The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Bumme Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.

Nee is idd toeval dat het elke keer bij De Jong gebeurt. :roll:

Dat zeg ik toch niet? In dit geval gaat hij voor de bal (en speelt deze ook). Dat Ben Afra zijn been breekt is sneu maar kan gebeuren.

Met volledig gestrekt been vliegt hij richting die gast terwijl het om een simpel duels op de as van het veld gaat. Bizarre keuze. :|
Reply
Bumme Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:Word tijd dat die gast een tijdje in therapie gaat. Hoort op deze manier niet op de voetbalvelden thuis.
Harde overtredingen okee, maar hij kan zich beter gaan richten op K1 ofzo.

Heb je de beelden gezien dan?

Is pure pech en kan iedereen gebeuren, heeft niets met aanslag oid te maken.

Nee is idd toeval dat het elke keer bij De Jong gebeurt. :roll:

Dat zeg ik toch niet? In dit geval gaat hij voor de bal (en speelt deze ook). Dat Ben Afra zijn been breekt is sneu maar kan gebeuren.

Hou ajb toch op Bumme. Zeg je dit nu met een cynische/provocerende ondertoon, of meen je dit werkelijk? Ben blij dat Van Marwijk het wel op waarde kan inschatten. Hoop dat deze recidivist hier wat van leert. Gelukkig heeft Nederland hem ook niet echt nodig. Alternatieven zat voor deze over het paard getilde grootverdiener.

Quote:Bondscoach Bert van Marwijk heeft Nigel de Jong uit de selectie van het Nederlands elftal gezet. De middenvelder van Manchester City kwam afgelopen weekend in opspraak nadat Newcastle United-speler Ben Arfa een dubbele beenbreuk had opgelopen na een charge van De Jong.

'Ik heb het de spelersgroep zojuist verteld', deelde Van Marwijk mee. 'Ik heb hen gezegd dat ik geen andere mogelijkheid zag. Binnen afzienbare tijd zal ik nog eens met Nigel gaan praten. Nu wil ik me met de staf en de spelersgroep volledig concentreren op de komende twee belangrijke kwalificatiewedstrijden.'

De Amerikaan Stuart Holden brak in een oefeninterland met Oranje een middenvoetsbeentje door een actie van de middenvelder, terwijl Xabi Alonso in de WK-finale een voet op zijn borst kreeg van De Jong. Nederland speelt vrijdag een uitduel met Moldavië en ontvangt volgende week dinsdag Zweden in de Amsterdam Arena. Wout Brama is opgeroepen als vervanger van De Jong.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Alternatieven zat voor deze over het paard getilde grootverdiener.

Quote:Wout Brama is opgeroepen als vervanger van De Jong.
[/quote]

](*,)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tripplexxx Wrote:Hou ajb toch op Bumme. Zeg je dit nu met een cynische/provocerende ondertoon, of meen je dit werkelijk? Ben blij dat Van Marwijk het wel op waarde kan inschatten. Hoop dat deze recidivist hier wat van leert. Gelukkig heeft Nederland hem ook niet echt nodig. Alternatieven zat voor deze over het paard getilde grootverdiener.

ik weet ook niet hoe bumme het bedoelt, maar ik ben het wel met hem eens.

de jong is een harde voetballer en de laatste tijd gebeurt er veel, maar ik vind toch dat je elk geval op zich moet bekijken. hij komt er te hard in, misschien verdient hij wel rood, maar het is veelzeggend dat hij die kaart niet krijgt.

het is mjn overtuiging dat hij niet de bedoeling heeft een poot te breken. dat vind ik wel essentieel vast te stellen voordat je iemand affikt, zoals nu gebeurt door hugo borst.

maar ik heb maar weinig medestander als het gaat om de bewust of niet discussie. berg krijgt 4 wedstrijden, brama niets, terwijl het zomaar kan zijn dat brama het bewust deed en berg niet. die willekeur vind ik niet te verkroppen. dus altijd straffen of nooit straffen.

het is verstandig de jong uit de selectie te zetten. dit rumoer kan nooit te goede komen van oranje als hij meespeelt, dat leidt veel te veel af. ik ga ervan uit dat dat de reden is voor marwijk.
Reply
yeps ik heb de beelden net gezien en vind het ook niet zo schokkend als enkelen hier doen geloven. Ja het was een vieze overtreding maar ik denk dat in deze orde er bijna elk weekend wel 1 is. Het grote verschil is dat in 99% van de gevallen de tegenstander z'n been niet breekt en hier wel.

Wel begint het zorgelijk te worden dat de Jong dit iets te vaak aan het gebeuren is op het moment. Wellicht wordt het bij hem meer uitgemeten dan bij anderen maar hij moet wel op gaan passen dat hij niet hierom bekend gaat staan.
Reply
Mac Wrote:yeps ik heb de beelden net gezien en vind het ook niet zo schokkend als enkelen hier doen geloven. Ja het was een vieze overtreding maar ik denk dat in deze orde er bijna elk weekend wel 1 is. Het grote verschil is dat in 99% van de gevallen de tegenstander z'n been niet breekt en hier wel.

Helemaal mee eens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mac Wrote:yeps ik heb de beelden net gezien en vind het ook niet zo schokkend als enkelen hier doen geloven. Ja het was een vieze overtreding maar ik denk dat in deze orde er bijna elk weekend wel 1 is. Het grote verschil is dat in 99% van de gevallen de tegenstander z'n been niet breekt en hier wel.

Wel begint het zorgelijk te worden dat de Jong dit iets te vaak aan het gebeuren is op het moment. Wellicht wordt het bij hem meer uitgemeten dan bij anderen maar hij moet wel op gaan passen dat hij niet hierom bekend gaat staan.

Van Bommel was gisteren ook de aangewezen persoon om commentaar te geven aangezien hij ook een tijdje de reputatie had een domme/gemene schopper te zijn. Hij heeft zich echter verbeterd en doet het nu niet meer of zodanig dat het niet opvalt en er geen blijvend letsel optreedt.
Maar het is inderdaad ook een groot gedeelte pech als je je been breekt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Toen Wouters het jukbeen van Gascoigne door midden sloeg hoorde dat bij "type wouters" nu wordt Nigel De Jong crimineel genoemd. Disproportioneel..
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Toivonen: Oranje net varkens Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - PSV-spits Ola Toivonen is er niet rouwig om dat Nigel de Jong uit de selectie van het Nederlands elftal is verwijderd na zijn grove overtreding in de Premier League. De Jong brak door een gemene tackle het been van tegenstander Hatem Ben Afra. Op 12 oktober speelt Oranje een EK-kwalificatieduel met Zweden, waar Toivonen voor uitkomt.

"Oranje speelde als een stel varkens op het afgelopen WK", meent Toivonen in de Zweedse krant Aftonbladet. "Ze hebben betere varkens dan alleen Robben. Op het middenveld lopen er twee (Mark van Bommel en Nigel de Jong, red.) die je op willen vreten. Ik denk dat ze tegen ons enorm gedisciplineerd zullen voetballen. Het is een sleutelduel in de Poule en ze zullen ons niets cadeau geven."

Hij krijgt bijval van zijn mede-international Fredrik Stenman. "Ze hebben geen topklasse-verdedigers, dus vertrouwen ze meer op het middenveld. En daar staan met Van Bommel en De Jong twee valse honden. Ze spelen oneerlijk."

Pontus Wernbloom is blij dat De Jong buiten de selectie is gelaten. "Hij is een geweldige speler, dus voor ons is het positief dat hij niet meedoet", vindt de speler van AZ. "Maar hij speelt vaak op het randje, net als Van Bommel trouwens. Velen zien Van Bommel als een varken, maar hij speelt wel heel goed. Hij is van grote waarde voor het Nederlands elftal en voor zijn club Bayern München. Maar ik vind dat hij vaak over het randje heen gaat. Hij is de leider wat betreft vuil spel. Hij traint erop om tegenstanders uit de wedstrijd te halen met zijn gemene trucjes. Daarvoor alle credits."

Calimero

Ze zetten het NL-elftal in ieder geval op scherp!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Bumme Wrote:Toen Wouters het jukbeen van Gascoigne door midden sloeg hoorde dat bij "type wouters" nu wordt Nigel De Jong crimineel genoemd. Disproportioneel..

in engeland wordt de overtreding van de jong betiteld als ongelukkig. vind ik ook.

moet je ff naar deze kijken...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-League/article/detail/517487/2010/10/05/Video-aanslag-die-De-Jongs-tackle-in-het-niet-doet-vallen.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-Lea ... llen.dhtml</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Toen Wouters het jukbeen van Gascoigne door midden sloeg hoorde dat bij "type wouters" nu wordt Nigel De Jong crimineel genoemd. Disproportioneel..
Aldus Humerto Tan...

Volgens mij heeft de achtergrond in deze discussie van alles een beetje. Tuurlijk gebeuren er bijna elk weekend op de velden tackles als deze, echter zoals Peter aangeeft is de keuze van Nigel hier absurd. Maandagavond toevallig op Radio 1 de discussie rondom dit indicent gevolgd en daar kwam men ook tot de conclusie dat de tackle an sich hard is maar niet overdreven, mits deze op een cruciaal moment of plaats gebeurde. Echter, de 4e minuut van de wedstrijd, op de as van het veld, met andere spelers eromheen waar een tackle niet nodig was, laat staan een van dit niveau. Oftewel: onbesuisde actie van de Jong. En of dit nou met opzet is of niet, onbesuisd is heel dom voor een international die de naam al tegen heeft. Nigel had beter moeten weten en in die hoedanigheid ben ik het eens met Borst.
Daarentegen vind ik het dom dat Van Marwijk de Jong publiekelijk wegstuurt. Juist hierdoor creeer je onrust, media-aandacht en dus meer tumult dan nodig.
Had hem apart genomen, had hem verteld dat deze actie ervoor zorgt dat hij niet speelt de komende wedstrijden maar had hem in de selectie gehouden. Juist doordat hij uit het nationale team gezet is zorgt ervoor dat er ook in UK weer ineens volop aandacht is voor de actie.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Bumme Wrote:Toen Wouters het jukbeen van Gascoigne door midden sloeg hoorde dat bij "type wouters" nu wordt Nigel De Jong crimineel genoemd. Disproportioneel..
Aldus Humerto Tan...

Volgens mij heeft de achtergrond in deze discussie van alles een beetje. Tuurlijk gebeuren er bijna elk weekend op de velden tackles als deze, echter zoals Peter aangeeft is de keuze van Nigel hier absurd. Maandagavond toevallig op Radio 1 de discussie rondom dit indicent gevolgd en daar kwam men ook tot de conclusie dat de tackle an sich hard is maar niet overdreven, mits deze op een cruciaal moment of plaats gebeurde. Echter, de 4e minuut van de wedstrijd, op de as van het veld, met andere spelers eromheen waar een tackle niet nodig was, laat staan een van dit niveau. Oftewel: onbesuisde actie van de Jong. En of dit nou met opzet is of niet, onbesuisd is heel dom voor een international die de naam al tegen heeft. Nigel had beter moeten weten en in die hoedanigheid ben ik het eens met Borst.
Daarentegen vind ik het dom dat Van Marwijk de Jong publiekelijk wegstuurt. Juist hierdoor creeer je onrust, media-aandacht en dus meer tumult dan nodig.
Had hem apart genomen, had hem verteld dat deze actie ervoor zorgt dat hij niet speelt de komende wedstrijden maar had hem in de selectie gehouden. Juist doordat hij uit het nationale team gezet is zorgt ervoor dat er ook in UK weer ineens volop aandacht is voor de actie.

jij bent het eens met borst dus je vindt het een crimineel. :roll:

en hetgeen iedereen begrijpt, dat marwijk hem wegstuurt, vind jij dan weer dom. juist als hij hem wel selecteert gaat alle aandacht naar hem uit en dat leidt de aandacht van de wedstrijd af. ik vind jou mening dus dom.
Reply
waf Wrote:jij bent het eens met borst dus je vindt het een crimineel. :roll:

en hetgeen iedereen begrijpt, dat marwijk hem wegstuurt, vind jij dan weer dom. juist als hij hem wel selecteert gaat alle aandacht naar hem uit en dat leidt de aandacht van de wedstrijd af. ik vind jou mening dus dom.

Ik ben niet anders gewend van je, je had me teleurgesteld als je het met me eens was Wink
Borst heeft de intentie om immer te stoken met zijn opmerkingen dus zo ook de opmerking dat Nigel een crimineel is. Die opmerking vind ik dan ook grote onzin maar de strekking van zijn relaas was dat Nigel een steekje los heeft en er schijnbaar niemand, hoeveel mensen het ook proberen, tot hem door kunnen dringen dat hij rustiger moet spelen. De Jong is veelvuldig door diverse personen gewaarschuwd maar doet er dus schijnbaar niks mee. Dan is er dus een steekje los bij je en geef ik Borst gelijk.
En iedereen begrijpt dat van Marwijk hem wegstuurt? Waar heb jij gekeken/geluisterd? Fok.forum.nl en RadioGooGooDolls waarschijnlijk? Tuurlijk begrijp ik dat van Marwijk hem wegstuurt, echter jij geeft aan dat dit rumour nooit ten goede kan komen van Oranje als hij erbij zit. Dat is een miscalculatie van je. In Engeland had nog helemaal niemand hem veroordeelt en was de algemene mening zondag dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was. Door hem en public uit de selectie te zetten schenkt van Marwijk er extra aandacht aan en wakkert juist de aandacht en het rumour aan. Door de keuze van van Marwijk ging men in Engeland ook de tackle nog eens nader onder de loep nemen en kwam er in Engeland ook een anti-Nigel beweging op gang. Dit brengt dus meer rumour teweeg dan het was geweest als Bert Nigel binnenskamers voor eens en voor altijd had duidelijk gemaakt dat dit over en uit is. Lekker op de bank laten zitten en geen aandacht aan schenken.
Dus ik ben het met je eens: ik vind jou (?! ai GZ?) mening dus dom
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
te hard of niet, te onbesuisd of niet, opzettelijk of niet, te weet ik veel wat of niet... feit is dat de Jong een recidivist is die zijn reputatie niet mee heeft. Als ik hem in interviews hoor/zie dan komt hij op mij over dat hij zich altijd als 't mannetje willen profileren en daarnaast komt hij ook niet al te snugger over (kan ook de manier van praten zijn). Ik denk dan ook dat hij vooral niet snapt dat hij iets aan zijn gedrag moet doen en/of dat hij gewoon te beperkt is om er iets mee te doen

v Marwijk doet natuurlijk het enige juiste. Nu heeft hij een 'rustige' voorbereiding, geen tegenstanders die de Jong 'opnaaien', geen scheidsrechter die de Jong extra in de gaten houdt en het NL elftal hierdoor wellicht benadelen, hij geeft een signaal af dat het NL elftal geen schoppers zijn, hij 'beschermt' de Jong door hem niet te selecteren etc etc.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Aan de blik van de scheids te zien, gaan die tweeën na de wedstrijd samen douchen......

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/1143071">http://www.dumpert.nl/mediabase/1143071</a><!-- m --> ... lopje.html
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:NAC voetballer moet poepen tijdens wedstrijd
Een profvoetballer kent een strenge voorbereiding op een wedstrijd. De belangen zijn groot en duizenden mensen zitten op de tribune. NAC-speler Kees Luijckx bewees niet zo lang geleden dat hij uitstekende vrije trap heeft. De middenvelder is één van de redenen waarom NAC prima presteert na het vertrek van trainer Robert Maaskant. In de wedstrijd tegen NEC gebeurde er iets opmerkelijks. Luijckx rende uit het niets van het veld en verdween via de trap naar beneden om twee à drie minuten later weer het veld op te komen. Na de wedstrijd reageerde interim-trainer John Karelse: Kees moest poepen.
Reply
Mac Wrote:
Quote:NAC voetballer moet poepen tijdens wedstrijd
Een profvoetballer kent een strenge voorbereiding op een wedstrijd. De belangen zijn groot en duizenden mensen zitten op de tribune. NAC-speler Kees Luijckx bewees niet zo lang geleden dat hij uitstekende vrije trap heeft. De middenvelder is één van de redenen waarom NAC prima presteert na het vertrek van trainer Robert Maaskant. In de wedstrijd tegen NEC gebeurde er iets opmerkelijks. Luijckx rende uit het niets van het veld en verdween via de trap naar beneden om twee à drie minuten later weer het veld op te komen. Na de wedstrijd reageerde interim-trainer John Karelse: Kees moest poepen.

Jammer dat Kees K(w)akman daar niet meer voetbalt. Dan had je er nog een leuk verhaal van kunnen maken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:
Quote:NAC voetballer moet poepen tijdens wedstrijd
Een profvoetballer kent een strenge voorbereiding op een wedstrijd. De belangen zijn groot en duizenden mensen zitten op de tribune. NAC-speler Kees Luijckx bewees niet zo lang geleden dat hij uitstekende vrije trap heeft. De middenvelder is één van de redenen waarom NAC prima presteert na het vertrek van trainer Robert Maaskant. In de wedstrijd tegen NEC gebeurde er iets opmerkelijks. Luijckx rende uit het niets van het veld en verdween via de trap naar beneden om twee à drie minuten later weer het veld op te komen. Na de wedstrijd reageerde interim-trainer John Karelse: Kees moest poepen.

Jammer dat Kees K(w)akman daar niet meer voetbalt. Dan had je er nog een leuk verhaal van kunnen maken.

nou, ik vind het nu al hilarisch. een gemiste kans zeg!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://deadspin.com/5652280/the-full-duke-university-fuck-list-thesis-from-a-former-female-student/">http://deadspin.com/5652280/the-full-du ... e-student/</a><!-- m -->

echt geniaal dit...een studente heeft al haar veroveringen tijdens haar studietijd nauwkeurig bijgehouden en verwerkt in een scriptie waarin ze ze allemaal uitvoerig beoordeeld.

mooie quote: I could not walk the next day. Could. Not. Walk, in all the best ways ofcourse. He was very, very well equipped
Reply
Wtf, wat een sletje joh, ik dacht dat alleen gasten dit soort dingen deden. :razz:
Reply
Overdune Wrote:Wtf, wat een sletje joh, ik dacht dat alleen gasten dit soort dingen deden. :razz:

O en al die mannen doen het met elkaar dan zeker?
Reply
Peter Wrote:
Overdune Wrote:Wtf, wat een sletje joh, ik dacht dat alleen gasten dit soort dingen deden. :razz:

O en al die mannen doen het met elkaar dan zeker?

Ja, tijdens carnaval.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ZEIST (ANP) - De KNVB heeft er alle vertrouwen in dat het met de spelersraad van het Nederlands elftal overeenstemming bereikt over de premies in de aanloop naar het EK van 2012 in Polen en Oekraïne. De voetbalbond reageert op een bericht dinsdag in De Telegraaf dat de onderhandeling tussen beide partijen in een impasse verkeren

De internationals van Oranje zouden ontevreden zijn over een aanbieding van de KNVB. Ze zouden opteren voor een situatie als voor 2002, toen ze per gewonnen punt werden betaald. Sindsdien ontvangen ze alleen een premie als ze zich daadwerkelijk voor een groot toernooi plaatsen.

De KNVB bevestigt dat er nog overleg is met de spelersraad over de hoogte van de premies in de aanloop naar het EK. De bond heeft geen behoefte hierover verder te rapporteren. Volgens de KNVB vinden de gesprekken plaats achter gesloten deuren en wordt de hoogte nooit bekend gemaakt.
------------------

Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik vind het sowieso al absurd dat je betaald wordt om voor je land te spelen... Puke
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:ZEIST (ANP) - De KNVB heeft er alle vertrouwen in dat het met de spelersraad van het Nederlands elftal overeenstemming bereikt over de premies in de aanloop naar het EK van 2012 in Polen en Oekraïne. De voetbalbond reageert op een bericht dinsdag in De Telegraaf dat de onderhandeling tussen beide partijen in een impasse verkeren

De internationals van Oranje zouden ontevreden zijn over een aanbieding van de KNVB. Ze zouden opteren voor een situatie als voor 2002, toen ze per gewonnen punt werden betaald. Sindsdien ontvangen ze alleen een premie als ze zich daadwerkelijk voor een groot toernooi plaatsen.

De KNVB bevestigt dat er nog overleg is met de spelersraad over de hoogte van de premies in de aanloop naar het EK. De bond heeft geen behoefte hierover verder te rapporteren. Volgens de KNVB vinden de gesprekken plaats achter gesloten deuren en wordt de hoogte nooit bekend gemaakt.
------------------

Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik vind het sowieso al absurd dat je betaald wordt om voor je land te spelen... Puke

ja, maar de knjb verdient goud geld met al die wedstrijden, sponsors, toeschouwers, weet ik veel wat. en dat ontvangen ze ook als ze zich niet plaatsen. dus een basisbedrag is helemaal niet onredelijk, alleen een bedrag bij plaatsing vind ik onacceptabel.
Reply
ik vind het wel onredelijk en ben het hier met Haggie eens. Het moet een eer zijn om voor je land uit te mogen komen, al begrijp ik dat dit tegenwoordig niet meer zo werkt.
Dat de KNVB eraan verdient doet daar niet aan af. Laat ze het geld lekker in het amateurvoetbal of jeugdvoetbal of G-voetbal stoppen of weet ik veel waarin. Daar zal vast wel een mooie bestemming voor te vinden zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
als je dat allemaal achter elkaar leest is het inderdaad een aardig rijtje zo...
Denny Landzaat belichaamt tragiek van Feyenoord
12/10/2010 10:00

Als het een beetje meezit staat hij op 16 oktober eindelijk in De Kuip: een ervaren middenvelder van 34 jaar met 38 interlands in de benen. Geknipt om leiding te geven aan de jonkies bij Feyenoord.

Er is alleen één nadeel, Denny Landzaat (foto) zal waarschijnlijk bij de tegenstander FC Twente meedoen. De Tukkers haalden de middenvelder voor niets op nadat in Rotterdam besloten was zijn contract niet te verlengen.

Zelfs niet nadat Landzaat aan had gegeven dat hij bereid was om het grootste gedeelte van zijn salaris in te leveren. Twee weken terug stond diezelfde middenvelder op White Hart Lane in Londen waar hij zich keurig staande hield tijdens het duel in de Champions League tussen Tottenham Hotspur en FC Twente.

Landzaat is met zijn 34 jaar dan ook nog steeds een speler die je om een boodschap kunt sturen. Iemand die precies weet wat er gevraagd wordt bij balbezit en balverlies en fit genoeg
om op dat niveau nog mee te komen.

In het spel van Landzaat ligt de tragiek van Feyenoord verborgen. Feyenoord zoekt een ervaren rot die de jonge spelers bij de hand neemt om zich verder te kunnen ontwikkelen, maar laat tegelijkertijd Landzaat de deur uitlopen.

Feyenoord zoekt al tijden naar een echte spits, maar had twee jaar lang een speler in huis (Roy Makaay) die niet op die positie werd gebruikt. Zo lopen er nog zoveel spelers rond die in De Kuip werden afgeserveerd maar die elders toch nog aardig bleken te kunnen voetballen.

Nuri Sahin werd door de bemiddeling van Bert van Marwijk voor een seizoen gehuurd van Borussia Dortmund, maar na het vertrek van Bert van Marwijk liet de club de jonge Turk, die graag wilde blijven, weer gewoon uit de Kuip vertrekken.

Op dit moment is hij de drijvende kracht van een van de toppers in de Bundesliga, Borussia Dortmund. Michel Bastos was nog net goed genoeg voor Excelsior, maar is tegenwoordig de grote vedette van de Franse topclub Olympique Lyon.

Gerson Magrao was een seizoen lang wisselspeler bij Ruud Gullit maar was wel goed genoeg voor Dynamo Kiev. Dat zijn de buitenlandse voorbeelden. Dwight Tiendalli werd ooit voor twee miljoen losgeweekt bij FC Utrecht maar schopte drie jaar lang geen deuk in een pakje boter in De Kuip.

Nu blijkt hij opeens goed genoeg te zijn voor het niveau van de Champions League bij FC Twente. Net zoals Jacob Lensky ook opeens heel aardig blijkt te kunnen voetballen bij FC Utrecht. Het zijn spelers die allemaal nog heel wat hadden kunnen toevoegen aan de verzameling jonkies van trainer Mario Been.

Wat dat betreft is het ook een beetje pathetisch om iedere week maar weer opnieuw te roepen hoe jong de selectie is en hoe weinig er verwacht mag worden van dit elftal.

Ten eerste is dat niet terecht, omdat er ondanks al die jonge spelers toch nog veel eredivisie-ervaring rondloopt met Leroy Fer, Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum, Diego Biseswar, Tim de Cler, Ron Vlaar, André Bahia, Rob van Dijk, Sekou Cissé en Karim El Ahmadi.

Ten tweede is dat ook niet zo handig. Door iedere keer maar weer de nadruk te leggen op de jonge en onervaren selectie wordt er zoveel druk weggenomen dat het zo langzamerhand lijkt alsof elke prikkel tot presteren is weggenomen.

Ook de spelers van Feyenoord gaan denken dat van hun weinig verwacht kan worden en beginnen dat steeds meer uit te stralen. Het is nu al te voorspellen wie de volgende is die wordt weggestuurd uit De Kuip: Karim El Ahmadi. Gekocht voor vijf miljoen, nu te koop voor anderhalf miljoen.

Let maar op: een uitstekende speler die elders de sterren van de hemel gaat spelen.

Taco van den Velde
The great old Ludwig von...
Reply
ik vind het een uitermate slecht stuk. dit doet vd velde wel vaker, allemaal slechte aannames tot feiten bombarderen en daarop een beetje doorredeneren (net zoals de vi nog steeds volhoudt dat vaststaat dat er op de guzman een bod gedaan is van 10 mio en ook dat de investeringen in talentpools moeten worden terugbetaald. als je het niet snapt, moet je natuurlijk niet pretenderen dat je zo'n serieus voetbalblad bent. maar dat is ook de reden dat ik heb opgezegd: het is toonaangevend, iedereen neemt voor waar aan wat er in staat en degenen die het opschrijven zijn nou niet echt slim).

ff dit stuk dan
Quote:Denny Landzaat belichaamt tragiek van Feyenoord
12/10/2010 10:00

Als het een beetje meezit staat hij op 16 oktober eindelijk in De Kuip: een ervaren middenvelder van 34 jaar met 38 interlands in de benen. Geknipt om leiding te geven aan de jonkies bij Feyenoord.

Er is alleen één nadeel, Denny Landzaat (foto) zal waarschijnlijk bij de tegenstander FC Twente meedoen. De Tukkers haalden de middenvelder voor niets op nadat in Rotterdam besloten was zijn contract niet te verlengen.

Zelfs niet nadat Landzaat aan had gegeven dat hij bereid was om het grootste gedeelte van zijn salaris in te leveren. Twee weken terug stond diezelfde middenvelder op White Hart Lane in Londen waar hij zich keurig staande hield tijdens het duel in de Champions League tussen Tottenham Hotspur en FC Twente.

Landzaat is met zijn 34 jaar dan ook nog steeds een speler die je om een boodschap kunt sturen. Iemand die precies weet wat er gevraagd wordt bij balbezit en balverlies en fit genoeg
om op dat niveau nog mee te komen.

In het spel van Landzaat ligt de tragiek van Feyenoord verborgen. Feyenoord zoekt een ervaren rot die de jonge spelers bij de hand neemt om zich verder te kunnen ontwikkelen, maar laat tegelijkertijd Landzaat de deur uitlopen.

danny landzaat heeft enorm veel verdiend bij feyenoord maar hij heeft geen hol gepresteerd. ik heb het nooit op deze overschatte speler gehad, maar ik heb daarin wat mij betreft gewoon gelijk gekregen. nergens blijkt uit hoeveel hij had willen inleveren bij feyenoord. het enige dat we weten is dat feyenoord het geld dat ze daarvoor nog beschikbaar hadden wil investeren in een spits. dat is tot nu niet gelukt.

lnadzaat heeft normaal gesproken geen basisplaats bij twente. het is wel erg wrang om als argument een wedstrijd tegen spurs te noemen waarbij het middenveld van twente compleet werd overlopen. dat maakt danny tikkie breed, de lichtere uitvoering van aaron winter zeg maar, echt niet anders.

Quote:Feyenoord zoekt al tijden naar een echte spits, maar had twee jaar lang een speler in huis (Roy Makaay) die niet op die positie werd gebruikt.

er werd gekozen voor tomasson. vorig jaar werden we 4de en haalde we de bekerfinale. wat nou taco?

Quote:Zo lopen er nog zoveel spelers rond die in De Kuip werden afgeserveerd maar die elders toch nog aardig bleken te kunnen voetballen.

Nuri Sahin werd door de bemiddeling van Bert van Marwijk voor een seizoen gehuurd van Borussia Dortmund, maar na het vertrek van Bert van Marwijk liet de club de jonge Turk, die graag wilde blijven, weer gewoon uit de Kuip vertrekken.

het komt niet bij taco op dat dortmund hem terugwilde. dat hij wilde blijven klinkt nu leuk, maar dat heb ik nooit van hem gehoord. maar ja, dat is natuurlijk makkelijk als je naar een conclusie moet toelullen, dan kun je er maar beter wat bijverzinnen.

Quote:Op dit moment is hij de drijvende kracht van een van de toppers in de Bundesliga, Borussia Dortmund. Michel Bastos was nog net goed genoeg voor Excelsior, maar is tegenwoordig de grote vedette van de Franse topclub Olympique Lyon.

mischael bastos was nog niet eens goed genoeg voor excelsior. klip en klaar, en ik heb hem zelf op woudestein zien voetballen. deze jongen heeft ook zelf toegegeven dat hij hier veel te jong naar toe is gegaan en dat hij de terugkeer naar brasil gewoon nodig had.

Quote:Gerson Magrao was een seizoen lang wisselspeler bij Ruud Gullit maar was wel goed genoeg voor Dynamo Kiev. Dat zijn de buitenlandse voorbeelden.

gerson was te slecht voor feyenoord en ik heb hem ook niet in de basis gezien tegen ajakkes. waar heb je het over taco? sla anders de cijfers in je eigen vi er nog even op na?

Quote:Dwight Tiendalli werd ooit voor twee miljoen losgeweekt bij FC Utrecht maar schopte drie jaar lang geen deuk in een pakje boter in De Kuip.

ook dwight heeft kansen zat gehad, maar hij poepte in zijn broek, naar het schijnt. ook hier moet vi nog maar even de cijfers van zijn presteren er bij pakken en dan beoordelen of feyenoord foute conclusies trekt.

Quote:Nu blijkt hij opeens goed genoeg te zijn voor het niveau van de Champions League bij FC Twente. Net zoals Jacob Lensky ook opeens heel aardig blijkt te kunnen voetballen bij FC Utrecht. Het zijn spelers die allemaal nog heel wat hadden kunnen toevoegen aan de verzameling jonkies van trainer Mario Been.

jacob lensky vond men altijd goed genoeg, maar die wilde zelf weg omdat hij wilde stoppen met voetballen. hier is hij op teruggekomen, maar hij is nooit afgeserveerd.

Quote:Wat dat betreft is het ook een beetje pathetisch om iedere week maar weer opnieuw te roepen hoe jong de selectie is en hoe weinig er verwacht mag worden van dit elftal.

Ten eerste is dat niet terecht, omdat er ondanks al die jonge spelers toch nog veel eredivisie-ervaring rondloopt met Leroy Fer, Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum, Diego Biseswar, Tim de Cler, Ron Vlaar, André Bahia, Rob van Dijk, Sekou Cissé en Karim El Ahmadi.

ze zijn nog steeds jong, van dijk, cisse, vlaar en tomasson zijn gebleseerd moet je weten, taco.
Quote:Ten tweede is dat ook niet zo handig. Door iedere keer maar weer de nadruk te leggen op de jonge en onervaren selectie wordt er zoveel druk weggenomen dat het zo langzamerhand lijkt alsof elke prikkel tot presteren is weggenomen.

Ook de spelers van Feyenoord gaan denken dat van hun weinig verwacht kan worden en beginnen dat steeds meer uit te stralen. Het is nu al te voorspellen wie de volgende is die wordt weggestuurd uit De Kuip: Karim El Ahmadi. Gekocht voor vijf miljoen, nu te koop voor anderhalf miljoen.

el amadi is een dram. el amadi is een postbode. als hij dat bij andere clubs ook gaat doen, zal hij vast niet slagen. als hij dat wel doet, kan hij waardevol zijn. maar bij feyenoord is hij dat niet.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3182652/De-Jongs-fun-and-games-at-City.html">http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... -City.html</a><!-- m -->
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Yoan Gouffran heeft het niet bepaald getroffen. De aanvaller van Bordeaux heeft namelijk van zijn dokter te horen gekregen dat hij kampt met een grasallergie. De 24-jarige Gouffran ondergaat momenteel een alternatieve therapie die hem van het probleem af moet helpen. Geen overbodige luxe: in Frankrijk beschikken slechts twee clubs over een kunstgrasveld, waardoor nog altijd 36 competitieduels op gras worden afgewerkt. (Le Parisien )

Dat is best wel lullig...
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
waf Wrote:
Quote:Denny Landzaat belichaamt tragiek van Feyenoord
12/10/2010 10:00

Als het een beetje meezit staat hij op 16 oktober eindelijk in De Kuip: een ervaren middenvelder van 34 jaar met 38 interlands in de benen. Geknipt om leiding te geven aan de jonkies bij Feyenoord.

Er is alleen één nadeel, Denny Landzaat zal waarschijnlijk bij de tegenstander FC Twente meedoen. De Tukkers haalden de middenvelder voor niets op nadat in Rotterdam besloten was zijn contract niet te verlengen.

Zelfs niet nadat Landzaat aan had gegeven dat hij bereid was om het grootste gedeelte van zijn salaris in te leveren. Twee weken terug stond diezelfde middenvelder op White Hart Lane in Londen waar hij zich keurig staande hield tijdens het duel in de Champions League tussen Tottenham Hotspur en FC Twente.

Landzaat is met zijn 34 jaar dan ook nog steeds een speler die je om een boodschap kunt sturen. Iemand die precies weet wat er gevraagd wordt bij balbezit en balverlies en fit genoeg
om op dat niveau nog mee te komen.

In het spel van Landzaat ligt de tragiek van Feyenoord verborgen. Feyenoord zoekt een ervaren rot die de jonge spelers bij de hand neemt om zich verder te kunnen ontwikkelen, maar laat tegelijkertijd Landzaat de deur uitlopen.

danny landzaat heeft enorm veel verdiend bij feyenoord maar hij heeft geen hol gepresteerd. ik heb het nooit op deze overschatte speler gehad, maar ik heb daarin wat mij betreft gewoon gelijk gekregen. nergens blijkt uit hoeveel hij had willen inleveren bij feyenoord. het enige dat we weten is dat feyenoord het geld dat ze daarvoor nog beschikbaar hadden wil investeren in een spits. dat is tot nu niet gelukt.

lnadzaat heeft normaal gesproken geen basisplaats bij twente. het is wel erg wrang om als argument een wedstrijd tegen spurs te noemen waarbij het middenveld van twente compleet werd overlopen. dat maakt danny tikkie breed, de lichtere uitvoering van aaron winter zeg maar, echt niet anders.

Wat gisteren wel een mooi tikkie vooruit van Denny tikkie-breed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: