The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV -Liv
#61
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Ajax en The Spurs hè... :8:

klopt wel, maar ook de beleving bij die clubs is totaal verschillend. spurs zijn bepaald geen gloryhunters en heeft fel publiek.

ajakkes heeft toch meer overeenkomsten met arsenal. saai publiek dat zeurt om mooi voetbal en als het ze niet bevalt gaat lopen klagen en zeiken. :razz:

De beleving bij MIJ is dus hetzelfde, ook altijd fel en geen gloryhunter :wink: !

Alleen 'klote' dat ik de aankomende 2 uitwedstrijden van Ajax mis ivm vakanties, al helemaal als ze straks nog kampioen worden! Iedereen los op het Leidse en ik in m'n uppie op Curacao... :letitallout:

ja joh, loop maar weer weg. Hakkuh
Nee, en ik ren ook niet weg, ik vlieg weg... :wink:
Reply
#62
waf Wrote:ben ik met je eens. jaren 70 en 80 was wel anders met liverpool. maar toen ze minder gingen voetballen zijn de supporters gebleven.

geldt ook voor arsenal trouwens, nu voor iedereen een droomclub, maar dat was beging jaren 90 nog een ontzettend grijze muis.

Het boek "Fever Pitch" is daar het bewijs voor.

Liverpool wel een fantastische supportersschare natuurlijk. Heb de DVD "The Kopp" pas gezien, veel kippevel momenten.
Reply
#63
Heb vele dvd's van LFC, zowel old years als van de afgelopen 7 jaar.

Er zijn ook vele Ajacieden die voor LFC zijn, dat is natuurlijk gewoon ontzettend subjectief. er zijn ook veel LFC supporters te vinden in de rest van NL en in Vlaanderen. De sfeer bij de Spurs is ook erg goed, toch blijft West Ham in Londen de kar trekken. wat kleinere clubs als Fulham en Charlton zijn altijd uitverkocht en ook daar gaan de supporters finaal door het lint iedere wedstrijd.

Mindere clubs die ook niet altijd uitverkocht zijn:
Bolton, Blackburn, Wigan, Man. City (wel fanatiek), Boro en Villa.
Reply
#64
Ben ook een keer naar een wedstrijd van West Ham geweest en zat tussen de harde kern. Daarna in de clubpub aan de overkant compleet lam geworden tussen alle supporters, supermooi.

Een tijd later kwam Green Street Hooligans uit, de beste film die ik gezien heb over hooliganism, en het ging ook nog eens over West Ham.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ik vind the football factory beter. Green Street heeft ene slecht eind, zeer slecht zelfs. Alhoewel eind, het gebeurde net voor het eind.

"West Ham 'till I die, West Ham 'till I die"
Reply
#66
Dugarry Wrote:Heb vele dvd's van LFC, zowel old years als van de afgelopen 7 jaar.

Er zijn ook vele Ajacieden die voor LFC zijn, dat is natuurlijk gewoon ontzettend subjectief. er zijn ook veel LFC supporters te vinden in de rest van NL en in Vlaanderen. De sfeer bij de Spurs is ook erg goed, toch blijft West Ham in Londen de kar trekken. wat kleinere clubs als Fulham en Charlton zijn altijd uitverkocht en ook daar gaan de supporters finaal door het lint iedere wedstrijd.

Mindere clubs die ook niet altijd uitverkocht zijn:
Bolton, Blackburn, Wigan, Man. City (wel fanatiek), Boro en Villa.

west ham staat nog op mijn to do lijstje. eerst wil ik naar liverpool, voordat ze een nieuw stadion krijgen.

man city heb ik ook goeie verhalen van gehoord, charlton vond ik qua sfeer een beetje tegenvallen, maar dat is op basis van 1 verloren wedstrijd om des keizers baard.

blijf het opvallend vinden dat er ajakkessieden zijn die clubs mooi vinden vanwege hun sfeer. die zouden in nederland toch ook liever een club met sfeer moeten willen hebben? :razz:
Reply
#67
Dugarry Wrote:Ik vind the football factory beter. Green Street heeft ene slecht eind, zeer slecht zelfs. Alhoewel eind, het gebeurde net voor het eind.

"West Ham 'till I die, West Ham 'till I die"
Inderdaad een beetje een Hollywoodeinde. Het had van mij mogen eindigen bij de dood van die hoofdpersoon.

Even wat anders, heb jij toevallig nog een editie van When Saturday Comes liggen ergens? Of ken je iemand die dat heeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ben trouwens ook een keer naar Wimbledon geweest in de tijd dat Vinnie Jones er nog voor speelde. Was wel mooi, ook omdat ze tegen het Southampton van good old Kenneth Monkou moesten, maar het haalde het niet bij West Ham.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Ben trouwens ook een keer naar Wimbledon geweest

kan dit niet op het tennisforum?

het is trouwens mijnheer monkou voor jou, nepajakkessied. :razz:
Reply
#70
Bumme Wrote:Totaal niet mee eens om Dugarry in dit geval een NSB-er te noemen. Hij heeft een grote voorliefde voor Liverpool, bezoekt regelmatig wedstrijden van die club en is ongeacht de tegenstander altijd voor The Reds.
Logisch dus dat hij blij is met het resultaat van gisteren!

Dugarry van harte!

Van harte met je overwinning, al blijf ik erbij dat elke Nederlander voor een club uit eigen land moet zijn in de EC...
Mocht dat niet zo zijn vier het ingetogen Wink
Als Duitsland europees kampioen word ga ik ook niet in mijn Duitsland shirtje door de stad hossen (dikke kans dat ik het niet overleef)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: