The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Sinds enkele weken werk ik bij een landelijk dagblad. Daar heb ik toegang tot de algemene redactie-inbox; even een greep van wat er zoal binnenkomt aan verzoekjes/opmerkingen Wink.

Quote:Geachte redactie,

ik heb een column geschreven en deze op internet geplaatst, aangezien ik hier veel leuke reacties op krijg dacht ik, ik ga de sprong wagen en kijk of jullie het ook wat vinden. het lijkt mij leuk om deze collumn tegen te komen in de krant en zie dus uit naar uw reactie

met vriendelijke groeten

lennart visser


Lekkage betekent al gauw verbouwen.
Dus eerst alles slopen: plafon eruit vloer eruit behang eraf enz.
Dat eerste gaat wel dat tweede is een makkie maar dat behang is echt een hels karwei.
Daarna moet er een lijstje gemaakt worden wat er allemaal gehaald moet worden bij de plaatselijke bouwmarkt. Op zich is dat lijstje al een verhaal apart maar dan die plaatselijke bouwmarkt.
Dat is echt een ramp.
Allereerst werken daar mensen, nauw ja mensen, oke een soort dingen die zijn opgedokken uit een of ander rottend dood aquarium, en dan ook nog doorrotten in die plaatselijke bouwmarkt. Afijn de sfeer is er goed zoals u hoort en ook de lucht is zuiver
Eenmaal binnen op zoek naar dat gene wat je hebben moet. Terwijl je struikeld over het snoepgoed bij de kassa lijkt de verf wel uitverkocht. Nergens geen verf te vinden, dus dan ben je verplicht om aan zo'n rotte vissekop te gaan vragen waar het ligt.
Dus ik op zoek naar zo'n figuur, die zijn al net zo makkelijk te vinden als de verf en na drie kwartier zoeken eindelijk dat figuur gevonden. Je vraagt netjes en beleefd waar kan ik de verf vinden?
Kijkt die rotte zeester je aan alsof je zegt dat je de zee gaat leegdrinken en dat dat zijn dood betekend. Na mij een kwartier dom aan zitten gapen zegt die rotte vissekop dat weet ik niet ik zal het even aan mijn collega moeten vragen. Hij opweg naar zijn collega, ik dacht dat is waarschijnlijk de hoofd vissenkop. Hij wist mij te vertellen waar de verf stond. Ik moest structuur verf hebben grijze om precies te zijn. Dat moest gemixt worden dat deed hij ook al netjes en ik wilde haast mijn worden terug nemen toen ik aan hem vroeg of de verf in een keer dekte. Hoofdvissenkop stond me aan te kijken alsof ik HET ter plekke wilde doen. ne enige tijd(lees 20 min) pakte hij het blik verf en begon te lezen(best knap voor een dode vissenkop dacht ik nog) toen hij klaar was met lezen vertelde hij hier staat "hij dekt in een keer". ik was verheugd omdat bij de meeste dingen je eerst een half jaar energie in moet steken voordat ze eens willen dekken en nam dus zeer verheugd de pot verf mee naar de kassa.
Bij de kassa aangekomen, struikelde ik eerst weer over al dat snoepgoed wat in de aanbieding was, eenmaal afgerekend naar huis om te beginnen met het aanbregen van de structuur verf. Toen ik daarmee klaar was bekeek ik vol trots het resultaat, en wat bleek hij dekte niet in een keer. Er zijn genoeg dingen(lees mensen) die in een keer dekken waar het niet op staat. Op de verf staat specifiek dekt in een keer en doet dat niet, mijn ilusie was meteen verdwenen en ik wist wat ik altijd al wist er zijn er maar weinig die in een keer dekken.


Quote:Geachte meneer, mevrouw.

Graag de onderstaande tekst op nemen in uw editie.

Bingo middag in De Rozenobel.

Op vrijdag 15 organiseert Stichting Arkelstad in samenwerking met vrijwilligers weer een gezellige bingomiddag voor 50 plussers in De Rozenobel aan het Dukatenplein 2 te Gorinchem. De bingo begint om 14.00 uur.

Gezamenlijke maaltijd in De Rozenobel

Op vrijdag 22 januari wordt door Stichting Arkelstad een gezamenlijke maaltijd voor 50 plussers georganiseerd. Zij kunnen smullen van een kopje soep, nasi of bami met saté een heerlijk toetje en kopje koffie toe.

Aanvang; 12.30 uur. Kaartjes à € 8.00 zijn tot 15 januari te koop op het kantoor van De Rozenobel.

Voor info of aanmelding tel: 628535 en vragen naar Janie Klop.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Namens Stichting Arkelstad.

Janie Klop, Ouderenwerker De Rozenobel.


Quote:Hallo,

Mijn naam is Hans Bunnig woon in Leeuwarden aan de Curacaostraat 123-b.Nu heb ik gisteren de krant niet ontvangen en vandaag ook niet.Ook eind vorig jaar ging het steeds mis. Uw stemcomputer noemt mij al bij mijn voornaam als ik bel en er zit misschien een relatie aan te komen maar ik heb liever de krant in de bus.

Kan u hier iets aan doen , graag op kort termijn een berichtje.

Verder nog een fijne dag.

Hans E. Bunnig


Quote:Geachte Mevrouw/Heer

Vanmorgen ben ik naar Free Record Shop in Zwijndrecht geglibberd, (omdat ik daar woon) om de fantastische prijs van nummer 2 en 3 van uw actie op te halen.

Maar helaas was er alleen een puzzelboekje van nummer 3 aanwezig. Nummer 2 was er niet meer en komt ook niet meer.

Op het afhaalbonnetje staat, dat de prijzen tot 9 januari 2010 kunnen worden afgehaald.

Ik ben dus gedeeltelijk voor niets geweest.

Ik heb dus voor niets het bonnetje uit de krant geknipt.

Ik heb dus voor niets het formulier ingevuld.

Ik heb voor niets het bonnetje opgeplakt.

Ik vind dit een grote antireclame van Uw krant.


Hoogachtend,

J. den Hoed
Reply
Ik denk niet dat jouw werkgever het goed vind als je berichten van lezers ergens online zet, zeker niet inclusief naam en volledig adres.... :roll:
Reply
Haha, fijne werknemer ben jij Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
inderdaad Bakkke, had in ieder geval ff die namen weggehaald :Big Grin
Vraag me overigens wel af voor welke krant je werkt? Een van onze opdrachtgevers?
The great old Ludwig von...
Reply
Inderdaad, geef ff aan voor welke krant je werkt, dan kunnen wij de link van dit topic ff doorsturen naar je baas! Undecided
Dan blijft het bij enkele weken...
Reply
Ik geloof er niets van dat Bakke dat uit de redactie-inbox heeft gehaald en hier heeft geplaatst (zo dom zal hij niet zijn).

Die column is trouwens echt goed zeg! Snap wel dat hij daar veel positieve reacties op krijgt
Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Effe Janie bellen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Effe Janie bellen Smile


Jij houdt van Bingo met bejaarden?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BGvd-C7bw8g[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik geloof er niets van dat Bakke dat uit de redactie-inbox heeft gehaald en hier heeft geplaatst (zo dom zal hij niet zijn).

Die column is trouwens echt goed zeg! Snap wel dat hij daar veel positieve reacties op krijgt
Undecided

Bakke is blijkbaar niet zo heel slim...

http://www.stadgorinchem.nl/page/Lokaal/...31722.news
Reply
Hoef Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik geloof er niets van dat Bakke dat uit de redactie-inbox heeft gehaald en hier heeft geplaatst (zo dom zal hij niet zijn).

Die column is trouwens echt goed zeg! Snap wel dat hij daar veel positieve reacties op krijgt
Undecided

Bakke is blijkbaar niet zo heel slim...

http://www.stadgorinchem.nl/page/Lokaal/...31722.news

Dan een toch wel erg makkelijk inkoppertje. Ga je morgen erwtensoep eten Bakke?

Snertmaaltijd voor mensen met hersenletsel
donderdag 7 januari 2010 10:57
GORINCHEM - Het NAHCafé Gorinchem start het nieuwe jaar met een gezamenlijke snertmaaltijd op vrijdag 8 januari. Belangstellenden zijn vanaf 18.00 uur welkom. De kosten zijn € 5,00. Graag vooraf aanmelden bij het Metropole, via telefoonnummer 0183-699736.

Het NaHCafé is een ontmoetingsplek voor mensen die een hersenletsel hebben opgelopen na bijvoorbeeld een hersenbloeding, -kneuzing, -tumor of na traumatisch letsel (val, klap op het hoofd). De café-avonden zijn géén thema-avonden, maar zijn echt bedoeld voor een avondje uit waarbij ontmoeting en contact met lotgenoten centraal staat.
Het café is geopend in het restaurant café Metropole, Melkpad 3-5 in Gorinchem. Iedere eerste vrijdag van de maand zijn belangstellenden welkom vanaf 19.30 tot uiterlijk 22.30 uur.
Voor meer informatie zie website: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hersenletselzhz.nl">www.hersenletselzhz.nl</a><!-- w --> of bel met Els Almekinders: 06-22976681.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Inderdaad, geef ff aan voor welke krant je werkt, dan kunnen wij de link van dit topic ff doorsturen naar je baas! Undecided
Dan blijft het bij enkele weken...

En wat zou daar nou de lol van zijn? Dat ik dan weer weg kan? Lachen. Het was puur bedoeld om aan te geven dat er wel eens gekke dingen binnenkomen.
Reply
:Big Grin dat doet ie natuurlijk niet echt Bakke en jij hebt natuurlijk ook geen kwaad in de zin, maar het is wel een beetje naief van je natuurlijk...
The great old Ludwig von...
Reply
Die columnist en die vrouw met haar patatlunch willen toch juist dat hun stuk onder de aandacht komt? Niks mis mee dus dat Bakke het hier post met naam en toenaam.
Reply
Peter Wrote:Die columnist en die vrouw met haar patatlunch willen toch juist dat hun stuk onder de aandacht komt? Niks mis mee dus dat Bakke het hier post met naam en toenaam.

Oh, jij wilt ook Bingo met bejaarden? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jol: willen weer beste team worden
AMSTERDAM - Bij binnenkomst formuleerde Ajax-trainer Martin Jol op technisch gebied vier doelen. ,,Het hoofddoel is 'proberen goed voetbal te spelen', want als dat lukt, win je in Nederland meestal. Daarnaast wilde ik naar een redelijk vast elftal toe, moest de defensie goed komen te staan en wilde ik offensieve power."

Dat we nu negen punten achterstaan op FC Twente en zeven op PSV is vervelend, maar zegt me aan de andere kant niet zoveel. Voor mij telt alleen het resultaat onder de streep. En dat is dat we in de winterstop bijna net zoveel punten hebben als het fan-tas-tische AZ van vorig jaar, we nog steeds op drie fronten actief zijn, we thuis onverslaanbaar zijn, we de minste tegen goals kregen en - zelfs zonder die 14 goals tegen WHC - het meeste scoren in heel Europa. En dat is eigenlijk heel gek zonder Klaas-Jan Huntelaar, John Heitinga, Thomas Vermaelen, Wesley Sneijder, Jaap Stam, Edgar Davids en Ryan Babel, die 2,5 jaar geleden nog bij Ajax speelden. En zij behaalden ook geen landstitel. Maar wat kunnen we er nu aan doen dat Twente en PSV nog niet verloren? En was het een waardeloos jaar als wij met 80 punten eindigen en PSV met 82? Voor mij niet."

Ajax - zo betoogt hij - kan zich door het enorme verwachtingspatroon nooit verschuilen. ,,PSV speelt volgens iedereen écht goed, omdat het elftal aan het bouwen is. Hoezo? Twee jaar geleden onder Sef Vergoossen werd die club nog gewoon kampioen. En men vindt FC Twente verbluffend. Dat elftal speelde de afgelopen twee jaar voorronde Champions League! We moeten misschien eerlijk zeggen dat Twente en PSV door hun routine wat verder zijn. Dat ik kampioen was geworden als ik het geld dat twee jaar geleden is geïnvesteerd, ook had mogen besteden, maakt nu niet uit. Ik ben positief over de toekomst. We willen weer de beste van Nederland worden. Dat wil niet zeggen dat je dan wel met de schaal staat, maar dan heb je wel de grootste kans."

,,Belangrijkste is spelers beter maken, de jongens gaan beseffen dat zij ongelooflijk veel kwaliteit hebben én zij een vechtersmentaliteit en iets onoverwinnelijks krijgen. Ze moeten ondanks hun jonge leeftijd álles doen om nu te presteren. Niet over vijf jaar."

---
Zijn er dan echt geen journalisten die kritische vragen durven te stellen? Gewoon weeer zo'n zaadstukje zonder enige zelfkritiek en vol onwaarheden. Waarom is er geen journalist die vragen durft te stellen als:
- of er ook ploegen zijn die niet proberen goed voetbal te spelen?
- die geen redelijk vast elftal willen?
- die geen defensie willen die goed staat?
- of de prestatie van AZ misschien wel veel knapper was omdat ze toen als enige overeind bleven?
- dat het dus helemaal niet zo knap is als je al 3x verloren hebt terwijl 2 andere ploegen fluitend overeind blijven?
- waarom PSV niet in opbouw kan zijn na een dramatisch vorig seizoen met een 4e plek?
- waarom Twente meer routine dan Ajax heeft?
- waarom hij denkt zeker kampioen te zijn geworden met de miljoenen van Van Basten? Dan zouden Twente en PSV opeens al tig nederlagen hebben opgelopen?
- dat Ajax misschien wel alleen maar thuis ongeslagen is omdat alleen de kleintjes langs zijn geweest?
- dat er toch 3 ploegen zijn die niet meer goals tegen hebben dan Ajax? Hoezo minst tegen?
- zijn er ook ploegen die niet de beste van Nederland willen worden?

Ik wacht op eindelijk een interview waarin zulke vragen gesteld worden, maar blijkbaar is iedereen bang dat ze dan geen interviews uit Amsterdam meer krijgen en krijgen we dus elke week zo'n kaasstukje. Erg jammer.
Reply
Het is en blijft lachwekkend hoe druk jij je maakt om alles wat bij Ajax vandaan komt of over Ajax gaat :lol:
Waar komt dat minderwaardigheidscomplex toch vandaan zeg?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het is en blijft lachwekkend hoe druk jij je maakt om alles wat bij Ajax vandaan komt of over Ajax gaat :lol:
Waar komt dat minderwaardigheidscomplex toch vandaan zeg?

+1 :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Icon_question
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik sluit me bij je aan (+1)
Zelfs ik als PSV-er word er af en toe niet goed van.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En dan zeiken dat het altijd over Ajax gaat :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het is en blijft lachwekkend hoe druk jij je maakt om alles wat bij Ajax vandaan komt of over Ajax gaat :lol:
Waar komt dat minderwaardigheidscomplex toch vandaan zeg?
Wat heeft dit met Ajax te maken dan? Het gaat over Jol. Ik irriteer me in deze mateloos aan de mediaoptredens van Jol, niet aan Ajax. Als McLaren of Rutten zomaar elke week de grootste onzin mag uitkramen zonder dat er kritische vragen over volgen zal ik dat ook opmerken. Ik heb in deze totaal niks tegen Ajax, maar tegen media die blijkbaar geen kritische vragen meer durven stellen.
Reply
Ik heb ook niets tegen PSV, behalve tegen de trainer, de technische staf, de supporters, de verzorger, de keeperstrainer, de perschef, de spelers, de RVC, de koffiejuf, het wasvrouwtje, de ballenjongens en vooral de materiaalman. Maar dat heeft verder niets met PSV te maken (en een :wink: voor Waf)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik heb ook niets tegen PSV, behalve tegen de trainer, de technische staf, de supporters, de verzorger, de keeperstrainer, de perschef, de spelers, de RVC, de koffiejuf, het wasvrouwtje, de ballenjongens en vooral de materiaalman. Maar dat heeft verder niets met PSV te maken.

waarom noem je dat een minderwaardigheidscomplex dan? dat is altijd de (simplistische) reactie van jullie.

peter heeft gewoon een punt. jol zit zijn eigen hagje te verdedigen, doorlopend. dat is zijn goed recht hoor, maar de prestaties zijn tot nu toe gewoon onder de maat. dat moet hij zeggen en verder moet hij zijn smoel houden.

waarom moet hij de prestaties van anderen bagatelliseren? waarom moet hij zo benadrukken dat het zo goed gaat met ajakkes? ik zou als ik hem was maar gewoon een toontje lager zingen.

maar het is altijd hetzelfde met de forumneusjes, nooit ga je in de op kritiek zelf, maar je verlegt de discussie naar degeen die de kritiek levert en waarom hij dat doet. :roll:
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:maar het is altijd hetzelfde met de forumneusjes, nooit ga je in de op kritiek zelf, maar je verlegt de discussie naar degeen die de kritiek levert en waarom hij dat doet. :roll:

Right, zeker voorgaande discussies op Oost-Indisch-blind-wijze niet gezien? Altijd hetzelfde, kritiek hebben op anderen zonder e.e.a. gecheckt te hebben. Zeer jammer, maar ik kan me voorstellen dat je niet alle discussies over Ajax kan volgen, want dat zijn er nogal wat dankzij Peter.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
LOL Angola - Mali 4-0 in 79e minuut, eindstand 4-4.

Wat een lachwekkend toernooi is dat toch elk jaar en dit jaar is nu al een farce na die aanslag en het wel (of niet.. niemand die het weet) terugtrekken van Togo.
Teams ook die elkaar jaar in jaar uit weer de enkels uit de schoenen schoppen. Ik snap ook niet dat de KNVB nog ff vlak voor het WK wil oefenen tegen Ghana.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:maar het is altijd hetzelfde met de forumneusjes, nooit ga je in de op kritiek zelf, maar je verlegt de discussie naar degeen die de kritiek levert en waarom hij dat doet. :roll:

Right, zeker voorgaande discussies op Oost-Indisch-blind-wijze niet gezien? Altijd hetzelfde, kritiek hebben op anderen zonder e.e.a. gecheckt te hebben. Zeer jammer, maar ik kan me voorstellen dat je niet alle discussies over Ajax kan volgen, want dat zijn er nogal wat dankzij Peter.

Ik zie nog steeds de discussie over Ajax niet.

Ik heb het over de media die niet meer kritisch durven te zijn, blijkbaar bang dat ze dan geen interviews meer krijgen in de toekomst. Terwijl ik zou zeggen liever geen interviews dan elke week de grootste onzin te moeten lezen.

Voorheen heb ik overigen idd al aangegeven dat Jol grote onzin uitslaat, iets wat hij helemaal niet nodig heeft. Nu gaat het er echter gewoon om dat het belachelijk is dat media aan dergelijke zaken (bv. die Harm van Veldhoven mag zichzelf ook veel te vaak goedpraten in de media) meewerken.
Reply
Volgens het AD tekent Jos Hooiveld een contract bij Celtic. Jos wie?

Ex-jong Heerenveenspeler (13 wedstrijden in het eerste van Heerenveen), verhuurd geweest aan Zwolle. Kreen contract aangeboden bij een klein clubje in Oostenrijk. Niet echt een succes en zou de stap terugmaken naar de amateurs, maar via-via belandde hij in Finland bij Inter Turku, daar 2 jaar gespeeld. Daar een contract verdient bij 1 van de grotere clubs in Zweden: AIK Solna. Zowel in Zweden en Finland landskampioen geworden en in beide landen de beker gewonnen en in beide landen in de top van de betere spelers van de hoogste divisie. In Finland tweemaal verkozen tot 'verdediger van het jaar'. Nu voor 2 miljoen euro verkocht aan Celtic.

Mooi jongensboekverhaal....
Destijds niet goed genoeg voor Heerenveen.
Maar door hard werken en erin blijven geloven (en een portie geluk) toch nog deze draai aan je carriere kunnen geven. Netjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'ZICH INDEKKEN IS JOLS MANIER OM HET TE VERKOPEN'
John van 't Schip kijkt zonder wrok om naar zijn vertrek bij Ajax, waar hij ontevreden was over de invulling van zijn rol als assistent van Martin Jol. 'Ik was niet happy en heb dat Martin ook laten weten', legde Van 't Schip uit in Sport1 United maandagavond. 'Bovendien wilde ik weer op eigen benen staan.'


Dat Ajax het onder Jol qua punten vrijwel hetzelfde doet als onder Marco van Basten en Van 't Schip, weet Jol anders in te pakken, volgens Van 't Schip. 'Martin is zich redelijk aan het indekken. Dat is zijn manier om het te verkopen. Hij staat negen punten achter FC Twente en heeft er evenveel als wij vorig jaar. Bovendien heeft hij De Zeeuw en Pantelic erbij, dus heeft hij een betere selectie. Maar een jaar later is het niet beter.'

Over Van 't Schips keuze om aan de slag te gaan in Australië, is de nieuwe coach van de nieuwe club Melbourne Heart realistisch. 'Ik heb misschien te lang in de schaduw van Marco gewerkt, maar dat is mijn keuze geweest. En ik heb de kans gehad bij Twente. Een club in de Eredivisie is daardoor niet waarschijnlijk. Dat heeft ook meegespeeld om de uitdaging in Australië aan te gaan.'

--
Ben ik dus toch niet de enige die er zo over denkt. :razz:
Reply
Peter Wrote:'ZICH INDEKKEN IS JOLS MANIER OM HET TE VERKOPEN'
John van 't Schip kijkt zonder wrok om naar zijn vertrek bij Ajax, waar hij ontevreden was over de invulling van zijn rol als assistent van Martin Jol. 'Ik was niet happy en heb dat Martin ook laten weten', legde Van 't Schip uit in Sport1 United maandagavond. 'Bovendien wilde ik weer op eigen benen staan.'

Dat Ajax het onder Jol qua punten vrijwel hetzelfde doet als onder Marco van Basten en Van 't Schip, weet Jol anders in te pakken, volgens Van 't Schip. 'Martin is zich redelijk aan het indekken. Dat is zijn manier om het te verkopen. Hij staat negen punten achter FC Twente en heeft er evenveel als wij vorig jaar. Bovendien heeft hij De Zeeuw en Pantelic erbij, dus heeft hij een betere selectie. Maar een jaar later is het niet beter.'

--
Ben ik dus toch niet de enige die er zo over denkt. :razz:

ik zeg toch ook niks anders.... :roll:
Reply
twente anderlecht 0-5
Reply


Forum Jump: