The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
volgens mij wel een hapering, als er maar geen stilstaande beweging in is, dus snel en langzaamlopend mag volgens mij wel, maar ik weet t ook niet zeker
The great old Ludwig von...
Reply
Heracles, kan alvast een nieuwe speler aantrekken....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cwuhX-VwDZs[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Honderden collectebussen KWF leeggeroofd

DEN HAAG - Inbrekers hebben zondag bij de Haagse afdeling van KWF Kankerbestrijding een kleine 500 collectebussen opengebroken en de inhoud meegenomen. Ook namen ze een aantal van de collectebussen mee. Dat meldde de politie maandag.

KWF Kankerbestrijding zegt dat in een bus gemiddeld zeker 70 euro zit, dus totaal zou het dan om een buit van rond de 35.000 euro gaan.
Een politiewoordvoerder spreekt van een lafhartige diefstal. „Het gaat om een goed doel. Daar blijf je gewoon van af.”
De collectebussen waren afgelopen week gebruikt in de stad Den Haag bij de landelijke collecte van KWF Kankerbestrijding. In totaal stonden er 700 in kratten in het pand van de Haagse afdeling in de Frankenstraat. Het pand was volgens de politie voorzien van extra hangsloten.
De collecte van KWF is inmiddels afgelopen. De politie waarschuwt dat de inbrekers mogelijk met de meegenomen bussen opnieuw langs de deur gaan om meer geld op te halen.
KWF Kankerbestrijding noemt de diefstal „vreselijk”. Een woordvoerster: „Het gaat om geld van gulle gevers dat uiteindelijk bij patiënten terecht had moeten komen. Ook beseffen de dieven niet dat de collectanten, die dit werk met hart en ziel doen, nu voor niks zijn bezig geweest.” KWF is niet verzekerd tegen deze diefstal. De opbrengst zou maandag worden geteld.

Puke Puke Puke

Telegraaf.nl
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
heel erg natuurlijk, maar ook wel dom dat dit niet goed beveiligd is als het gaat om rond de 35.000 euro...
The great old Ludwig von...
Reply
opvallend dat dit geld wel naar de zieke mensen was gegaan. ik heb begrepen dat het grootste gedeelte van al het geld in die collectebussen op gaat aan salaris voor de directie van kwf.
Reply
Iemand Cruijff gezien bij P&W?
Leuk interview. Ik blijf het echt moeilijk vinden wie te geloven, bt moddergooien.
Coronel zou toch niet liegen? Maar het lijkt me ook sterk dat Cruijff dat soort dingen heeft gezegd...
The great old Ludwig von...
Reply
Cruijff liegt nooit, al kan hij best eens de waarheid niet spreken :eten:
Reply
Ik vind cruijff een arrogant ventje die op gronden van bijdehante wartaal en een roemrijk voetbalverleden door de (landelijke) media op een voetstuk geplaatst wordt waar hij helemaal niet thuishoort. En hijzelf is zeker niet de laatste die dat terecht vindt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Ik vind cruijff een arrogant ventje die op gronden van bijdehante wartaal en een roemrijk voetbalverleden door de (landelijke) media op een voetstuk geplaatst wordt waar hij helemaal niet thuishoort. En hijzelf is zeker niet de laatste die dat terecht vindt.

ik ben in slaap gevallen gisteren, het kon me echt totaal niet boeien.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/sport/2616607/cruijff-opnieuw-in-conflict-met-collega-commissarissen.html">http://www.nu.nl/sport/2616607/cruijff- ... issen.html</a><!-- m -->

Zullen we hier een polletje voor maken, wanneer de boel klapt? Ik zet in op vóór de kerst.
Reply
Bredanaar Wrote:Ik vind cruijff een arrogant ventje op gronden van bijdehante wartaal en een roemrijk voetbalverleden door de (landelijke) media op een voetstuk geplaatst wordt waar hij helemaal niet thuishoort. En hijzelf is zeker niet de laatste die dat terecht vindt.

Wille Wartaal himself said so, djiezus wat ben jij een nurrut.
'' op gronden van'' Undecided
'' bijdehante wartaal'' Undecided
'' En hijzelf is zeker niet de laatste die dat terecht vindt'' Undecided
Reply
iemand gisteren die dronken supportergezien bij de persconferentie van PSV - Roda?
Nadat hij trachtte een vraag te stellen aan Rutte en een beetje mompelde.
"ik ben slechts een dronken supporter. De beveiliging hier is echt heel slecht"
The great old Ludwig von...
Reply
Ja, gezien... van dagblad casablance, haha
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
echt hilarisch. Vooral dat gebrabbel van m toen ie een vraag wilde stellen aan Rutte.
"tja uuuh, PSV, dat Eindhoven gevoel, dat 040 gevoel, tja uuuuh"
en Rutte "wat is nou uw vraag? " Undecided Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
is dat een journalist?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
de moeder van EB Wrote:
Bredanaar Wrote:Ik vind cruijff een arrogant ventje op gronden van bijdehante wartaal en een roemrijk voetbalverleden door de (landelijke) media op een voetstuk geplaatst wordt waar hij helemaal niet thuishoort. En hijzelf is zeker niet de laatste die dat terecht vindt.

Wille Wartaal himself said so, djiezus wat ben jij een nurrut.
'' op gronden van'' Undecided
'' bijdehante wartaal'' Undecided
'' En hijzelf is zeker niet de laatste die dat terecht vindt'' Undecided

Doe toch eens normaal mens :razz: . je had je zoon beter moeten opvoeden, onderontwikkelde trut :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Sensatie Strootman

Of hij donderdag na zijn beslissende voorzet in de wedstrijd tegen Rapid Boekarest juichte, werd niet duidelijk. De cameraman zoomde in op Ola Toivonen, de PSV'er die de bal van Kevin Strootman erin kopte.

Maar het antwoord laat zich eigenlijk wel raden. Strootman zal even zijn vuist gebald hebben, meer niet.

Afgelopen zaterdag ramde de middenvelder tegen Roda JC de bal er van afstand in. Hij draaide zich meteen om en liep terug naar eigen helft. Het is dat zijn teamgenoten hem tegenhielden voor een knuffel.

Juichen hoeft van hem niet zo, bekende hij na de 7-1 overwinning op de Limburgers. “Je staat toch voor schut als je bij het maken van de 4-0 rond gaat rennen? Misschien juich ik wel een keer als ik een belangrijke goal maak.”

Zonder zenuwen

Nuchterder dan Strootman vind je ze niet snel in de voetballerij. Hij zal de eerste speler ooit zijn geweest die zonder zenuwen naar Noordwijk reed toen hij voor het eerst geselecteerd was voor Oranje.

Misschien klikt het daarom zo met Bert van Marwijk. De bondscoach houdt wel van spelers die met beide benen op de grond staan.

Toen Toivonen afgelopen zaterdag bij PSV werd gewisseld, ging de aanvoerdersband naar Strootman. De 21-jarige middenvelder speelt nog geen drie maanden in Eindhoven en staat al bijna bovenaan de rood-witte PSV-ladder.

Aanpassen? De Ridderkerker heeft er lak aan. Bij FC Utrecht groeide hij binnen een mum van tijd uit tot één van de belangrijkste spelers, bij Oranje haakte hij meteen aan en PSV kan nu al niet meer zonder hem.

Tempo

Waar Orlando Engelaar het spel vorig jaar vooral vertraagde, brengt Strootman er juist tempo in. Hij verdeelt het spel, verovert ballen, geeft beslissende voorzetten en scoort. Niet Dries Mertens, maar Strootman maakt dit seizoen het verschil bij PSV.

Waar gaat dit uiteindelijk eindigen? Zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker zei afgelopen zomer dat de international na twee jaar PSV waarschijnlijk klaar zal zijn voor de stap naar het buitenland.

Dekker had daar gerust een jaartje vanaf kunnen trekken. Als de middenvelder zo doorgaat, heeft hij na het EK in Polen en Oekraïne de clubs voor het uitkiezen. Al zal hij zelf zeggen dat het in zo’n vaart niet zal lopen. Strootman houdt niet van grootspraak.

© NUsport/Daan Dekker

---
Grote beaam. Vreemd dat iedereen zo over Mertens roept, Strootman is dé man tot op heden. Wat ben ik blij dat PSV hem boven Fer verkozen heeft zeg.
Reply
hij doet het best ok. toch wordt psvee imo overschat. leuk dat ze met grote cijfers winnen van een zeer zwak roda dat na 15 minuten ook nog eens met 10 man speelt, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel. het draait nu nog een beetje om de vorm van strootman en mertens, voor de rest zijn er weinig sterkhouders.

toivonen kopte die bal best knap in, maar het zegt natuurlij genoeg dat hij strootman niet eens bedankt maar alleen op zichzelf geilt.
wat een irritant teringventje is dat zeg....
Reply
waf Wrote:hij doet het best ok. toch wordt psvee imo overschat. leuk dat ze met grote cijfers winnen van een zeer zwak roda dat na 15 minuten ook nog eens met 10 man speelt, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel. het draait nu nog een beetje om de vorm van strootman en mertens, voor de rest zijn er weinig sterkhouders.

toivonen kopte die bal best knap in, maar het zegt natuurlij genoeg dat hij strootman niet eens bedankt maar alleen op zichzelf geilt.
wat een irritant teringventje is dat zeg....

Ik heb nog weinig mensen horen roepen dat PSV beter is dan Ajax, Twente en AZ dus dat overschatten valt wel mee.

Ik vind dat Gini ook opvallend sterk speelt (mist alleen nog teveel kansen), Lens en Toivonen zijn sterkhouders als ze de vorm hebben, Matavz blijkt rustig. Labyad achter de hand. Defensie blijft een zorgenkindje. Onvoorstelbaar dat Marcelo blijft spelen ipv. Derijck. Rutten schijnt echter zeer te spreken te zijn over Marcelo. :crazy:

Roda won wel van Twente en was ook voor de rode kaart nergens. Dus zegt niet veel, wel iets. Normaal verliest PSV thuis gewoon punten tegen Roda.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:hij doet het best ok. toch wordt psvee imo overschat. leuk dat ze met grote cijfers winnen van een zeer zwak roda dat na 15 minuten ook nog eens met 10 man speelt, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel. het draait nu nog een beetje om de vorm van strootman en mertens, voor de rest zijn er weinig sterkhouders.

toivonen kopte die bal best knap in, maar het zegt natuurlij genoeg dat hij strootman niet eens bedankt maar alleen op zichzelf geilt.
wat een irritant teringventje is dat zeg....

Ik heb nog weinig mensen horen roepen dat PSV beter is dan Ajax, Twente en AZ dus dat overschatten valt wel mee.

Ik vind dat Gini ook opvallend sterk speelt (mist alleen nog teveel kansen), Lens en Toivonen zijn sterkhouders als ze de vorm hebben, Matavz blijkt rustig. Labyad achter de hand. Defensie blijft een zorgenkindje. Onvoorstelbaar dat Marcelo blijft spelen ipv. Derijck. Rutten schijnt echter zeer te spreken te zijn over Marcelo. :crazy:

Roda won wel van Twente en was ook voor de rode kaart nergens. Dus zegt niet veel, wel iets. Normaal verliest PSV thuis gewoon punten tegen Roda.

doe nou toch eens normaal man. ik heb roda in de kuip gezien en bij vitasse leek het ook nergens naar. als je dan tegen 10 van die gasten mag spelen is het helemaal ene eitje.

iedereen noemt pevee en ajakkes de 2 kampioenskandidaten. dat houdt dus in dat ze psvee beter vinden dan az en twente.

matavs is een goeie koop, hoe die gisteren ook die bal afmaakte. wijnaldum is aardig, maar ik ben bang dat hij altijd te dartel blijft. de verdediging is idd bagger. nou, tel uit je winst.
Reply
Weer 3 punten voor Roda! :eten: Maar het feit dat PSV beter was tegen Ajax zegt veel meer. Net als de vooruitgang die iedere week zichtbaar is.


Overigens iets heel anders: zag net pas dat cynische applausje van Theo Janssen richting V/d Wiel tijdens Ajax-Twente.. damn das echt funest voor je groepsgevoel. Go Theo. :eten:
Reply
Peter Wrote:Weer 3 punten voor Roda! :eten: Maar het feit dat PSV beter was tegen Ajax zegt veel meer. Net als de vooruitgang die iedere week zichtbaar is.


Overigens iets heel anders: zag net pas dat cynische applausje van Theo Janssen richting V/d Wiel tijdens Ajax-Twente.. damn das echt funest voor je groepsgevoel. Go Theo. :eten:

Dat is toch onzin.
Je mag er toch vanuit gaan als PSV supporter dat je elke thuiswedstrijd gewoon de beste bent. Ik had niet verwacht dat Ajax zou domineren in Eindhoven
The great old Ludwig von...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telegraaf.nl/binnenland/10656791/__Dood_na_botsing_met_hert__.html?p=4,2">http://www.telegraaf.nl/binnenland/1065 ... html?p=4,2</a><!-- m -->

Daar was dus die trauma helikopter voor die ik vanmiddag zag vliegen.

Anyway: De mensen in Den Haag die er over gaan zouden eens hier een kijkje moeten nemen en dan nog eens zeggen dat "het best meevalt met het wild op de Veluwe".
Natuurlijk kunnen dit soort dingen altijd gebeuren, maar de wildpopulatie hier loopt zo onderhand de spuigaten uit...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Weer 3 punten voor Roda! :eten: Maar het feit dat PSV beter was tegen Ajax zegt veel meer. Net als de vooruitgang die iedere week zichtbaar is.

Overigens iets heel anders: zag net pas dat cynische applausje van Theo Janssen richting V/d Wiel tijdens Ajax-Twente.. damn das echt funest voor je groepsgevoel. Go Theo. :eten:

Dat is toch onzin.
Je mag er toch vanuit gaan als PSV supporter dat je elke thuiswedstrijd gewoon de beste bent. Ik had niet verwacht dat Ajax zou domineren in Eindhoven

Jan Vertonghen zei voor het duel zelf dat hij verwachtte dat Ajax zou gaan domineren omdat ze beter zijn. :-s
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Weer 3 punten voor Roda! :eten: Maar het feit dat PSV beter was tegen Ajax zegt veel meer. Net als de vooruitgang die iedere week zichtbaar is.

Overigens iets heel anders: zag net pas dat cynische applausje van Theo Janssen richting V/d Wiel tijdens Ajax-Twente.. damn das echt funest voor je groepsgevoel. Go Theo. :eten:

Dat is toch onzin.
Je mag er toch vanuit gaan als PSV supporter dat je elke thuiswedstrijd gewoon de beste bent. Ik had niet verwacht dat Ajax zou domineren in Eindhoven

Jan Vertonghen zei voor het duel zelf dat hij verwachtte dat Ajax zou gaan domineren omdat ze beter zijn. :-s

maar jan vertongen is een belg met een veel te grote teringsmoel.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Weer 3 punten voor Roda! :eten: Maar het feit dat PSV beter was tegen Ajax zegt veel meer. Net als de vooruitgang die iedere week zichtbaar is.

Overigens iets heel anders: zag net pas dat cynische applausje van Theo Janssen richting V/d Wiel tijdens Ajax-Twente.. damn das echt funest voor je groepsgevoel. Go Theo. :eten:

Dat is toch onzin.
Je mag er toch vanuit gaan als PSV supporter dat je elke thuiswedstrijd gewoon de beste bent. Ik had niet verwacht dat Ajax zou domineren in Eindhoven

Jan Vertonghen zei voor het duel zelf dat hij verwachtte dat Ajax zou gaan domineren omdat ze beter zijn. :-s

maar jan vertongen is een belg met een veel te grote teringsmoel.

Dat heeft toch niets te maken met de verwachting vanuit een PSv supporter dat je elke thuiswedstrijd moet winnen?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Weer 3 punten voor Roda! :eten: Maar het feit dat PSV beter was tegen Ajax zegt veel meer. Net als de vooruitgang die iedere week zichtbaar is.

Overigens iets heel anders: zag net pas dat cynische applausje van Theo Janssen richting V/d Wiel tijdens Ajax-Twente.. damn das echt funest voor je groepsgevoel. Go Theo. :eten:

Dat is toch onzin.
Je mag er toch vanuit gaan als PSV supporter dat je elke thuiswedstrijd gewoon de beste bent. Ik had niet verwacht dat Ajax zou domineren in Eindhoven

Jan Vertonghen zei voor het duel zelf dat hij verwachtte dat Ajax zou gaan domineren omdat ze beter zijn. :-s

maar jan vertongen is een belg met een veel te grote teringsmoel.

Dat heeft toch niets te maken met de verwachting vanuit een PSv supporter dat je elke thuiswedstrijd moet winnen?

nee, maar wel dat je geen enkele waarde hoeft te hechten aan een uitpsraak van vertongen. volstrekt irrelevant.
Reply
het was eigenlijk een qoute voor Peter, maar had de verkeerde geqoute
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:het was eigenlijk een qoute voor Peter, maar had de verkeerde geqoute

Ik verwacht niet zomaar dat ieder thuisduel gewonnen wordt hoor. Daarom had ik ook geen weddenschap gesloten als PSV enkele bepalende spelers had gemist door blessures. Dan verwacht ik geen zege en op iets dat ik niet verwacht ga ik niet wedden.
Reply
nee onder voorbehoud bla bla...
Je mag er vanuit gaan dat dit op de lange termijn voor iedere club gelijk is.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: