The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
harry_bierdop Wrote:Omdat ie misschien rood krijgt voor natrappen? Natrappen valt onder 1 en dezelfde code. Ontnemen scoringskans is weer een andere code.

Maar Luciano ging vol op de enkels, dat is eigenlijk lomper. Die heeft dus blijkbaar geluk dat de bal, die als verzachtende omstandigheid werkt, in de buurt was.
Reply
Vol op de enkels? Hij komt naar voren ziet dat ie te laat is en trekt zijn been nog terug! Ik denk dat we ons beter af kunnen vragen of ie Benshop uberhaupt wel raakt. Maar nog steeds los daarvan. Natrappen is natrappen, hard of zacht maakt niks uit. Luciano krijgt gewoon rood voor het ontnemen van een scoringskans = standaard 1 wedstrijd. Als hij Benshop doormidden trapt komt daar ernstig gemeen spel boven op en komen er nog 3/ wedstrijden bij.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Brama nsb?

Geboren en getogen Almeloër Wink
Het is overigens wel een zielepoot hoor. Ik kwam hem zo'n 6 jaar geleden eens tegen in het uitgaansleven toen hij stomdronken was. Vroeg hem toen hoe hij als geboren Almeloër voor dat fusiegedrocht kon spelen. Zijn verhaal was best logisch hoor, Heracles was een eerste divisionist en dit was beter voor zijn carriere. Maar hij had als geboren Almeloër zeker een hart voor Heracles en begon zelfs een Heracles lied te zingen met zijn dronken kop. Had het eigenlijk moeten filmen. Echter, afgelopen derby beweerde meneer dat hij werkelijk niks heeft met Almelo en het liefst zo snel mogelijk wil verhuizen naar Enschede. Gaf de landelijke media ook nog de indruk dat er veel fct'ers wonen in Almelo door te zeggen dat al zijn vrienden en familie ook fct'ers in hart en nieren waren. Arrogant wijf dat het is.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:Brama nsb?

Geboren en getogen Almeloër Wink
Het is overigens wel een zielepoot hoor. Ik kwam hem zo'n 6 jaar geleden eens tegen in het uitgaansleven toen hij stomdronken was. Vroeg hem toen hoe hij als geboren Almeloër voor dat fusiegedrocht kon spelen. Zijn verhaal was best logisch hoor, Heracles was een eerste divisionist en dit was beter voor zijn carriere. Maar hij had als geboren Almeloër zeker een hart voor Heracles en begon zelfs een Heracles lied te zingen met zijn dronken kop. Had het eigenlijk moeten filmen. Echter, afgelopen derby beweerde meneer dat hij werkelijk niks heeft met Almelo en het liefst zo snel mogelijk wil verhuizen naar Enschede. Gaf de landelijke media ook nog de indruk dat er veel fct'ers wonen in Almelo door te zeggen dat al zijn vrienden en familie ook fct'ers in hart en nieren waren. Arrogant wijf dat het is.

Suarez zegt dat hij bij Ajax wil blijven maar hij hoopt op een grote transfer naar een grote club.
Ik bedoel te zeggen dat spelers gewoon zeggen wat men wil horen. Brama zegt in een bezopen bui tegen een Heraclied echt niet dat hij FCT-er is in hart en nieren! Hij heeft ongetwijfeld een zwak voor Heracles, maar dat kan hij toch niet zeggen als je nog publiekslieveling wil worden bij FCT.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
In Nijmegen is er een bestuurscrisis waaronder onder meer wethouder Depla is betrokken. Hij zou al weg gaan in maart 2010 maar als ie nu nog eerder weggaat is dat zwaar klote voor NEC. Hij is degene die zich erg hard maakt voor een 2e ring (+ topsportcomplex) bij de Goffert maar door die ellendige bureaucratie zal dit zelfs als Depla blijft zitten niet voor seizoen '12/'13 gereed zijn. Als die Depla weggaat krijgen we een nieuwe wethouder van sport en gaat het weer langer duren.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Wat moet een Jupilerclub nou met een tweede ring en een topsportcomplex? :wink:

(sorry, inkoppertje...)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:In Nijmegen is er een bestuurscrisis waaronder onder meer wethouder Depla is betrokken. Hij zou al weg gaan in maart 2010 maar als ie nu nog eerder weggaat is dat zwaar klote voor NEC. Hij is degene die zich erg hard maakt voor een 2e ring (+ topsportcomplex) bij de Goffert maar door die ellendige bureaucratie zal dit zelfs als Depla blijft zitten niet voor seizoen '12/'13 gereed zijn. Als die Depla weggaat krijgen we een nieuwe wethouder van sport en gaat het weer langer duren.

Ook de overdekte en ondoorzichtbare fietsenstalling bij het stadion zal er nu wel niet komen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:In Nijmegen is er een bestuurscrisis waaronder onder meer wethouder Depla is betrokken. Hij zou al weg gaan in maart 2010 maar als ie nu nog eerder weggaat is dat zwaar klote voor NEC. Hij is degene die zich erg hard maakt voor een 2e ring (+ topsportcomplex) bij de Goffert maar door die ellendige bureaucratie zal dit zelfs als Depla blijft zitten niet voor seizoen '12/'13 gereed zijn. Als die Depla weggaat krijgen we een nieuwe wethouder van sport en gaat het weer langer duren.

Ook de overdekte en ondoorzichtbare fietsenstalling bij het stadion zal er nu wel niet komen.

Ik dacht net toen ik het las: "Dat is niet het enige waar hij zich hard voor maakt...."
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zijn natuurlijk inkoppertjes! Die had Worm nog gemaakt... :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Zijn natuurlijk inkoppertjes! Die had Worm nog gemaakt... :wink:

Op het juiste moment op de juiste plaats staan om die in te koppen is ook een talent, Harry. Vraag maar aan SuperPipo. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ook dat talent heeft ie niet!

Iemand van het weekend nog zijn handsbal gezien in de 1e helft van Worm (toen ie al geel had)? Zo iemand moet je voor het leven schorsen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
LL, interview met de aanvoerder van Jong Oranje gelezen? :razz:
Reply
Babovic: 'Waarom zou ik naar Barça of Milan gaan?'
26/11/2009 14:14

Hij kwam dit seizoen tot dusver slechts drie competitiewedstrijden binnen de lijnen, maar toch is Stefan Babovic gaan houden van Feyenoord. De 22-jarige Servische middenvelder, die dit seizoen wordt gehuurd van FC Nantes, wil niet denken aan een afscheid. Zelfs niet als een grote club uit Italië of Spanje interesse toont, zo liet Babovic weten op de Feyenoord-website.

'Natuurlijk ben ik ambitieus', aldus Babovic. 'Maar waarom zou ik naar Barcelona of Milaan gaan als ik het hier ontzettend naar mijn zin heb? Ik wil hier Champions League gaan spelen en de club omhoog helpen. Als ik later na mijn loopbaan kan zeggen dat ik met Feyenoord vaak Champions League heb gespeeld of misschien de UEFA Cup heb gewonnen, kan ik dat vol trots doen.'

Toch staat Babovic slechts tot komende zomer onder contract. 'Natuurlijk speelt het wel eens door mijn hoofd dat het na dit jaar ophoudt voor mij bij Feyenoord. Maar ik wil deze club, de staf, de vrienden in de kleedkamer en de supporters niet verliezen. Dat is me heel veel waard. Ik zal alles van mezelf moeten geven. Dat ik hier zo graag wil blijven, geeft me misschien wel meer energie.'

--
Hoezo ik probeer me in te slijmen in de hoop nog een jaartje in Rotterdam te mogen blijven? Meneer Babovic wil niet naar Barcelona of Milan. :lol: :lol:
Reply
Peter Wrote:LL, interview met de aanvoerder van Jong Oranje gelezen? :razz:

Nee sorry, en weet eerlijk gezegd ook niet waar je hiermee op doelt. Help me even.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Waf, is dit ook een complot?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5427440/__China_doopt_Ajax_om_in_Feyenoord__.html">http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ord__.html</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ajakkes heeft het kennelijk nodig om met ons logo indruk te maken.....
Reply
Quote:Doelman PSG breekt been

De zege van Paris St. Germain zaterdagavond op koploper Auxerre (1-0) werd zwaar overschaduwd door een griezelig incident rond doelman Gregory Coupet. De 34-jarige oud-international bleef in de slotfase van de wedstrijd met zijn schoen steken in de grasmat bij het uitverdedigen van de bal. Daarbij brak hij zijn onderbeen.

,,Ik stond er vlakbij. Ik zag het bot door zijn kous heen steken'', liet ploeggenoot Sylvain Armand aangedaan weten.

Ook trainer Antoine Kombouare reageerde geschokt. ,,Het is een zeer ernstige blessure. Ik voelde een rilling door heel mijn lichaam toen ik het zag gebeuren. We moeten een groot doelman en een echte leider lange tijd missen. Waarschijnlijk tot het einde van het seizoen.''

Je zal je poot maar kapot trappen, door wat dom in de grond te trappen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Beenhakker klopt aan bij Real Madrid
25-11-2009 11:12:51 Leo Beenhakker heeft bij zijn oude club Real Madrid geïnformeerd over de mogelijkheid om spelers aan te trekken, zo meldt AD Sportwereld woensdag. "Bij Real lopen spelers die nog niet aan het grote werk toe zijn omdat bijvoorbeeld Raúl op hun favoriete positie speelt. Die gasten zouden voor Feyenoord een versterking zijn", aldus Beenhakker.
De technisch directeur van Feyenoord werkte in het verleden samen met de technisch directeur van Real Madrid, Jorge Valdano. "Ik heb Jorge Valdano gevraagd mee te denken", vervolgde Beenhakker.

cry
Reply
Moker! Wrote:Beenhakker klopt aan bij Real Madrid
25-11-2009 11:12:51 Leo Beenhakker heeft bij zijn oude club Real Madrid geïnformeerd over de mogelijkheid om spelers aan te trekken, zo meldt AD Sportwereld woensdag. "Bij Real lopen spelers die nog niet aan het grote werk toe zijn omdat bijvoorbeeld Raúl op hun favoriete positie speelt. Die gasten zouden voor Feyenoord een versterking zijn", aldus Beenhakker.
De technisch directeur van Feyenoord werkte in het verleden samen met de technisch directeur van Real Madrid, Jorge Valdano. "Ik heb Jorge Valdano gevraagd mee te denken", vervolgde Beenhakker.

cry


Slim van don leo.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Misschien is Drenthe wat?
May The Schwartz Be With You
Reply
Ga er niet een heel (wedstrijd) topic voor openen maar die overtreding van Holla is toch gewoon diep rood?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Ga er niet een heel (wedstrijd) topic voor openen maar die overtreding van Holla is toch gewoon diep rood?

Beaam...Net als die elleboog van Wernbloom.

Net als het erg hard doorgaan van Vertongen bij Velthuizen. Binnen het doelgebied ruw doorgaan op de keeper is m.i. gewoon een gele kaart.
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Bumme Wrote:Ga er niet een heel (wedstrijd) topic voor openen maar die overtreding van Holla is toch gewoon diep rood?

Beaam...Net als die elleboog van Wernbloom.

Net als het erg hard doorgaan van Vertongen bij Velthuizen. Binnen het doelgebied ruw doorgaan op de keeper is m.i. gewoon een gele kaart.

Wernbloom niet gezien.

Wat betreft Jan:
Was het ruw? Ik ben in deze niet objectief genoeg om het een kaart te vinden. Heb het twee keer gezien maar vond het een ongelukkige botsing. In mijn ogen beschermt Jan zichzelf door zijn dijbeen een beetje weg te draaien en komt Piet gewoon erg hard in. Was het wel in het doelgebied trouwens?
Maar goed, geel had misschien gekund.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Iemand BNN aan t kijken? Undecided Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:
Riekki Wrote:
Bumme Wrote:Ga er niet een heel (wedstrijd) topic voor openen maar die overtreding van Holla is toch gewoon diep rood?

Beaam...Net als die elleboog van Wernbloom.

Net als het erg hard doorgaan van Vertongen bij Velthuizen. Binnen het doelgebied ruw doorgaan op de keeper is m.i. gewoon een gele kaart.

Wernbloom niet gezien.

Wat betreft Jan:
Was het ruw? Ik ben in deze niet objectief genoeg om het een kaart te vinden. Heb het twee keer gezien maar vond het een ongelukkige botsing. In mijn ogen beschermt Jan zichzelf door zijn dijbeen een beetje weg te draaien en komt Piet gewoon erg hard in. Was het wel in het doelgebied trouwens?
Maar goed, geel had misschien gekund.

Ik heb het nog even teruggekeken, het was net binnen het doelgebied. Jan en Piet beiden gaan voor de bal en als Jan ziet dat hij er niet bij kan houdt hij in en draait weg om Piet te ontwijken, die vol door gaat en met zijn hoofd Jan in zijn zij raakt. Jan maakt daarbij met zijn armen en afwerende beweging. Volgens mij een ongelukkige botsing en zeker geen kaart. Overigens wordt er nu gedaan of Vitesse daardoor heeft verloren, maar dat is natuurlijk onzin.
May The Schwartz Be With You
Reply
Douglas denkt aan Nederlands elftal
Uitgegeven: 29 november 2009 23:56
Laatst gewijzigd: 29 november 2009 23:56

AMSTERDAM - De Braziliaanse verdediger Douglas van FC Twente staat open voor het Nederlands elftal, zo vertelt hij in de nieuwe Sportweek.
“Het bevalt me goed in Nederland en het is een mooi elftal. Bert van Marwijk mag best naar mij toe komen, dan ga ik eens goed nadenken wat ik echt wil. Ik doe de deur zeker niet dicht'', zegt Douglas.

''Ik heb ergens ver weg nog de hoop dat Dunga (bondscoach Brazilië, red.) me meeneemt naar het komende WK. Maar als ik reëel ben, de kans dat ik binnenkort geselecteerd word voor het Braziliaans elftal is niet groot.”

=D> [-o<
Reply
Berend Botje Wrote:
Bumme Wrote:
Riekki Wrote:
Bumme Wrote:Ga er niet een heel (wedstrijd) topic voor openen maar die overtreding van Holla is toch gewoon diep rood?

Beaam...Net als die elleboog van Wernbloom.

Net als het erg hard doorgaan van Vertongen bij Velthuizen. Binnen het doelgebied ruw doorgaan op de keeper is m.i. gewoon een gele kaart.

Wernbloom niet gezien.

Wat betreft Jan:
Was het ruw? Ik ben in deze niet objectief genoeg om het een kaart te vinden. Heb het twee keer gezien maar vond het een ongelukkige botsing. In mijn ogen beschermt Jan zichzelf door zijn dijbeen een beetje weg te draaien en komt Piet gewoon erg hard in. Was het wel in het doelgebied trouwens?
Maar goed, geel had misschien gekund.

Ik heb het nog even teruggekeken, het was net binnen het doelgebied. Jan en Piet beiden gaan voor de bal en als Jan ziet dat hij er niet bij kan houdt hij in en draait weg om Piet te ontwijken, die vol door gaat en met zijn hoofd Jan in zijn zij raakt. Jan maakt daarbij met zijn armen en afwerende beweging. Volgens mij een ongelukkige botsing en zeker geen kaart. Overigens wordt er nu gedaan of Vitesse daardoor heeft verloren, maar dat is natuurlijk onzin.

Mee eens. Geen geel en Vitesse had sowieso verloren. Wat een geklungel achterin. Al denk ik wel dat Velthuizen bv. die 1-5 gepakt zou hebben.
Reply
zeker geen geel voor vertongen.

wel was het volgens mij buitenspel van sneuarez. maar bij studio ajakkes laten ze dat een keer zien en ze roepen dan heel hard en snel dat het geen buitenspel was.

holla was wel rood, ook een vreselijke smerige overtreding gezien van die linksbuiten van ado op schenkeveld. vol doortrappen op zijn dijbeen. zat uiteraard niet in de samenvatting. wel hard roepen als commentator dat schenkeveld een elleboog gaf tegen diezelfde linksbuiten. :roll:
Reply
'NEC wil Wielaert'

Volgens de Telegraaf heeft NEC interesse getoond in Robbie Wielaert. De Nijmegenaren zouden die interesse al kenbaar hebben gemaakt bij Ajax. Ajax liet vervolgens weten dat een tijdelijke of permanente overgang bespreekbaar is. Zoals bekend ziet Martin Jol het niet zitten in de oud-verdediger van PSV, FC Den Bosch en FC Twente. Wielaert is daarom dit seizoen ook slechts in drie duels in actie gekomen.

Kostbare grap, die Van Basten...
Reply
Hoef Wrote:'NEC wil Wielaert'

Volgens de Telegraaf heeft NEC interesse getoond in Robbie Wielaert. De Nijmegenaren zouden die interesse al kenbaar hebben gemaakt bij Ajax. Ajax liet vervolgens weten dat een tijdelijke of permanente overgang bespreekbaar is. Zoals bekend ziet Martin Jol het niet zitten in de oud-verdediger van PSV, FC Den Bosch en FC Twente. Wielaert is daarom dit seizoen ook slechts in drie duels in actie gekomen.

Kostbare grap, die Van Basten...

Oh ja, ga jij anders ff voetbalinhoudelijk posten, enorme bangerik (voor peuter)! :razz:
Reply


Forum Jump: