The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie: Ht Utd vs FC CT
Lamme Lennie Wrote:Vind je dat denigrerend? Was niet mijn bedoeling in ieder geval. Maar je conclusie was dus een onjuiste.

Ik had liever een reactie gehad op het bericht wat ik daarna plaatste (Do Apr 19, 2007 17:32) aangzien we beter in kunnen gaan op het inhoudelijke van Footstar dan met modder naar elkaar gooien.

Nu reageer ik eens normaal, zonder hoofdletters (schreeuwen), schelden en vloeken. Volgens mij ben ik dan alleen maar modder aan het vangen. Dat hoef je mij niet te verwijten.

Leg eens uit waarom ik de verkeerde conclusie trek. Ik kan in ieder geval concluderen dat je niet echt rechtlijnig bent. Je zegt niet meer te discussieren, terwijl je dat nog wel aan het doen bent.

Reactie op je bericht: Moet je nagaan wat je speler doet als ie ook nog eens meer speed heeft. Veel is ook afhankelijk van je directe tegenstander. Zoals afgelopen zaterdag, de tackles van Lips, die heeft waarschijnlijk een dribbelende tegenstander tegen hem gehad (niet geanalyseerd). Terwijl er tegenover Acda waarschijnlijk een niet-dribbelende speler stond en de bal meteen doorspeelde.

@Tool: Ik denk niet dat Mac moet gaan dribbelen, als ie niet kan dribbelen. Mijn menig is dat de spitsen daar eerst op moeten trainen en overleggen. Dus een dribbelende spits, een korte passende spits en een schiet-van-afstand spits, een koppende spits in combinatie met spelinzicht en snelheid om die wazige tikkie terug ballen te elimineren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
T00L Wrote:
Mac Wrote:ik heb maken van dribbelen (trucjes) uit staan en altijd richting de goal gaan. Verder niks aangevinkt.

Waarom wil je als spits niet dribbelen? Die order zou ik juist uitzetten, ookal heb je geen al te hoge rating voor dribbelen.

Volgens mij zijn we de laatste tijd voor doelpunten redelijk afhankelijk van voorzetten vanaf de zijkant, door af en toe ook te dribbelen creeer je ook op andere manieren kansen

Mee eens. Als je een bal aangespeeld krijgt en je wilt niet dribbelen, dan zal hij automatisch gaan passen volgens mij. Dat zal altijd naar achteren zijn aangezien jij de voorste man bent. Je hebt een hoge waarde op techniek, dan zou ik juist wel trucjes willen doen. Uiteraard heb je dan ook dribbelen nodig, dus misschien goed om daar wat extra aandacht aan te besteden?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Vind je dat denigrerend? Was niet mijn bedoeling in ieder geval. Maar je conclusie was dus een onjuiste.

Ik had liever een reactie gehad op het bericht wat ik daarna plaatste (Do Apr 19, 2007 17:32) aangzien we beter in kunnen gaan op het inhoudelijke van Footstar dan met modder naar elkaar gooien.

Nu reageer ik eens normaal, zonder hoofdletters (schreeuwen), schelden en vloeken. Volgens mij ben ik dan alleen maar modder aan het vangen. Dat hoef je mij niet te verwijten.

Ik heb het niet over je laatste bericht, dat leek me duidelijk. Je kan niet ontkennen dat je in dit topic niet met modder heb gesmeten. Ontken je dat wel dan zegt me dat ook voldoende. Issue closed wat mij betreft

Leg eens uit waarom ik de verkeerde conclusie trek. Ik kan in ieder geval concluderen dat je niet echt rechtlijnig bent. Je zegt niet meer te discussieren, terwijl je dat nog wel aan het doen bent.

Jij zegt dat ik opeens mijn eigen plan trek nu ik niet meer in de basis sta. Dat baseer je op een bericht van eergisteren waarin ik zeg niet meer te discussieren (terwijl ik 4 weken geleden al niet meer in de basis stond) Dat is op zijn minst een vreemde (en hier onjuiste conclusie). Maar ook dit lijkt me niet echt een zinvolle discussie en ons een beetje kennende kunnen we hier nog dagen over doorgaan maar dat lijkt me niet echt zinvol. En dat heeft niets te maken met mijn kop in het zand steken :wink: Ik heb reeds aangegeven dan ik me er niet aan heb gehouden niet meer te discussieren (aangezien ook ik graag mijn gelijk krijg)

Reactie op je bericht: Moet je nagaan wat je speler doet als ie ook nog eens meer speed heeft. Veel is ook afhankelijk van je directe tegenstander. Zoals afgelopen zaterdag, de tackles van Lips, die heeft waarschijnlijk een dribbelende tegenstander tegen hem gehad (niet geanalyseerd). Terwijl er tegenover Acda waarschijnlijk een niet-dribbelende speler stond en de bal meteen doorspeelde.

Dat van speed zullen we zien. Maar het is kort door de bocht om te zeggen dat de vele tackles van Souer alleen voortkomen uit het feit dat zijn speed op 7 staat aangezien Oosterhuis minder tackles maakt dan Beukman maar een 6 op speed heeft en Beukman een 4 (en geen 3 zoals je aangeeft). Het is echter wel een redelijke redenering, maar het is niet gebaseerd op statistieken.

Ik ben het met je eens dat de kans groot is dat veel afhankelijk is van je directe tegenstander. Maar dat zou eigenlijk betekenen dat je alle statsitieken met een hele grote zak zout moet nemen. Stel dat je 3-5-2 speelt tegen 4-4-2 dan is er altijd 1 verdediger en een middenvelder zonder directe tegenstander. Dan is het aannemelijk dat hij bv de meeste passes kan versturen en de meeste dribbles kan maken waardoor zijn statistieken er goed uit zien.


Kortom: het spelletje is nog steeds verschrikkelijk ondoorzichtig en het is heel lastig om op basis van de nu aanwezige statistieken te bepalen wie nu het beste opgesteld kan worden of wie goed bezig is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Vind je dat denigrerend? Was niet mijn bedoeling in ieder geval. Maar je conclusie was dus een onjuiste.

Ik had liever een reactie gehad op het bericht wat ik daarna plaatste (Do Apr 19, 2007 17:32) aangzien we beter in kunnen gaan op het inhoudelijke van Footstar dan met modder naar elkaar gooien.

Nu reageer ik eens normaal, zonder hoofdletters (schreeuwen), schelden en vloeken. Volgens mij ben ik dan alleen maar modder aan het vangen. Dat hoef je mij niet te verwijten.

Ik heb het niet over je laatste bericht, dat leek me duidelijk. Je kan niet ontkennen dat je in dit topic niet met modder heb gesmeten. Ontken je dat wel dan zegt me dat ook voldoende. Issue closed wat mij betreft

Nee, issue heropend door mij. Je had me dat kunnen verwijten dat modder gooien. Maar niet nu na mijn laatste reactie waarin ik normaal reageer, omdat meerdere mensen mij 'tipten' door niet te schreeuwen, te vloeken en te schelden. Als je de woorden 'modder gooien' had willen gebruiken, had je dat daarvoor moeten doen.

Leg eens uit waarom ik de verkeerde conclusie trek. Ik kan in ieder geval concluderen dat je niet echt rechtlijnig bent. Je zegt niet meer te discussieren, terwijl je dat nog wel aan het doen bent.

Jij zegt dat ik opeens mijn eigen plan trek nu ik niet meer in de basis sta. Dat baseer je op een bericht van eergisteren waarin ik zeg niet meer te discussieren (terwijl ik 4 weken geleden al niet meer in de basis stond) Dat is op zijn minst een vreemde (en hier onjuiste conclusie). Maar ook dit lijkt me niet echt een zinvolle discussie en ons een beetje kennende kunnen we hier nog dagen over doorgaan maar dat lijkt me niet echt zinvol. En dat heeft niets te maken met mijn kop in het zand steken :wink: Ik heb reeds aangegeven dan ik me er niet aan heb gehouden niet meer te discussieren (aangezien ook ik graag mijn gelijk krijg)

Ja, dat zeg ik en dat zeg jij min of meer ook. Jij gaf aan lekker door te trainen en op het veld te komen als de trainer je nodig had. Je zou hier niet meer komen om te discussieren. Wat was je dan van plan hier te doen? Alleen maar afkijken van wat wij hier ontdekken? Ik kan er maar 1 serieuze conclusie uithalen: Dat jij gewoon lekker gaat trainen en je ziet wel wanneer je gaat spelen. Kortom: je gaat lekker je eigen gang in FS.

Ik vond het vnl. frappant dat iedereen reageerde of bleef reageren in dat topic, terwijl de 2 heren die dit seizoen hun basisplaats kwijtraakten beiden reageerden met: "Wij willen niet meer discussieren, wij gaan gewoon trainen en we zien wel......."


Reactie op je bericht: Moet je nagaan wat je speler doet als ie ook nog eens meer speed heeft. Veel is ook afhankelijk van je directe tegenstander. Zoals afgelopen zaterdag, de tackles van Lips, die heeft waarschijnlijk een dribbelende tegenstander tegen hem gehad (niet geanalyseerd). Terwijl er tegenover Acda waarschijnlijk een niet-dribbelende speler stond en de bal meteen doorspeelde.

Dat van speed zullen we zien. Maar het is kort door de bocht om te zeggen dat de vele tackles van Souer alleen voortkomen uit het feit dat zijn speed op 7 staat aangezien Oosterhuis minder tackles maakt dan Beukman maar een 6 op speed heeft en Beukman een 4 (en geen 3 zoals je aangeeft). Het is echter wel een redelijke redenering, maar het is niet gebaseerd op statistieken.

Ik ben het met je eens dat de kans groot is dat veel afhankelijk is van je directe tegenstander. Maar dat zou eigenlijk betekenen dat je alle statsitieken met een hele grote zak zout moet nemen. Stel dat je 3-5-2 speelt tegen 4-4-2 dan is er altijd 1 verdediger en een middenvelder zonder directe tegenstander. Dan is het aannemelijk dat hij bv de meeste passes kan versturen en de meeste dribbles kan maken waardoor zijn statistieken er goed uit zien.


Statistieken met een grote zak zout? Ja, alleen als jij appels met peren gaat vergelijken. Niet als jij alleen naar je eigen speler kijkt. Ik merkte dat mijn speler steeds minder goede passes had, waardoor ik extra korte pass ben gaan trainen en langzamerhand neemt het percentage goede passes weer toe. Idem voor de dribbels.

3 of 4 op speed, boeien. Beide keren is het te weinig. Trouwens je vergelijkt nu de heren Beukman en Oosterhuis met hun speedstats van nu, terwijl jou excelsheet alleen de comp.wedstrijden vergelijkt. Je geeft zelf al aan Beukman 4 weken geleden uit de basis verdween. Waaruit concludeer jij dat dat verschil er ook was in de periode dat jullie beide in de basis stonden? Hier ben je dus meloenen met komkommers aan het vergelijken.


Kortom: het spelletje is nog steeds verschrikkelijk ondoorzichtig en het is heel lastig om op basis van de nu aanwezige statistieken te bepalen wie nu het beste opgesteld kan worden of wie goed bezig is.

Ben ik met je eens, dat het ondoorzichtig is. O.a. Ik heb 'avoid running with the ball' uitstaan, terwijl Milad dan nog weleens 90 minuten aan de dribbel wil gaan. Doe je niks tegen, behalve jezelf indekken door wat extra dribbelen te trainen. En wat betreft of het lastig is te bepalen wie er moeten spelen: Nee, daar zijn o.a. ook de wedstrijdbeelden voor. Zo heb ik ook de wedstrijdbeelden bekeken, waarna Kloppenbrug zijn basisplaats kwijtraakte. Het is ongelofelijk hoe vaak hij op een cruciale plaats op het middenveld de bal kwijtraakte. Dat zie jij niet terug in je mandjes met appels, peren, meloenen en komkommers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heb dribbelen aanstaan...nu volle bak op speed en daarna zien we weer verder
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Heb dribbelen aanstaan...nu volle bak op speed en daarna zien we weer verder

ga je ook iets trainen tegen het steeds missen van die kansen? Wink
techniek of afstandschot lijken me daar goed voor
Reply
T00L Wrote:
Depor Wrote:Heb dribbelen aanstaan...nu volle bak op speed en daarna zien we weer verder

ga je ook iets trainen tegen het steeds missen van die kansen? Wink
techniek of afstandschot lijken me daar goed voor

Techniek word em hierna, eerst speed maar eens naar 10 oid
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:Statistieken met een grote zak zout? Ja, alleen als jij appels met peren gaat vergelijken. Niet als jij alleen naar je eigen speler kijkt. Ik merkte dat mijn speler steeds minder goede passes had, waardoor ik extra korte pass ben gaan trainen en langzamerhand neemt het percentage goede passes weer toe. Idem voor de dribbels.

Jij geeft aan dat de statistieken sterk afhankelijk zijn van je tegenstander. Dat ben ik met je eens. Maar dan is het toch altijd lastig om spelers met elkaar te vergelijken? Stel dat speler A tegen de beste middenvelder van het veld speelt en middenveler B tegen de slechtste. Dan kan het best zijn dat de ene veel betere stats haalt dan de andere. Dat bedoel ik met "de statistieken met een grote zak zout nemen"

Mukkus Wrote:3 of 4 op speed, boeien. Beide keren is het te weinig. Trouwens je vergelijkt nu de heren Beukman en Oosterhuis met hun speedstats van nu, terwijl jou excelsheet alleen de comp.wedstrijden vergelijkt. Je geeft zelf al aan Beukman 4 weken geleden uit de basis verdween. Waaruit concludeer jij dat dat verschil er ook was in de periode dat jullie beide in de basis stonden? Hier ben je dus meloenen met komkommers aan het vergelijken.

Jij vergelijkt Souer toch ook met Beukman met de speedstats van nu? Dan vergelijk jij toch precies dezelfde meloenen met komkommers? :roll:
De skills zijn nu eenmaal aan veranderingen onderhevig. Het zou er dus op neerkomen dat je helemaal geen conclusies kan trekken uit de stats die ik hierboven heb geplaatst. Iedereen zou voor zichzelf alle stats bij moeten houden, maar volgens mij ben jij de enige die dat doet.

Mukkus Wrote:Ben ik met je eens, dat het ondoorzichtig is. O.a. Ik heb 'avoid running with the ball' uitstaan, terwijl Milad dan nog weleens 90 minuten aan de dribbel wil gaan. Doe je niks tegen, behalve jezelf indekken door wat extra dribbelen te trainen. En wat betreft of het lastig is te bepalen wie er moeten spelen: Nee, daar zijn o.a. ook de wedstrijdbeelden voor. Zo heb ik ook de wedstrijdbeelden bekeken, waarna Kloppenbrug zijn basisplaats kwijtraakte. Het is ongelofelijk hoe vaak hij op een cruciale plaats op het middenveld de bal kwijtraakte. Dat zie jij niet terug in je mandjes met appels, peren, meloenen en komkommers

Die beelden vrij simpel dat ik daar geen conclusies uit durf te trekken eerlijk gezegd. In ieder geval niet alleen op basis van de beelden. Ik ben trouwens benieuwd naar de beelden van afgelopen week, zouden die al ergens staan?
#-o :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Bij je cluppie kijk je dus ook alleen naar teletekst? Wink

Ja misschien moeten we de cloach van de tegenpartij eens om beelden vragen Tongue
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Je hebt me door Legion! Een diehard-teletekst-supporter!! :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hakkuh 1-0!!!
Reply
hadden ze ook maar 3-5-2 moeten spelen Wink
Reply
Quote:75': Substitution for FC CT. Harold van Merkenstein enters for the place of Onno van den Berg.
75': Harold van Merkenstein makes a long back pass to Wilfred Souer

Lekkere eerste actie hoor :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mooie overwinning!! Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Mooie overwinning!! Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

netjes idd, ondanks minder balbezit (48%) en minder schoten (4 tegen 7)
Reply
we stonden ook een groot deel van de wedstrijd onder druk..
Reply
Opvallend:

- Souer maakt 6 dribbles en wint er 5 (met 0 op dribbling stat)
- Acda 13 passen waarvan 12 goed (meeste van iedereen), maar toch maar 1% balbezit. De Leede 0 passes maar wel 7% balbezit :-k
- Lips moet tackelen gaan trainen (0 uit 5), maar heeft wel 7! interceptions (van de 10 in totaal)
- Onze spitsen dribbelen heel weinig (en wanneer ze dat doen verliezen ze)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fijne overwinning mannen!
What, me worry?
Reply
Lamme Lennie Wrote:Opvallend:

- Souer maakt 6 dribbles en wint er 5 (met 0 op dribbling stat)
voor zover ik weet heeft ie dribbelen toch uitstaan. ook heb ik em eigenlijk geen gekke dingen zien doen
- Acda 13 passen waarvan 12 goed (meeste van iedereen), maar toch maar 1% balbezit. De Leede 0 passes maar wel 7% balbezit :-k
dat was na woensdag al bekend :p
- Lips moet tackelen gaan trainen (0 uit 5), maar heeft wel 7! interceptions (van de 10 in totaal)
niet alleen tackelen, ook dribbelen en/of passen. nu verovert ie de bal maar doet ie er niks mee
- Onze spitsen dribbelen heel weinig (en wanneer ze dat doen verliezen ze)
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.megaupload.com/nl/?d=WLY2OMWG">http://www.megaupload.com/nl/?d=WLY2OMWG</a><!-- m -->
Reply
Oosterhuis was verschrikkelijk aan het zwemmen zeg. Kan hij niets aan doen, kwam doordat zij met 3 centrumspitsen speelden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Opvallend:

- Souer maakt 6 dribbles en wint er 5 (met 0 op dribbling stat)
voor zover ik weet heeft ie dribbelen toch uitstaan. ook heb ik em eigenlijk geen gekke dingen zien doen
- Acda 13 passen waarvan 12 goed (meeste van iedereen), maar toch maar 1% balbezit. De Leede 0 passes maar wel 7% balbezit :-k
dat was na woensdag al bekend :p
- Lips moet tackelen gaan trainen (0 uit 5), maar heeft wel 7! interceptions (van de 10 in totaal)
niet alleen tackelen, ook dribbelen en/of passen. nu verovert ie de bal maar doet ie er niks mee
- Onze spitsen dribbelen heel weinig (en wanneer ze dat doen verliezen ze)

Ik zal passen in mijn schema opnemen. Heb dribbelen op 3 en korte en lange pass op 2.
Zal ik voor de korte pass gaan?
The great old Ludwig von...
Reply
Korte pass lijkt me voor een middenvelder belangrijker
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Opvallend:

- Souer maakt 6 dribbles en wint er 5 (met 0 op dribbling stat)
voor zover ik weet heeft ie dribbelen toch uitstaan. ook heb ik em eigenlijk geen gekke dingen zien doen
Heb bijna nooit orders aan mezelf gegeven, alleen use more long passes dit maal en dat heeft geresulteerd in de enige assist.

We hebben in ieder geval 3pnt in de pocket! We houden de druk hoog op nelson city
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Sjaak heeft het vertrouwen weer terug.. de nul is gehouden ondanks de 3 schoten op goal.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Sjaak heeft het vertrouwen weer terug.. de nul is gehouden ondanks de 3 schoten op goal.....

Je hebt na 5 bier weer vertrouwen? Volgende keer gaan we voor de wedstrijd!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik was erg aan het ballen wachten maar ik zag wel dat hij nu van de rand 16 schiet. Dus ik ga door met afstand trainen. Helaas was ik vergeten om vermoeidheid mijden uit te zetten. Waarvoor mijn excuses.
Wat ik daardoor wel zag, is dat mijn mannetje niet het hele veld achter een man aan rent.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:75': Substitution for FC CT. Harold van Merkenstein enters for the place of Onno van den Berg.
75': Harold van Merkenstein makes a long back pass to Wilfred Souer

Lekkere eerste actie hoor :razz:

Ik zag dat er geen doorkomen aan was dus wilde op BBZ de wedstrijd uitspelen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Antidote Wrote:
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Opvallend:

- Souer maakt 6 dribbles en wint er 5 (met 0 op dribbling stat)
voor zover ik weet heeft ie dribbelen toch uitstaan. ook heb ik em eigenlijk geen gekke dingen zien doen
Heb bijna nooit orders aan mezelf gegeven, alleen use more long passes dit maal en dat heeft geresulteerd in de enige assist.

Zou je voortaan dan ook "avoid dribbling" aan willen vinken? Wink
Reply
T00L Wrote:Zou je voortaan dan ook "avoid dribbling" aan willen vinken? Wink
Komt voor elkaar. Kan niet overal in uitblinken he! :wink:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: