The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:Ajax-debutant moet excuses aanbieden voor 'panna' bij De Cler
Maandag, 24 januari 2011 om 11:04Jody Lukoki maakte zich afgelopen woensdag direct populair bij de supporters van Ajax. De aanvaller maakte in de Klassieker tegen Feyenoord als invaller zijn debuut en vernederde in de slotfase van het duel tegenstander Tim de Cler, door deze nog even door de benen te spelen. De fans in de ArenA vonden het prachtig, maar Frank de Boer kon er niet van genieten.

De hoofdtrainer van Ajax heeft Lukoki gedwongen zijn excuses aan te bieden voor de panna. “Een gerespecteerde verdediger als De Cler speel je niet door de benen", luidde de uitleg van De Boer tegenover het ANP. De coach had eerder zelf al zijn excuses aangeboden, maar nu moet Lukoki dus hetzelfde doen. De bal had de achterlijn al gepasseerd, toen de debutant met een handige voetbalbeweging De Cler nog even voor schut zette.

Ajax stond op dit moment al met 2-0 voor en deze voorsprong kwam nooit in gevaar tegen Feyenoord, dat zaterdag ook nog eens in eigen huis onderuit ging tegen De Graafschap. Ajax deed het echter niet veel beter en ging zondag met ruime cijfers onderuit bij FC Utrecht (3-0). Lukoki zat voor deze uitwedstrijd niet bij de selectie van De Boer.

Berend Botje Wrote:Dit is geen geniale actie, dit is respectloos, dit doe je niet als jong broekie. Als het gewoon binnen de wedstrijd was, was het wat anders geweest, maar zo... Hij moet nog veel leren.


Ik ben blij dat Frank de Boer het met mij eens is.

wat een gelul. als het niks voorstelt kan het ook niet respectloos zijn.

dat er kennelijk ajakkessieden zijn die denken dat ook maar 1 feyenoorder van mening is dat de cler voor schut gezet is, dan is dat echt lachwekkend. behalve dugarry, die is niet lachwekkend maar zielig.

\Big Grin/ Calimero Calimero Calimero \Big Grin/

:excited: ..........over zielig zijn gesproken........ :excited:
Reply
gittermaster Wrote:dat is niet zo moeilijk hoor, je kunt hem een schop in zijn klote geven.


ja, nu ga je de feiten verdraaien. zo kun je elke discussie beinvloeden.

Quote:Echt voor schut zetten doe je hem niet, maar het is wel respectloos.

niet echt, maar wel een beetje? wat een onzin.

Quote:Echter je draait t naar een discussie die lastiger te verdedigen wordt en als je terugleest, dan zie je dat ik reageer op het feit dat er volgens jou kennelijk ajacieden zijn die denken er ook maar 1 feyenoorder is die denkt dat Cler voor schut is gezet. Dat staat nergens en ook niet in het stukje wat ik heb geplaatst, in de recatie van Dugarry of in de reactie van BB. Ik weet dat je die conclusie zelf trekt, maar het staat er gewoon niet.

dugarry zegt het, de journalist die het stuk schrijft zegt het, frank de boer zegt het..... (ik val weer in herhaling....), want hij is niet voor schut gezet, dus hoef je je excuses niet aan te bieden.

Quote:Het ging er om dat jij stelde dat zijn excuses aanbieden niet nodig is, omdat er geen feyenoorder vond dat hij voor schut was gezet.

ja, idd rot op met die excuses. er is niets onoirbaars gebeurd.

Quote:Niet waar.

welles!

Quote:Jij zegt "dat er kennelijk ajakkessieden zijn die denken dat ook maar 1 feyenoorder van mening is dat de cler voor schut gezet is, dan is dat echt lachwekkend. behalve dugarry, die is niet lachwekkend maar zielig.".
Jij gaat er vanuit dat ajacieden dat denken, dat is wat anders.
het is geen aanname, het is een feit. de journalist zegt het, frank de beor zegt het etc...

Quote:Overigens is het moeilijk te bewijzen dat er geen 1 feyenoorder is die dat zo voelt, maar dat terzijde.

dat is juist, ik had moeten zeggen dat ik nog geen enkele reactie gelezen of gehoord heb van een feyenoorder die zich gegriefd voelt. het is gewoon geen issue in rotterdam, rot dan op met je excuses en misplaatst fatsoen.
Quote:Ik vind jou hier toch echtr de draaideur.
Quote:alleen jammer dat je het niet kunt uitleggen.

Quote:het blijft wel zinvol om daar een excuses voor te maken, ook als geen een feyenoorder vind dat de Cler voor schut is gezet.

dat probeer ik je duidelijk te maken met het homo voorbeeld. ik heb je geen homo genoemd maar ik ga wel mijn excuses maken. nuttig he?

Quote:als je ook maar denkt dat er 1 ajacied is die denkt dat ik daardoor voor schut ben gezet....

nee das waar, jullie zijn allemaal homo's.

Quote:Er zijn nog zat plekken in het vliegtuig, wellicht een idee? :-"

ai, weer een jij bak. goed dat je weetwat het is. het lijkt leuk daar veel gebruik van te maken, maar het wordt gezien alsen bevestiging van verbaal onvermogen.
Reply
waf Wrote:dugarry,is zielig

Dugarry Wrote:nee jij bent zelf zielig!

nog zo'n verbaal gehandicapte. niveautje groep 3. =D> =D>
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2431781/knieblessure-speelt-weer-bij-el-hamdaoui.html">http://www.nu.nl/sport/2431781/kniebles ... daoui.html</a><!-- m -->

Eerst zes keer griep en nu dit, het zit die arme jongen ook niet mee.

cry
Reply
En de Boer en die dokter maar beweren dat ie écht ziek en écht geblesseerd is. Sure.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hamdoui is nooit een seizoen lang fit, dus kan best dat ie weer s loopt te sukkelen. :razz:
Reply
Schorsing Suarez, transferperikelen Suarez en de ontevreden El Hamdaoui kosten Ajax wel de titel. Hartstikke leuk dat Frank de Boer gezorgd heeft voor een frisse wind, voor duidelijk en voor verjonging, maar het gaat wel ten koste van de prestaties de komende weken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Daar kan Frank de Boer met z'n frisse wind en verjonging toch niets aan doen? Wat moet hij anders nu hij Suarez en El Ham niet op kan stellen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Daar kan Frank de Boer met z'n frisse wind en verjonging toch niets aan doen? Wat moet hij anders nu hij Suarez en El Ham niet op kan stellen?

leuke woordspeling met de jong in de spits :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/opmerkelijk/2433689/bierprijs-stelt-fans-heracles-gerust.html">http://www.nusport.nl/opmerkelijk/24336 ... erust.html</a><!-- m -->

Van 3 naar 4 euro is ook wel echt schandalig zeg!
Reply
Quote:'Ervaren spitsentrainer op EK'
Uitgegeven: 4 februari 2011 13:15
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 13:14
EINDHOVEN - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal overweegt tijdens het Europees kampioenschap van 2012 een ervaren topspits aan zijn technische staf toe te voegen. Dat liet Van Marwijk vrijdag weten in Eindhoven. De bondscoach wilde niet op namen ingaan. Van Marwijk heeft in zijn technische staf al een voormalige verdediger (Ernest Faber) en een oud-middenvelder (Phillip Cocu).
Specifieke kwaliteiten
''Deze staf bevalt me enorm goed, ze heben allemaal specifieke kwaliteiten op hun eigen posities. Ik denk er echter wel eens over na dat een oude spits iets kan toevoegen aan de centrale spits van Oranje." "Al is het maar voor 1 procent. Ik denk zeker dat zo'n type van waarde kan zijn tijdens een groot toernooi.''

Dennis Bergkamp, wie anders?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Ervaren spitsentrainer op EK'
Uitgegeven: 4 februari 2011 13:15
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 13:14
EINDHOVEN - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal overweegt tijdens het Europees kampioenschap van 2012 een ervaren topspits aan zijn technische staf toe te voegen. Dat liet Van Marwijk vrijdag weten in Eindhoven. De bondscoach wilde niet op namen ingaan. Van Marwijk heeft in zijn technische staf al een voormalige verdediger (Ernest Faber) en een oud-middenvelder (Phillip Cocu).
Specifieke kwaliteiten
''Deze staf bevalt me enorm goed, ze heben allemaal specifieke kwaliteiten op hun eigen posities. Ik denk er echter wel eens over na dat een oude spits iets kan toevoegen aan de centrale spits van Oranje." "Al is het maar voor 1 procent. Ik denk zeker dat zo'n type van waarde kan zijn tijdens een groot toernooi.''

Dennis Bergkamp, wie anders?

Kluivert...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Ervaren spitsentrainer op EK'
Uitgegeven: 4 februari 2011 13:15
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 13:14
EINDHOVEN - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal overweegt tijdens het Europees kampioenschap van 2012 een ervaren topspits aan zijn technische staf toe te voegen. Dat liet Van Marwijk vrijdag weten in Eindhoven. De bondscoach wilde niet op namen ingaan. Van Marwijk heeft in zijn technische staf al een voormalige verdediger (Ernest Faber) en een oud-middenvelder (Phillip Cocu).
Specifieke kwaliteiten
''Deze staf bevalt me enorm goed, ze heben allemaal specifieke kwaliteiten op hun eigen posities. Ik denk er echter wel eens over na dat een oude spits iets kan toevoegen aan de centrale spits van Oranje." "Al is het maar voor 1 procent. Ik denk zeker dat zo'n type van waarde kan zijn tijdens een groot toernooi.''

Dennis Bergkamp, wie anders?

Kluivert...

alsjeblieft zeg....

dan veel eerder makaay. die doet dat nu ook al bij feyenoord. (jaja, kom maar, heeftie ontzettend veel succes mee...)
Reply
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Ervaren spitsentrainer op EK'
Uitgegeven: 4 februari 2011 13:15
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 13:14
EINDHOVEN - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal overweegt tijdens het Europees kampioenschap van 2012 een ervaren topspits aan zijn technische staf toe te voegen. Dat liet Van Marwijk vrijdag weten in Eindhoven. De bondscoach wilde niet op namen ingaan. Van Marwijk heeft in zijn technische staf al een voormalige verdediger (Ernest Faber) en een oud-middenvelder (Phillip Cocu).
Specifieke kwaliteiten
''Deze staf bevalt me enorm goed, ze heben allemaal specifieke kwaliteiten op hun eigen posities. Ik denk er echter wel eens over na dat een oude spits iets kan toevoegen aan de centrale spits van Oranje." "Al is het maar voor 1 procent. Ik denk zeker dat zo'n type van waarde kan zijn tijdens een groot toernooi.''

Dennis Bergkamp, wie anders?

Kluivert...

alsjeblieft zeg....

dan veel eerder makaay. die doet dat nu ook al bij feyenoord. (jaja, kom maar, heeftie ontzettend veel succes mee...)

Tsja... Kluivert is nu toch spitsentrainer bij NEC? Doet ie toch goed met Demouge...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ehrm, Box... Verkeerde Panini-album!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ehrm, Box... Verkeerde Panini-album!

Precies .. had dus Vlemincx moeten zijn :-"
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
heeft trouwens nog iemand gekeken naar newcasle arsenal? 0-4 achter, deel publiek loopt al weg en dan op 4-4 komen? met 2 dubieuze pingels. en overigens door een wergaloze 4-4 van tiote...

het werd nog bijna 5-4 ook...

prachtig. Undecided
Reply
Had het idd opstaan. Na de 0-4 dacht ik serieus dit kan met een beetje mazzel richting de 10 gaan, maar wat een ommedraai. Idd prachig!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Iemand ff alle namen? =P~

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Interactief/VI-Animatie-Quizzen/-spelersvrouwenspelersvrouwenspelersvrouwen-.htm">http://www.vi.nl/Interactief/VI-Animati ... ouwen-.htm</a><!-- m -->
Reply
Rechtsonder :eeeek: :roll: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Rechtsonder :eeeek: :roll: ?
wesley Verhoek?
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:wardCuil EdwardVanCuilenborg
Is Miyaichi de Japanse Messi, vroeg een Japanse journalist aan Mario Been vandaag. 'Ik vind het voorlopig nog een vorkie', antwoordde Mario.

prihihihihihihihihihihi
Reply
Benieuwd hoe dat antwoord vertaald is. :p
Reply
Willem van Hanegem zal de komende tijd wel weer overal in het schnabbelcircuit te vinden zijn:

Voormalig trainer moet nageheven loonheffing terugbetalen aan AZ

A is van 1 juli 1997 tot en met 30 juni 1999 trainer van de voetbalclub AZ. Van AZ ontvangt hij een salaris waarover loonbelasting wordt afgedragen aan de belastingdienst. Daarnaast ontvangt A van DSB, de toenmalige sponsor van AZ, een bedrag van f 700.000 (€ 317.646) voor het gebruik van zijn naam en portret als bekende Nederlander. De sponsor draagt over deze vergoeding geen loonbelasting af. De inspecteur merkt deze zogeheten licentiesommen volledig aan als netto door AZ aan A betaald loon uit tegenwoordige dienstbetrekking. Over het totaalbedrag legt de inspecteur een naheffingsaanslag loonbelasting op aan AZ. De belastingkamer van Hof Amsterdam oordeelt dat de naheffingsaanslag grotendeels in stand kan blijven (Hof Amsterdam, 10 maart 2005, nr. 02/04341, LJN: AT3669). In de onderhavige civiele procedure probeert AZ het bedrag van de naheffingsaanslag te verhalen op A.
De civiele kamer van Rechtbank Haarlem wijst de vordering van AZ toe omdat A ongerechtvaardigd is verrijkt. AZ is door de betaling van de loonbelasting verarmd en A is hierdoor verrijkt. De rechtbank oordeelt dat van verjaring geen sprake is, nu AZ de verjaring tijdig heeft gestuit. A stelt dat hij ten onrechte niet betrokken is geweest bij de fiscale procedure voor Hof Amsterdam. A stelt dat hij daar een lagere naheffingsaanslag uit het vuur had kunnen slepen. De rechtbank is echter van mening dat A deze stelling niet heeft onderbouwd. A dient een bedrag van € 163.156 te betalen aan AZ.

--
Overigens best opmerkelijk dat al dit soort affaires de media nooit halen.
Reply
Peter Wrote:Willem van Hanegem zal de komende tijd wel weer overal in het schnabbelcircuit te vinden zijn:

Voormalig trainer moet nageheven loonheffing terugbetalen aan AZ

A is van 1 juli 1997 tot en met 30 juni 1999 trainer van de voetbalclub AZ. Van AZ ontvangt hij een salaris waarover loonbelasting wordt afgedragen aan de belastingdienst. Daarnaast ontvangt A van DSB, de toenmalige sponsor van AZ, een bedrag van f 700.000 (€ 317.646) voor het gebruik van zijn naam en portret als bekende Nederlander. De sponsor draagt over deze vergoeding geen loonbelasting af. De inspecteur merkt deze zogeheten licentiesommen volledig aan als netto door AZ aan A betaald loon uit tegenwoordige dienstbetrekking. Over het totaalbedrag legt de inspecteur een naheffingsaanslag loonbelasting op aan AZ. De belastingkamer van Hof Amsterdam oordeelt dat de naheffingsaanslag grotendeels in stand kan blijven (Hof Amsterdam, 10 maart 2005, nr. 02/04341, LJN: AT3669). In de onderhavige civiele procedure probeert AZ het bedrag van de naheffingsaanslag te verhalen op A.
De civiele kamer van Rechtbank Haarlem wijst de vordering van AZ toe omdat A ongerechtvaardigd is verrijkt. AZ is door de betaling van de loonbelasting verarmd en A is hierdoor verrijkt. De rechtbank oordeelt dat van verjaring geen sprake is, nu AZ de verjaring tijdig heeft gestuit. A stelt dat hij ten onrechte niet betrokken is geweest bij de fiscale procedure voor Hof Amsterdam. A stelt dat hij daar een lagere naheffingsaanslag uit het vuur had kunnen slepen. De rechtbank is echter van mening dat A deze stelling niet heeft onderbouwd. A dient een bedrag van € 163.156 te betalen aan AZ.

--
Overigens best opmerkelijk dat al dit soort affaires de media nooit halen.

dit heeft twee weken geleden gewoon in de krant en op internet gestaan hoor. als jij het toevallig een keer niet leest, wil dat niet zeggen dat het de media niet haalt.
Reply
Afellay krijgt uitleg:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/1363701/bf90f8a3/barca_spelers_leggen_het_afellay_ff_uit.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/1363701 ... f_uit.html</a><!-- m -->
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Aris Saloniki had deze foto in het programmaboekje voor de pot tegen Man. City geplaatst. Undecided

[Image: The-Gallery-Premier-Leagu-001.jpg]
Reply
Dit moet haast wel de beste schwalbe ooit zijn Undecided Undecided =D> =D> Notworthy Notworthy


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aNgNy5IbwOc&feature=player_detailpage[/youtube]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik heb ze wel eens minder mooi gezien..............

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DX_0RxEgsAs&feature=player_embedded#at=30[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
die was idd wel geil Notworthy
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: