The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Quote:PSV niet blij met aanklager en vierde official
Uitgegeven: 17 maart 2010 17:21
Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 17:45

EINDHOVEN - PSV vindt het onbegrijpelijk dat de aanklager betaald voetbal bij zijn strafvoorstel aan Ibrahim Afellay geen rekening heeft gehouden met het provocerende gedrag van tegenstander Eyong Enoh van Ajax.
© ANPDe club betreurt eveneens dat Pol van Boekel, de vierde official van zondag in de Arena, in de media al aankondigde dat Afellay een schorsing niet kon ontlopen. Dat laat de club uit Eindhoven woesdag in een verklaring aan de pers weten. PSV accepteerde dinsdag een strafvoorstel van vier duels, waarvan één voorwaardelijk voor Afellay.

Elleboog
De aanklager oordeelde dat de aanvoerder van PSV zijn tegenstander Enoh buiten het zicht van het arbitrale trio met een elleboog raakte. Hij kwam tot die beslissing na het bestuderen van televisiebeelden en verklaringen van Afellay en Enoh.
De verklaring van Afellay zou overeen komen met de televisiebeelden waarin volgens PSV duidelijk waarneembaar is dat Enoh de aanvoerder van PSV ook provoceert en een stomp in de maag geeft.

Gedrag Enoh
PSV begrijpt niet waarom de aanklager geen rekening met het gedrag van Enoh heeft gehouden. De club uit Eindhoven heeft het strafvoorstel geaccepteerd omdat het naar eigen zeggen wegens de onvoorspelbare rechtsgang in deze zaak geen vertrouwen heeft in een eventuele aanpassing van de opgelegde straf. PSV is ook verbaasd over het feit dat vierde official Pol van Boekel dinsdag al in de Telegraaf een schorsing voor Afellay voorspelde. De club uit Eindhoven wijst op de richtlijnen van de KNVB die voorschrijven dat alleen de scheidsrechter toelichting aan de media mag geven.

Polleke krijgt een tik op de vingers en daarmee is de kous af, voorspel ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Box Brother Wrote:Voor iemand die altijd prat gaat op feiten vind ik in deze vier zinnen (die van Suarez is ergens op gebasseerd) erg veel suggestieve opmerkingen terug... :-"

ik word zo doodmoe van dit soort kneuzige opmerkingen en je snapt duidelijk niet dat het juist dit soort josti redeneringen zijn waar ik over val.

mijn enige stelling is ooit geweest (en dat moet idd vaak worden herhaald) dat je bij redeneringen feiten veronderstelt terwijl dat aannames zijn. net zoals jij in bovenstaande doet, je veronderstelt dat ik prat ga op feiten en dat leg je ten grondslag aan je redenering. aangezien die grondslag onjuist is is, is je redenering niks waard.

als je het erbij vertelt dat het een aanname is kan het mij geen reet boeien.

je kan het een aanname noemen, maar volgens mij is het een feit dat appelvlaai net zo veel reden heeft een belastende verklaring af te leggen als enoh. ik vraag me af of daar om is gevraagd, dat is sowieso geen feit of een mening.

ik neem aan dat het de aanklager geen hol interesseert wat appelvlaai te melden heeft over eenoog, omdat hij hem toch niet wil schorsen. dat is een aanname. dat is mijn geloof. dat geloof wordt door dit soort incidenten meer dan bevestigd.

sneuarez is vrijgesproken na een geniepig trapje. overigens ook een keer nadat hij babovic had geslagen en blom snel verklaardhad dat hij het incident al had beoordeeld. mijn aanname daarover? gewoon lulkoek. en de neuzenmedia zal er niet over vallen.

bij afellay waren beelden genoeg als eenoog niet om een verklaring was gevraagd. er staat het woordje kennelijk tussen. dat wijst er al op dat het geen feit is, maar mijn interpretatie. hem is wel om een verklaring gevraagd. blijft natuurlijk de vraag waarom appelvlaai niks over eenoog hoefde te verklaren en, als hij daar wel wat over verklaard heeft, waarom eenoog niet ook straf krijgt.

er klopt geen reet van (mening, die ik dus met argumenten heb onderbouwd) en bovendien stelt geen enkeel journalist het aan de kaak (lijkt me een feit).

ajakkes wordt bevoordeeld (mening) en als je het niet ziet ben je blind (mening).misschien kloppen de cijfers wel van vi laatst en is ajakkes idd de populairste club? hoe meer mensen er voor ajakkes zijn, hoe minder mensen zin en belang hebben om triest gedrag en gedraai van de knjb aan de kaak te stellen. precies hetzelfde wat je hier op het forum ziet. doorlopend duidelijke bevoordeling van ajakkes wordt of onkend, of afgedaan met een triest calimero tekentje of er wordt niet ingegaan onderbouwde stellingen over het trieste gedrag van ajakkessieden en (het gebrek aan) reactie daarop vanuit zeist, maar gaan de reactie van degene die kritiek geeft proberen te ontleden. laat nou net mijn overtuiging zijn dat je dus niks in te brengen hebt tegen mijn onderbouwingen en dat ik daardoor nog meer overtuigd raakt van mijn gelijk.


EDIT: van nijnatten verbaast zich over de reactie van psvee en vraagt zich af waarom eenoog niet geschorst wordt. typisch dat dat weer uit de ad hoek moet komen...
Reply
Commissie: Vertonghen had rood moeten krijgen
18 maart 2010

De technische commissie van de scheidsrechters heeft gisteren tijdens scheidsrechtersbijeenkomst de handsbal van Jan Vertonghen tot voorbeeld gebruikt voor waar de scheidsrechters extra op moeten letten de komende tijd. Vertonghen had rood moeten krijgen in plaats van geel omdat hij volgens de letter van de spelregels een scoringskans ontnam
Reply
Peter Wrote:Commissie: Vertonghen had rood moeten krijgen
18 maart 2010

De technische commissie van de scheidsrechters heeft gisteren tijdens scheidsrechtersbijeenkomst de handsbal van Jan Vertonghen tot voorbeeld gebruikt voor waar de scheidsrechters extra op moeten letten de komende tijd. Vertonghen had rood moeten krijgen in plaats van geel omdat hij volgens de letter van de spelregels een scoringskans ontnam

lekker weer, het kwaad is al geschied. andere clubs zijn dan weer de dupe doordat zij wel de straf krijgen die er voor staat.

maar ik vond het gewoon geen rood. het was wel een josti-beweging met zijn arm, maar dat kun je een josti niet kwalijk nemen.
Reply
De FIFA, UEFA en alle onderliggende kneuzenkermissen moeten eens arbiters stimuleren in de geest van de wedstrijd te fluiten en niet alles zwart wit te zien.

Door de scheidsrechters die we nu hebben gaat het hele voetbal naar de kloten en vooral het plezier om er naar te kijken als er weer eens onzinnige gele of rode kaart uitgedeeld wordt.

Al die kutregels van tegenwoordig.
Reply
Dugarry Wrote:De FIFA, UEFA en alle onderliggende kneuzenkermissen moeten eens arbiters stimuleren in de geest van de wedstrijd te fluiten en niet alles zwart wit te zien.

Door de scheidsrechters die we nu hebben gaat het hele voetbal naar de kloten en vooral het plezier om er naar te kijken als er weer eens onzinnige gele of rode kaart uitgedeeld wordt.

Al die kutregels van tegenwoordig.

Volkomen mee ONEENSCH! Er bestaat geen 'geest van de wedstrijd', net zoals er geen 'charme van het spel' bestaat. Er zijn officiële spelregels en daar moet je je aan houden. Als je het daar niet mee eens bent moet je een andere sport gaan doen, rugby, handbal of een andere sport waar je wel je tegenstanders mag duwen of de bal met de handen mag aanraken. Je kunt van 1 scheidsrechter, 2 assistenten en een wisselkneus niet verwachten dat zij, zonder camera-beelden en de mogelijkheid om beslissingen te herzien, 'de geest van de wedstrijd' kunnen aanvoelen en daar naar kunnen handelen. Ook de KNVB is, zelfs op basis van tv-beelden, niet in staat om de regels op een duidelijke en consequente manier te hanteren en daar naar te handelen of foutieve beslissingen terug te draaien. Los van de complottheorie van waf is de KNVB een incapabele, inconsequente club amateurs, samengesteld uit laffe draaikonten met een stalen plaat voor hun kop.
Hetzelfde geldt overigens voor de UEFA en de FIFA die wel het voetbal doodmaken door alle kwamkwammersjeele veranderingen in zowel de opzet van internationale competities en toernooien als de speelagenda's, eisen voor landenteams, internationals, bemoeienis met interne landencompetities en sponsorgerommel, maar weigeren om de evolutie in het spel (sneller, technischer, meer commercieel belang) te erkennen en zowel de spelregels als manier van beoordelen van het spel aan te passen. Je kunt van fluitende 40-plussers met -4 niet verwachten dat zij kunnen zien wat er op 20 meter afstand gebeurt tussen twee hardlopende twintigers in een duel om de bal.

EN WAAROM, WAAROM, WAAROM IS IN HEMELSNAAM DE CHAMPIONSLEAGUE-FINALE OP ZATERDAG 22 MEI?

Zo, en nu ga ik weer bezig met een structuurvisie...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:EN WAAROM, WAAROM, WAAROM IS IN HEMELSNAAM DE CHAMPIONSLEAGUE-FINALE OP ZATERDAG 22 MEI?

Zo, en nu ga ik weer bezig met een structuurvisie...


Snap je dat niet? Dat heeft met € te maken, louter en alleen met €.

Waar ga je overigens precies structuur in proberen aan te brengen Zonderland?
Reply
zeg dugarry,

kun jij niet weer gewoon een vergeten forummer worden?
Reply
Dugarry Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:EN WAAROM, WAAROM, WAAROM IS IN HEMELSNAAM DE CHAMPIONSLEAGUE-FINALE OP ZATERDAG 22 MEI?

Zo, en nu ga ik weer bezig met een structuurvisie...


Snap je dat niet? Dat heeft met € te maken, louter en alleen met €.

Waar ga je overigens precies structuur in proberen aan te brengen Zonderland?

Ehm, nee, ik snap er niets van. Leg het mij eens uit..... :roll:

En ik breng structuur in een gemeente in de provincie Noord-Brabant...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:EN WAAROM, WAAROM, WAAROM IS IN HEMELSNAAM DE CHAMPIONSLEAGUE-FINALE OP ZATERDAG 22 MEI?

Zo, en nu ga ik weer bezig met een structuurvisie...


Snap je dat niet? Dat heeft met € te maken, louter en alleen met €.

Waar ga je overigens precies structuur in proberen aan te brengen Zonderland?

Ehm, nee, ik snap er niets van. Leg het mij eens uit..... :roll:

En ik breng structuur in een gemeente in de provincie Noord-Brabant...


Vraag het dan ook niet, druiloor. :nono:
Reply
Dugarry Wrote:Vraag het dan ook niet, druiloor. :nono:


Zucht, zal ik het jou maar even uitleggen dan?
Oh nee, wacht, daar heb ik wel een bronnetje voor:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag">http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag</a><!-- m -->

Geen dank!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:zeg dugarry,

kun jij niet weer gewoon een vergeten forummer worden?


Hej Wafje, dat komt wel weer.

Je moet zo nu en dan met sippe gasten in contact treden om te zien hoe goed je het eigelijk hebt in het leven.

Af en toe jouw berichten lezen geeft ontzettend veel voldoening, dan kan ik er zo weer een jaartje tegen zonder forum.

Flower
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Janssen bespaart Buijs schorsing voor elleboogstoot
16/03/2010 15:23

ADO Den Haag-middenvelder Danny Buijs zal geen schorsing krijgen naar aanleiding van de elleboogstoot die hij vrijdag uitdeelde aan Theo Janssen van FC Twente.

De tik die Buijs uitdeelde werd niet bestraft door scheidsrechter Jack van Hulten, maar op basis van televisiebeelden startte de KNVB een vooronderzoek. 'Ik raakte hem wel, maar niet vol', verklaarde de aanvoerder van ADO Den Haag na afloop.

De voetbalbond besloot de zaak te seponeren omdat slachtoffer Janssen een ontlastende verklaring heeft afgegeven. Toch kan ADO Den Haag niet beschikken over Buijs tijdens het duel met VVV-Venlo aanstaande zondag. De middenvelder ontving zijn zevende gele kaart en is daarom een wedstrijd geschorst.

Op zich lief van Theo dat hij Danny 'ontlast', maar wat een merkwaardige gang van zaken. Je bekijkt de beelden, bekijkt ze nog eens een slowmode, overlegt eventjes en zegt dan of het een elleboog is. Is ie niet bewust, dan geef je 2 of 3 + 1 voorwaardelijk, is ie wel bewust, dan geef je 3 of 4 + 1 voorwaardelijk. Maar je vraagt niet aan het slachtoffer, zeker niet als het Dikke Theo is, of het een elleboog was. Die herinnert zich, sinds zijn auto-akkefietje, helemaal niks meer wat langer dan 2 minuten geleden is. :crazy:

daar kun je dus uit afleiden dat enoh een belastende verklaring voor afellay heeft afgelegd.

Je kunt er hooguit uit afleiden dat Enoh geen verklaring heeft afgelegd die Afellay vrijpleit.
Belastende verklaring was op basis van de beelden namelijk al niet nodig. Die beelden geven namelijk 3 bewuste tikkies door Afellay aan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Je kunt er hooguit uit afleiden dat Enoh geen verklaring heeft afgelegd die Afellay vrijpleit.
Belastende verklaring was op basis van de beelden namelijk al niet nodig. Die beelden geven namelijk 3 bewuste tikkies door Afellay aan.

dit zou een trendbreuk zijn. toen sneuarez dat smerige tikkie gaf, toen waren de beelden niet genoeg omdat er geen aanvullende verklaring was. ja, ik heb dat onthouden, die smerige neuzenmedia uiteraard niet. jij ook niet. dat is hun/jouw belang immers niet en het stoort je niet omdat voortdurende proajakkesbeslissingen je niet tegen de haren strijken.

maar goed, nu opeens zouden alleen beelden wel genoeg zijn? volgens eerdere uitspraken is dat dus niet zo. dat moet toch wel inhouden dat eenoog een belastende verklaring heeft afgelegd? of hij heeft appelvlaai er bij gelapt. maar dat zou vreemd zijn, want dat zou appelvlaai hem er ook bij lappen. mijn conclusie is dus dat er weer eens naar ajakkes toe wordt beslist. zoals ik overigens al ongelooflijk vaak heb aangetoond.
Reply
Ooijer na mirakel in Servië weer volledig in training

Vijf dagen nadat Andre Ooijer een spierblessure opliep die hem zeker enkele weken uit de roulatie zou houden, kon de verdediger de groepstraining alweer volledig meedoen. Ooijer werd de afgelopen vier dagen in Servië behandeld door de Servische 'wonder'dokter en dat lijkt inderdaad een wonder tot gevolg te hebben gehad. Of hij zaterdag alweer meedoet met PSV is nog niet bekend.

--
Volgens mij is het wachten op de dag dat een topclub dat vrouwtje voor een paar miljoen in dienst neemt zodat zij het alleenrecht op die behandeling krijgen. :-k
Reply
:lol: :lol:

'Feyenoord zocht een linkspoot, maar ik ben rechts'
18/03/2010 19:55

Wiljan Pluim verlengde onlangs zijn contract met Vitesse, maar de 21-jarige aanvaller sprak ook met Feyenoord over een overgang naar De Kuip. De Rotterdammers hadden hun huiswerk echter niet al te best gedaan.

'Mijn zaakwaarnemer Robert Postma liet me een voicemail horen van Leo Beenhakker', verhaalt Pluim in de nieuwe Voetbal International. 'Ik heb het twee keer afgeluisterd, maar ik dacht nog steeds dat ik in de maling werd genomen. Uiteindelijk bleek het toch waar te zijn.'

'In De Kuip hebben we met Leo Beenhakker en Mario Been een gesprek gehad. Dat verliep heel positief, alleen kwamen ze er toen pas achter dat ik niet linksbenig, maar rechtsbenig ben. Ze waren op zoek naar een linkspoot, dus ik moest ze teleurstellen. Ze deden nog wel een aanbieding, maar dat was volgens mij alleen voor de vorm.'

'Uit het voorstel van Vitesse sprak veel meer waardering', aldus Pluim. 'Een langer verblijf in Arnhem is ook het beste voor mij. Hier kan ik speelminuten maken. En als de clubs me echt zo goed vinden, komen ze vanzelf wel terug.'
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Je kunt er hooguit uit afleiden dat Enoh geen verklaring heeft afgelegd die Afellay vrijpleit.
Belastende verklaring was op basis van de beelden namelijk al niet nodig. Die beelden geven namelijk 3 bewuste tikkies door Afellay aan.

dit zou een trendbreuk zijn. toen sneuarez dat smerige tikkie gaf, toen waren de beelden niet genoeg omdat er geen aanvullende verklaring was. ja, ik heb dat onthouden, die smerige neuzenmedia uiteraard niet. jij ook niet. dat is hun/jouw belang immers niet en het stoort je niet omdat voortdurende proajakkesbeslissingen je niet tegen de haren strijken.

maar goed, nu opeens zouden alleen beelden wel genoeg zijn? volgens eerdere uitspraken is dat dus niet zo. dat moet toch wel inhouden dat eenoog een belastende verklaring heeft afgelegd? of hij heeft appelvlaai er bij gelapt. maar dat zou vreemd zijn, want dat zou appelvlaai hem er ook bij lappen. mijn conclusie is dus dat er weer eens naar ajakkes toe wordt beslist. zoals ik overigens al ongelooflijk vaak heb aangetoond.

Je zal mij niks goed horen praten hoor. In het stadion leek het (behalve een onbehouwen actie van Luis) destijds niets, en na het zien van de beelden had ik twijfel. Was ook niet verbaast geweest als Luis toen wel een schorsing had gekregen.
Ik denk dat het verschil bij die twee situaties vooral is dat in het ene geval er een duel om de bal gaande is, en er in het tweede geval niet eens een bal in de buurt is.
En als je als speler je tegenstander eerst een tikkie op het achterhoofd geeft, en bijna meteen daarop het nog eens dunnetjes overdoet aan de voorzijde, er weinig fantasie voor nodig is om te bepalen of het bewust was.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Je zal mij niks goed horen praten hoor. In het stadion leek het (behalve een onbehouwen actie van Luis) destijds niets, en na het zien van de beelden had ik twijfel. Was ook niet verbaast geweest als Luis toen wel een schorsing had gekregen.
Ik denk dat het verschil bij die twee situaties vooral is dat in het ene geval er een duel om de bal gaande is, en er in het tweede geval niet eens een bal in de buurt is.
En als je als speler je tegenstander eerst een tikkie op het achterhoofd geeft, en bijna meteen daarop het nog eens dunnetjes overdoet aan de voorzijde, er weinig fantasie voor nodig is om te bepalen of het bewust was.

ik weet niet of we het over dezelfde situatie hebben van sneuarez, maar het gaat mij er alleen om dat daar weer eens beslist is dat het niet bewust was. en ik zeg altijd al, dat is hartstikke lastig te beoordelen en ik stel vast dat daar in zeist een of andere krotenkoker zit die dat in zijn eentje mag beslissen. maar ik heb toch echt spelers voor elleboogstoten geschorst gezien naar aanleiding van beelden, en ik heb heel vaak elleboogstoten van ibrabroimfiets en huntelaars gezien waar gewoon niks mee werd gedaan. gewoon doodgezwegen. niemand in de media die er over viel, of die het uberhaupt opviel.

ik vind zeker dat appelvlaai geschort moet worden. ik vind het ook overduidelijk bewust. maar toch kun je niet geschorst worden alleen op beelden. ondersteund bewijs (verklaringen van spelers) is nodig. dat zegt kesler nog maar eens in het nrc.

in dezelfde nrc zegt (ajakkesied) spaan dat hij het wel grappig vindt dat eenoog niet geschorst wordt (en appelvlaai wel) omdat hetgeen eenoog gedaan zou hebben niet in beeld was.

dat is natuurlijk ontzettend gelul, het was overduidelijk in beeld dat hij op de tenen van appelvlaai ging staan. en als dat bewust was is het ook gewoon een schorsing. maar kennelijk vind jij dat ik voor dat oordeel heel veel fantasie nodig heb. :|
Reply
Quote:Chivu terug bij Internazionale
MILAAN - Cristian Chivu is teruggekeerd in de selectie van Internazionale. Trainer José Mourinho heeft de verdediger opgenomen in zijn keurkorps voor de competitiewedstrijd van woensdag tegen Livorno.

Chivu liep op 6 januari tijdens een duel met Verona een schedelbreuk op. De oud-verdediger van Ajax zal voorlopig met een helm op zijn hoofd voetballen. Hij volgt het voorbeeld van doelman Petr Cech van Chelsea, die zijn hoofd tijdens wedstrijden ook beschermt. De keeper brak ruim drie jaar geleden eveneens zijn schedel.

Een keeper gaat amper een luchtduel aan met zijn hoofd, dus ik voorzie daar geen problemen mee. Chivu daarintegen zal toch echt vaker een duel met zijn hoofd aangaan, is zo'n helm dan wel toegestaan? Kan mij voorstellen dat een aanvaller die al dan niet per ongeluk een kop-tegen-kop duel heeft daar een stuk meer last van heeft, met grotere kans op verwondingen. Nog afgezien vanhet feit of het verstandig is om te koppen als je een schedelbasisfractuur hebt gehad.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Quote:Chivu terug bij Internazionale
MILAAN - Cristian Chivu is teruggekeerd in de selectie van Internazionale. Trainer José Mourinho heeft de verdediger opgenomen in zijn keurkorps voor de competitiewedstrijd van woensdag tegen Livorno.

Chivu liep op 6 januari tijdens een duel met Verona een schedelbreuk op. De oud-verdediger van Ajax zal voorlopig met een helm op zijn hoofd voetballen. Hij volgt het voorbeeld van doelman Petr Cech van Chelsea, die zijn hoofd tijdens wedstrijden ook beschermt. De keeper brak ruim drie jaar geleden eveneens zijn schedel.

Een keeper gaat amper een luchtduel aan met zijn hoofd, dus ik voorzie daar geen problemen mee. Chivu daarintegen zal toch echt vaker een duel met zijn hoofd aangaan, is zo'n helm dan wel toegestaan? Kan mij voorstellen dat een aanvaller die al dan niet per ongeluk een kop-tegen-kop duel heeft daar een stuk meer last van heeft, met grotere kans op verwondingen. Nog afgezien van het feit of het verstandig is om te koppen als je een schedelbasisfractuur hebt gehad.

[Image: 20181286.jpg]

En in die laatste zin zou ik het woordje feit vervangen door vraag, maar dat terzijde.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Monteer er dan meteen zo'n geval op, levert leuke plaatjes op:

[Image: 50.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Toch wel opmerkelijk.
Ik begrijp dat Ajax moet snijden in de salariskosten en ik kan er ook nog inkomen dat ze Pantelic geen 3-jarig contract willen geven, maar Rommedahl had ik er echt graag nog even bijgehouden. Hij wilt zelf ook bijtekenen.
Zeer nuttige speler voor in de breedte...

Ajax vraagt ontslag aan voor Pantelic en Rommedahl
29/03/2010 08:42

Marko Pantelic en Dennis Rommedahl ontvangen nog deze week een ontslagbrief van Ajax, meldt De Telegraaf. Een formaliteit, want de Amsterdammers sluiten niet uit dat het duo de club trouw blijft.

Net als onder anderen Albert Luque en George Ogararu hebben Pantelic (foto) en Rommedahl een aflopende verbintenis, waardoor Ajax voor 1 april moet laten weten of de club verder wil met hen. De club uit Amsterdam kan de spelers nog wel een nieuwe aanbieding doen.

Pantelic heeft zelfs al een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar, maar de spits wil zich voor drie seizoenen vastleggen. De 31-jarige Serviër speelt sinds het begin van deze jaargang voor Ajax, Rommedahl staat al sinds de zomer van 2007 onder contract.
The great old Ludwig von...
Reply
Beest!!! Vanaf 4 minuten en 25 seconden.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b6fE3dnxNHE#t=04m27s[/youtube]
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Beest!!! Vanaf 4 minuten en 25 seconden.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b6fE3dnxNHE#t=04m27s[/youtube]


Dat natrappen bij de 3-2 is ook wel hip (6.40)
Make tea, not war
Reply
Reiger Boys damesteam... Raar hoe dat werkt, emancipatie :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Die grensrechter op 1:48 Undecided
Reply
En het geweldige publiek!
May The Schwartz Be With You
Reply
KNVB blundert met gele kaart De Zeeuw
Uitgegeven: 12 april 2010 17:14
Laatst gewijzigd: 12 april 2010 17:14

ZEIST - De gele kaart die Demy de Zeeuw vorige week zondag in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag van scheidsrechter Jan Wegereef kreeg, is niet geregistreerd. Dat maakte voetbalbond KNVB maandag bekend.
© ANPDoor een fout van de arbitrage kwam de kaart van de middenvelder niet op het wedstrijdformulier terecht.

De onafhankelijke aanklager van de KNVB ziet op basis van de reglementen geen grond om de kaart alsnog te registreren.

De bond zegt de gang van zaken te betreuren en zal een voorstel doen om de reglementen voor volgend seizoen aan te passen.

Hoofdrol
Ajax won het duel in Den Haag met 1-0 door een doelpunt in de slotfase van Toby Alderweireld. De Zeeuw speelde een hoofdrol.

Doelman Barry Ditewig kreeg een kwartier voor tijd een rode kaart toen hij de international van zich afduwde. Ditewig had net daarvoor de geblesseerde keeper Robert Zwinkels vervangen. Na de rode kaart voor Ditewig nam voetballer Ricky van den Bergh plaats in het doel.

---
Waf?
Reply
de volgende keer zijn de reglementen veranderd en een andere ploeg is dan natuurlijk wel de lul. ongelooflijk dit. Puke
Reply
Belachelijk dit inderdaad. Op het moment dat dit in het 'betaald voetbal' gebeurt moet er toch gewoon van hogerhand besloten worden deze gele kaart alsnog toe te kennen? Immers, als een scheidsrechter een situatie gezien heeft en beoordeeld heeft dat dit geen gele kaart waard is houdt men ook de visie van de scheidsrechter aan, waarom dan nu ineens niet? FU
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: