The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Ekslem Wrote:die was idd wel geil Notworthy

mislukte voorzet. enorme bryan roy goal.
Reply
Quote:Voetballen levert bij de middenvelder geen gevaar op. Dat heeft een hersenscan uitgewezen. ,,Er is niets kapot en er kan niets kapot," benadrukt De Zeeuw.

De Zeeuw stelt dat het letsel zijn spel niet beïnvloed. ,,Ik heb niet het gevoel dat ik kopduels ontwijk. Misschien dat ik er onbewust mee bezig ben. Een soort natuurlijke zelfbescherming. Daar zal ik dan overheen moeten groeien. Ik wil niet zielig thuis zitten als ik het gevoel heb dat het wel meevalt. Ik wil dat het beter gaat en ik vóél dat het beter gaat."

verrassend zeg.
Reply
Van Beukering per direct weg bij Feyenoord

AMSTERDAM - Jhon van Beukering verlaat Feyenoord per direct. De aanvaller vertrekt naar Indonesië, waar hij de komende drie jaar onder contract staat bij Pelita Jaya Football Club dat uitkomt op het hoogste niveau.
Van Beukering tekende in december een contract tot het einde van het seizoen bij Feyenoord, waarbij de Rotterdamse club een eenzijdige optie had deze verbintenis van de zomer nog met één jaar te verlengen.
De oud-speler van onder meer NEC en Go Ahead Eagles kwam na de komst van Sören Larsen deze winter echter nauwelijks meer aan spelen toe en daarom laat Feyenoord hem nu transfervrij vertrekken naar Indonesië, zo meldt de clubsite.

Mooi avontuur

''Na twaalf jaar Nederland is dit wel een mooi avontuur", reageert Van Beukering op zijn opmerkelijke transfer.
"Als zij hun verplichtingen nakomen, ga ik daar per direct naartoe. Mijn gezin komt waarschijnlijk later over. Iris wil eerst de taal leren", verklaart de aanvaller tegenover Omroep Gelderland.
"Feyenoord is een mooie ervaring, die ze me niet meer afpakken. Maar met al die nieuwe spelers had ik niet veel kans op speeltijd." Het is overigens de bedoeling dat Van Beukering, die zijn roots in het Aziatische land heeft, in de nabije toekomst ook uit gaat komen voor het Indonesisch elftal.
Van Beukering kwam de afgelopen maanden tot drie officiële wedstrijden namens Feyenoord, waarvan het duel met De Graafschap op 22 januari in De Kuip zijn laatste was.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/eredivisie/2458771/leonardo-van-hooijdonk-papegaai.html">http://www.nusport.nl/eredivisie/245877 ... egaai.html</a><!-- m -->

Toch grappig om dit soort teksten uit die mislukte aap (excusez le mot) te horen. Vooral over de UEFA cup die Feyenoord alleen won door de aanwezigheid van Hooijdonk. En dan zichzelf daar credits voor geven. cry Undecided
Reply
Overdune Wrote:http://www.nusport.nl/eredivisie/2458771...egaai.html

Toch grappig om dit soort teksten uit die mislukte aap (excusez le mot) te horen. Vooral over de UEFA cup die Feyenoord alleen won door de aanwezigheid van Hooijdonk. En dan zichzelf daar credits voor geven. cry Undecided

gelul natuurlijk dat die cup alleen gewonnen is door hooijdonk. de rest was daar ook voor nodig, anders had hooijdonk dat ding immers elk jaar gewonnen.

de inbreng van leo was idd niet zo groot, behalve zijn redelijke belangrijke goal bij freiburg.

maar dit verwende tiefesjong is sowieso niet serieus te nemen.
Reply
Van Hooijdonk maakte redelijk het verschil volgens mij. Schoot hij ook niet tegen Freiburg niet die vrije trap erin uit een onmogelijke hoek?
Reply
Overdune Wrote:Van Hooijdonk maakte redelijk het verschil volgens mij. Schoot hij ook niet tegen Freiburg niet die vrije trap erin uit een onmogelijke hoek?

yep.

en ja, hij maakte verschil. zijn vrije trappen waren weergaloos. maar ik bedoel maar te zeggen dat het team wel op hem of een speelwijze met veel vrije trappen afgestemd moest zijn. bovendien moest van marwijk hem het goede gevoel blijven geven, iets wat geen enkele trainer tot dan toe gelukt was. hij is en blijft een moeilijk figuur, die eigenlijk overal met ruzie vertrekt.

en het middenveld bosvel/ono was gewoon verschrijkkelijk goed. zelfs net beter dan bommel/vogel, het andere goede midenveld uit die tijd. ono is sowieso de beste speler die ik al die jaren in de kuip voor feyenoord heb zien spelen. en als je dan ook nog kalou en persie op de flanken hebt, en tomasson er omheen hebt, dan moet je toch wel begrijpen dat ik een in ga tegen de gemakkelijke maar helaas veelgehoorde stelling dat hij het eigenlijk in zijn eentje heeft gedaan. zonder hem was het niet gelukt, maar zonder de rest van het team ook niet (ok, behalve misschien rzasa).
Reply
Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

Zoeterbier
Emerton, Van Wonderen, Paauwe, Rzaza
Bosvelt Tomasson Ono
Kalou Pi-Air Van Persie

Met Elmander en Leo1 nog prima aanvallers achter de hand. Alleen Rzaza was destijds een zwakke plek. Een mooie tijd, een tijd ook die niet heel ver meer weg is. Dit seizoen afsluiten als 9e of 10e met leuk voetbal, 2 a 3 goede transfervrije ervaren spelers halen, verlengen met Vlaar, De Vrij, Wijnaldum en Fer en je doet over 2 jaar weer overal voor mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

ze gingen vol voor die uefa cup. anders waren ze wel kampioen geworden.

dit vond ik vele malen mooier.

maar ik denk dat een kampioenschap ons financieel minder teruggeworpen had.
Reply
centre court Wrote:Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

Zoeterbier
Emerton, Van Wonderen, Paauwe, Rzaza
Bosvelt Tomasson Ono
Kalou Pi-Air Van Persie

Met Elmander en Leo1 nog prima aanvallers achter de hand. Alleen Rzaza was destijds een zwakke plek. Een mooie tijd, een tijd ook die niet heel ver meer weg is. Dit seizoen afsluiten als 9e of 10e met leuk voetbal, 2 a 3 goede transfervrije ervaren spelers halen, verlengen met Vlaar, De Vrij, Wijnaldum en Fer en je doet over 2 jaar weer overal voor mee.

Dream On Dream On Dream On
Dream until the dream come true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
centre court Wrote:Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

Zoeterbier
Emerton, Van Wonderen, Paauwe, Rzaza
Bosvelt Tomasson Ono
Kalou Pi-Air Van Persie

Met Elmander en Leo1 nog prima aanvallers achter de hand. Alleen Rzaza was destijds een zwakke plek. Een mooie tijd, een tijd ook die niet heel ver meer weg is. Dit seizoen afsluiten als 9e of 10e met leuk voetbal, 2 a 3 goede transfervrije ervaren spelers halen, verlengen met Vlaar, De Vrij, Wijnaldum en Fer en je doet over 2 jaar weer overal voor mee.

Dream On Dream On Dream On
Dream until the dream come true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On

ook nu doen we zelfs nog mee voor het kampioenschap, opa. we kunnen nl nog de 55 punten halen. en die grens gaat psvee dit weekend iig nog niet slechten, op het stroeve en veel te kleine kunstgrasveld van den trots uit het Rotterdamsche Craalinghen!
Reply
waf Wrote:
centre court Wrote:Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

ze gingen vol voor die uefa cup. anders waren ze wel kampioen geworden.

Undecided

Lul nou niet! vergelijk die fantasieloze homp lutsers (op uitzonderingen na, kalou, van persil en ono) anders ff met dit groepje:

Grim (ok da's jammer)
Bergdolmo Chivu Maxwell Trabelsi
Galasek Van Halst Van der Vaart Pienaar
Ibrahimovic Pienaar

Dat dacht ik ook: da's andere koek. Meerdere wereldtoppers (in spe). Niet gek dat ze feinooit op 9 punten achterstand zetten (3e, achteraf een topprestatie!)
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
centre court Wrote:Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

ze gingen vol voor die uefa cup. anders waren ze wel kampioen geworden.

Undecided

Lul nou niet! vergelijk die fantasieloze homp lutsers (op uitzonderingen na, kalou, van persil en ono) anders ff met dit groepje:

Grim (ok da's jammer)
Bergdolmo Chivu Maxwell Trabelsi
Galasek Van Halst Van der Vaart Pienaar
Ibrahimovic Pienaar

Dat dacht ik ook: da's andere koek. Meerdere wereldtoppers (in spe). Niet gek dat ze feinooit op 9 punten achterstand zetten (3e, achteraf een topprestatie!)


haha. Maxwell in het centrum? Bergdolmo Undecided als back? Pienaar deed destijds 2x mee? Galasek en Jantje van Halst? :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Flixieluv Wrote:Lul nou niet! vergelijk die fantasieloze homp lutsers (op uitzonderingen na, kalou, van persil en ono) anders ff met dit groepje:

Grim (ok da's jammer)
Bergdolmo Chivu Maxwell Trabelsi
Galasek Van Halst Van der Vaart Pienaar
Ibrahimovic Pienaar

Dat dacht ik ook: da's andere koek. Meerdere wereldtoppers (in spe). Niet gek dat ze feinooit op 9 punten achterstand zetten (3e, achteraf een topprestatie!)

Grim (ok da's jammer)
Bergdolmo (ok, das nog jammerder) Chivu (overgewaardeerde zaadstaaf) Maxwell (toen nog mwoah) Trabelsi (die was dat jaar wel goed)
Galasek (woehaaaa) Van Halst (woehaaaa) Van der Vaart (goed) Pienaar (woehaa)
Ibrahimovic (ik was de enige die hem toen goed vond, ajakkessieden niet) Pienaar (was dat z'n broer?)

wat een zwetszooitje.

als feyenoord niet voor de uefacup was gegaan, waren ze imo zeker kampioen geworden. psvee en feyenoord waren dat seizoen de beste teams. :-({|=
Reply
centre court Wrote:Als je al die namen ziet is het toch vreselijk dat ze in die periode nooit kampioen werden.

Zoeterbier
Emerton, Van Wonderen, Paauwe, Rzaza
Bosvelt Tomasson Ono
Kalou Pi-Air Van Persie

Met Elmander en Leo1 nog prima aanvallers achter de hand. Alleen Rzaza was destijds een zwakke plek. Een mooie tijd, een tijd ook die niet heel ver meer weg is. Dit seizoen afsluiten als 9e of 10e met leuk voetbal, 2 a 3 goede transfervrije ervaren spelers halen, verlengen met Vlaar, De Vrij, Wijnaldum en Fer en je doet over 2 jaar weer overal voor mee.

Dat is het probleem, die willen niet naar een club die 9e of 10e is geworden, zonder uitzichten, zonder europees voetbal.

Volgens mij speelde Elmander veel meer dan Van Persie dat bewuste seizoen, Van Persie is niet veel verder gekomen dan een paar invalbeurten, stuk of 10 uit mn hoofd. Elmander heeft er dik 20 gespeeld, dus op de stek van Van Persie hoort gewoon Elmander te staan. Van Persie brak een jaartje later pas echt door.

Pfff, de feiten verdraaien en de loopbaan van Van Persie, het enige fatsoenlijke talent uit eigen jeugd dat doorgebroken is in Europa de afgelopen 10 jaar, wat mooier maken dan dat hij in werkelijkheid is.

Wat vaker dat dvdtje bekijken heren ](*,)
Reply
Dugarry Wrote:Pfff, de feiten verdraaien en de loopbaan van Van Persie, het enige fatsoenlijke talent uit eigen jeugd dat doorgebroken is in Europa de afgelopen 10 jaar, wat mooier maken dan dat hij in werkelijkheid is.

Wat vaker dat dvdtje bekijken heren ](*,)

als je het niet weet, houd dan gewoon je smoel. oh nee, dan zou je niets meer kunne posten..
Reply
Blijkbaar wist jij als trouwe medefeyenoorder het gewoon even niet meer :-({|=

Haha, Van Persie, 10 invalbeuren in het seizoen 2001-2002 ](*,)

En dan volwaardig bij de eerste elf namen van dat seizoen zetten, hoe sip kun je zijnCalimero


Voor dat je je hier weer uit gaat proberen te lullen met jijbakken en andere verwijten en dooddoeners, ga eerst ff lekker het dvdtje kijken van het seizoen 2001-2002, dan zal zelfs jij je ontzettende achterlijkheid inzien. Al vraag ik me af of dit bij mensen van jou afkomst uberhaupt mogelijk is.

Niet gaan huilen hè lief klein Wafmansje cry
Reply
Dugarry Wrote:Blijkbaar wist jij als trouwe medefeyenoorder het gewoon even niet meer :-({|=

Haha, Van Persie, 10 invalbeuren in het seizoen 2001-2002 ](*,)

En dan volwaardig bij de eerste elf namen van dat seizoen zetten, hoe sip kun je zijnCalimero


Voor dat je je hier weer uit gaat proberen te lullen met jijbakken en andere verwijten en dooddoeners, ga eerst ff lekker het dvdtje kijken van het seizoen 2001-2002, dan zal zelfs jij je ontzettende achterlijkheid inzien. Al vraag ik me af of dit bij mensen van jou afkomst uberhaupt mogelijk is.

Niet gaan huilen hè lief klein Wafmansje cry

zeg, megagloryhunter, hij stond gewoon in de basis hoor tijdens de uefacup finale. vrije trap veroorzaakt voor piere. en de halve finale tegen inter ook. assist op piere. en verder ga ik niet eens kijken, mega dombo. dat heb je wel eens he, dat een speler naar het eind van het seizoen meer gaat spelen. vooral als hij jong is.

hou je lekker bezig met je eigen kutclub. ajakkes. oh nee, liverpool, oh nee, joh kies er maar eentje uit die succes heeft 8-[
Reply
Hoger beroep AZ tegen schikkingsvoorstel Viergever levert niets op
Vrijdag, 4 maart 2011 om 10:20AZ kan zondag tegen Ajax geen beroep doen op Nick Viergever. Maandag deed de KNVB een schikkingsvoorstel van één wedstrijd schorsing, waartegen AZ in beroep ging. Vrijdag maakte de voetbalbond bekend dat het vasthoudt aan het eerder gedane voorstel, zo meldt AZ via de officiële kanalen.

Viergever kreeg afgelopen weekeinde een rode kaart in het duel met FC Twente (2-1 winst) na het licht toucheren van Luuk de Jong. "Als hij hiervoor wordt geschorst, is het einde helemaal zoek", vertelde coach Gertjan Verbeek afgelopen week. "Ik verwacht dat de kaart uiteindelijk alsnog geseponeerd wordt."

--
En Vertongen gaat vrijuit.. dit was dus erger dan slaan. cry
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Blijkbaar wist jij als trouwe medefeyenoorder het gewoon even niet meer :-({|=

Haha, Van Persie, 10 invalbeuren in het seizoen 2001-2002 ](*,)

En dan volwaardig bij de eerste elf namen van dat seizoen zetten, hoe sip kun je zijnCalimero


Voor dat je je hier weer uit gaat proberen te lullen met jijbakken en andere verwijten en dooddoeners, ga eerst ff lekker het dvdtje kijken van het seizoen 2001-2002, dan zal zelfs jij je ontzettende achterlijkheid inzien. Al vraag ik me af of dit bij mensen van jou afkomst uberhaupt mogelijk is.

Niet gaan huilen hè lief klein Wafmansje cry

zeg, megagloryhunter, hij stond gewoon in de basis hoor tijdens de uefacup finale. vrije trap veroorzaakt voor piere. en de halve finale tegen inter ook. assist op piere. en verder ga ik niet eens kijken, mega dombo. dat heb je wel eens he, dat een speler naar het eind van het seizoen meer gaat spelen. vooral als hij jong is. hou je lekker bezig met je eigen kutclub. ajakkes. oh nee, liverpool, oh nee, joh kies er maar eentje uit die succes heeft 8-[



Nee, want dan zul je zien dat ie maar 10x in het veld gestaan heeft dat seizoen, pffff, wat een meerwaarde weer.

Bij blessures van anderen zal hij vast wel een paar keer in de basis gestaan hebben, maar in ieder geval 10x minder binnen de lijnen te vinden geweest dan Elmander, ontzettende huilebalk!

Calimero :/\ Calimero

Een succesvolle club kiezken? Dan wel eentje uit mijn eigen stadje, de meest succesvolle is dan toch Excelsior de laatste seizoenen. :yeah:
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Blijkbaar wist jij als trouwe medefeyenoorder het gewoon even niet meer :-({|=

Haha, Van Persie, 10 invalbeuren in het seizoen 2001-2002 ](*,)

En dan volwaardig bij de eerste elf namen van dat seizoen zetten, hoe sip kun je zijnCalimero


Voor dat je je hier weer uit gaat proberen te lullen met jijbakken en andere verwijten en dooddoeners, ga eerst ff lekker het dvdtje kijken van het seizoen 2001-2002, dan zal zelfs jij je ontzettende achterlijkheid inzien. Al vraag ik me af of dit bij mensen van jou afkomst uberhaupt mogelijk is.

Niet gaan huilen hè lief klein Wafmansje cry

zeg, megagloryhunter, hij stond gewoon in de basis hoor tijdens de uefacup finale. vrije trap veroorzaakt voor piere. en de halve finale tegen inter ook. assist op piere. en verder ga ik niet eens kijken, mega dombo. dat heb je wel eens he, dat een speler naar het eind van het seizoen meer gaat spelen. vooral als hij jong is. hou je lekker bezig met je eigen kutclub. ajakkes. oh nee, liverpool, oh nee, joh kies er maar eentje uit die succes heeft 8-[



Nee, want dan zul je zien dat ie maar 10x in het veld gestaan heeft dat seizoen, pffff, wat een meerwaarde weer.

Bij blessures van anderen zal hij vast wel een paar keer in de basis gestaan hebben, maar in ieder geval 10x minder binnen de lijnen te vinden geweest dan Elmander, ontzettende huilebalk!

Calimero :/\ Calimero

Een succesvolle club kiezken? Dan wel eentje uit mijn eigen stadje, de meest succesvolle is dan toch Excelsior de laatste seizoenen. :yeah:

dat zeg ik, je kan dus maar beter je muil houden over dingen waar je geen verstand van hebt, en aangeziend dat verstand in elk geval op voetbal gebied ver te zoeken is...

goeie grap man, over excelsior. echt hilarisch. scherp ook, je zult wel denken dat je nou een puint gemaakt hebt. :roll: 8-[

pleur naar maar weer op he, volstrekt humorloze gloryhunter, ik zal je wel weer een tijdje negeren.
Reply
Volgens mij kan iedereen hem beter negeren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Peter Wrote:Hoger beroep AZ tegen schikkingsvoorstel Viergever levert niets op
Vrijdag, 4 maart 2011 om 10:20AZ kan zondag tegen Ajax geen beroep doen op Nick Viergever. Maandag deed de KNVB een schikkingsvoorstel van één wedstrijd schorsing, waartegen AZ in beroep ging. Vrijdag maakte de voetbalbond bekend dat het vasthoudt aan het eerder gedane voorstel, zo meldt AZ via de officiële kanalen.

Viergever kreeg afgelopen weekeinde een rode kaart in het duel met FC Twente (2-1 winst) na het licht toucheren van Luuk de Jong. "Als hij hiervoor wordt geschorst, is het einde helemaal zoek", vertelde coach Gertjan Verbeek afgelopen week. "Ik verwacht dat de kaart uiteindelijk alsnog geseponeerd wordt."

--
En Vertongen gaat vrijuit.. dit was dus erger dan slaan. cry

Meen je nou serieus dat je dit kan vergelijken? In het ene geval krijgt een speler rood tijdens de wedstrijd voor het 'neerhalen' van een doorgebroken speler, in het andere geval wordt een vooronderzoek gedaan wegens slaan terwijl de speler geen kaart heeft gekregen in de wedstrijd. Deze vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik neem aan dat je dat zelf ook wel in ziet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:EL HAMDAOUI PER DIRECT UIT SELECTIE
Frank de Boer heeft Mounir El Hamdaoui per direct uit de selectie gezet.
De beslissing volgt op een incident in de kleedkamer donderdagavond in de rust van het bekerduel tegen RKC. Wat er precies is gebeurd, wilde De Boer niet zeggen, maar het was volgens hem ontoelaatbaar.
El Hamdaoui moet zich maandag melden bij Jong Ajax. "De sleutel ligt nu bij hem als hij nog verder wil" aldus De Boer. De twee zouden vrijdagmiddag nog een gesprek hebbben.

Heeft er iemand nog een spits nodig?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Quote:EL HAMDAOUI PER DIRECT UIT SELECTIE
Frank de Boer heeft Mounir El Hamdaoui per direct uit de selectie gezet.
De beslissing volgt op een incident in de kleedkamer donderdagavond in de rust van het bekerduel tegen RKC. Wat er precies is gebeurd, wilde De Boer niet zeggen, maar het was volgens hem ontoelaatbaar.
El Hamdaoui moet zich maandag melden bij Jong Ajax. "De sleutel ligt nu bij hem als hij nog verder wil" aldus De Boer. De twee zouden vrijdagmiddag nog een gesprek hebbben.

Heeft er iemand nog een spits nodig?

Mag dit in het transfertopic?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hoger beroep AZ tegen schikkingsvoorstel Viergever levert niets op
Vrijdag, 4 maart 2011 om 10:20AZ kan zondag tegen Ajax geen beroep doen op Nick Viergever. Maandag deed de KNVB een schikkingsvoorstel van één wedstrijd schorsing, waartegen AZ in beroep ging. Vrijdag maakte de voetbalbond bekend dat het vasthoudt aan het eerder gedane voorstel, zo meldt AZ via de officiële kanalen.

Viergever kreeg afgelopen weekeinde een rode kaart in het duel met FC Twente (2-1 winst) na het licht toucheren van Luuk de Jong. "Als hij hiervoor wordt geschorst, is het einde helemaal zoek", vertelde coach Gertjan Verbeek afgelopen week. "Ik verwacht dat de kaart uiteindelijk alsnog geseponeerd wordt."

--
En Vertongen gaat vrijuit.. dit was dus erger dan slaan. cry

Meen je nou serieus dat je dit kan vergelijken? In het ene geval krijgt een speler rood tijdens de wedstrijd voor het 'neerhalen' van een doorgebroken speler, in het andere geval wordt een vooronderzoek gedaan wegens slaan terwijl de speler geen kaart heeft gekregen in de wedstrijd. Deze vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik neem aan dat je dat zelf ook wel in ziet.

nou lamme, ik vind het wel zeer valide om een vergelijking te maken.

viergever wordt het veld uitgestuurd omdat de scheids constateert dat hij een doorgebroken speler neerhaalt, terwijl klip en klaar blijkt dat het geen doorgebroken speler was. het was gewoon een onterechte rode kaart, een kaart die ook gewoon geseponeerd had kunnen worden.

vertongen wordt niet het veld uitgestuurd terwijl braamhaar heeft verklaard dat hij gezien heeft dat hij sloeg. later blijkt ook klip en klaar dat hij geslagen heeft. gewoon onterecht geen rode kaart, met als probleem dat die tering braamhaar en die 4de man opeens hebben verklaard dat zij het al hebben waargenomen.

gevolg: iemand wordt onterecht geschorst en iemand wordt onterecht niet geschorst. toevallig spelers die mee zouden moeten doen bij ajakkes az komende zondag.

dat riekt natuurlijk naar klassejustitie en aangezien dit al weer gevalletje 6.333.692 waarin dat ten voordele van ajakkes uitpakt is de reactie van peter zeer logisch, en de reactie van jou ongepast. het is overigens ook ongepast dat de media hierover hun smoel houden. het zou gvd eens andersom moeten zijn geweest, dan was het land weer te klein. en mijn overtuiging is dat ook jij dan niet hetzelfde had geredeneerd.
Reply
Voyou Wrote:
Quote:EL HAMDAOUI PER DIRECT UIT SELECTIE
Frank de Boer heeft Mounir El Hamdaoui per direct uit de selectie gezet.
De beslissing volgt op een incident in de kleedkamer donderdagavond in de rust van het bekerduel tegen RKC. Wat er precies is gebeurd, wilde De Boer niet zeggen, maar het was volgens hem ontoelaatbaar.
El Hamdaoui moet zich maandag melden bij Jong Ajax. "De sleutel ligt nu bij hem als hij nog verder wil" aldus De Boer. De twee zouden vrijdagmiddag nog een gesprek hebbben.

Heeft er iemand nog een spits nodig?

ongelooflijk, die gast verpest zijn hele loopbaan zo.

5 miljoen door het afvoerputje? dat zou dan wel weer mooi zijn.
Reply
Respect voor de Boer. Gewoon je topschutter aan de kant zetten. Gelukkig heeft hij ook een licht luxeprobleem maar dan nog altijd: Notworthy
Eindelijk weer eens een coach die zijn ballen laat zien (figuurlijk dan)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Respect voor de Boer. Gewoon je topschutter aan de kant zetten. Gelukkig heeft hij ook een licht luxeprobleem maar dan nog altijd: Notworthy
Eindelijk weer eens een coach die zijn ballen laat zien (figuurlijk dan)

oh joh, ik dacht echt even letterlijk.
Reply
waf Wrote:
Voyou Wrote:
Quote:EL HAMDAOUI PER DIRECT UIT SELECTIE
Frank de Boer heeft Mounir El Hamdaoui per direct uit de selectie gezet.
De beslissing volgt op een incident in de kleedkamer donderdagavond in de rust van het bekerduel tegen RKC. Wat er precies is gebeurd, wilde De Boer niet zeggen, maar het was volgens hem ontoelaatbaar.
El Hamdaoui moet zich maandag melden bij Jong Ajax. "De sleutel ligt nu bij hem als hij nog verder wil" aldus De Boer. De twee zouden vrijdagmiddag nog een gesprek hebbben.

Heeft er iemand nog een spits nodig?

ongelooflijk, die gast verpest zijn hele loopbaan zo.

5 miljoen door het afvoerputje? dat zou dan wel weer mooi zijn.

Puur dankzij Hamdoui doet Ajax nog mee om de titel.
Reply


Forum Jump: