar wel ontzettend adriaanse. daarom hoop ik ook dat koeman snel bijtekent voordat van geel in de verleiding komt hem te contracteren.
Reply
waf Wrote:
Haggie Wrote:Ik lees het nu ook ja. Als Liverpool geroep aantekent doet de FA nog een wedstrijd erbij, bij de 8+1 die Suarez al heeft verzameld.
Ik vind het schandalig, wanneer dit echt alleen maar op basis van de woorden van Evra is. Dit is me nogal een zakstront zeg!
Bij ManU (en de andere topploegen) lachen ze zich helemaal rot. Liverpool uitschakelen voor een topklassering.

sneuarez heeft het toch zelf toegegeven dat hij het heeft gezegd? nog even los van het feit dat ik het woord neger niet als racistisch ervaar en dat ik onderken dat dit in veel landen anders wordt uitgelegd, denk ik dat de fa moet ingrijpen en spierballen moet tonen.

ik heb er persoonlijk geen probleem mee dat het sneuarez betreft, want die rat verdient nog veel meer straf. alleen al omdat hij bestaat en omdat hij in nederland altijd is beschermd door de neuzenmedia.

volgens het ad is inmiddels bekend dat hij ongeveer 7x neger heeft gezegd. hij zelf liet nog weten dat hij dat als een soort koosnaampje gebruikte, maar toen ze de beelden er bij pakten en zijn smoel er bij zagen wisten ze genoeg bij de fa: quilty as hell. in nederland was hij uiteraard weggekomen bij gebrek aan bewijs, in engeland vooralsnog niet.
Reply
zwaai zwaai Co
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dag na kerst vloog een collega van me naar Londen. Munsterman zat ook op die vlucht. Rara waarom.
Reply
Voor een paar dagen Londen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Peter Wrote:Dag na kerst vloog een collega van me naar Londen. Munsterman zat ook op die vlucht. Rara waarom.

ik kan echt 1000 dingen verzinnen.
Reply
Jansoe Wrote:Voor een paar dagen Londen?

Lekker een paar dagen Londen terwijl je club intern in brand staat? Gewaagde keuze van Joop! Wel goed dat privé altijd boven werk gaat, zelfs bij acute problemen.
Reply
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Voor een paar dagen Londen?

Lekker een paar dagen Londen terwijl je club intern in brand staat? Gewaagde keuze van Joop! Wel goed dat privé altijd boven werk gaat, zelfs bij acute problemen.

in brand staat? Undecided jezus, wat kun jij overdrijven zeg.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Voor een paar dagen Londen?

Lekker een paar dagen Londen terwijl je club intern in brand staat? Gewaagde keuze van Joop! Wel goed dat privé altijd boven werk gaat, zelfs bij acute problemen.

in brand staat? Undecided jezus, wat kun jij overdrijven zeg.

Of hij denkt dat munsterman van nec is, \Big Grin/ :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Zo, nu is de straf tenminste ook echt terecht. 8 wedstrijden keurig! Aanpakken dit gedrag.
------
Suarez maakt alsnog excuses
LONDEN - Schoorvoetend heeft Luis Suarez alsnog zijn excuses aangeboden voor het beledigen van Manchester United-verdediger Patrice Evra.

De aanvaller van Liverpool werd voor acht duels geschorst omdat hij zijn tegenstander racistisch had bejegend.

Uit rapporten van voetbalbond FA bleek dat Suarez Evra zeven keer voor 'negro' had uitgemaakt. De Uruguyaan hield vol dat dat woord in zijn vaderland geen racistische betekenis heeft.

Donderdag kwam Suarez alsnog met een algemene verontschuldiging, hij richtte zich niet rechtstreeks tot Evra.

''Ik heb tegen de onderzoekscommissie gezegd dat ik één keer, en niet vaker, het Spaans woord "cáncer Negro" (kanker neger red.) gebruikt heb. Dat woord bedoelde ik niet denigrerend. Iedereen die zich er door aangevallen voelt, bied ik mijn excuses aan'', liet Suarez weten.


Beloofd

''Ik heb ook beloofd dat ik dat woord nooit meer zal gebruiken op het voetbalveld in Engeland.''

Twee dagen eerder had Suarez, toen hij bekendmaakte de schorsing onder protest te accepteren, nog gezegd dat het hem pijn deed om beschuldigd te worden van iets wat hij niet gedaan had.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mogelijk worden wel vrouwen en kinderen toegelaten bij Ajax-AZ. Kunnen Gitter en Bumme toch nog samen gaan kijken. :eten:
Reply
Peter Wrote:Mogelijk worden wel vrouwen en kinderen toegelaten bij Ajax-AZ. Kunnen Gitter en Bumme toch nog samen gaan kijken. :eten:

Dan moeten we wel een oudere vrouw meenemen wat jonger dan 12 mag alleen onder begeleiding van een volwassenen. Is bij PSV voor jou toch niet anders?
:wink:

Stuur ik mijn vrouw en zoon wel. Is prima oplossing en wel gezellig.
Ik was bij deze wedstrijd met mijn vader (72), was voor hem de eerste keer in de ArenA. Hij zat enorm te genieten maar kon helaas na 37 minuten weer naar huis.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Suárez wil Engeland verlaten
De Daily Star meldt dat Luis Suárez sterk overweegt om Engeland komende zomer te verlaten. De ex-Ajacied is bang dat hij na het racisme-incident met Patrice Evra - waarvoor hij een schorsing van 8 duels kreeg - het doelwit wordt van verdedigers en fans van de tegenpartij. Suárez' moeder Sandra Diaz zegt in de Engelse krant: 'Ik maak me zorgen als ik hem op het veld zie. Hij moet goed uitkijken. Ik ben bang als hij tegen een donkere speler komt te staan op het veld, want die gaan naar hem op zoek.' Als geïnteresseerde clubs noemt de Daily Star Real Madrid, Malaga, Anzhi en Paris Saint Germain.

Undecided Undecided Undecided mooi als hij in zijn broek poept, overal wordt dit tiefesventje uitgekotst. behalve in nederland, want daar speelde hij bij ajakkes en dan wordt dit gedrag gebagatellisseerd.
Reply
ze zijn r dus toch nog; de echte voetbalvaders.... :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/01/voetbalvader_laat_kind_achter.html">http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/0 ... chter.html</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
Liep gisteren om 13.10 uur toevallig op NL 1 tegen het seizoenoverzicht tot op heden aan. Uur lang samenvatting 1e seizoenshelft aldus Dionne de Graaf in de aankondiging, dacht leuk ff kijken. Wat volgde:

13.10-13.30 bestuurscrisis Ajax. 13.40-13.55 samenvatting 1e seizoenhelft nummer 4 (!) Ajax.
En vervolgens (nu wel netjes in de juiste volgorde) eerst AZ 6/7 minuutjes, PSV 6/7 minuutjes, Twente 6/7 minuutjes, Feyenoord nog even kort en voor de overige clubs helemaal geen aandacht.

Is dat een goede samenvatting van de 1e seizoenshelft? Icon_question Icon_question

Dead
Reply


Forum Jump: