The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
hahahaha, ben benieuwd wat voor spreekkoren dat nu weer op gaat leveren
The great old Ludwig von...
Reply
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat die kiepert hierdoor ineens niet meer in de selectie zit. Waren het goede vrienden? Die Brama kan alleen die kut hoer iets verwijten... die gast loopt gewoon zijn lul achterna Honger
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
mwoah, ik kan me wel voorstellen dat t niet echt bevorderlijk is voor de sfeer in het team.
Dat je als coach daarop actie onderneemt begrijp ik wel.
The great old Ludwig von...
Reply
Dan zou ik nog altijd die overschatte Brama uit de selectie zetten. Boschker onder de lat kost je gewoon het kampioenschap. Hypocrite
Reply
Gerucht vreemdgaan Mihaylov met vriendin van Brama verzonnnen door Ajax-fan’


Volgens berichten op Twitter klopt er niets van de geruchten rond een affaire die FC Twente-doelman Nikolay Mihaylov zou hebben met de vriendin van Wout Brama. In een reactie zou de middenvelder hebben laten weten dat het gerucht verzonnen zou zijn door een supporter van Ajax.

Woensdagmiddag meldde fctwente.nu dat de afwezigheid van Mihaylov niet aan een knieblessure zou liggen. De sluitpost zou uit de selectie zijn gezet, nadat bekend zou zijn geworden dat hij de lakens zou hebben gedeeld met Brama’s vriendin. Hierop toog de doelman naar zijn thuisland Bulgarije. Inmiddels heeft de fansite het bericht gerectificeerd, omdat dit ten koste ging van de privacy van beide spelers.

De drievoudig international zou in een korte reactie hebben laten weten dat het gerucht nergens op slaat en het verzonnen is door een Ajax-fan. Ook de vader van de Tukker ontkent de berichtgeving.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
LOL specifiek een Ajax fan.........Angel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat zou wel geestig zijn Big Grin

'Ajax-scenario' dreigt weer voor Preud'homme

Gepubliceerd op donderdag 12 april 2012 om 13:58


Michel Preud'homme beleeft deze week een déjà vu. Met zijn Arabische club Al Shabab staat hij met nog één wedstrijd te gaan bovenaan, maar op de slotdag moet hij op bezoek bij concurrent Al Ahli. Preud'homme heeft met zijn ploeg genoeg aan een punt om de titel te pakken, net zoals vorig seizoen bij FC Twente het geval was.

Toen verloor FC Twente in de Amsterdam ArenA met 3-1 en ging de titel aan de neus van de Belgische coach voorbij. Eenzelfde scenario dreigt nu dus weer. ''Die gedachte maakt me wel een beetje nerveus'', geeft Preud'homme toe in Le Soir. ''De titelmatch is opnieuw in het hol van de leeuw. De vrees om te falen bestaat. Het was eigenlijk ons doel om voor de laatste speeldag al kampioen te zijn. Al Ahli zal de steun krijgen van zo'n 25.000 uitzinnige fans. Om problemen te vermijden, komt er wellicht een ref uit het buitenland. In de heenmatch was dat Gumienny, nu wellicht een Italiaan.''

Overigens heeft Preud'homme het uitstekend naar zijn zin bij Al Shabab. Hij kan voor jaren bijtekenen. ''Vorige maand wilde de voorzitter de optie in mijn contract voor een extra jaar al lichten. Ik vroeg hem: "Moeten we daar niet eerst over praten?". Nu praten we over een contract van vier jaar, voor mij en voor mijn technische staf'', zegt hij.
The great old Ludwig von...
Reply
:icon_e_biggrin: :icon_e_biggrin: :icon_e_biggrin:
En ook gewoon nog even een mail sturen achteraf

Ambtenaar doet veertien jaar niks
Uitgegeven: 12 april 2012 15:37
Laatst gewijzigd: 12 april 2012 15:43
AMSTERDAM - Een Duitse ambtenaar die met pensioen ging, stuurde op zijn laatste dag een afscheidsmail aan zijn 500 collega's met de mededeling dat hij de afgelopen veertien jaar niets gedaan heeft en daar 745.000 euro mee heeft verdiend.


© Thinkstock
Door verschuivingen binnen de organisatie, een staatsonderzoeksinstituut in Nordrhein-Westfalen, had de ingenieur een lege agenda, wat niemand door had. Doordat hij veertien jaar niks heeft gedaan, meldde hij triomfantelijk "volledig voorbereid te zijn op zijn pensioen". Zo bericht Die Welt.
De mail lekte uit naar de regionale media, wat de nodige commotie opleverde. De functie die de man vervulde is inmiddels komen te vervallen.
The great old Ludwig von...
Reply
LOL...
Ze proberen maximale druk uit te oefenen... cry cry

Kabinet dreigt met boycot EK Voetbal
Laatste update: 1 mei 2012 19:19 info
DEN HAAG - Het kabinet en het Koninklijk Huis gaan niet naar EK-voetbalwedstrijden in Oekraïne als de rechtsstaat in dat land de komende tijd niet zichtbaar verbetert.

Foto: ANP
Dat geldt in het bijzonder voor de behandeling van de veroordeelde oud-premier Joelia Timosjenko, die in de gevangenis mishandeld zou zijn. Dat heeft minister Uri Rosenthal van Buitenlandse Zaken dinsdag bekendgemaakt.
''We proberen maximale druk uit te oefenen'', aldus Rosenthal dinsdag. ''Als de situatie rond de rechtsstaat en de behandeling van gevangenen, in het bijzonder rond Timosjenko, niet zichtbaar verbetert, dan zullen de Nederlandse regering en het Koninklijk Huis niet naar Oekraïne komen.''
The great old Ludwig von...
Reply
Nou nou, poe poe, wat zullen ze daar wakker van liggen in de Oekraïne.... Smiley_emoticons_baby_taptap
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(01-05-2012, 07:39 PM)Jansoe Wrote: Nou nou, poe poe, wat zullen ze daar wakker van liggen in de Oekraïne.... Smiley_emoticons_baby_taptap

Dat denk ik wel ja. Veel meer Europese landen laten het afweten. Oekraine wordt aan de politieke schandpaal genageld en dat vinden ze verre van prettig.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
toedeledokie
FC Groningen besluit tot ontslag oefenmeester Huistra
10/05/2012 11:13

Pieter Huistra is ontslagen door FC Groningen. De 45-jarige oefenmeester moet boeten voor het slechte seizoen van de noorderlingen, die op een teleurstellende veertiende plaats eindigden.

De club liet donderdag weten dat per direct afscheid wordt genomen van Huistra, die sinds het seizoen 2010/11 hoofdtrainer was. In zijn eerste jaargang eindigde FC Groningen op een knappe vijfde plaats, maar Huistra kon geen goed vervolg geven aan zijn sterke start.

FC Groningen eindigde op een teleurstellende veertiende plaats, met slechts zes punten voorsprong op nummer zestien VVV-Venlo. Opvallend genoeg verlengde Huistra eind november zijn contract nog, maar een slechte reeks in 2012 zorgt ervoor dat de club besloot hem alsnog te slachtofferen.
The great old Ludwig von...
Reply
toedeledokie

Technisch directeur Booy per direct weg bij FC Utrecht
10/05/2012 11:00

FC Utrecht neemt per direct afscheid van Foeke Booy. De technisch directeur wordt door grootaandeelhouder en commissaris Frans van Seumeren afgerekend op de tegenvallende resultaten.

FC Utrecht is in gesprek met Sport Promotion, dat de zaken van Booy behartigt, over de afwikkeling van het gedwongen afscheid. Zijn contract loopt nog twee jaar door en de td zou daarmee recht hebben op 1,2 miljoen euro.

De Domstedelingen sloten het seizoen af op een teleurstellende elfde plaats in de Eredivisie, waardoor de club deelname aan de play-offs misliep. Dat is voor Van Seumeren een hard gelag. De vraag wierp zich op of Booy als technische eindverantwoordelijke niet moest worden afgerekend op de tegenvallende resultaten. Donderdag besloot FC Utrecht zich te ontdoen van Booy.

'We hebben dit seizoen na PSV in de Eredivisie het meest geïnvesteerd in nieuwe spelers, zo'n negen miljoen euro', aldus Van Seumeren. 'Dat de aankopen er niet uit zijn gekomen, is voor mij de grootste teleurstelling van het seizoen. That's it.'

Booy zelf baalde eveneens van de gang van zaken. Bepalende spelers als Michel Vorm, Kevin Strootman, Ricky van Wolfswinkel en Dries Mertens vertrokken tegen zijn zin. 'Ja, natuurlijk voel ik me door de hele situatie in de maling genomen. Toen ik naar Utrecht werd gehaald, was dat met een bepaald verwachtingspatroon.' (Anton Lippold)
The great old Ludwig von...
Reply
Jans terug naar Groningen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
geniaal

[Image: funny-gifs-distraction-before-penalty-kick.gif]
Reply
Hoe vaker ik die kleine smiecht zie, hoe meer ik hem ga haten PukePuke

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166594
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
(04-06-2012, 12:16 PM)Lamme Lennie Wrote: Hoe vaker ik die kleine smiecht zie, hoe meer ik hem ga haten PukePuke

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166594

Vind het ook dom. Snap het totaal niet in een vriendschappelijk duel, kan er helemaal niets mee bereiken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
rechter tijdens het Breivik proces.
Even een potje kaarten Big GrinBig Grin

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/22-ju...d=10065901
The great old Ludwig von...
Reply
(04-06-2012, 12:16 PM)Lamme Lennie Wrote: Hoe vaker ik die kleine smiecht zie, hoe meer ik hem ga haten PukePuke

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166594

blijft zeer opmerkelijk dat je dat bij sneuarez niet had. gewoon selectieve verontwaardiging. gelijke monniken, gelijke kappen.

altijd hetzelfde bij die ajakkessieden, bommel, robben, mertens, het zijn allemaal eikels, maar als sneuarez of vertongen zich misdragen dan hoor je ze niet en gaan ze hun gedrag verdedigen (of gaan ze huilen over de manier waarop gereageerd wordt).PukePukePukePuke

en dit was een overtreding, maar hij wilde vast niet dat onze engelse vriend het ek zou missen. echt heel ongelukkig, maar niet minder sneu.
Reply
Ach waf, dat weten we inmiddels toch. Ik probeer me er maar niets meer van aan te trekken.
Vind overigens wel dat LL gelijk heeft wat betreft Mertens. Niet nodig, niet gepast. Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het voor de Belgen een hele serieuze pot was, aangezien ze zich de laatste jaren niet weten te plaatsen met deze talentvolle selectie. Wellicht dat ze zich ten koste van veel wilden laten zien aan de buitenwereld waar zo'n duwtje dan weer beter te rijmen valt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
het was niet nodig, maar om op basis daarvan te zeggen dat je hem een smiecht vindt en dat je hem nog meer gaat haten vind ik erg overdreven.

kijk zo'n toivonen mag dood, maar dit komt alleen in de pers omdat het zulke desastreuze gevolgen heeft.
Reply
Nederland Denemarken 0-1
Reply
Lekker voetbalforum.
Reply
Idd, EK bezig en al een maand geen bericht in het Oranje-topic. cry
Reply
Wat anders, wat betreft dat verhaal van die 'Woudjongen'; in zes maanden tijd is het de Duitse politie/whatever niet gelukt om te achterhalen waar hij vandaan kwam. Hij zou niet op internationale lijsten met vermiste personen voorkomen. Zomaar wat dingen die ik me afvraag; waarom is die jongen niet als vermist opgegeven in NL? Hoe is het mogelijk dat ze zijn accent er niet uitgepikt hebben als Nederlands als hij Engels sprak? Waarom hebben ze zes maanden gewacht met het publiceren van die foto, dat er voor zorgde dat dit hele gedoe in een halve dag opgelost is?

Eusa_think
Reply
Ze wilden wachten tot na Nederland - Duitsland natuurlijk.
May The Schwartz Be With You
Reply
zozo....

Veld Arena van lachertje naar beste in eredivisie
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 19 JUN 2012
In de Amsterdam Arena was al twee jaar het meest succesvolle voetbal te zien – Ajax werd niet voor niets twee keer kampioen – de laatste titel kwam mede tot stand op de beste grasmat van de eredivisie. Dat blijkt uit een enquête van spelersvakbond VVCS. "De Arena is erin geslaagd om een topgrasmat te realiseren," zegt Danny Hesp, voorzitter van de VVCS op de website van Ajax.

Aanvoerders
De aanvoerders van de eredivisieclubs geven tijdens het seizoen wekelijks de grasmat waarop ze hebben gespeeld een cijfer. Na 34 speelronden rolde de mat in de Arena als winnaar uit de bus. Voor het eerst. En dat vervult Arenadirecteur Henk Markerink ook met trots. "Wij zijn zeer trots dat in de Arena beste grasmat ligt van de Eredivisie 2011/2012," zegt hij op Ajax.nl. "Alle inspanningen en investeringen van de afgelopen jaren maken dat het veld in topconditie is. Samen met Ajax hebben wij hier hard aan gewerkt. Deze grasprijs is een fantastische kroon op het werk. Het voelt als het winnen van de Champions League."

De Arena kende de eerste jaren grote problemen met de grasmat. Supporters lieten zelfs uit protest koeien los op het 'knollenveld'. Sinds het stadion gebruik maakt van een belichtingssysteem zijn de problemen de wereld uit. Met nu dus ook de tastbare waardering vanuit de voetballers.
The great old Ludwig von...
Reply
Enkele ondernemers en bewoners van de Rechtstraat in Maastricht dagen de gemeente voor de rechter. Ze zijn laaiend omdat ze buiten voor hun huis op een stoel met elkaar zaten te praten en daarvoor een boete van 220 euro kregen.

Een van de bewoners bevestigde donderdag berichtgeving hierover op Maastricht Dichtbij. De man, Ton Stille, noemt de boete 'belachelijk'. Na een staverbod handhaaft de gemeente nu ook een zitverbod op de trottoirs, aldus Stille.

Een woordvoerder van de gemeente bevestigde donderdag dat de mensen in kwestie geverbaliseerd zijn, omdat ze weigerden hun stoelen naar binnen te brengen. 'De stoep daar is erg smal en mensen met kinderwagens konden er niet meer langs', aldus de woordvoerder.

Stille?

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNE...icht.dhtml
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Lol, die Hari joh, welk gedeelte van hoREca begrijp je niet? En dan zeggen 'als ik had geweten dat het niet mocht had ik het echt niet gedaan hoor'. cry Net zoals toen hij die gast aftuigde zeker.
Reply
Ok, twee dingen die die hij niet mocht doen: in horeca gelegenheden komen en met getuigen spreken...

Dan dat irritante wijf van een advocaat: 'ja, in de euforie..'. Flikker toch op man. Gewoon weer drie maanden de bak in, prima.
Reply


Forum Jump: