The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker ronde 2: FC CT vs Komkommer
#61
1-2 Lipsie in Oranje
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#62
oke mannen, come on CT... Nu met z'n allen knokken voor die tweede....
The great old Ludwig von...
Reply
#63
Heb je wel strafschopnemers geselecteerd?
What, me worry?
Reply
#64
en weer 2 om de oren.... ik ben beide keren kansloos...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#65
Dre Wrote:
Legion Wrote:Wat de F*** is Dre aan het doen? Die gast loopt achterin constant te pingelen #-o

Ja als niemand wat onderneemt, moet ik maar wat gaan doen.

Volgende keer mag je ze dan best iets meer dan 3 minuten de tijd geven daarvoor :p
Reply
#66
Box Brother Wrote:en weer 2 om de oren.... ik ben beide keren kansloos...
Heb je het over de twee goals die al geweest zijn of zijn er nog twee boven op de twee die we al tegen hadden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#67
Smile nog steeds 1-2 anti Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#68
gittermaster Wrote:Smile nog steeds 1-2 anti Wink
Gelukkig maar! Van een afstand is het soms wat lastiger om te volgen. Kom op met onze tweede goal.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#69
3 verse krachten erin in de 75e minuut... Come on CT......
The great old Ludwig von...
Reply
#70
Helaas, we liggen eruit :cry:
What, me worry?
Reply
#71
Jammer JOh.. Nelson City wint overigens met 15-0 :eeeek:
Lipsie veruit de beste CT-er. Tot zaterdag Henkie
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#72
Fred Naaigaren Wrote:Helaas, we liggen eruit :cry:
Dat is zwaar klote zeg! Had graag de dubbel gezien. Nu maar vol richten op het de enige echte titel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#73
kutzooi zeg. erg jammer...
The great old Ludwig von...
Reply
#74
Overigens zowel Acda als Onstein 6 geslaagde tackles.
Erg nuttig imo.
The great old Ludwig von...
Reply
#75
T00L Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Hoe laat begint deze wedstrijd eigenlijk?

Ik kan er eventueel nog wel een fitness training tegenaan gooien namelijk, maar dat ligt dus aan het tijdstip.

@ Vietjes, ik snap wel waarom je er zo'n stennis om maakt, je wilt per slot van rekening wel een keer spelen. Maar ik geloof dat de voorwaarde niet al te onduidelijk en irreëel is.
@ Tool, wat moet een AM kunnen?

kun je hier zien: Speler->Team->Wedstrijddag->Volgende wedstrijd
kort samengevat: 15.00 onze tijd, dus een extra training heeft geen zin

@AM: er was al overeengekomen dat Mukkus de AM zou worden, alleen is er daarna geen verdere actie meer ondernomen. de AM zal in principe als back-up voor de coach fungeren, maar 't zal erop neerkomen dat de AM en ik samen de opstellingen maken, wedstrijden analyseren, fitness checken, etcetera

@Vietjes: Geen idee wat Ed beter maakt dan Eddy, daar hebben we het vorige week ook uitgebreid samen over gehad. Maar feit is dat Ed het beter doet en dus speelt. Was dit andersom geweest, dan had ik er ook geen enkel probleem mee gehad om op de bank te zitten.
Wat Ed ook doet en wat iedereen volgens mij zou moeten doen, is elke avond voor de wedstrijd checken of z'n "concurrent" genoeg fitness heeft. Was Ed geen coach geweest, dan had ie ook elke avond voor de wedstrijd gekeken of ie de dag erna speelt, zodat 't trainingsschema eventueel omgegooid kan worden.

:cry:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#76
Helaas heren. Goeie pot Lipsie.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#77
gittermaster Wrote:Overigens zowel Acda als Onstein 6 geslaagde tackles.
Erg nuttig imo.

Maar dan heb je het ook wel gehad. Van de overige 27 tackles werden er 5 gewonnen :eeeek: :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#78
Erg jammer dit, ik ben heel nieuwsgierig naar de bewegende beelden om te zien waar het precies fout is gegaan (als dat duidelijk wordt)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#79
Damnit, Ik zie (net als iedereen?) graag de beelden, dan kunnen we er wat aan doen voor zondag. We gaan nu voor het kampioenschap.

PS: ik sta elke zaterdag en zondag paraat op 100%, zo heb ik mijn trainingsschema opgesteld. Hierdoor verlies regelmatig wel een training, maar ik vind de wedstrijden nu Belangrijker. Ik wil dit jaar Kampioen worden en daarvoor moeten we zondag 100% zijn. Maar dat is mijn bescheiden mening.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#80
Box Brother Wrote:en weer 2 om de oren.... ik ben beide keren kansloos...

Als keeper heb je gewoon lage skills tov de aanvallers. Dus het is logisch dat je veel ballen niet hebt. Wat moet je met een skilltotaal van 15 punten doen tegen een aanvaller die meer dan het dubbele heeft. Sad

Maar balen die nederlaag. Maar met zijn alle de schouders onder zetten. Goed luistern naar elkaars opmerkingen en kritieken. en hopelijk komen we er zo weer sterker uit.
Reply
#81
de beelden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.megaupload.com/?d=FCTWKL1I">http://www.megaupload.com/?d=FCTWKL1I</a><!-- m -->
Reply
#82
Naar aanleiding van deze wedstrijd gaan we de ind orders maar eens aanpassen want dit is kut met peren. 4x probeer ik erlangs te glippen en 4x opgevangen. 1x geschoten en simpel gepakt... schijtzooi dta we dr uitliggen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#83
tja we werden hier niet echt weggespeeld ofzo. Waren zelfs de betere. Het enige wat me opviel was dat er heeel veel gepassed werd en dat volgens mij heel veel mensen dribbelen uit hebben staan.
Reply
#84
Ik denk dat dit gewoon een ongelukkige nederlaag is geweest...
Dat gebeurt nou eenmaal in het voetbal.
The great old Ludwig von...
Reply
#85
wat mij vooral opviel was dat we de tegenstander vanaf de 75e minuut (na de wissels) echt totaal vast hebben gezet.
Reply
#86
T00L Wrote:wat mij vooral opviel was dat we de tegenstander vanaf de 75e minuut (na de wissels) echt totaal vast hebben gezet.

jaja, ik sta er zaterdag vanaf het begin :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#87
Mac Wrote:tja we werden hier niet echt weggespeeld ofzo. Waren zelfs de betere. Het enige wat me opviel was dat er heeel veel gepassed werd en dat volgens mij heel veel mensen dribbelen uit hebben staan.

ik heb als rechterwinger dribbelen altijd aanstaan, speelde zelf overigens echt een dramawedstrijd...zondag dan maar weer beter!
Reply
#88
Zie je wel Didier Rules!!
Insane life.
Reply
#89
hoezo?
Reply
#90
gittermaster Wrote:Overigens zowel Acda als Onstein 6 geslaagde tackles.Erg nuttig imo.

Zegt meer dan genoeg Wink
Insane life.
Reply


Forum Jump: