The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker ronde 2: FC CT vs Komkommer
#31
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:Wederom slechste man van het veld: onzin. Zonder orders wel ja. Lijjt me dus niet fair coach.

Vat ook niks op als sneer. Gewoon irreeel en kort door de bocht

Dus de week ervoor tegen Houten, met je individuele orders aan, vond je jezelf niet de slechtste man van het veld? Ok, Mac was toen misschien nog slechter, maar wel 3% balbezit terwijl de andere middenvelders (zelfs incl wingers) dik boven de 10% zitten? Tegen Nelson deed je het minste van de 3 CM's, tegen HT Utd idem, tegen RS was het niet veel.

Met orders voer je geen steek uit in het veld, zonder die orders doe je veel maar nagenoeg niks goed. In beide gevallen heeft het team daar weinig aan, dus krijgt Henk zaterdag de kans om zich te bewijzen.

Prima, maar ga nou niet iedere keer suggereren dat Klop het zo vervelend vindt dat ie niet in de competitiebasis staat. Ga geen 3 maal zeggen dat dat niet zo is.

Wat maakt Ed beter dan Eddie? Dat beetje snelheid? Kom nou toch. Ik vind het niet te verklaren waarom Klop iedere wedstrijd zo onder maat presteert. Op papier ziet Eddie er beter uit dan Ed. Ed heeft mazzel.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#32
Maar krijg ik ook een keer antwoord op mijn vraag?
What, me worry?
Reply
#33
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Wederom slechste man van het veld: onzin. Zonder orders wel ja. Lijjt me dus niet fair coach.

Bewijs het tegendeel maar.

Wordt lastig on the bench
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#34
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Wederom slechste man van het veld: onzin. Zonder orders wel ja. Lijjt me dus niet fair coach.

Bewijs het tegendeel maar.

Wordt lastig on the bench

Vandaar die slechte prestaties, je zit gewoon op een bankie in de middencirkel. Peukie en biertje erbij?
Oftewel: je staat vanmiddag toch echt gewoon in de basis.

Andere zaken trainen dan SI en PS; snelheid, tackelen, korte pass, lange pass etc.etc.. Beetje puzzelen met de individuele orders, zaken die je niet kan, niet aanzetten. Niet dribbelen, geen trucjes, niet van afstand schieten.

Succes!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Fred Naaigaren Wrote:Hoe laat begint deze wedstrijd eigenlijk?

Ik kan er eventueel nog wel een fitness training tegenaan gooien namelijk, maar dat ligt dus aan het tijdstip.

@ Vietjes, ik snap wel waarom je er zo'n stennis om maakt, je wilt per slot van rekening wel een keer spelen. Maar ik geloof dat de voorwaarde niet al te onduidelijk en irreëel is.
@ Tool, wat moet een AM kunnen?

kun je hier zien: Speler->Team->Wedstrijddag->Volgende wedstrijd
kort samengevat: 15.00 onze tijd, dus een extra training heeft geen zin

@AM: er was al overeengekomen dat Mukkus de AM zou worden, alleen is er daarna geen verdere actie meer ondernomen. de AM zal in principe als back-up voor de coach fungeren, maar 't zal erop neerkomen dat de AM en ik samen de opstellingen maken, wedstrijden analyseren, fitness checken, etcetera

@Vietjes: Geen idee wat Ed beter maakt dan Eddy, daar hebben we het vorige week ook uitgebreid samen over gehad. Maar feit is dat Ed het beter doet en dus speelt. Was dit andersom geweest, dan had ik er ook geen enkel probleem mee gehad om op de bank te zitten.
Wat Ed ook doet en wat iedereen volgens mij zou moeten doen, is elke avond voor de wedstrijd checken of z'n "concurrent" genoeg fitness heeft. Was Ed geen coach geweest, dan had ie ook elke avond voor de wedstrijd gekeken of ie de dag erna speelt, zodat 't trainingsschema eventueel omgegooid kan worden.
Reply
#36
@Muk: Eddy speelt vandaag niet gezien z'n 71% fitness

@Algemeen: ik heb deze wissels ingesteld, voor het geval we in de 75e minuut achter staan:

Minuut Uitslag Met Goal voor Sp. die invalt Sp. die vertrekt

75' Verliezen - - Hemmo Beukman Pascal Tergau [Aanpassen] [Wis]
75' Verliezen - - Onno van den Berg Jonas Boer [Aanpassen] [Wis]
75' Verliezen - - Lucas van Boxel Joep Segeren [Aanpassen] [Wis]

opvallend: vanmorgen was er nog geen favoriet, nu (nog voor ik die wissels instelde) zijn wij ineens de favoriet.
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:
Antidote Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik ben uit voorzorg ook maar fitness gaan trainen omdat ik niet zeker wist of de verdedigers wel boven het vereiste % zouden komen. Is het dan niet net zo eerlijk als de andere spelers dat dan ook doen? Ik offer nu weer 2 trainingen op terwijl de andere verdedigers die vandaag niet spelen dat niet doen :| Is voor mij dus ook de laatste keer.

Voor de beker wedstrijd had ik de eerste twee trainingen op woensdag ingesteld op conditie voor het geval dat ik zou mee spelen. Gisteravond zag ik dat ik niet in het veld stond en ook niet in aanmerking kwam om in te vallen, dus heb ik het weer veranderd.

Dan train je deze week iets meer conditie dan een ander. Volgende kunnen de rollen omgedraaid zijn en moet ik bijv. op woensdag spelen en een extra training inplannen. Dan loopt het qua verlies weer in en is al het gezeik nergens voor nodig geweest.

Waarom moeten hier mensen altijd zeiken als ze gepasseerd worden of iets moeten veranderen in hun wedstrijdschema. Het gaat toch uiteindelijk hier toch om het team belang. Als je zo nodig elke wedstrijd wil spelen, zoek dan een team (paar divisies lager) waar je met kop en schouders boven uit steekt dan kun je zoveel maken als je wilt.

Gisteravond was het nog niet duidelijk of de verdedigers die vandaag zouden spelen aan de 95% zouden komen. Het was nog niet duidelijk of er wissels nodig waren. Vandaar dat ik uit voorzorg op 100% sta. Dan denk ik toch juist in het belang van het team?? :|

Dan denk je idd aan het team belang. Alleen ontkracht je het voor mij meteen weer door te zeggen dat het voor jou meteen de laatste keer is. Zoiets van hun niet dan ik ook niet. Beetje kinderachtig.
Gisteravond was het voor mij duidelijk dat ik niet speelde en interpeteerde ik tevens dat ik niet zou spelen. Niet verder bij nagedacht dat als andere te kort zouden schieten wel een beroep op mij gedaan zou worden. Dat is een fout van mij kant waar ik voortaan wel rekening mee zal houden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#38
Ow, AM moet ik dus niet zien als aanvallende middenvelder.
Dat dacht ik namelijk dat je dat bedoelde.

Quote:kun je hier zien: Speler->Team->Wedstrijddag->Volgende wedstrijd

Nooit gezien Idea
Thanks.
What, me worry?
Reply
#39
Wat een heerlijk gezeik weer en ik doe niet eens mee daaraan! :wink:

Het lijkt net een echte voetbalclub. Betekent alleen maar dat de verschillen tussen de spelers minimaal is en dat is goed. En verder, wat een paar al hebben gezegd, zorg gewoon ervoor dat je fitness hoog zat is, dat je iig kunt invallen en dus niet je fitness laten zakken tot weet ik het wat, omdat je toch op Zaterdag of Woensdag speelt.
Je KAN op Woensdag of op Zaterdag opgeroepen worden. Wees allebei de dagen gereed.
Ben je dat niet, heb je een weekje rust.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#40
T00L Wrote:@Muk: Eddy speelt vandaag niet gezien z'n 71% fitness

Is het verstandig om Acda als linker centrale middenvelder op te stellen, aangezien de andere 2 linksbenige middenvelders (Kleppenbrug en Lips) niet spelen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Antidote Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Gisteravond was het nog niet duidelijk of de verdedigers die vandaag zouden spelen aan de 95% zouden komen. Het was nog niet duidelijk of er wissels nodig waren. Vandaar dat ik uit voorzorg op 100% sta. Dan denk ik toch juist in het belang van het team?? :|

Dan denk je idd aan het team belang. Alleen ontkracht je het voor mij meteen weer door te zeggen dat het voor jou meteen de laatste keer is. Zoiets van hun niet dan ik ook niet. Beetje kinderachtig.
Gisteravond was het voor mij duidelijk dat ik niet speelde en interpeteerde ik tevens dat ik niet zou spelen. Niet verder bij nagedacht dat als andere te kort zouden schieten wel een beroep op mij gedaan zou worden. Dat is een fout van mij kant waar ik voortaan wel rekening mee zal houden.

@Lennie: en daarom val je vandaag ook in in het geval we achter staan na 75 minuten.

@Anti: Ik zou dat geen fout van jou willen noemen.. Degene die vandaag in de basis zouden moeten staan (bij 90% is dat vantevoren al bekend) zouden e.e.a. gewoon op orde moeten hebben (zeker die 90%). Gelukkig gaat het al een heel eind de goede kant op (in het geval Vietjes kan ik het me wel voorstellen dat ie er geen rekening mee hield dat ie vandaag zou spelen). Hopelijk kunnen we binnenkort dan afspreken dat er per linie 1 backup speler zorgt dat ie fit genoeg is, dan kan de rest lekker doortrainen.
Reply
#42
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:@Muk: Eddy speelt vandaag niet gezien z'n 71% fitness

Is het verstandig om Acda als linker centrale middenvelder op te stellen, aangezien de andere 2 linksbenige middenvelders (Kleppenbrug en Lips) niet spelen?

Henk SLips speelt nu dus wel (en komende zaterdag weer).
Reply
#43
Hakkuh
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Okay.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
niets te doen jongens?
kijk eens naar de tijden van reageren.....

Ik ben weer weg, ik moet namelijk wel werken....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
T00L Wrote:@Muk: Eddy speelt vandaag niet gezien z'n 71% fitness

@Algemeen: ik heb deze wissels ingesteld, voor het geval we in de 75e minuut achter staan:

Minuut Uitslag Met Goal voor Sp. die invalt Sp. die vertrekt

75' Verliezen - - Hemmo Beukman Pascal Tergau [Aanpassen] [Wis]
75' Verliezen - - Onno van den Berg Jonas Boer [Aanpassen] [Wis]
75' Verliezen - - Lucas van Boxel Joep Segeren [Aanpassen] [Wis]

opvallend: vanmorgen was er nog geen favoriet, nu (nog voor ik die wissels instelde) zijn wij ineens de favoriet.

zal voortaan meteen beargumenteren waarom ik bepaalde wissels ingesteld heb.

Voor alle 3 de wissels geldt dat ik (uiteraard) aanvallender wil gaan spelen als we achter staan.
- Dat houdt in dat we dan achterin de boel ook potdicht moeten houden, vandaar de zwakste verdediger eruit en een goede erin.
- Verder een spits erin voor een middenvelder, helaas kan ik het systeem zelf niet veranderen naar 3-4-3 maar aangezien onze spitsen toch al vaak vanaf de middenlijn beginnen te lopen maakt het denk ik weinig uit als Adder als centrale middenvelder speelt en niet als spits.
- Spits voor een spits aangezien die krengen zoveel lopen en dus moe worden. Mac z'n fitness is niet super maar hij is zoveel completer dan Joep dat het in mijn ogen geen kwaad kan om te wisselen, zeker aangezien het 'pas' in de 75e minuut is. Keuze valt op Joep en niet Harold, omdat die in mijn ogen completer is.
Reply
#47
leuk om dit topic even helemaal te lezen...hopelijk gewoon een solide pot van FC CT zometeen...bij winst is iedereen weer blij :wink:
Reply
#48
oeps 0-1 achter
The great old Ludwig von...
Reply
#49
Sad Hopelijk zal dat de enige tegengoal zijn.
Jammer dat ik niet vanuit me werk op de site kan inloggen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#50
Dre, heb je "avoid dribbling" wel aanstaan?
Reply
#51
Speciaal voor de aanstaande bruidegom:


0': De wedstrijd is begonnen! De supporters zingen en roepen uit volle borst. Met zo'n sfeer moet dit wel een goeie match worden.

1': Jan Willem Boelen passt terug naar Rudie de Groen op de linkerzijde.

2': Daar gaat Rudie de Groen! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

3': Didier Onstein probeert Rudie de Groen te passeren.
3': Didier Onstein probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Rudie de Groen. Alleszins mooi geprobeerd!
3': Jan Willem Boelen schiet...

4': GOOOOOAL voor Komkommer!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
4': Daar gaat Rudie de Groen! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

5': Daar gaat Rudie de Groen! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

6': Rudie de Groen schiet...
6': Sjaak Born vliegt naar de bal en maakt een goede redding.

8': Daar gaat Ad van Vossen! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

9': Joep Segeren probeert Ad van Vossen te passeren.
9': Daar gaat Joep Segeren! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!
9': Joep Segeren probeert Joris Baars te passeren.
9': Joep Segeren probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Joris Baars. Alleszins mooi geprobeerd!

10': Joris Baars verstuurt een lange juiste pass naar Rudie de Groen.

11': Rudie de Groen passt van een grote afstand strak in de voeten van Robbie Paarlberg.

13': Henk Lips probeert Joris Baars te passeren.
13': Daar gaat Henk Lips! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!
13': Henk Lips speelt door het centrum naar Joep Segeren.

15': Joep Segeren met een geplaatst schot vanop 25 meters ...
15': Sebastiaan Dahlhaus vliegt naar de bal en maakt een goede redding.

16': Sebastiaan Dahlhaus verstuurt een lange juiste pass naar Rudie de Groen.
16': Jonas Boer herovert de bal.

17': Didier Onstein probeert Rudie de Groen te passeren.
17': Daar gaat Didier Onstein! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!
17': Didier Onstein speelt de bal vooruit tot bij Jonas Boer.
17': Jan Willem Boelen herovert de bal.
17': Didier Onstein probeert Jan Willem Boelen te passeren.
17': Daar gaat Didier Onstein! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!
Reply
#52
Gaat niet goed Sad
What, me worry?
Reply
#53
Fred Naaigaren Wrote:Gaat niet goed Sad

iedereen dribbelt zich vast...wel opvallend...en de vleugels nog helemaal niet in het spel betrokken helaas
Reply
#54
18': Daar gaat Robbie Paarlberg! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

19': Didier Onstein verstuurt een pass over een lange afstand door het midden naar Joep Segeren, die de bal makkelijk controleert.
19': Joep Segeren probeert Maarten Rosseel te passeren.
19': Joep Segeren probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Maarten Rosseel. Alleszins mooi geprobeerd!
19': Harold van Merkenstein probeert Maarten Rosseel te passeren.
19': Harold van Merkenstein probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Maarten Rosseel. Alleszins mooi geprobeerd!

22': Maarten Rosseel herovert de bal.
22': Met een lange bal verlegt Maarten Rosseel het spel naar de rechterkant. De bal komt mooi in de voeten van Stefano Antonissen.

23': Henk Lips probeert Stefano Antonissen te passeren.
23': Daar gaat Henk Lips! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

24': Harold van Merkenstein probeert Maarten Rosseel te passeren.
24': Harold van Merkenstein probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Maarten Rosseel. Alleszins mooi geprobeerd!
24': Henk Lips speelt door het centrum naar Joep Segeren.
24': Henk Lips probeert Joris Baars te passeren.
24': Daar gaat Henk Lips! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

26': Daar gaat Stefano Antonissen! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

30': Milad Acda speelt door het centrum naar Joep Segeren.
30': Ad van Vossen herovert de bal.
30': Joep Segeren probeert Maarten Rosseel te passeren.
30': Joep Segeren probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Maarten Rosseel. Alleszins mooi geprobeerd!

32': Henk Lips probeert Joris Baars te passeren.
32': Henk Lips probeert een dribbel zoals enkel de toppers het kunnen, maar er is duidelijk nog wat extra training nodig, want hij verliest zijn bal aan Joris Baars. Alleszins mooi geprobeerd!

33': Milad Acda speelt door het centrum naar Joep Segeren.
33': Daar gaat Rudie de Groen! Hij dribbelt en loopt vooruit met de bal aan de voet. Hiermee moet hij toch iets kunnen doen. Wat een knappe actie!

35': Rudie de Groen speelt een lange bal naar Jan Willem Boelen.
35': Jan Willem Boelen schiet...
35': GOOOOOAL voor Komkommer!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
35': Vervanging bij Komkommer. Ad van Vossen wordt vervangen, in zijn plaats komt Hidde Dingboom.
Reply
#55
0-2 aiaiaiai
The great old Ludwig von...
Reply
#56
wel een opvallende wissel bij hun in de 35e minuut. Komt toch een beduidend mindere speler in...
The great old Ludwig von...
Reply
#57
Wat de F*** is Dre aan het doen? Die gast loopt achterin constant te pingelen #-o
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#58
Het is kommer en kwel.
What, me worry?
Reply
#59
Devlin Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Gaat niet goed Sad

iedereen dribbelt zich vast...wel opvallend...en de vleugels nog helemaal niet in het spel betrokken helaas

Dan moeten ze maar eens dribbelen opnemen in hun trainingsprogramma.
What, me worry?
Reply
#60
Legion Wrote:Wat de F*** is Dre aan het doen? Die gast loopt achterin constant te pingelen #-o

Ja als niemand wat onderneemt, moet ik maar wat gaan doen.
Insane life.
Reply


Forum Jump: