The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Peter Wrote:Is dat een goede samenvatting van de 1e seizoenshelft? Icon_question Icon_question

Dead

Nope, maar wel een kwestie van vraag & aanbod. Leg je er nou gewoon eens bij neer. Verdiend of onverdiend, Ajax krijgt nou eenmaal altijd de meeste aandacht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/buitenland/2730265/dodental-egypte-stijgt-boven-70.html#">http://www.nu.nl/buitenland/2730265/dod ... n-70.html#</a><!-- m -->

En dan maken wij ons druk als er één supporter het veld op komt...wtf wat een stelletje wilden.
Reply
Echt abnormaal dit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
tjsa, er is eigenlijk gewoon een burgeroorlog bezig daar, bij het voetbal komt dat er uit zeker...
Reply
En hoe past het in de fik steken van een ander stadion, omdat een wedstrijd afgelast werd vanwege deze rellen, in dit plaatje? Dit heeft niets met een burgeroorlog te maken, maar meer met het feit dat het een stelletje ongeciviliseerde malloten zijn.
Reply
Overdune Wrote:En hoe past het in de fik steken van een ander stadion, omdat een wedstrijd afgelast werd vanwege deze rellen, in dit plaatje? Dit heeft niets met een burgeroorlog te maken, maar meer met het feit dat het een stelletje ongeciviliseerde malloten zijn.

oh, nou dan heeft het niets met een burgeroorlog te maken joh. het zijn gewoon voetbalvandalen, laten we het daar dan op houden. :roll:
Reply
Quote:'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'

© PRO SHOTS
Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.


© anp De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.

'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.
(Redactie)

wie kopt hem ff in? Hakkuh
Reply
waf Wrote:
Quote:'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'

© PRO SHOTS
Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.


© anp De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.

'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.
(Redactie)

wie kopt hem ff in? Hakkuh

Ik!

Al die Fey supporters gaan echt nooit van hun leven een Ajax shirt aantrekken :eten:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
mwoah, matig...

gittermaster vindt dit soort grapjes wel leuk geloof ik, ik vind ze nogal gezocht.
Reply
:lol: vond m inderdaad wel geestig
The great old Ludwig von...
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Quote:'Ajax moet dé homoclub van Nederland worden'

© PRO SHOTS
Ajax moet het taboe op homoseksualiteit in het voetbal gaan doorbreken. Dat wil de Amsterdamse politiek, zo meldt De Telegraaf.


© anp De politiek vindt dat de club te veel afwacht wat andere topclubs doen aan initiatieven om homofobie in de voetbalwereld terug te dringen. Dat leidt tot ergernis in het stadhuis. Het idee is niet bedoeld als bijdrage aan het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld.

'Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven', zegt D66-raadslid Gerolf Bouwmeester. Hij wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstein Foundation.
(Redactie)

wie kopt hem ff in? Hakkuh

Ik!

Al die Fey supporters gaan echt nooit van hun leven een Ajax shirt aantrekken :eten:

"RVC Ajax klopt voor functie Algemeen directeur nogmaals aan bij Overmars"
"Arena overweegt naamswijziging in "AarsrenA".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Overdune Wrote:En hoe past het in de fik steken van een ander stadion, omdat een wedstrijd afgelast werd vanwege deze rellen, in dit plaatje? Dit heeft niets met een burgeroorlog te maken, maar meer met het feit dat het een stelletje ongeciviliseerde malloten zijn.

oh, nou dan heeft het niets met een burgeroorlog te maken joh. het zijn gewoon voetbalvandalen, laten we het daar dan op houden. :roll:

Wat is dit voor kinderachtige reactie?
Reply
Overdune Wrote:
waf Wrote:
Overdune Wrote:En hoe past het in de fik steken van een ander stadion, omdat een wedstrijd afgelast werd vanwege deze rellen, in dit plaatje? Dit heeft niets met een burgeroorlog te maken, maar meer met het feit dat het een stelletje ongeciviliseerde malloten zijn.

oh, nou dan heeft het niets met een burgeroorlog te maken joh. het zijn gewoon voetbalvandalen, laten we het daar dan op houden. :roll:

Wat is dit voor kinderachtige reactie?

ik zeg dat deze problematiek niet voetbal gerelateerd is, hetgeen niet alleen logisch is maar ook wordt bevestigd in de algemene opinie, en jij ziet reden om dat niet al te gepeperde standpunt nog te gaan betwisten ook. dan geef ik je maar gewoon gelijk, want dan heeft het wat mij betreft weinig zin met jou verder daarover van gedachten te wisselen. dat kun je kinderachtig vinden, maar gezien je eerste reactie hecht ik sowieso weinig waarde aan jou kwalificaties.
Reply
Quote:ik zeg dat deze problematiek niet voetbal gerelateerd is, hetgeen niet alleen logisch is
Dat is juist de hele discussie, ik vind dat dus niet. In plaats van dat je met tegenargumenten komt, reageer je als een kind.

Quote:maar ook wordt bevestigd in de algemene opinie
Zoals dit, hoewel ik het wel een vaag argument vind; wie is 'de algemene opinie' en waarom zou het waar zijn als een paar andere mensen dat roepen?

Quote: gezien je eerste reactie hecht ik sowieso weinig waarde aan jou kwalificaties
Discussiëren met jou heeft weinig zin op deze manier, als je andermans standpunten niet respecteert of op een normale manier probeert te weerleggen. Jammer.
Reply
Overdune Wrote:Dat is juist de hele discussie, ik vind dat dus niet. In plaats van dat je met tegenargumenten komt, reageer je als een kind.

je geeft zelf toch ook geen argumenten? dus als ik al argumenten zou geven is sowieso geen sprake van tegenargumenten. kennelijk zie je niet dat het vooralsnog gewoon een welles nietes is. maar goed, ik vind het zo ontzettend evident, dat ik er geen argumenten bij ga geven. ik ga hier niet over discussieren zeg maar.

Quote:Zoals dit, hoewel ik het wel een vaag argument vind; wie is 'de algemene opinie' en waarom zou het waar zijn als een paar andere mensen dat roepen?

dat was ook niet bedoeld als argument, sterker nog, ik ben er bepaald geen voorstander van als iemand zegt: "iedereen zegt het dus het is zo", maar het was meer om aan te geven dat ik niet de enige ben die dit een logisch standpunt vind. dat staat niet alleen in kranten, maar ook bij pauw en witteman stelden alle egypte kenners dat als feit. daarmee zeg ik niet dat het waar of niet waar is, want die begrippen zeggen me weinig.

Quote:Discussiëren met jou heeft weinig zin op deze manier, als je andermans standpunten niet respecteert of op een normale manier probeert te weerleggen. Jammer.

ik wil best discussieren, maar niet over dingen die wat mij betreft klip en klaar zijn. nog afgezien van het feit dat er niets te weerleggen valt zolang je geen argumenten geeft.
Reply
Van Basten genoemd als opvolger van Ron Jans bij Heerenveen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Van Basten genoemd als opvolger van Ron Jans bij Heerenveen...

Speelt al even, alleen een benoeming bij Ajax kan dit nog stoppen.
Lijkt mij voor beide partijen een goede keuze!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3203160/2012/02/26/Cruijff-in-Mexico-Hier-kan-ik-wel-meteen-aan-de-slag.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands ... slag.dhtml</a><!-- m -->

Ik snap niet dat mensen nog achter Cruijff kunnen blijven staan op deze manier. Het is alleen maar onrustig sinds hij bij Ajax zit. Hij krijgt verwijten dat hij niet genoeg aanwezig is en in plaats van z'n best te doen het anders te laten lijken gaat hij in één of ander bananenland aan de andere kant van de wereld de adviseur uithangen. cry
Reply
Overdune Wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-...slag.dhtml

Ik snap niet dat mensen nog achter Cruijff kunnen blijven staan op deze manier. Het is alleen maar onrustig sinds hij bij Ajax zit. Hij krijgt verwijten dat hij niet genoeg aanwezig is en in plaats van z'n best te doen het anders te laten lijken gaat hij in één of ander bananenland aan de andere kant van de wereld de adviseur uithangen. cry

Eens!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Een 22-jarige studente heeft dinsdagavond in een kroeg in Groningen ernstige brandwonden opgelopen aan haar gezicht en bovenlichaam nadat een barman sterke drank had aangestoken in haar mond.

In de kroeg aan de Gelkingestraat liet de studente een barman haar mond volschenken met alcohol. Daarna stak de medewerker van de kroeg de vloeistof aan. Het slachtoffer vloog volgens getuigen 'als een fakkel in brand'. Door het snelle optreden van een portier kon worden voorkomen dat het meisje nog ernstiger verbrandde.

De Groningse studente International Relations is na behandeling in het Martini ziekenhuis doorverwezen naar het brandwondencentrum Beverwijk, meldt de Groninger Internet Courant.

sorry, maar dat ziekenhuis maakt t wel een beetje geestig
The great old Ludwig von...
Reply
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kan het niet goed zien, maar raakt hij toch niet de bal?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E8Wst0uzXl8">http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8Wst0uzXl8</a><!-- m -->
Reply
nee, not even close
Reply
Is dat die Guerrero overtreding. Die gast moeten ze echt 10+ wedstrijden geven!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat was cynisch bedoeld Wink. Ja is idd die Guerrero overtreding, die keeper heeft geluk dat hij zn been niet vast op de grond heeft staan, anders breekt hij compleet in tweeen.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/215665/HSV_in_beroep_tegen_monsterschorsing_Guerrero.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... rrero.html</a><!-- m -->

Acht wedstrijden dus, en HSV gaat nog in beroep ook. cry
Reply
Overdune Wrote:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws...rrero.html

Acht wedstrijden dus, en HSV gaat nog in beroep ook. cry

dat is eigenlijk niet om te lachen. ik zeg vaak dat je nooit kan weten of iemand iets bewust doet, maar deze poging tot een sliding gebeurt op een plek waar een sliding helemaal niet nodig is. echt ongelooflijk...
Reply
:lol: :lol: :lol: :lol:
tattoo Clasie

[Image: Tatoo_Jordy_Clasie_973264d.jpg]
The great old Ludwig von...
Reply
Haha, idd... Meteen de reden waarkm ie t uiteindelijk niet redt... Stukje (voetbal) intelligentie
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Haha, idd... Meteen de reden waarkm ie t uiteindelijk niet redt... Stukje (voetbal) intelligentie

ik denk dat hij eht wel redt. weergaloze speler. hij is niet dommer dan sneijder of rooney als je het mij vraagt. en hij heeft die tatoo zelf niet gezet he, dat hep de taoeerder gedaan!
Reply


Forum Jump: