The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Sparta-Emmen 0-1 na 15 minuten. Cruciale pot voor Sparta in 2e periode. Wat is eerlijk? Overspelen of afmaken?
Reply
Lijkt me niet dat Emmen akkoord gaat met overspelen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Echt ik kan er niet meer naar luisteren... wordt er doodmoe van. Heb redelijk te doen met onze ajacieden...

Treurnis dit. Heeft echter zo weinig met voetballen te maken dat het mij weinig doet en ik er zelfs om moet lachen.
Laat Cruijff maar vertrekken, is het beste voor iedereen. Jammer alleen dat hij dan mogelijk ook wat mensen mee neemt die wel van waarde zijn voor de club. Is helaas niet anders.
Als ik moet kiezen kies ik voor kamp Ten Have.

Meen je dat echt?
Ik sta echt faliekant achter kamp Cruijff in deze.
Ik denk dat Ten Hage echt een hele smerige vieze huichelaar is en ik verdenk hem ervan om dat hele vermeende racistische gedoe bewust naar buiten te laten hebben gebracht.
Davids komt er zelf al enigszins op terug.
Ik lachte mn ballen uit mijn broek toen ik ten Have op TV hoorden zeggen vlak na Ajax-Nac "we moeten nu naar de supporters luisteren"...
Rot dan op idioot, dat heb je toch gehoord, dan luister je naar de supporters.

Het is overigens ook echt geen cruijff/van Gaal discussie, maar een Cruijff/ten Have en co discussie.
The great old Ludwig von...
Reply
Yep, meen ik echt maar ben dan ook nooit een fan van Cruijff geweest.
Vind het altijd een roeptoeter die heel veel zegt maar als puntje bij paaltje komt nooit verantwoordelijkheid neemt.
Doet hij al vanaf de periode rond WK 1990, daarna nooit anders geweest.

Ik kan die actie van Ten Have cs wel begrijpen, als je het tegen zo iemand moet opnemen heb je bijna geen andere keuze dan het op deze manier te doen. Gewoon keihard alles of niets spelen en zien hoe het afloopt. Dat je dan met een grote naam als Van Gaal aankomt zetten is fantastisch.
Ik verwacht een afloop met Van Gaal als directeur en Cruijff in een nieuwe RvC. Dan kan geen enkele Ajacied zeggen dat Ten have het slecht gedaan heeft.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Quote:AZ is het niet eens met de beslissing van de KNVB om alleen de tweede helft van de gisteren in de rust gestaakte uitwedstrijd tegen Excelsior uit te spelen. Scheidsrechter Kevin Blom brak de wedstrijd bij een 0-0 stand af vanwege de dichte mist. AZ ziet het als een vorm van competitievervalsing en wil de wedstrijd liever in zijn geheel overspelen. De club gaat in beroep tegen het besluit van de KNVB. Dat meldt Voetbal International.

'We gaan bezwaar aantekenen bij de KNVB', zegt AZ-trainer Gertjan Verbeek tegen Voetbal International. 'Het is voor Excelsior makkelijker om drie kwartier stand te houden dan een hele wedstrijd. De concurrentie van Excelsior zal niet blij zijn met de beslissing. Daarnaast zijn onze concurrenten juist wél blij met het feit dat we nog maar een helft hebben om het verschil te maken.'

'Van tevoren was de afspraak dat we de wedstrijd zouden starten om een aantal minuten te kijken of voetballen mogelijk was', zegt Verbeek. 'Tijdens de warming-up stond ik op het veld en had ik niet echt door hoe erg het was. Pas toen de wedstrijd begon en ik aan de zijlijn stond merkte ik het pas en heb ik dat meteen aangegeven bij de vierde man. Waarom laat scheidsrechter Blom dan vervolgens wél de hele eerste helft uitspelen?'

Eerder vandaag maakte de KNVB bekend, dat de tweede helft van de gestaakte wedstrijd Excelsior - AZ op woensdag 7 december om 19.30 uur wordt gespeeld.

az heeft een punt vind ik.

Die beloftes zijn niet veel meer waard natuurlijk, lastig te bewijzen. Dan zou het competitievervalsing zijn als ze die wedstrijd helemaal laten overspelen. Geen verrassing trouwens dat Blom ook dit weer weet te verkloten.
Reply
waf Wrote:op geen stijl: hoe kan cruyff dan nou zeggen, iedereen weet toch dat davids daar zit vanwege zijn enrome bestuurlijke ervaring.

Dit is ook het hele punt natuurlijk. Cruijff en Davids waren topvoetballers, maar ondertussen zijn het natuurlijk gewoon een stel patjepeeërs met een te groot ego en geen hersens die niet geschikt zijn om uit het niets dit soort bestuurlijke functies te bekleden.
Reply
Peter Wrote:Vroeger was de regel juist altijd volledig overspelen, kreeg je staken na een uur bij een 3-0 stand ofzo en moest alles opnieuw. Beide regelingen zijn soms oneerlijk, maar je moet 1 van beiden kiezen en daar dan ook aan vasthouden. Als ze nu laten overspelen terwijl Exc-NAC vorig seizoen na 6 min. werd gestaakt wat niet resulteerde in volledig overspelen maakt de KNVB zich belachelijk en krijg je net zoveel willekeur en onduidelijkheid als bij schorsingen.

Vraag me verder af of AZ ook zo moeilijk deed als ze gewoon 0-2 voorstonden. Koploper bang voor nr 18?

dat ben ik op zich wel met je eens, maar az heeft wel een helft in de mist moeten voetballen en dat kan je natuurlijk niet serieus voetballen noemen. ik had serieus verwacht dat die pot gewoon niet doorging, nu laat hij die gasten 3 kwartier aanmodderen. slaat nergens op.

en de knjb consequent? dat zou voor het eerst zijn.

overtreding gezien van die malloot op de vrij? dat was wel een graadje erger dan strootman, maar er is nog geen onderzoek gestart. ze hebben het zeker te druk met de problemen van ajakkes? hoewle ik me niet voor kan stellen dat die gast met minder dan 4 wedstrijden wegkomt. en dan wil ik er bij zeggen dat ik dit soort overtredingen erger vind dan die klapjes van fernandes.

mooi die reactie ook van de meeste feyenoorders op dat tikie van hofs op cabral: terecht, moet hij maar niet zo lomp provoceren. Undecided
Reply
waf Wrote:
Quote:AZ is het niet eens met de beslissing van de KNVB om alleen de tweede helft van de gisteren in de rust gestaakte uitwedstrijd tegen Excelsior uit te spelen. Scheidsrechter Kevin Blom brak de wedstrijd bij een 0-0 stand af vanwege de dichte mist. AZ ziet het als een vorm van competitievervalsing en wil de wedstrijd liever in zijn geheel overspelen. De club gaat in beroep tegen het besluit van de KNVB. Dat meldt Voetbal International.

'We gaan bezwaar aantekenen bij de KNVB', zegt AZ-trainer Gertjan Verbeek tegen Voetbal International. 'Het is voor Excelsior makkelijker om drie kwartier stand te houden dan een hele wedstrijd. De concurrentie van Excelsior zal niet blij zijn met de beslissing. Daarnaast zijn onze concurrenten juist wél blij met het feit dat we nog maar een helft hebben om het verschil te maken.'

'Van tevoren was de afspraak dat we de wedstrijd zouden starten om een aantal minuten te kijken of voetballen mogelijk was', zegt Verbeek. 'Tijdens de warming-up stond ik op het veld en had ik niet echt door hoe erg het was. Pas toen de wedstrijd begon en ik aan de zijlijn stond merkte ik het pas en heb ik dat meteen aangegeven bij de vierde man. Waarom laat scheidsrechter Blom dan vervolgens wél de hele eerste helft uitspelen?'

Eerder vandaag maakte de KNVB bekend, dat de tweede helft van de gestaakte wedstrijd Excelsior - AZ op woensdag 7 december om 19.30 uur wordt gespeeld.

az heeft een punt vind ik.

Klopt, maar ze willen er drie! Undecided
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Flixieluv Wrote:Klopt, maar ze willen er drie! Undecided

prihihihihihihihihihihihihihihihihihihi :wink:

Quote:De Vitessespelers Nicky Hofs (‘tikje’ in gezicht Cabral) en Stanley Aborah (overtreding op zwaar geblesseerde De Vrij) worden niet vervolgd door de KNVB. Hofs kreeg zondag bij Vitesse-Feyenoord (0-4) al geel van arbiter Bas Nijhuis, Aborah kwam eraf met een vrije trap tegen.

De KNVB heeft arbiter Bas Nijhuis wel gevraagd of hij bij zijn gele kaart ook het ‘tikje’ van Hofs had beoordeeld. Nijhuis gaf toe dat hij dat had gezien en een gele kaart (voor beide spelers) voldoende vond.

Hofs gaf zondag na de wedstrijd zelf aan dat hij rood had verdiend, maar zei ook dat hij er zonder schorsing af zou komen omdat Nijhuis hem al geel had gegeven voor het ‘tikje’.

Scheidsrechter Nijhuis gaf bij de bond ook aan de overtreding van Aborah op Stefan de Vrij, die per brancard van het veld moest en tot de winterstop is uitgeschakeld, te hebben gezien en beoordeeld als niet meer dan een vrije trap voor Feyenoord.

“Als de scheidsrechter de overtredingen heeft waargenomen, kunnen de spelers daarna niet nog eens worden vervolgd”, laat een woordvoerder van de bond weten.

De aanklager van de KNVB besloot eerder ook trainer John van den Brom van Vitesse niet te vervolgen nadat hij in de tweede helft door Nijhuis naar de tribune was verwezen. Er was ‘te weinig bewijs’ van wangedrag.

de situaties zijn dus al beoordeeld. alhier het bewijs dat je ook een situatie kan beoordelen zonder gele kaart te geven, waarna je niet meer geschorst kunt worden.

het is wat dat nijhuis dat toegeeft, want eigenlijk geeft hij toe dat hij onthutsend slecht gefloten heeft. ik vind dit echt 2 grote missers.
Reply
[Image: m1fz16jae6yr.jpg]
[Image: m1fz16oa8w0z.jpg]
Reply
Quote:De wedstrijd tussen NEC en Ajax was een speciale voor Theo Janssen. De middenvelder is opgegroeid in Arnhem en speelde in de periode 1998-2008 meer dan 200 competitiewedstrijden voor Vitesse, de grote rivaal van NEC. Geen wonder dat het publiek uit Nijmegen juist Janssen als mikpunt had. De voetballer werd weggehoond en beschimpt. Zijn moeder werd beledigd. Janssen reageerde op gepaste wijze. Met Ajax won hij het duel (0-3), het publiek liet hij zijn geel-zwarte scheenbeschermers zien.

'Ik heb alle fans hier even mijn scheenbeschermers laten zien', gaf Janssen na de wedstrijd aan tegen De Gelderlander. 'Dat was mijn statement. Een mooi paar met passende kleuren. Geel en zwart. Even ter bevestiging voor de supporters in Nijmegen.'

Het was zijn antwoord op de kwetsende liederen van de NEC-supporters. 'Theo Janssen, je moeder is een hoer', galmde door De Goffert. Natuurlijk had hij zich geërgerd aan de spreekkoren. 'Maar ik had me er al op ingesteld. Dat is altijd als ik hier bij NEC speel. Ik weet het van tevoren, mijn familie weet het van tevoren. Ik luister er maar niet naar. Ik kan er toch niets mee?'

Dat liet Janssen tijdens de wedstrijd ook aan scheidsrechter Gözübüyük weten. 'Ik haal mijn schouders er maar over op. Ik geniet nu gewoon extra van onze overwinning. Daar gaat het uiteindelijk toch om. Het is drie punten in de knip. Klaar, wegwezen.'

'Ik ben en blijf een jongen van Vitesse. Dat verloochen ik niet. Ook niet nu ik al jaren weg ben bij Vitesse. Maar juist daarom is dit ook het juiste antwoord.' (Redactie)

geweldig. kan ik zeer waarderen, deze actie. :Big Grin
Reply
hahahahahaah

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153237">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153237</a><!-- m -->
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vergeet <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153315">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153315</a><!-- m --> niet Wink.
Reply
die overtreding op soelmanie trouwens, niemand kan het mij uitleggen als die gast minder dan 7 wedstrijden krijgt....
Reply
waf Wrote:die overtreding op soelmanie trouwens, niemand kan het mij uitleggen als die gast minder dan 7 wedstrijden krijgt....

3 duels dus..... + 1 voorwaardelijk....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
waf Wrote:die overtreding op soelmanie trouwens, niemand kan het mij uitleggen als die gast minder dan 7 wedstrijden krijgt....

3 duels dus..... + 1 voorwaardelijk....

echt onbegrijpelijk. niet dat ik kan beoordelen of het wel of niet bewust is, maar dit soort aanslagen moet je gewoon uitbannen. weer een bewijs dat blom het gewoon goed gedaan heeft bij strootman en die rkc er wat mij betreft.
Reply
Het was het weekend van de middelvingers:

[Image: 1203ajax-excelsior-51.jpg]
Benieuwd of er een vooronderzoek tegen De Ruiter gestart wordt, gebeurde toen wel met Suarez in de Kuip.

Over Suarez gesproken:

[Image: suarez.JPG]
En dan loopt er ook nog een aanklacht voor racisme tegen hem.. :crazy:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
waf Wrote:die overtreding op soelmanie trouwens, niemand kan het mij uitleggen als die gast minder dan 7 wedstrijden krijgt....

3 duels dus..... + 1 voorwaardelijk....

echt onbegrijpelijk. niet dat ik kan beoordelen of het wel of niet bewust is, maar dit soort aanslagen moet je gewoon uitbannen. weer een bewijs dat blom het gewoon goed gedaan heeft bij strootman en die rkc er wat mij betreft.

Overtredingen zijn imo verschillend... Die Exc. gast kwam bij op kniehoogte in, anderen niet geloof ik. Gaat ook vol door zonder de schijn te hebben te willen terugtrekken
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:die overtreding op soelmanie trouwens, niemand kan het mij uitleggen als die gast minder dan 7 wedstrijden krijgt....

Ik vond het nog opmerkelijker dat Soejemanie gewoon door kon foeballen met z'n elastieke enkel.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
wtf!!

Quote:Proef Mythbusters mislukt, kanonskogel eindigt in woonwijk
De makers van het populaire Discovery-programma Mythbusters hebben dinsdag een fout met goede afloop gemaakt in Dublin (Californië). Met een zelfgemaakt kanon wilden ze op grote containers met water schieten, maar dit mislukte. De kanonskogel kwam terecht in een woonwijk. Richten is dus blijkbaar niet de specialiteit van de Mythbusters. De kogel scheerde rakelings langs de containers, ging dwars door een muur en kwam 700 meter verderop in een woonwijk terecht. Daar stuiterde de kogel vanaf de straat door de deur van een huis heen, de trap op en een slaapkamer in waar op dat moment drie mensen lagen te slapen. De kogel ging het huis ook weer uit en liet daarbij een gat achter in de straat. De tocht eindigde in het busje van het gezin waarvan het huis even daarvoor was vernield. Niemand raakte gewond bij de mislukte proef. De presentatoren van Mythbusters waren niet bereikbaar voor commentaar. Filmpje

filmpje: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.waarmaarraar.nl/opmerkelijkbeeld/2/ID/90921/GO/0/Kanonskogel_belandt_in_woonwijk.html#chat90921t">http://www.waarmaarraar.nl/opmerkelijkb ... chat90921t</a><!-- m -->
Reply
[-( [-(
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote:De supportersverenigingen van Ajax zijn bereid mee te werken aan het uitbannen van spreekkoren over Joden tijdens voetbalwedstrijden van hun club. Vertegenwoordigers van de verenigingen hebben dat gisteravond laten weten tijdens een overleg met burgemeester Eberhard van der Laan in de ambtswoning. Van der Laan wil af van de spreekkoren, omdat deze volgens de burgemeester kwetsend zijn en antisemitische uitlatingen uitlokken.

Dat meldt Het Parool.

Bij het twee uur durende overleg op de ambtswoning waren alle betrokken organisaties aanwezig. Naast de supportersverenigingen, de club Ajax en de KNVB waren ook het Centraal Joods Overleg en de belangenorganisatie Cidi van de partij. Als deskundige op het terrein van gedragsverandering was de Groninger hoogleraar psychologie Hans van de Sande er. Concrete afspraken over een aanpak zijn niet gemaakt, wel zijn uiteenlopende suggesties gedaan om de spreek?koren uit te bannen.

'Het is een ingewikkeld fenomeen', zegt gemeentelijk woordvoerder Bartho Boer. ''De spreekkoren bestaan al dertig jaar. Het vergt tijd om ze weer te doen verdwijnen.

Ongewenst
Woordvoerder Bartho Boer van de gemeente: 'Maar alle partijen zijn het met elkaar eens dat de spreekkoren ongewenst zijn. Supporters hebben misschien zelf geen semitische of antisemitische bedoelingen, maar dat laat onverlet dat de spreekkoren anderen uitnodigen zich tegen de club, supporters én Joden af te zetten.'

Voor de komende tijd zijn afspraken gemaakt voor nieuwe gesprekken tussen supportersverenigingen en de Joodse gemeenschap. Zo wordt gespeeld met de gedachte vertegenwoordigers uit de gemeenschap in contact te brengen met jeugdige supporters.

dat is nou eens ene keeertje goed nieuws uit neerlandsch grootste poel des verderfs. beter laat dan nooit.

niet dat het nog helpt, want nu weet de rest al hoe je shockerend kunt kwetsen. maar ik zou het knap vinden als ze kunnen ophouden met deze trieste geuzennaam. nog knapper zou het zijn als daar geen kwestende spreekkoren over woreden gezongen.
Reply
Quote:De Engelse voetbalbond FA heeft Liverpool-aanvaller Luis Suárez voor acht duels geschorst. Dat maakte de FA vanavond bekend. Oud-Ajacied Suárez is schuldig bevonden aan racistisch gedrag ten opzichte van Manchester United-verdediger Patrice Evra tijdens een wedstrijd op 15 oktober.

Ook kreeg Suárez een boete van 40.000 pond, zo'n 63.000 euro.

Suárez heeft 14 dagen om tegen de straf in beroep te gaan.

het zal hem leren, deze vuile smerige onsportieve hond wiens onbehoorlijke gedrag in nederland stelselmatig werd gebagatellisseerd door de neuzenmedia!

smerige overtredingen, opruien van vijandelijk publiek, schwalbes en nu ook racisme. bah!
Reply
Uitspraak alleen gemaakt op uitlatingen Evra. Schandalig!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weinig bewijs zo lijkt het idd, maar iedereen weet wat voor rat die gast is en wat mij betreft is er geen enkele twijfel dat hij wat gezegd heeft.
Reply
Haggie Wrote:Uitspraak alleen gemaakt op uitlatingen Evra. Schandalig!

als dat zo is is het idd schandalig, dat weiger ik ook te geloven, maar aan de andere kant is sneuareze er al zo vaak mee weggekomen dat er een gebrek was aan bewijs (terwijl iedereen het had kunnen zien op tv).....
Reply
Hebben ze geen liplezer gebruikt?
Reply
hij heeft toch zelf toegegeven dat hij negrito heeft gezegd?
Reply
In Engeland hebben ze nog een grotere hekel aan Suarez dan dat wij dat hier hadden, op wat Ajacieden na. Vanaf dag 1 wordt hij er als ''cheater'' gezien, terecht natuurlijk met z'n schwalbes en andere nare streken. Nu hebben ze een stok gevonden om 'm mee te slaan en dat doen ze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: