The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "fragment" - Line: 1492 - File: inc/class_parser.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1492 errorHandler->error_callback
/inc/class_parser.php 1638 postParser->mycode_parse_video
[PHP] postParser->mycode_parse_video_callback
/inc/class_parser.php 513 preg_replace_callback
/inc/class_parser.php 228 postParser->parse_mycode
/inc/functions_post.php 817 postParser->parse_message
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1585 - File: inc/class_parser.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/class_parser.php 1585 errorHandler->error_callback
/inc/class_parser.php 1638 postParser->mycode_parse_video
[PHP] postParser->mycode_parse_video_callback
/inc/class_parser.php 513 preg_replace_callback
/inc/class_parser.php 228 postParser->parse_mycode
/inc/functions_post.php 817 postParser->parse_message
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
niet echt opmerkelijk, wel noemenswaadig....

Stoppende Ooijer: "Het is een keertje mooi geweest, hè"
Door Gijs Meijerink | 13 Mar 2012 om 16:48 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
André Ooijer stopt na dit seizoen met profvoetbal. De verdediger begon zijn loopbaan bij Ajax en zal daar zijn carrière ook afsluiten. De inmiddels 37-jarige Amsterdammer speelt alleen als trainer Frank de Boer hem nodig heeft.

Ooijer geeft uitleg tegenover Voetbal International: "Het is een keertje mooi geweest hè. Mijn gevoel vertelt me dat dit een goed moment is, al blijft het natuurlijk verschrikkelijk moeilijk. Na het WK ben ik bij Ajax in een nieuwe rol doorgegaan en dat beviel erg goed, maar ik begin te merken dat het steeds moeilijker op te brengen is om bijvoorbeeld de extra fysieke arbeid die ik nodig heb uit te voeren."

"Maar toch, zeker na het bekendmaken, is het wel allemaal zo definitief. Ik zit nu in mijn autootje richting huis en dan denk je toch wel even terug aan wat momenten. Voor mij zijn natuurlijk de toetjes dat ik drie WK's heb mogen spelen, 55 interlands en dat ik als Amsterdamse jongen mag afsluiten bij de club waar ik in de jeugd begonnen ben: Ajax."

Als het daadwerkelijk over is, weet Ooijer nog niet wat hij gaat doen. "Dan zal voor het eerst sinds ik vier jaar was voetbal geen direct deel van mijn leven meer uitmaken. Aan de ene kant kijk ik er naar uit om op vakantie te gaan en eens 24 hamburgers te kunnen eten omdat ik dan niet aan het komende seizoen hoef te denken."

"Aan de andere kant: ik ga dat vaste stramien wel missen. Wat dat betreft zou het mooi zijn als we met Ajax de titel kunnen prolongeren. En dat kan zeker, de schaal wordt pas na het allerlaatste fluitsignaal uitgedeeld. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat er op de laatste speeldag nog vier ploegen in aanmerking komen. We gaan het zien."


Lees verder: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.soccernews.nl/news/149660/Stoppende_Ooijer:_Het_is_een_keertje_mooi_geweest_h%E8#ixzz1p1Ta9Vmx">http://www.soccernews.nl/news/149660/St ... z1p1Ta9Vmx</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
worden ze niet weggekocht door Man City oid, krijg je dit....
Overigens wel een dappere beslissing van dat jochie.

Toptalent Feyenoord (17) stopt per direct met voetbal
13/03/2012 22:06

Jordy Toorenburg (17) heeft per 1 maart de opleiding van Feyenoord verlaten. De spits gold als een toptalent, maar is de voetbalwereld beu en gaat werken in het bedrijf van zijn vader.

Feyenoord nam Toorenburg in 2010 over van ADO Den Haag, waar de aanvaller zijn carrière begon. De Rotterdammers betaalden een opleidingsvergoeding van ruim 55 duizend euro aan ADO Den Haag voor de jeugdinternational die ook in de belangstelling stond van Manchester City, Newcastle United, Ajax en PSV.

Volgens hoofd opleiding Stanley Brard deed de club daarmee goede zaken. 'Hij is een jongen met veel potentie. Wij hebben er veel vertrouwen in dat hij het uiteindelijk gaat halen. Hij beschikt niet alleen over veel talent, maar heeft ook nog eens de juiste mentaliteit.' Anderhalf jaar later is Toorenburg in stilte vertrokken.

'Soms lopen de dingen op deze manier', zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel tegen Voetbal International. 'Wij hebben er alles aan gedaan Jordy binnenboord te houden, maar hij wilde niet meer. Hij is totaal afgeknapt op de voetballerij, zag het niet meer zitten. Ja, dit is zonde, voor alle partijen.'

'Jordy was een groot talent en Feyenoord heeft best veel geld voor hem betaald, maar soms gebeurt zoiets. Ik hoop dat Jordy een beetje tot zichzelf komt. En als hij besluit ooit weer ergens te gaan voetballen, zal Feyenoord niet moeilijk doen.'

'Wel gaan we dan met de betreffende club praten over - bijvoorbeeld - een percentage bij doorverkoop, maar dat is van latere zorg. Uiteindelijk blijft het gewoon ontzettend jammer dat zo’n speler niet tot wasdom komt in De Kuip.' (Martijn Krabbendam)
The great old Ludwig von...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/218001/HSV_spits_Guerrero_mogelijk_voor_de_rechter.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... chter.html</a><!-- m -->

Ben benieuwd of dit gaat gebeuren.
Reply
[Image: epic-fail-fail-nation-invisible-opponent-fail.gif]
Reply
Undecided
Reply
:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heeft helemaal niets met voetbal te maken, maar ik vind dit een erg opmerkelijk stuk van Holman...

Holman: Ik sta dichter bij Breivik dan bij Wilders
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.trouw.nl">www.trouw.nl</a><!-- w -->

Theodor Holman schreef een toneelstuk over Anders Breivik, de man die verdacht wordt van de aanslagen in Noorwegen. In een interview met De Dagelijkse Standaard legt de schrijver, columnist en presentator uit waarom hij de motivatie van Breivik wel kan begrijpen.

Holman raakte onder de indruk van de ideeën van Breivik na het lezen van diens manifesto. "Het gaat over het ontbreken van een ideologie, iets dat ik ook al jaren propageer", aldus Holman. Hij gaat ervan uit dat de analyse van Breivik ook ongeveer de analyse van Wilders is, omdat dezelfde argumenten worden gehanteerd in het boek van PVV-er Martin Bosma 'De schijn-élite van de valse munters'.

Waar Wilders volgens Holman nog steeds gelooft in politieke oplossingen, heeft Breivik die hoop al opgegeven. Volgens Breivik kan er geen gematigde islam bestaan. Holman kan dat begrijpen: "Ik geloof ook wel dat je andere moslims hebt, zoals je ook snoepjes gevende fascisten hebt gehad. Maar het is natuurlijk wel zo dat de islam in principe niet gematigd is. Voor de islam is de vrijheid van meningsuiting goed, zullen ze hoogstens zeggen, maar niet als Allah beledigd wordt."

Holman denkt dat het politiek correcte denken wel aan het verdwijnen is, een ontwikkeling die Holman in heel Europa terug ziet. Het verschil tussen Wilders en Breivik zit vooral in het feit dat Wilders nog te links is, meent Holman. "Met name zijn sociaal-economische programma. Fleur Agema, Martin Bosma en Wilders zijn idealisten. Die willen iets. Ik sta dichter bij Breivik. Hoewel Breivik uiteindelijk ook kapot is gegaan door zijn eigen idealisme."

Er zijn meer punten in de aanpak van Wilders waarin Holman zich niet kan vinden. Het meldpunt voor Oost-Europeanen is er zo één: "Dat vind ik zo'n onbelangrijk iets, daar kan ik me niet eens druk om maken. Ja, ik vind niet dat je andere mensen moet aangeven. Schop ze verrot. Pak een pistool en schiet ze neer. Maar we gaan ze niet aangeven. Dat heeft iets miezerigs."


Lees meer: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik-sta-dichter-bij-breivik-dan-bij-wilders.16179175.lynkx#ixzz1pPyu5Wco">http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik- ... z1pPyu5Wco</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Heeft helemaal niets met voetbal te maken, maar ik vind dit een erg opmerkelijk stuk van Holman...

Holman: Ik sta dichter bij Breivik dan bij Wilders
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.trouw.nl">http://www.trouw.nl</a><!-- m -->

Theodor Holman schreef een toneelstuk over Anders Breivik, de man die verdacht wordt van de aanslagen in Noorwegen. In een interview met De Dagelijkse Standaard legt de schrijver, columnist en presentator uit waarom hij de motivatie van Breivik wel kan begrijpen.

Holman raakte onder de indruk van de ideeën van Breivik na het lezen van diens manifesto. "Het gaat over het ontbreken van een ideologie, iets dat ik ook al jaren propageer", aldus Holman. Hij gaat ervan uit dat de analyse van Breivik ook ongeveer de analyse van Wilders is, omdat dezelfde argumenten worden gehanteerd in het boek van PVV-er Martin Bosma 'De schijn-élite van de valse munters'.

Waar Wilders volgens Holman nog steeds gelooft in politieke oplossingen, heeft Breivik die hoop al opgegeven. Volgens Breivik kan er geen gematigde islam bestaan. Holman kan dat begrijpen: "Ik geloof ook wel dat je andere moslims hebt, zoals je ook snoepjes gevende fascisten hebt gehad. Maar het is natuurlijk wel zo dat de islam in principe niet gematigd is. Voor de islam is de vrijheid van meningsuiting goed, zullen ze hoogstens zeggen, maar niet als Allah beledigd wordt."

Holman denkt dat het politiek correcte denken wel aan het verdwijnen is, een ontwikkeling die Holman in heel Europa terug ziet. Het verschil tussen Wilders en Breivik zit vooral in het feit dat Wilders nog te links is, meent Holman. "Met name zijn sociaal-economische programma. Fleur Agema, Martin Bosma en Wilders zijn idealisten. Die willen iets. Ik sta dichter bij Breivik. Hoewel Breivik uiteindelijk ook kapot is gegaan door zijn eigen idealisme."

Er zijn meer punten in de aanpak van Wilders waarin Holman zich niet kan vinden. Het meldpunt voor Oost-Europeanen is er zo één: "Dat vind ik zo'n onbelangrijk iets, daar kan ik me niet eens druk om maken. Ja, ik vind niet dat je andere mensen moet aangeven. Schop ze verrot. Pak een pistool en schiet ze neer. Maar we gaan ze niet aangeven. Dat heeft iets miezerigs."


Lees meer: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik-sta-dichter-bij-breivik-dan-bij-wilders.16179175.lynkx#ixzz1pPyu5Wco">http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik- ... z1pPyu5Wco</a><!-- m -->

Breivik is een psychopatische moordenaar, Wilders niet. Als Holman zich aangetrokken voelt tot het gedachtengoed van Breivik is hij een gevaar voor onze samenleving. Hij lijkt me een anarchist, vooral gezien zijn uitspraken in de laatste alinea. Oppakken die hap voordat hij met een machinegeweer om zich heen gaat maaien.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:Heeft helemaal niets met voetbal te maken, maar ik vind dit een erg opmerkelijk stuk van Holman...

Holman: Ik sta dichter bij Breivik dan bij Wilders
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.trouw.nl">http://www.trouw.nl</a><!-- m -->

Theodor Holman schreef een toneelstuk over Anders Breivik, de man die verdacht wordt van de aanslagen in Noorwegen. In een interview met De Dagelijkse Standaard legt de schrijver, columnist en presentator uit waarom hij de motivatie van Breivik wel kan begrijpen.

Holman raakte onder de indruk van de ideeën van Breivik na het lezen van diens manifesto. "Het gaat over het ontbreken van een ideologie, iets dat ik ook al jaren propageer", aldus Holman. Hij gaat ervan uit dat de analyse van Breivik ook ongeveer de analyse van Wilders is, omdat dezelfde argumenten worden gehanteerd in het boek van PVV-er Martin Bosma 'De schijn-élite van de valse munters'.

Waar Wilders volgens Holman nog steeds gelooft in politieke oplossingen, heeft Breivik die hoop al opgegeven. Volgens Breivik kan er geen gematigde islam bestaan. Holman kan dat begrijpen: "Ik geloof ook wel dat je andere moslims hebt, zoals je ook snoepjes gevende fascisten hebt gehad. Maar het is natuurlijk wel zo dat de islam in principe niet gematigd is. Voor de islam is de vrijheid van meningsuiting goed, zullen ze hoogstens zeggen, maar niet als Allah beledigd wordt."

Holman denkt dat het politiek correcte denken wel aan het verdwijnen is, een ontwikkeling die Holman in heel Europa terug ziet. Het verschil tussen Wilders en Breivik zit vooral in het feit dat Wilders nog te links is, meent Holman. "Met name zijn sociaal-economische programma. Fleur Agema, Martin Bosma en Wilders zijn idealisten. Die willen iets. Ik sta dichter bij Breivik. Hoewel Breivik uiteindelijk ook kapot is gegaan door zijn eigen idealisme."

Er zijn meer punten in de aanpak van Wilders waarin Holman zich niet kan vinden. Het meldpunt voor Oost-Europeanen is er zo één: "Dat vind ik zo'n onbelangrijk iets, daar kan ik me niet eens druk om maken. Ja, ik vind niet dat je andere mensen moet aangeven. Schop ze verrot. Pak een pistool en schiet ze neer. Maar we gaan ze niet aangeven. Dat heeft iets miezerigs."


Lees meer: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik-sta-dichter-bij-breivik-dan-bij-wilders.16179175.lynkx#ixzz1pPyu5Wco">http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik- ... z1pPyu5Wco</a><!-- m -->

Breivik is een psychopatische moordenaar, Wilders niet. Als Holman zich aangetrokken voelt tot het gedachtengoed van Breivik is hij een gevaar voor onze samenleving. Hij lijkt me een anarchist, vooral gezien zijn uitspraken in de laatste alinea. Oppakken die hap voordat hij met een machinegeweer om zich heen gaat maaien.

je haalt nu twee dingen door elkaar. hij is het eens met de analyse, maar hij is het (lijkt me vanzelfsprekend) niet eens met het doodmaken van mensen.

op zich vind ik de gedachte: er bestaat geen gematigde islam wel interessant. maar het is allemaal een interpretatiekwestie. ik vind het onzin, maar ik kan me voorstellen dat je zo denkt als je vanuit de joodse benadering redeneert. maar zijn de joden dan ook nooit gematigd?
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:Heeft helemaal niets met voetbal te maken, maar ik vind dit een erg opmerkelijk stuk van Holman...

Holman: Ik sta dichter bij Breivik dan bij Wilders
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.trouw.nl">http://www.trouw.nl</a><!-- m -->

Theodor Holman schreef een toneelstuk over Anders Breivik, de man die verdacht wordt van de aanslagen in Noorwegen. In een interview met De Dagelijkse Standaard legt de schrijver, columnist en presentator uit waarom hij de motivatie van Breivik wel kan begrijpen.

Holman raakte onder de indruk van de ideeën van Breivik na het lezen van diens manifesto. "Het gaat over het ontbreken van een ideologie, iets dat ik ook al jaren propageer", aldus Holman. Hij gaat ervan uit dat de analyse van Breivik ook ongeveer de analyse van Wilders is, omdat dezelfde argumenten worden gehanteerd in het boek van PVV-er Martin Bosma 'De schijn-élite van de valse munters'.

Waar Wilders volgens Holman nog steeds gelooft in politieke oplossingen, heeft Breivik die hoop al opgegeven. Volgens Breivik kan er geen gematigde islam bestaan. Holman kan dat begrijpen: "Ik geloof ook wel dat je andere moslims hebt, zoals je ook snoepjes gevende fascisten hebt gehad. Maar het is natuurlijk wel zo dat de islam in principe niet gematigd is. Voor de islam is de vrijheid van meningsuiting goed, zullen ze hoogstens zeggen, maar niet als Allah beledigd wordt."

Holman denkt dat het politiek correcte denken wel aan het verdwijnen is, een ontwikkeling die Holman in heel Europa terug ziet. Het verschil tussen Wilders en Breivik zit vooral in het feit dat Wilders nog te links is, meent Holman. "Met name zijn sociaal-economische programma. Fleur Agema, Martin Bosma en Wilders zijn idealisten. Die willen iets. Ik sta dichter bij Breivik. Hoewel Breivik uiteindelijk ook kapot is gegaan door zijn eigen idealisme."

Er zijn meer punten in de aanpak van Wilders waarin Holman zich niet kan vinden. Het meldpunt voor Oost-Europeanen is er zo één: "Dat vind ik zo'n onbelangrijk iets, daar kan ik me niet eens druk om maken. Ja, ik vind niet dat je andere mensen moet aangeven. Schop ze verrot. Pak een pistool en schiet ze neer. Maar we gaan ze niet aangeven. Dat heeft iets miezerigs."


Lees meer: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik-sta-dichter-bij-breivik-dan-bij-wilders.16179175.lynkx#ixzz1pPyu5Wco">http://www.nujij.nl/algemeen/holman-ik- ... z1pPyu5Wco</a><!-- m -->

Breivik is een psychopatische moordenaar, Wilders niet. Als Holman zich aangetrokken voelt tot het gedachtengoed van Breivik is hij een gevaar voor onze samenleving. Hij lijkt me een anarchist, vooral gezien zijn uitspraken in de laatste alinea. Oppakken die hap voordat hij met een machinegeweer om zich heen gaat maaien.

je haalt nu twee dingen door elkaar. hij is het eens met de analyse, maar hij is het (lijkt me vanzelfsprekend) niet eens met het doodmaken van mensen.

op zich vind ik de gedachte: er bestaat geen gematigde islam wel interessant. maar het is allemaal een interpretatiekwestie. ik vind het onzin, maar ik kan me voorstellen dat je zo denkt als je vanuit de joodse benadering redeneert. maar zijn de joden dan ook nooit gematigd?

Hij vindt het 'iets miezerigs' om iemand aan te geven. Gewoon doodschieten is beter zegt hij. Dat vindt ik toch een behoorlijke enge uitspraak.

Wat is 'gematigd'? Volgens mij zijn er in vrijwel iedere religie verschillende manieren waarop het geloof beleden wordt, van enerzijds gematigd tot anderzijds extreem. Wat je zegt, het is voor een ieder te interpreteren vanuit diens eigen positie wat gematigd is. En dat geldt voor joden ook.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Hij vindt het 'iets miezerigs' om iemand aan te geven. Gewoon doodschieten is beter zegt hij. Dat vindt ik toch een behoorlijke enge uitspraak.

dat is een rare uitspraak idd. iemand aangeven is bruinhemderig. maar zijn alternatief slaat nergens op.
Reply
die zin slaat ook nergens op, maar is natuurlijk cynisch.
Nadat zijn maatje Theo van Gogh is afgeslacht is hij alleen maar cynischer geworden
The great old Ludwig von...
Reply
[Image: 7.jpg]

Undecided
Reply
Everyting van clasie in the air Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/3228545/2012/03/20/Verbeek-verdedigt-zich-met-3D-beelden.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/ ... lden.dhtml</a><!-- m -->

Notworthy
Reply
de kuip bestaat 75 jaar. ik denk dat zelfs de meeste ajakkessieden toegeven dat dit het mooiste stadion in het land is.

gek genoeg wordt de komende kwalificatiereeks op 1 wedstrijd na alles in de aarsrena gespeeld. slechter veld, slechter stadion. dat is natuurlijk opmerkelijk. maar wat opmerkelijker is (althans, voor mij eigenlijk niet): er is helemaal niemand die zich daar druk om maakt. de neuzenmedia vindt dat natuurlijk volstrekt normaal. alleen willem van hanegem heeft er iets over gezegd: het is een grove belediging. en zo is het.
Reply
De Arena heeft een dak. De Indiaan en die dorpsidioot met een wortel op z'n hoofd willen liever droog zitten. Pleurt op met dat theaterpubliek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:De Arena heeft een dak. De Indiaan en die dorpsidioot met een wortel op z'n hoofd willen liever droog zitten. Pleurt op met dat theaterpubliek.

het is verschrikkelijk publiek idd. maar het is volgens mij niet de wens van het publiek, maar gewoon de wens van de knjb. dat is toch onthutsend?

edit: toch wel de wens van het pybliek, althans dat zeggen ze.

Quote:De KNVB heeft gereageerd op het feit dat het Nederlands elftal voor de kwalificatiereeks voor het WK 2014 slechts een wedstrijd in De Kuip speelt en vier in de Amsterdam ArenA. “Om zoveel mogelijk fans te kunnen bedienen is gekozen voor de twee grootste stadions. De Kuip heeft een capaciteit van 46.000 en de Arena 52.000”, communiceert een woordvoerder richting RTV Rijnmond. “Verder scoort de Amsterdam ArenA erg hoog in tevredenheidonderzoeken onder de supporters van Oranje. Factoren als het dak en goede infrastructuur spelen daarbij een rol.”



ik geloof er geen hol van dat dit uit onderzoeken volgt, maar gezien het kutpubliek dat oranje doorgaans heeft is het ook niet verbazend. het merendeel zal ook wel uit amsterdam komen, daar zit nu eenmaal veel kutpubliek. :razz:

dat wij slechts 46.000 supporters aankunnen en de aarsrena opeens 52.000 is ook ongeloofwaardig. dat is de aantallen aanpassen aan je redenering.
Reply
Het nationale elftal hoort gewoon in het stadion te spelen met de meeste toeschouwers en ( niet geheel onbelangrijk)in de hoofdstad van het land.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

P.S. Ik meende laatst te horen dat het veld tegenwoordig uitstekend is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Het nationale elftal hoort gewoon in het stadion te spelen met de meeste toeschouwers en ( niet geheel onbelangrijk)in de hoofdstad van het land.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

P.S. Ik meende laatst te horen dat het veld tegenwoordig uitstekend is.

meeste toeschouwers vind ik wel een argument voor wedstrijden die uitverkocht zijn. als dat niet zo is is het kolder.

de hoofdstad is natuurlijk helemaal een kulargument, daar ga ik verder niet eens op in.

leuk dat het veld het nu doet, maar toen het een kutveld was is dat ook nooit een reden geweest om de arena te mijden. heeft er dus niets mee te maken.
Reply
Adder Wrote:Het nationale elftal hoort gewoon in het stadion te spelen met de meeste toeschouwers en ( niet geheel onbelangrijk)in de hoofdstad van het land.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

P.S. Ik meende laatst te horen dat het veld tegenwoordig uitstekend is.


Er is maar een stadion waar Oranje dit soort duels hoort te spelen: Het Philips Carnaval stadion in Eindhoven. Alaaf !!!!
Met name de Kuip maar ook de Arena zijn veel te mooie voetbalstadions voor het (overwegende) treurige publiek dat op deze oefenwedstrijden afkomt.

Je opmerking over de hoofstad is in mijn ogen kul maar je zal er een goede reden voor hebben.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Over Carnaval in het PSV stadion gesproken... Ik kan me nog een CL wedstrijd herinneren (jaja lang geleden) tegen Arsenal met Carnaval. Wat een bende was dat... vooraf en daarna al die verklede malloten in het stadion. Supporteres uit Engeland wisten niet wat ze meemaakten.

Ik zou het btw logisch vinden als er wat gerouleerd zou worden tussen de stadions, maar eerlijk gezegd zal het me jeuken waar het gespeeld wordt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:leuk dat het veld het nu doet, maar toen het een kutveld was is dat ook nooit een reden geweest om de arena te mijden. heeft er dus niets mee te maken.

Dan moet jij dat nu ook niet aanvoeren als argument om nu in de Kuip te spelen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Beetje apart kop na vorige week :roll:

Belgen waarschuwen voor Nederlandse busreizen
Laatste update: 28 maart 2012 12:27 info
BRUSSEL - De Belgische autoriteiten waarschuwen voor Nederlandse bedrijven die bejaarden oplichten tijdens busreizen.

Foto: ANP
Het gaat om uitstapjes met agressieve verkoopdemonstraties van peperdure maar vaak waardeloze gezondheidsproducten.
Dat meldden Vlaamse media woensdag. De consumentenorganisatie OIVO ontving al meldingen van de oplichtingspraktijken. Zo zijn dagtochten gepland vanuit Vlaanderen naar een Nederlands natuurgebied.
Op de bijeenkomsten worden de bejaarden bijvoorbeeld speciale matrassen, pillen en voedingssupplementen aangesmeerd, stelt OIVO. In Nederland zouden duizenden bejaarden vorig jaar op deze manier voor 100 miljoen euro armer zijn gemaakt, aldus een recente uitzending van het televisieprogramma Radar.
The great old Ludwig von...
Reply
Jansoe Wrote:
Quote:leuk dat het veld het nu doet, maar toen het een kutveld was is dat ook nooit een reden geweest om de arena te mijden. heeft er dus niets mee te maken.

Dan moet jij dat nu ook niet aanvoeren als argument om nu in de Kuip te spelen.

zeg dommerd, dat doe ik wel want ondanks het feit dat het veld in de aarsrena beter is dan eerst, vinden de spelers het veld in de kuip (en bij psvee) nog altijd beter. ik geef alleen aan dat de knjb daar niet naar kijkt, omdat als ze dat wel hadden gedaan ze de afgelopen 10 jaar niet in de aarsrena zouden zijn geweest.

misschien moet je alleen reageren als je iets een keer wel snapt?
Reply
gittermaster Wrote:Beetje apart kop na vorige week :roll:

Belgen waarschuwen voor Nederlandse busreizen
Laatste update: 28 maart 2012 12:27 info
BRUSSEL - De Belgische autoriteiten waarschuwen voor Nederlandse bedrijven die bejaarden oplichten tijdens busreizen.

Foto: ANP
Het gaat om uitstapjes met agressieve verkoopdemonstraties van peperdure maar vaak waardeloze gezondheidsproducten.
Dat meldden Vlaamse media woensdag. De consumentenorganisatie OIVO ontving al meldingen van de oplichtingspraktijken. Zo zijn dagtochten gepland vanuit Vlaanderen naar een Nederlands natuurgebied.
Op de bijeenkomsten worden de bejaarden bijvoorbeeld speciale matrassen, pillen en voedingssupplementen aangesmeerd, stelt OIVO. In Nederland zouden duizenden bejaarden vorig jaar op deze manier voor 100 miljoen euro armer zijn gemaakt, aldus een recente uitzending van het televisieprogramma Radar.
:lol:
Reply
86 jarige vrouw... Respect

The great old Ludwig von...
Reply
even niveau prive:

Quote:'Mihaylov afwezig wegens vreemdgaan met vriendin Brama'

Door Ben Slimmen | 04 April 2012 om 13:52 | Bron: fctwente.nu | Wed 50 euro gratis

FC Twente-doelman Nikolay Mihaylov zou het bed gedeeld hebben met de vriendin van Twente-middenvelder Wout Brama, aldus FCTwente.nu. Ook op de sociale media gonst het van de geruchten. Mihaylov, die wegens een mysterieuze knieblessure de laatste wedstrijden niet gespeeld heeft, zou dus wegens een andere reden niet in de selectie zitten.

De keeper van de Twentenaren heeft zijn laatste wedstrijd voor de club gespeeld tegen Schalke 04. Hierna is hij voor revalidatie naar zijn thuisland Bulgarije vertrokken. Sindsdien staat Sander Boschker onder de lat.

De 23-jarige Bulgaar zal Twente deze zomer hoogstwaarschijnlijk verlaten. De Tukkers hebben al aangegeven dat ze een overgang niet in de weg zullen staan. Het is overigens niet nieuw in de voetballerij dat een voetballer er met de vriendin van een ploeggenoot vandoor gaat. Wayne Bridge is twee jaar geleden hetzelfde overkomen, waarna 'dader' John Terry zijn aanvoerdersband bij de Engelse nationale ploeg kwijtraakte.
Reply
Lol... ALtijd weer die kut wijven
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:'Mihaylov afwezig wegens vreemdgaan met vriendin Brama'

Door Ben Slimmen | 04 April 2012 om 13:52 | Bron: fctwente.nu

FC Twente-doelman Nikolay Mihaylov zou het bed gedeeld hebben met de vriendin van Twente-middenvelder Wout Brama, aldus FCTwente.nu. Ook op de sociale media gonst het van de geruchten. Mihaylov, die wegens een mysterieuze knieblessure de laatste wedstrijden niet gespeeld heeft, zou dus wegens een andere reden niet in de selectie zitten.

De keeper van de Twentenaren heeft zijn laatste wedstrijd voor de club gespeeld tegen Schalke 04. Hierna is hij voor revalidatie naar zijn thuisland Bulgarije vertrokken. Sindsdien staat Sander Boschker onder de lat.

De 23-jarige Bulgaar zal Twente deze zomer hoogstwaarschijnlijk verlaten. De Tukkers hebben al aangegeven dat ze een overgang niet in de weg zullen staan. Het is overigens niet nieuw in de voetballerij dat een voetballer er met de vriendin van een ploeggenoot vandoor gaat. Wayne Bridge is twee jaar geleden hetzelfde overkomen, waarna 'dader' John Terry zijn aanvoerdersband bij de Engelse nationale ploeg kwijtraakte.
[Image: vriendinbrama2-560x280.jpg]

lekker hapje wel, die zou ik ook niet zo snel weerstaan....
Reply


Forum Jump: