The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Monte Carlo
#31
Zou leuk zijn als Gaudio weer eens wat ging presteren. Tursunov kan beter challengers op HC gaan spelen ergens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Verkerk verliest de 1e set met 7-5, maar hij doet iig leuk mee =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Verkerk verliest de 1e set met 7-5, maar hij doet iig leuk mee =D>
verliest de tweede met 6-2... iig een set op niveau mee gedaan.
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Zou leuk zijn als Gaudio weer eens wat ging presteren. Tursunov kan beter challengers op HC gaan spelen ergens.

Ad, beetje rustig he met mijn kanjer Icon_evil
Reply
#35
Die kanjer gaat er anders wel af tegen Gaudio :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
heb heel veel wedstrijden gezien vandaag. gaudio en jcf zijn een stuk beter in vorm dan ik dacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
JCF was natuurlijk al prima in vorm, hij was gewoon ziek vorige week.

Gaudio levert een puike prestatie af, geen grote choke en een keer geen 10929 breaks tegen. Ik ga hem nemen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
waar is de smiley bij je laatste zin?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Die is nergens voor nodig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Gaudio: break points saved: 11/14 :x
Reply
#41
jij gaat gaudio nemen met djoko in de 2e ronde? ik houd je er aan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
centre court Wrote:jij gaat gaudio nemen met djoko in de 2e ronde? ik houd je er aan!
Om 22 uur hoor je het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ik vind Almagro toch wel de lastigste keuze...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Almagro komt de 1e ronde natuurlijk door tegen Berdych. Robredo is de enige echte tegenstander t/m de halve finale.

Gaudio heeft mij ook verrast. Voor een kleine 800, is hij nog een optie ook. Hij moet toch eens weer iets presteren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Tja, Almagro kan zich ook gewoon terug trekken.
En Berdych moet eens weer eens gaan presteren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Nog steeds geen officiele withdrawal van Andy, maar dit post hij op zijn website:

Quote:no chance of me playing tomorrow im sorry but cant lie down right now and its so uncomfortable

Eigenlijk hoop ik dat hij gaat spelen en opgeven, maar hij zal zich wel terug trekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ferrer wint heel dik van Simon. Op zich gunstig voor TM, laat die Djokovic maar komen!

Gasquet op punt van beginnen. Hopelijk laat hij wederom zien dat hij Federer kan hebben op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:Ferrer wint heel dik van Simon. Op zich gunstig voor TM, laat die Djokovic maar komen!

Gasquet op punt van beginnen. Hopelijk laat hij wederom zien dat hij Federer kan hebben op gravel.

dus je neemt zelf nu toch echt ook genoegen met 7 punten voor benneteau? of wordt 't benneteau-djoko? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
verdasco speelt gasquet helemaal zoek. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ferrer wint heel dik van Simon. Op zich gunstig voor TM, laat die Djokovic maar komen!

Gasquet op punt van beginnen. Hopelijk laat hij wederom zien dat hij Federer kan hebben op gravel.

dus je neemt zelf nu toch echt ook genoegen met 7 punten voor benneteau? of wordt 't benneteau-djoko? Icon_twisted
Had niet verwacht dat Ferrer zo dik zou winnen. Nu wordt de kans wel wat kleiner dat Benneteau wint. Maar je weet het met Ferrer nooit, en ook niet met Benneteau in Frankrijk. Maar ik heb toch liever dat Ferrer dat dik wint om vertrouwen te tanken voor de wedstrijd tegen DJokovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Gasquet moet duidelijk nog even warm worden. Verdasco won vorige week nog nauwelijks een servicegame tegen Starace, dit moet Gasquet toch gewoon winnen?!

Gasquet al 2x 15-30 gehad op de service van Verdasco, maar nog geen break. Hopelijk is het een kwestie van tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
EN daar is de rebreak al :razz:

Edit: maar wordt dan meteen weer gebroken op love Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
en verdasco breakt meteen terug op love. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Ben je aan het kijken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
ja. 5-4 30-15 nu. spannend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
30-30 choke van nando?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Is het een beetje niveau? Lijtk heel erg op en neer te gaan vanaf het SB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
van 30-0 naar 30-40. ik zag 't aankomen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
niveau is niet zo hoog als ferrer. nando valt aan met super linkshandige forehand. gasquet verdedigd goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
En de rebreak :razz:

Pak nu ook verdomme meteen je eigen servicegame Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: