The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:heerenveen is het attraciefts, want daar speelt vajjerinen!

Vroegah, toen was Feyenoord ook nog attraciefts!
[Image: 10.Roth-Antal.jpg]

nee jij!

Nee, ik niet. Antal Roth.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:heerenveen is het attraciefts, want daar speelt vajjerinen!

Vroegah, toen was Feyenoord ook nog attraciefts!
[Image: 10.Roth-Antal.jpg]


Feyenoord is nog steeds heet attractief!!!
The great old Ludwig von...
Reply
'Van Bronckhorst en Makaay bij investeerdersgroep'


Geschreven op 2010-10-29 om 21:12:56 | Bekeken: 156 | Reacties: 3 | Foto: OrangePictures |
Volgens Emile Schelvis behoren de vorig jaar gestopte spelers Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay tot de groep investeerdersgroep die afgelopen week bekend maakte Feyenoord te helpen met een financiele injectie.
Toen Makaay en Van Bronckhorst in de zomer van 2007 naar Feyenoord kwamen hebben ze een contract getekend waarin staat dat hun salaris verspreid over een bepaalde periode zou worden uitbetaald. De deelname van de oud-spelers aan de investeerdersgroep zou hiermee te maken kunnen hebben.



Notworthy
Reply
'Als Reis clean blijft, is hij op WK 2014 dé spits van Brazilië'

De vermoedelijke opstellingen. Vanavond om 20:45 uur nemen de nummers één en twee van de ranglijst het in Eindhoven tegen elkaar op.
EINDHOVEN - Nog geen zes weken nadat hij tijdens een alcoholcontrole met een slok te veel op gepakt werd, heeft Jonathan Reis zich alweer in de basis gespeeld bij PSV. Niet vanwege zijn voorbeeldige gedrag, niet omdat hij zo'n aardige jongen is, maar vooral vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Topscout Piet de Visser denkt dat de Braziliaan op het WK 2014 voor zijn land actief is.


Jonathan Reis met ploeggenoot Balázs Dzsudzsák na de 10-0 zege op Feyenoord. FOTO PRO SHOTS
In de zomer van 2007 speelt PSV op de Lokomotiv Cup in Moskou tegen Real Madrid. Reis speelt Fabio Cannavaro helemaal zoek. Technisch directeur Predrag Mijatovic van de Koninklijke vraagt aan algemeen directeur Jan Reker of Reis te koop is.

Piet de Visser. FOTO PRO SHOTS

Jonathan Reis. FOTO PRO SHOTS De Visser wordt begin 2007 getipt door zaakwaarnemer Renato. Hij moet naar Atletico Mineiro komen, om iets bijzonders te zien. ,,Zijn razendsnelle manier van afwerken was indrukwekkend. Ik zag een vrolijke, goedlachse, maar ook wispelturige jongen", zegt De Visser vandaag in het AD.

Toch dreigt PSV naast het talent te grijpen. De Visser wordt ziek, moet terug naar Nederland voor een operatie en bestralingen. ,,Renato werd ongeduldig, stuurde Reis voor een stage naar Ajax. Ook daar waren ze zeer geïnteresseerd. Toen ik dat hoorde, werd ik boos en heb ik snel actie ondernomen."

In de zomer van 2007 speelt PSV op de Lokomotiv Cup in Moskou tegen Real Madrid. Reis speelt Fabio Cannavaro helemaal zoek. Technisch directeur Predrag Mijatovic van de 'Koninklijke' vraagt aan algemeen directeur Jan Reker of Reis te koop is. Reker stelt dat het talent zich in Eindhoven moet ontwikkelen, voorspelt dat Reis dat seizoen tien tot vijftien wedstrijden zal spelen. ,,Waarop Mijatovic riep dat hij per wedstrijd een miljoen euro transfergeld zou betalen. Prima, zei ik, dan speelt Jonathan alle 34 duels."

Berg naar de bank verdreven
PSV-trainer Fred Rutten laat de talentvolle aanvaller (21) vanavond weer in de basis beginnen. Daarmee heeft Reis in 'no time' collega en Hamburger SV-huurling Marcus Berg uit de basis gespeeld.

Het zegt iets over de klasse van Reis, die liefst zeven goals maakte in de afgelopen vier wedstrijden. PSV heeft een eenzijdige optie om zijn contract met drie jaar te verlengen. Voor 1 april volgend jaar moet die beslissing worden genomen, maar niemand lijkt te twijfelen.

Romário en Ronaldo
Mart van den Heuvel, teammanager bij PSV, maakte ook de Braziliaanse wereldspitsen Romário en Ronaldo mee in Brabant. ,,Ik zie wel overeenkomsten. Ze komen allemaal uit een cultuur van vrijheid, blijheid, dansen en muziek. Ze zijn gewend om laat naar bed te gaan."

Niemand wil te vroeg juichen in Eindhoven, maar het is duidelijk wie de beste spits van PSV is. ,,Als Jonathan clean blijft, dan doet hij in 2014 met de Seleção mee aan het WK in Brazilië", voorspelt De Visser. ,,Met Neymar en Pato. Ik ben nu aan het scouten in Brazilië en talenten als Reis zie ik niet. Laat PSV alsjeblieft zuinig op hem zijn." (RED)

--
Opmerkelijke uitspraak van Piet de Visser voor velen denk ik. Ik sluit absoluut niet uit dat hij gelijk krijgt! (Maar Reis is dan ook niet voor niets mijn stokpaardje).
Reply
Ik hoop het ook dat hij gelijk krijgt, maar opmerkelijk vind ik het niet deze uitspraak; De Visser heeft altijd wel iemand waar hij lyrisch over is.
Reply
Peter Wrote:Opmerkelijke uitspraak van Piet de Visser voor velen denk ik.

Grappig, toen Reis zijn neus gepoederd had en ontslagen werd door PSV, heb ik Piet de Visser niet gehoord. Ook niet toen hij in eerste instantie niet behandeld wilde worden voor zijn 'verslaving'.
En waar was Piet de Visser toen Reis iets teveel aan Bacchus geofferd had en lekker rondjes ging rijden in Brabant, na een avondje stappen, de dag voor een wedstrijd?

Nu Reis in vorm is, komt Piet weer om de hoek........tuurlijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kon zo gauw het bekertopic niet vinden, maar onmerkelijk is het toch zeker!

Achilles'29 - Heracles 5-3 :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Kon zo gauw het bekertopic niet vinden, maar onmerkelijk is het toch zeker!

Achilles'29 - Heracles 5-3 :-({|=

Dat is echt netjes man! Achilles'29 schakelt de tweevoudig landskampioen uit!
Ik vind het wel kut, nu is na de uitschakeling van Heracles nog maar 1 Twents team actief in de beker. Kans op een feestje wordt minder....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
die trainer/coach van achilles heb ik de wk 3de 4de plaats wedstrijd en de finale mee gekeken in italie. echt leuk voor hem.

de knjb heeft een fout gemaakt, want er zaten 2 amateurclubs in en ajakkes heeft ze niet geloot. dat is merkwaardig. gelukkig is het wel gelukt om een thuiswedstrijd te regelen.
Reply
Ajax kwam ook gewoon als eerst uit de ''koker''. Alsof ze het erom doen. Dat balletje was natuurlijk 't meest warme balletje. Dat pikt zo'n apparaat natuurlijk meteen op. :8:

En NAC gewoon weer uit. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben er nog altijd doodziek van. Eagles, FC Eindhoven, Achilles, geschorste speler opstellen tegen amateurs waardoor we uit de beker werden gezet. Het is dat we nog een memorabele halve finale hebben mogen meemaken anders zag ik door de pak beker ellende de weg niet meer. Ik hoor het Bosz nog zo zeggen, de beker nemen we uiterst serieus bla bla. LEUGENAAR.

Verdomme 5 tegendoelpunten tegen een amateurclub. Na een paar seconde op 0-1 en vervolgens door Everton snel op 0-2 en het dan nog weggeven. Pasveer weer een blunder, wat heeft die man ons al veel gekost dit seizoen. Oprotten met hem.

De dag begon sowieso al misselijk aangezien het definitief bekend werd dat het nieuwe stadion binnen een paar jaar niet gerealiseerd zal worden. Ik kreeg de laatste 2 jaar het idee dat Heracles misschien echt een structurele eredivisionist kon worden. Wat ben ik ook naief soms.
Reply
[Image: media_xl_257343.jpg?20101115232004]

phephpher hanphson

[Image: media_xl_257325.jpg?20101115232117]

petter hansson
Reply
Van de VI-site:

Quote:Botsing Jol en Blind zorgt voor spanningen bij Ajax

19/11/2010 20:46

Een conflict binnen de technische staf van Ajax verdeelde de afgelopen maanden de Amsterdamse club nog verder. Toeval of niet maar de crisis in november gaat gelijk op met de verharde verhoudingen op de bank. Assistent Danny Blind heeft hoofdcoach Martin Jol eerder deze maand bekritiseerd ten overstaan van een groep topmensen van Ajax.

Een van die mannen die de kritische Blind aanhoorde was voorzitter Uri Coronel. De niet mis te verstane kritiek van de tweede trainer werd doorgespeeld aan directeur Rik van den Boog. Ook Jol was al snel op de hoogte. De spanningen liepen daarna nog verder op. Na een wedstrijd van Jong Ajax begin deze maand ontstond een hoogoplopende discussie in de trainerskamer.

Bij Blind bestaat al lange tijd irritatie dat zijn zoon Daley geen enkele kans krijgt onder Jol. Blind liet weten dat hij vond dat zijn zoon in het tweede elftal op het middenveld zou moeten spelen en niet centraal achterin. Daarop ontplofte de Scheveninger die Blind eens goed de waarheid vertelde. Uiteindelijk kwam het erop neer dat Jol op technisch gebied de baas is en niet Blind.

De almaar oplopende spanning tussen de twee verspreidde zich vervolgens als een lopend vuurtje door Ajax. Inmiddels heeft de directie de twee duidelijk gemaakt dat ze hoe dan ook samen verder zullen moeten. Zowel Blind als Jol berusten in hun lot maar de verhoudingen zijn beneden het nulpunt beland. Buiten de wedstrijden en trainingen om negeren de twee elkaar nog steeds volkomen.

De interne machtsstrijd is inmiddels blijkbaar doorgedrongen tot alle geledingen. Coronel zei vorige week dat de aanval niet uit Eindhoven of Enschede komt, maar van binnen uit. Toen doelde de preses op Johan Cruijff. Nu de trainers ook al niet meer met elkaar overweg kunnen lijkt de crisis compleet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Papa komt op voor zijn zoontje!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lensky is paspoort kwijt en kan niet spelen

Jacob Lensky ontbreekt dit weekend om wel heel opmerkelijke reden bij FC Utrecht. Tijdens een bezoek aan een vriend in Zwitserland werd de tas van de middenvelder, met daarin zijn paspoort, gestolen. FC Utrecht heeft inmiddels contact gelegd met de Nederlandse ambassade in Zwitserland om Lensky's terugreis mogelijk te maken, maar de wedstrijd van zondag tegen NEC komt voor hem sowieso te vroeg.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Er was geen topic over VVV - ADO, maar wat is die Bulykin een geweldenaar. Groot, breed, sterk en, zo op 1 wedstrijd beoordeeld, een neusje voor de goal. Als Immers wat beter om zich heen gekeken had en een bal afgegeven had, had hij nog 2 goals kunnen maken. Hij is al bijna 31 en tot nu toe heeft hij nooit meer dan 25 wedstrijden in een seizoen gespeeld, maar hier kan ADO nog veel plezier aan beleven.

205 duels 44 goals volgens de statistiekjes (we kennen die jongen verder beiden niet dus kunnen nergens anders opaf gaan). Erg matig, zo ken ik er nog wel duizend. Als je een imposant postuur wil moet je Jaap van de Gouden Kooi contracteren.

Lijkt me sterk dat een spits die er nooit meer dan 9 in 1 seizoen heeft gemaakt er bij ADO opeens 15 gaat maken.

Hij staat al op 9 goals na vandaag (1 goal, 2 assists) in 11 wedstrijden. Al iets meer overtuigd dat het een goede aankoop was, Petertje? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gehuurd toch?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben benieuwd....

Ajax-Feyenoord beleeft primeur met 3D-uitzending
22/11/2010 11:44

De wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord op zondag 19 december zal driedimensionaal worden uitgezonden. De Klassieker is daarmee de eerste Eredivisie-wedstrijd ooit in 3D.

Dankzij een samenwerking tussen Eredivisie Live, Panasonic, ASTRA en Endemol is het voor het eerst mogelijk een Eredivisie-wedstrijd via de satelliet live in hoogwaardige 3D-kwaliteit uit te zenden. De wedstrijd is voor het publiek exclusief te zien op 3D-schermen van Panasonic in een groot aantal elektronicawinkels in Nederland.

'Voetbal is een belangrijke aanjager voor nieuwe TV technieken', aldus Arno de Jong, directeur Media & Marketing van Eredivisie Live. 'Met ingang van dit seizoen is Eredivisie Live bij een groot aantal distributeurs reeds te ontvangen in HD.'

'De stap naar het experimenteren met 3D is dan ook een logisch gevolg van onze ambitie om ons als enige echte voetbalzender van Nederland op alle mogelijke gebieden te blijven vernieuwen. Extra bijzonder is dat we dit volgende maand kunnen doen tijdens de klassieker tussen Ajax en Feyenoord. Dit affiche geeft de primeur van de eerste Eredivisie wedstrijd in 3D nog meer kleur.'
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:'Voetbal is een belangrijke aanjager voor nieuwe TV technieken', aldus Arno de Jong, directeur Media & Marketing van Eredivisie Live. 'Met ingang van dit seizoen is Eredivisie Live bij een groot aantal distributeurs reeds te ontvangen in HD.'

lekker op tijd idd...

maar goed ben wel benieuwd wat ik me ervan moet voorstellen. Lijkt me wel interessant als de camera achter het doel staat en die bal vol je op af komt.
Of camera vanuit het oogpunt Bakkal als Suarez naar je nek hapt.
Reply
Ik ben benieuwd hoe Jol, Mido en Verhoeven er op 3D-beeld uitzien. :lol:
Reply
Peter Wrote:Ik ben benieuwd hoe Jol, Mido en Verhoeven er op 3D-beeld uitzien. :lol:

Jammer dat Hofland en Lucius niet meer bij Feyenoord spelen. Dan zou het pas echt angstaanjagend zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:Ik ben benieuwd hoe Jol, Mido en Verhoeven er op 3D-beeld uitzien. :lol:

Zo iets?!

[Image: bart_bosch_met_de_3_zingende_varkens.jpg]
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Staat een behoorlijk artikel in de NRCnext vandaag over de invloed van de hard kern van Ajax op het bestuur.
Kan t niet op internet vinden.
Ik vraag me af in hoeverre alles waar is, sommige punten lijken me echt sterk.
Zo zouden de supporters dusdanig veel invloed hebben dat het bestuur er uiteindelijk altijd voor bezwijkt.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Staat een behoorlijk artikel in de NRCnext vandaag over de invloed van de hard kern van Ajax op het bestuur.
Kan t niet op internet vinden.
Ik vraag me af in hoeverre alles waar is, sommige punten lijken me echt sterk.
Zo zouden de supporters dusdanig veel invloed hebben dat het bestuur er uiteindelijk altijd voor bezwijkt.

ik heb het gelezen, echt sterk is het toch niet? dat is een groot probleem bij zowel ajakkes als feyenoord, de hersenlozen die met geweld hun zin afdwingen. het is echt geen lolletje om deze clubs te moeten besturen, want bij elke beslissing die je neemt gaat er weer eentje schreeuwen die vindt dat hij de club is en dat hem tekort gedaan wordt.

ajakkes geeft op sommige punten gewoon toe, en ik kan me goed voortellen waarom. en de punten waarop ze invloed hebben gehad zijn nu ook weer niet zo schokkend. een gedeelte van de gracht is gedempt, joh, als ze daar nou blij mee zijn...
Reply
Het ging om 12 punten die ze eisten, waarvan er 11 zijn ingewilligd. Alleen het logo niet, terwijl ik juist denk, had dat logo nou gewoon gedaan, want daar kunnen veel meer supporters zich mee identificeren.
Daarnaast vind ik het ook niet verkeerd om een overlegstructuur te hebben, waarbij je de supporters betrekt, maar wat terecht in het stuk staat is dat het om een machtspelletje gaat. Wie is er de baas.

Vind ik toch best bizar eerlijkgezegd. Inspraak? Prima! Maar het moet wel duidelijk zijn wie de uiteindelijke beslissing neemt.
Dat er supporters bij medewerkers van Ajax aanbellen om hun eisen in te willigen en dat anders hun kinderen in de fik gestoken worden is toch echt te bizar voor woorden, al vraag ik me ook weer af in hoeverre je dit voor waar aan moet nemen.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Het ging om 12 punten die ze eisten, waarvan er 11 zijn ingewilligd. Alleen het logo niet, terwijl ik juist denk, had dat logo nou gewoon gedaan, want daar kunnen veel meer supporters zich mee identificeren.
Daarnaast vind ik het ook niet verkeerd om een overlegstructuur te hebben, waarbij je de supporters betrekt, maar wat terecht in het stuk staat is dat het om een machtspelletje gaat. Wie is er de baas.

Vind ik toch best bizar eerlijkgezegd. Inspraak? Prima! Maar het moet wel duidelijk zijn wie de uiteindelijke beslissing neemt.
Dat er supporters bij medewerkers van Ajax aanbellen om hun eisen in te willigen en dat anders hun kinderen in de fik gestoken worden is toch echt te bizar voor woorden, al vraag ik me ook weer af in hoeverre je dit voor waar aan moet nemen.

die dreigementen geloof ik meteen, ik kan me echter niet voorstellen dat ze het doen, het is pure intimidatie.

bij feyenoord wordt dat ook altijd gezegd: van de herik bedreigd? ik geloof er niks van, dat is allemaal maar zieligdoenerij. nou, ik geloof het wel. dit gebeurt steeds vaker, gewoon een enorm grote bek geven en met geweld dreigen. moet je eens kijken hoeveel mensen daarmee hun zin krijgen.

aan de andere kant kan het natuurlijk geen kwaad om wat ajakkeskinderen in de fik te steken. ze hoeven niet dood, maar als je intern al verminkt bent, waarom van buiten dan ook niet? :wink:
Reply
Ajax-fans bedreigden clubleiding

Gepubliceerd: 1 december 2010 14:36 | Gewijzigd: 1 december 2010 14:36
Door onze redacteuren Karel Berkhout en Esther Rosenberg

Amsterdam, 1 dec. Ajax-hooligans hebben bestuurders en werknemers van de club afgelopen jaren stelselmatig bedreigd. Hun eisen werden onder druk vrijwel altijd ingewilligd, blijkt uit documenten en gesprekken.
Directeuren moesten worden beveiligd, enkelen deden aangifte. Supporters stonden op een schoolplein van de kinderen van een directeur om die ‘van school te halen’. Een medewerker kreeg te horen dat zijn kinderen ‘in de fik’ zouden worden gestoken als niet aan de eisen van de supporters werd voldaan.

Voormalig veiligheidsmanager Ben-Jan van der Klis van de Haagse club ADO zegt dat ook daar sprake was van bedreigingen, maar dat supporters bij Ajax „dieper zijn geworteld in de club”. Oud-Ajax-directeur Frank Kales: „Je moet in de loopgraven hebben gezeten om te weten hoe het is.”

Onder druk van fanatieke supporters ontsloeg Ajax de veiligheidscoördinator en verving ze de beveiligingsorganisatie. Supporters vonden die „te hardhandig”. Ajax blijft hoe dan ook met de harde kern in gesprek. Oud-voorzitter Michael van Praag zocht een F-sider die in een seksclub mensen had vermoord op in de gevangenis.

](*,) ](*,)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Oud-voorzitter Michael van Praag zocht een F-sider die in een seksclub mensen had vermoord op in de gevangenis.

waar kende hij die moordenaar van dan?
Reply
teringrussen!

corrupte k zooi is het.
Reply
waf Wrote:teringrussen!

corrupte k zooi is het.

Welke idioot vind Qatar dan een goed idee? Gemiddelde temperatuur in juni/juli/augustus is boven de 40 graden, zal lekker ballen zijn.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: