The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: 29 en 30 april feest in..
You do not have permission to vote in this poll.
Eindhoven
50.00%
13 50.00%
Alkmaar
42.31%
11 42.31%
Amsterdam
7.69%
2 7.69%
Total 26 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Zegt u het maar..
#1
Waar is het 29 en 30 april 2 dagen lang groot feest (kampioensfeest, koninginnenacht, koninginnedag)? Ik ben bang dat het voor de winkeliers in Amsterdam geen leuke dagen worden, maar ik zal ongetwijfeld bijna de enige zijn die Ajax tipt. En nee wil geen underdogposititie aannemen, waarom zou ik? Ik denk gewoon al weken dat Utrecht uit niks wordt. Na de winter alleen in Almelo gewonnen, en zelfs die was met geluk.. 0-1 pas in minuut 76. Confused
Reply
#2
Ik word echt helemaal krank jorem van je zenuwachtige gedoe hier op het forum!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Troost je met de gedachte dat ik binnenkort minimaal 3 maanden weg ben. Wink

ps. tis als serieuze poll bedoelt om te zien hoe er hier op het forum gedacht wordt over de spannendste ontknoping sinds mensenheugenis.
Reply
#4
Dan heb je een kort geheugen, Peter:

eindstand 2002-2003
Quote:STAND
Team G W G V P V T
1 PSV 34 26 6 2 84 87 - 20
2 Ajax 34 26 5 3 83 96 - 32
3 Feyenoord 34 25 5 4 80 89 - 39
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Die was niet zo spannend als nu, dat was met een een salonremise op het eind en Feyenoord was na 33 rondes al zeker geen kampioen, nu gaat het er 99% zeker tot de laatste dag echt om met 3 ploegen die dan nog kans hebben. Vind ik spannender.

ps. wel 'grappig' dat AZ toen op de laatste speeldag nog op het nippertje steeg naar een mooie 10e plek. Kun je nagaan hoe snel dat allemaal gegaan is.
Reply
#6
Ik hoop in A'dam, maar verwacht Eindhoven..
Reply
#7
Ekslem Wrote:Ik word echt helemaal krank jorem van je zenuwachtige gedoe hier op het forum!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Bovendien, hier was toch al gewoon een topic voor?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik mis de optie:"andere stad" Icon_twisted
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Bovendien, hier was toch al gewoon een topic voor?

Das een zwaar achterhaalde poll. Komend weekend wordt het beslist aangezien ze op de laatste dag alledrie winnen. Vandaar benieuwd wat er nu leeft.
Reply
#11
Mocht Ajax bovenaan staan, dan winnen ze niet hoor van WII uit... Geloof mij nou maar!

Ajax wordt het in ieder geval niet, en verder sluit ik me aan bij de eerst reagerende in dit topic.
Reply
#12
Als w2 en Exc nog moeten in hun laatste wedstrijd kunnen dat ook leuke potjes worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Ik zeg Alkmaar. Mede omdat Keuniginnedag daar nog echt leuk is Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Even de poll aanpassen, Enschede moet erbij staan want daar wordt ook feest gevierd als Ajax het niet heeft gered....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Vret Mien Gras Wrote:Even de poll aanpassen, Enschede moet erbij staan want daar wordt ook feest gevierd als Ajax het niet heeft gered....

Het is maar goed dat Dommel niet zo vaak/nooit meer reageert, want je geeft me hier een inkoppertje.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Adder Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Even de poll aanpassen, Enschede moet erbij staan want daar wordt ook feest gevierd als Ajax het niet heeft gered....

Het is maar goed dat Dommel niet zo vaak/nooit meer reageert, want je geeft me hier een inkoppertje.....

Gelukkig niet nee, hij gaat telkens te ver.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: