The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Zou Pontus ook strijden tegen prostaatkanker?

[Image: large_videothumb-eredivis_893234p.jpg]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.movember.philips.nl/">http://www.movember.philips.nl/</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Overdune Wrote:http://www.nu.nl/sport/2616607/cruijff-o...issen.html

Zullen we hier een polletje voor maken, wanneer de boel klapt? Ik zet in op vóór de kerst.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/184821/Flinke_breuk_tussen_Cruijff_en_rest_RVC_Ajax.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _Ajax.html</a><!-- m -->

Ruim een maandje verder en het zit eraan te komen.
Reply
Overdune Wrote:
Overdune Wrote:http://www.nu.nl/sport/2616607/cruijff-o...issen.html

Zullen we hier een polletje voor maken, wanneer de boel klapt? Ik zet in op vóór de kerst.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/184821/Flinke_breuk_tussen_Cruijff_en_rest_RVC_Ajax.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _Ajax.html</a><!-- m -->

Ruim een maandje verder en het zit eraan te komen.
je dacht, als niemand mij quote doe ik het zelf maar?

was niet een hele lastige voorspelling trouwens.
Reply
[Image: media_xl_1010785.jpg]

:eten:
Reply
Quote:'Ik vind VI soms te banaal', zegt Van Gelder tegen Radio Noord-Holland. 'Zij hebben ons zo nu en dan nodig om te scoren. Dan beginnen ze over iets dat bij ons in de uitzending gebeurd. Dat vind ik schoolcabaret.'

'Johan Derksen heb ik geen moeite mee, René van der Gijp ook niet, maar Genee vind ik een achterbakse jongen. Ik vind het gewoon een onderkruipsel. Ik ga geen voorbeeld geven, je hoeft alleen naar zijn gezicht te kijken, dan weet je genoeg.'

Van Gelder: 'Ik kan me heel goed voorstellen dat hij jaloers is, omdat ik op het WK op het veld sta en met de spelers praat, terwijl hij in het Kurhaus zit.'
(Redactie)

wat een zichzelf overschattende smeirige poepneus is dat toch, met zijn neuzenprogramma op zondagavond. en hij snapt nog niet eens waarom het een neuzenprogramma genoemd wordt. gadverdamme, wat een hond.

Quote:Toch steekt Genee de NOS-presentator nog fijntjes een veer in de kont. 'We hebben Jack voor het eerst in 60 jaar een stevige uitspraak horen doen met een echte mening. Dus wat dat betreft hebben we hem geïnspireerd klaarblijkelijk.'

niet ongeestig....
Reply
Die Genee kan zijn mond echt niet open doen of er komt 'wat dat betreft' uitrollen. Maar ik zie hem nog altijd honderd keer liever dan Djek.
Reply
Jack op tv vind ik niet veel (meningloos), op radio blijft hij meesterlijk en een absolute koning.
Genee is beetje gladjes maar wel oke, zijn kennis (alleen maar feitjes) maakt veel goed.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Van Gaal keert bij Ajax terug als algemeen directeur
Woensdag, 16 november 2011 om 18:55
Louis van Gaal, Danny Blind en Martin Sturkenboom gaan de nieuwe directie van Ajax vormen. De Raad van Commissarissen heeft dat besloten in afwezigheid van commissielid Johan Cruijff, die woensdagmiddag op de hoogte is gesteld van het besluit. De verhouding tussen Cruijff en Van Gaal is slecht te noemen, maar toch kiest de RvC ervoor om Van Gaal aan te stellen. Het directieteam bestaat tevens uit Henri van der Aat (commercieel directeur) en Jeroen Slop (financieel directeur).

Van Gaal wordt algemeen directeur, maar gaat die functie pas vanaf volgend jaar zomer bekleden, omdat hij nu nog formeel onder contract staat bij Bayern München. Hij is daarmee de opvolger van Rik van den Boog, die in juni vertrok bij Ajax. Blind, nu technisch manager, wordt technisch directeur. Sturkenboom, oud-voorzitter van FC Utrecht, neemt bij Ajax de functie van commercieel directeur op zich.
Van Gaal boekte als trainer grote successen met Ajax. Zo werd onder zijn leiding in 1995 de Champions League gewonnen. In 2004 keerde Van Gaal terug naar Ajax als technisch directeur. Wegens een diepgaand meningsverschil over het technische beleid van de club stapte hij later dat jaar op.
In november 2010 zei Van Gaal nog nooit meer terug te keren in de Amsterdam ArenA. Op dat besluit komt de geboren Amsterdammer nu terug, ondanks zijn woorden van eerder deze maand. "Het is nu uitgesloten dat ik dat (directeur, red.) word. Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel. En van zijn kant waarschijnlijk ook."
The great old Ludwig von...
Reply
Dit geeft zo'n dubbel gevoel bij mij....

Eerst nog ff ledenraad afwachten, maar Louis als directeur, top!

Maar ja, Johan is voor mij heilig........die gaat dan weer pleite, zwaar kut!

Moeilijk, moeilijk,moeilijk.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Niets moeilijk aan, hoog tijd dat Johan gewoon lekker fulltime gaat golfen. Cruijff maakt zich alleen druk om zn eigen ego, hij is er nooit en werkt mensen tegen die hij persoonlijk niet mag. Wat heb je daar nou aan?
Reply
Ik vond die Ten Have bij Nieuwsuur wel lekker uit z'n nek lullen zeg. Een beetje doen alsof je met deze zet niet Cruijff bij het grof vuil zet. Voor Ajax denk ik wel een goede zet uiteindelijk, Cruijff kan inderdaad zich weer terugtrekken, hopen dat de mensen die hij er neergezet heeft dan nu richting Van Gaal met de beste bedoelingen verder gaan.
Reply
goeie zet van ten have. hier is over nagedacht. het bestuur is benoemd en kan alleen door een nieuwe rvc worden weggestuurd (met alle kosten van dien...). goed optreden ook van hem bij nieuwsuur.

vanmorgen hoorde ik de tegenzet van cruyf: kijken of dit geaccepteerd wordt. ik blijf gewoon zitten. krijg je straks cruff boven van gaal. echt, dit kan wel eens ontzettend geestig gaan worden.
Reply
Hier, bij Ajax, ligt toch weer mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar Godenzonen
... Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar de vorige keer
Toen liep het niet zo goed af; Ronald Koeman verziekte de sfeer
Nu ga ik in op de roep van de raad van Commissarissen
En zal straks veel met Johan moeten kissebissen
Cruijff gaf tot 4 keer toe de voorkeur aan Ling
Ik bleef echter van Steven ten Have de absolute lieveling
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel opnieuw echt rond
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:In de voetbalwereld, en vooral in Engeland, is veel ophef ontstaan over uitspraken van Sepp Blatter. Verschillende figuren in de voetbalwereld roepen dat de FIFA-baas zijn functie moet neerleggen. In Nederland laat onder meer Jan van halst zijn ongenoegen blijken.


Jan van Halst. 'Uitspraken Blatter schandelijk. Opstappen lijkt me', twitterde de voetbalnalyticus vanmiddag.

Provocaties
In interviews met CNN en Al Jazeera zei Blatter dat voetballers geen probleem moeten maken als ze racistisch bejegend worden op het veld. 'Dat hoort bij de provocaties die bij het spel horen. Na afloop geef je elkaar een hand en is het uit de wereld', zei Blatter.

Schaamteloos
Gordon Taylor, de voorzitter van de Engelse spelersassociatie, stelt in The Sun duidelijk: 'Blatter moet opstappen. Geen enkele twijfel daarover. Het is schaamteloos. De FIFA is het hoofd van meer dan 200 voetballanden, met verschillende culturen en kleuren. Dit kan je niet zeggen.'

Ziek
Stan Collymore, voormalig spits van Liverpool: 'Meneer Blatter, uw uitspraken over racisme zijn ziek en extreem neerbuigend. U moet uw functie neerleggen.'

Rio Ferdinand (Manchester United) sprak via Twitter Blatter aan op zijn uitspraken.'

Voorbeeld
Voormalig Schots international en oud-trainer Graeme Souness: 'Dit is het zoveelste voorbeeld van hoe ver Blatter verwijderd is van de echte wereld.

Schande
Les Ferdinand, voormalig spits van de Spurs: 'Ik hoop dat dit het laatste is dat ik van Blatter heb gehoord. Het is een schande dat iemand die de FIFA leidt dit zegt. Hij begrijpt niets van racisme, omdat het hem nooit overkomen is. Hij praat over iets waar hij niets van weet.'

Blatter
Op zijn eigen twitterpagina verdedigt Blatter zichzelf. Hij meldt juist dat de FIFA allerlei anti-racisme projecten heeft geleid.
(Redactie)

nu heb ik dat gelukkig al vaker gezegd, maar dit fossiel is echt een randdebiel hoor. dat je dit met droge oge uit je bakkes krijgt is echt een grof schandaal.
Reply
Zeer betrouwbare bron: Cruijff, Bergkamp, Jonk, Blind, De Boer, Molenaar en Swart dreigen met opstappen. Ook AEGON zet, naar verluidt, twijfels bij het hoofdsponsorschap. We kunnen informatie niet verifiëren maar kunnen melden dat de bron zeer betrouwbaar was en is. Bron meldde maandag al de komst van Louis van Gaal als algemeen directeur en voortijdig de komst van Bulykin.
Ajax1nl
Reply
AEGON was (lang) hiervoor al bekend.
Ennuh... de Boer, Blind???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat als iedereen nou eens opstapt?

Goed voor het drukken van de kosten, kunnen we nog meer net niet spelerstjes halen en nog meer net niet wedstrijden verliezen.
Reply
Zonder bal is er geen voetbal. Dan zijn het slechts 22 mensen die om onduidelijke reden een korte broek aan hebben getrokken. Zonder Cruijff is er geen ajax. Ofschoon ik daar geen woorden vies aan hoef te maken, doe ik het toch. Het is namelijk een smerige situatie hier in Amsterdam. Omdat jullie het ook moeten kennen begrijpen ga ik bij het begin beginnen.
Timing
ajax is een bedrijf, een bedrijf dat een goed product moet leveren. Dat is goed voetbal. En voor goed voetbal heb je goede voetballers nodig. Dat begrijpt een kind. Nu ben ik een buitengewoon goede voetballer omdat ik altijd op de goede plek sta. Vanzelfsprekend sta ik nu ook op de goede plek. Het probleem is dus simpel: ik heb hele slechte voetballers om mij heen. Commissarissen wie misschien op de goede plek zitten, maar altijd op het verkeerde moment. Leo ten Have is dan ook een hele slechte voetballer. Volgens Ten Have ben ik te weinig in Amsterdam. Maar als hij er is, en ik ben er niet, dan is er maar één conclusie. Een conclusie die bestaat uit twee mogelijke uitkomsten: één, hij is te vroeg; of twee, hij is te laat. Dat bewijst alleen maar mijn punt dat slechte voetballers, wie Leo ten Have natuurlijk is, altijd de goede plek weten te vinden op het verkeerde moment.

Nu proberen jullie, de raad van commissarissen, mij buitenspel te zetten. Maar jullie maken een denkfout. Als ik er niet ben, kan ik ook niet buitenspel staan. Een logisch gevolg van jullie slechte gevoel voor timing. Volgende week mogen jullie naar Barcelona komen. Probeer mij dan maar buitenspel te zetten. Dat dat niet gaat lukken is zo zeker als een gegeven briefje.
De kern
Dat brengt mij op de kern van de zaak. Dat jullie weigeren mij een vrijbrief te geven. Terwijl ik het constant eerder doorheb als dat jullie het überhaupt gezien hebben. Het gaat erom dat dat de juiste mensen op de juiste plek moeten zitten. Anders kan ik wel het juiste beleid uitzetten, maar als een slechte speler de juiste tactiek uitvoert heb je nog geen goede wedstrijd. Iemand wie Blind heet kan er nooit een goeie kijk op hebben. Daarom zet ik ook Jonk op de jeugdafdeling. Sommige dingen zijn eenvoudiger dan ze lijken.
Ik kan dan ook niet instemmen met de aanstelling van Louis van Gaal. ajax is een wereldclub. Globaal gezien. En om wie draait de wereld van nu? Om Chinezen. En die van morgen ook. Kijk naar het nieuws en je ziet dat Europa verleden tijd is. Louis doet het natuurlijk goed in het Frans, en hij mag dan goed zijn in het opjutten van Duitsers, maar dat is iets uit het verleden. Dat deden ze zestig jaar geleden al. Bovendien heb Louis van Chinees geen kaas gegeten. Laat staan koejoeloek. Tscheu La Ling heb dat wel en die moeten we dus hebben. Dat jullie dat niet zien is begrijpelijk, maar dat wil niet zeggen dat het goed te praten is.
Daarom, beste commissarissen, is het tijd om afscheid te nemen. Jullie hoeven niet terug te komen.

Hoogwachtend,

Johan Cruijff
Nummer 14
Reply
Briljant stuk!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
een flauwe glimlach...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Davids spreekt van racisme binnen rvc Ajax
Laatste update: 20 november 2011 20:34 info
AMSTERDAM - Volgens Edgar Davids worden bij Ajax soms normen overschreden. ''Meestal blijft het binnen de perken. Soms gaat men over de schreef, tot racisme aan toe. Ook binnen de raad van commissarissen. Ik ben daarvan geschrokken.''

Davids, evenals Johan Cruijff lid van de rvc, wilde verder niet op de zaak in gaan. ''Daar moet je dan ook maar overheen stappen.''
''Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig", aldus de oud-international tegenover de NOS.

:lol: :lol: leuke woordspeling Edgar, overigens ook een zwakke troef, zeker als je er niet verder op in wilt gaan
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Davids spreekt van racisme binnen rvc Ajax
Laatste update: 20 november 2011 20:34 info
AMSTERDAM - Volgens Edgar Davids worden bij Ajax soms normen overschreden. ''Meestal blijft het binnen de perken. Soms gaat men over de schreef, tot racisme aan toe. Ook binnen de raad van commissarissen. Ik ben daarvan geschrokken.''

Davids, evenals Johan Cruijff lid van de rvc, wilde verder niet op de zaak in gaan. ''Daar moet je dan ook maar overheen stappen.''
''Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig", aldus de oud-international tegenover de NOS.

:lol: :lol: leuke woordspeling Edgar, overigens ook een zwakke troef, zeker als je er niet verder op in wilt gaan

Onvolledig bericht: op tv zei hij er tegen Joep Schreuder nog bij: "en het is nog lang niet Sinterklaas!" Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Onbewerkt interview werpt compleet ander licht op zaak Davids-Cruijff
Maandag, 21 november 2011 om 10:13

Edgar Davids wekte zondag verbazing, door te stellen dat hij in de Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax racistisch bejegend was. 's Avonds werd aan tafel bij Studio Voetbal uitgelegd dat Johan Cruijff degene zou zijn geweest die de oud-middenvelder Je zit hier alleen maar omdat je zwart bent zou hebben toegebeten. Op YouTube is echter een ongemonteerde video opgedoken van een interview dat NOS-verslaggever Joep Schreuder dit weekend hield met Edgar Davids. Dat werpt een ander licht op de zaak.

De omroep kwam zondag met een video waarin Davids zijn uitspraken deed, zoals deze uiteindelijk breed werden uitgemeten. De ongemonteerde fragmenten, die heel kort op de website te zien waren, laten echter zien dat het interview meerdere malen opnieuw werd begonnen. Een zenuwachtige Davids zoekt naar woorden om uit te leggen hoe de omgangsvormen binnen de RvC zijn. Verslaggever Schreuder vraagt tussendoor nog aan een man buiten beeld of het zo goed genoeg is, waarna opnieuw verschillende vragen worden gesteld aan Davids. Die wordt later nog gesouffleerd.

Extra opvallend is nog dat alle cameraploegen na het interviewen van Cruijff en Steven ten Have moesten vertrekken uit de ArenA en dat de NOS nog apart met Davids sprak; niet op het parkeerdek of in de persruimte, maar boven in het stadion van de Amsterdammers. Het filmpje laat de verdenking op zich dat de Raad van Commissarissen schoon schip probeerde te maken via de media, om zo de aandacht af te leiden van de blunders die de RvC-leden begingen in de media.

---
En we gaan doooooor. :eten:
Reply
Echt ik kan er niet meer naar luisteren... wordt er doodmoe van. Heb redelijk te doen met onze ajacieden...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
geweldig, ik smul ervan.

die ten have heeft natuurlijk gewoon gelijk. hij wil de dood of de gladiolen, hij moest een knuppel in het hoenderhok gooien, anders zat hij er gewoon voor jan joker. dna komt er nooit een bestuurder, omdat cruyff alleen maar met ling komt. en het is natuurlijk meer dan gerechtvaardigd om ling niet te willen.

ik hoop echt dat de ledenraad voor cruyff kiest. die kan alleen maar functioneren met een paar trekpoppen om zich heen die alles doen wat hij zegt, zonder dat hij zelf de verantwoordleijkheid wil dragen. dat gaat ook nooit goed met van gaal samen, dna blijft het hommeles.

het beste is als cruyff gewoon opzout, net zoals van hanegem op moet zouten bij feyenoord. het zijn gewoon andere tijden nu. maar als cruyff blijft blijft het doorwoekeren, als hij weggaat neemt hij ook een paar mensen, die op zich capabel zijn, mee.

prima dus!
Reply
Ekslem Wrote:Echt ik kan er niet meer naar luisteren... wordt er doodmoe van. Heb redelijk te doen met onze ajacieden...

Treurnis dit. Heeft echter zo weinig met voetballen te maken dat het mij weinig doet en ik er zelfs om moet lachen.
Laat Cruijff maar vertrekken, is het beste voor iedereen. Jammer alleen dat hij dan mogelijk ook wat mensen mee neemt die wel van waarde zijn voor de club. Is helaas niet anders.
Als ik moet kiezen kies ik voor kamp Ten Have.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Staan alle Neuzen eigenlijk al weer dezelfde kant op in 020?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
edwin evers: nee, ik zei 'je zit hier alleen maar omdat je sjaak zwart kent'.

op geen stijl: hoe kan cruyff dan nou zeggen, iedereen weet toch dat davids daar zit vanwege zijn enrome bestuurlijke ervaring.

prihihi
Reply
Quote:AZ is het niet eens met de beslissing van de KNVB om alleen de tweede helft van de gisteren in de rust gestaakte uitwedstrijd tegen Excelsior uit te spelen. Scheidsrechter Kevin Blom brak de wedstrijd bij een 0-0 stand af vanwege de dichte mist. AZ ziet het als een vorm van competitievervalsing en wil de wedstrijd liever in zijn geheel overspelen. De club gaat in beroep tegen het besluit van de KNVB. Dat meldt Voetbal International.

'We gaan bezwaar aantekenen bij de KNVB', zegt AZ-trainer Gertjan Verbeek tegen Voetbal International. 'Het is voor Excelsior makkelijker om drie kwartier stand te houden dan een hele wedstrijd. De concurrentie van Excelsior zal niet blij zijn met de beslissing. Daarnaast zijn onze concurrenten juist wél blij met het feit dat we nog maar een helft hebben om het verschil te maken.'

'Van tevoren was de afspraak dat we de wedstrijd zouden starten om een aantal minuten te kijken of voetballen mogelijk was', zegt Verbeek. 'Tijdens de warming-up stond ik op het veld en had ik niet echt door hoe erg het was. Pas toen de wedstrijd begon en ik aan de zijlijn stond merkte ik het pas en heb ik dat meteen aangegeven bij de vierde man. Waarom laat scheidsrechter Blom dan vervolgens wél de hele eerste helft uitspelen?'

Eerder vandaag maakte de KNVB bekend, dat de tweede helft van de gestaakte wedstrijd Excelsior - AZ op woensdag 7 december om 19.30 uur wordt gespeeld.

az heeft een punt vind ik.
Reply
Vroeger was de regel juist altijd volledig overspelen, kreeg je staken na een uur bij een 3-0 stand ofzo en moest alles opnieuw. Beide regelingen zijn soms oneerlijk, maar je moet 1 van beiden kiezen en daar dan ook aan vasthouden. Als ze nu laten overspelen terwijl Exc-NAC vorig seizoen na 6 min. werd gestaakt wat niet resulteerde in volledig overspelen maakt de KNVB zich belachelijk en krijg je net zoveel willekeur en onduidelijkheid als bij schorsingen.

Vraag me verder af of AZ ook zo moeilijk deed als ze gewoon 0-2 voorstonden. Koploper bang voor nr 18?
Reply


Forum Jump: