The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie: Ht Utd vs FC CT
#61
Bocaloca Wrote:8-[

EN WAT DOE JIJ HIER IN DE KLEEDKAMER?!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#62
De handdoekjes neerleggen en de zeepjes verwisselen :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Bocaloca Wrote:De handdoekjes neerleggen en de zeepjes verwisselen :oops:

BEDANKT! EN NU WEER OPROTTEN!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#64
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Over welke tegenargumenten heb je het nou toch man? Ik heb toch allang gezegd dat Klop ondermaats presteert en dat het terecht is dat ie op de bank zit? Wat wil je nou nog meer lezen?

Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht Klop wel niet is en dat ie alleen maar aan het trainen is om z'n waarde te verhogen. Zou niet weten hoe dat moet, gebeurd gewoon. Wat ik ook al heb gemeld is dat Klop bewust een andere tactiek volgt. Eerst de nog steeds imo belangrijke skills als PS en SI opschroeven vervolgens de snelheid en pass op dubbele kracht bij te trekken. Dat ie dan vervolgens niet in de competitiebasis staat zal me een worst wezen. Klop z'n tijd komt nog wel.

Dit hele gezijk is begonnen de reactie dat Klop ineens zonder melding buiten de basis stond en er is niemand geweest die de moeite heeft genomen te begrijpen dat dat en dat alleen op dat moment de boodschap was. Vervolgens laat ik alle andere verwijten,onwaarheden en veronderstellingen van bepaalde types niet over m'n kant gaan en loopt alles natuurlijk weer uit de hand. En daar ben ik niet de veroorzaken van.

Als laatste: jij schijnt je maar niet te realiseren dat iedere speler in dit spel een rol en een persoonlijkheid heeft en dat sommige uitspraken en reacties ook naar de aard van deze rol worden gedaan.

Voorbeeld: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc."

Tip: Klop is een arrogante middenvelder, net als Acda trouwens.

Ik zeg niet dat jij slecht bent, ik zeg dat jij meer uit je speler kan halen dan dat je nu doet! Waarom nu geen passen en snelheid op dubbele kracht bijtrekken, wanneer wil je dat gaan doen?

Dus jij vind zelf dat je ondermaats presteert, en dus daarmee akkoord gaat dat je op de bank zit? Is er dan niet 1 hersencelletje die gaat denken: Heh, misschien moet ik iets doen aan mijn individuele orders of aan mijn training?

Ik heb het even vetgedrukt voor je gemaakt.

En je hoeft je niet te verschuilen achter het karakter van je speler. Dat je reinste flauwekul.

Dat Klop slecht is bedoel je. IM en PS op 10
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#65
[-(
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Over welke tegenargumenten heb je het nou toch man? Ik heb toch allang gezegd dat Klop ondermaats presteert en dat het terecht is dat ie op de bank zit? Wat wil je nou nog meer lezen?

Jij loopt alleen maar te roepen hoe slecht Klop wel niet is en dat ie alleen maar aan het trainen is om z'n waarde te verhogen. Zou niet weten hoe dat moet, gebeurd gewoon. Wat ik ook al heb gemeld is dat Klop bewust een andere tactiek volgt. Eerst de nog steeds imo belangrijke skills als PS en SI opschroeven vervolgens de snelheid en pass op dubbele kracht bij te trekken. Dat ie dan vervolgens niet in de competitiebasis staat zal me een worst wezen. Klop z'n tijd komt nog wel.

Dit hele gezijk is begonnen de reactie dat Klop ineens zonder melding buiten de basis stond en er is niemand geweest die de moeite heeft genomen te begrijpen dat dat en dat alleen op dat moment de boodschap was. Vervolgens laat ik alle andere verwijten,onwaarheden en veronderstellingen van bepaalde types niet over m'n kant gaan en loopt alles natuurlijk weer uit de hand. En daar ben ik niet de veroorzaken van.

Als laatste: jij schijnt je maar niet te realiseren dat iedere speler in dit spel een rol en een persoonlijkheid heeft en dat sommige uitspraken en reacties ook naar de aard van deze rol worden gedaan.

Voorbeeld: "Iedereen moet de bal bij mij inleveren....ik ben een aanvallende middenvelder....etc.etc."

Tip: Klop is een arrogante middenvelder, net als Acda trouwens.

Ik zeg niet dat jij slecht bent, ik zeg dat jij meer uit je speler kan halen dan dat je nu doet! Waarom nu geen passen en snelheid op dubbele kracht bijtrekken, wanneer wil je dat gaan doen?

Dus jij vind zelf dat je ondermaats presteert, en dus daarmee akkoord gaat dat je op de bank zit? Is er dan niet 1 hersencelletje die gaat denken: Heh, misschien moet ik iets doen aan mijn individuele orders of aan mijn training?

Ik heb het even vetgedrukt voor je gemaakt.

En je hoeft je niet te verschuilen achter het karakter van je speler. Dat je reinste flauwekul.

Dat Klop slecht is bedoel je. IM en PS op 10

JE SNAPT HET NOG NIET!!!!!!!!

Leuk dat je die stats hebt, maar als je speler niet vooruit komt omdat het een slak is, geen ballen kan afpakken omdat ie niet weet hoe een tackle moet heb je aan die stats ook niet veel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#67
O ja, het is geen verschuilen. Die uitspraken waar jij zo over viel zijn bewust vanuit het karakter van de speler gemaakt. Arrogant, gecharcheerd enz, enz.
Je zou een goede stap doen door dat te geloven.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#68
Vietjes het is een spelletje, je hoeft niet meteen helemaal op te gaan in een FICTIEF manneke wat een beetje arrogant zou zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#69
Bocaloca Wrote:Vietjes het is een spelletje, je hoeft niet meteen helemaal op te gaan in een FICTIEF manneke wat een beetje arrogant zou zijn

Als jij nou ook al begint!

Sommigen van jullie echt zo dom als het achtereind van een varken hè.

Ik sluit me aan bij Lennie. Ik train, blijf fit en als de coach denkt dat ie Klop nodig heeft dan moet hij 'm opstellen.

Vietjes zullen jullie niet meer op het Footstar forum zien.

Succes met elkaar afzeiken, bekritiseren, niet goed lezen en vooral het niet nadenken.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#70
Ze proberen je alleen te helpen ( en dat al 3 maanden geleden ongeveer) als jij dat iedere keer ziet als een aanval op jezelf in persoon dan lijkt me dat het niet aan de rest ligt.

Iedereen wil het beste voor het team, en helpt mekaar. Als jij daar niets mee doet houdt het ook voor hen een keer op.

Ik begin niet ook al, ik volg de discussie al een tijdje.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#71
Laat ook allemaal maar. Ik ga wel op zoek naar een sociale werkplaats om daar tegen een kwijlende blinde doofstomme mongool te praten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
Ik vind het trouwens goed om te zien dat Joep Segeren zich puur op scoren richt. Nu kunnen we een beetje in de gaten houden hoe hij presteert ten opzichte van de andere spitsen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#73
@Mkks: Ik begrijp wat je probeert te bereiken, maar ik denk dat zoveel typen veel helpt. Ik denk zelfs dat het tegen je werkt. Schreeuwen (kapitalen gebruiken) werkt niet, laat staan schelden. Laten we daarom nu gewoon blijven doen, want anders kunnen we er beter mee kappen. Het spelletje moet leuk blijven en dat is het op deze manier niet. Ik wordt liever geen kampioen en 5de worden maar wel lol hebben in de "fictieve" woordspelletjes op dit forum. (bv. potje kaarten met de verdedigers en de verjaardagen)

Kortom: Het spelletje moet leuk blijven.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#74
Zo, na een middag mijn kop in het zand te hebben gestoken ben ik toch maar even de statistieken ingedoken om e.e.a. te weerleggen van bepaalde personen (ik noem geen namen, zo ben ik niet :razz: )

Ik heb de statistieken van alle competitiewedstrijden van dit seizoen van de 4 centrale middenvelders in kwestie (Lips, Acda, Kloppenberg en Van Meerte Janse) maar eens naast elkaar gelegd en verwerkt in Excel. Ik kan het niet hier copy/pasten want dat ziet er niet uit. Wie me niet gelooft en het wil ontvangen mag me een PB sturen.

Ik heb het volgende verwerkt:
- Passes
- Tackles
- Dribles
- Assists
- Interceptions
- Balbezit

Dit laatste kon ik eigenlijk wel achterwege laten, aangezien de beelden van de laatste wedstrijd aantonen dat dit % kant noch wal raakt.

Aangezien Lips slechts 2 competitiewedstrijden heeft gespeeld, is dit niet echt representatief en zal ik hem verder niet meenemen in onderstaande statistieken:

PASSES:
- Kloppenberg: gemiddeld 5.167 goede passes per wedstrijd
- Acda: gemiddeld 4.25 goede passes per wedstrijd
- Van Meerte Janse: gemiddeld 3 goede passes per wedstrijd

TACKLES:
- Kloppenberg: gemiddeld 0.5 gewonnen tackles per wedstrijd
- Acda: gemiddeld 2.625 gewonnen tackles per wedstrijd
- Van Meerte Janse: gemiddeld 2.75 gewonnen tackles per wedstrijd

DRIBLES:
- Kloppenberg: gemiddeld 0.167 gewonnen dribles per wedstrijd
- Acda: gemiddeld 0.375 gewonnen dribles per wedstrijd
- Van Meerte Janse: gemiddeld 1.625 gewonnen dribles per wedstrijd

ASSISTS:
- Kloppenberg: gemiddeld 0.167 assists per wedstrijd
- Acda: gemiddeld 0.125 assists per wedstrijd
- Van Meerte Janse: gemiddeld 0.375 assists per wedstrijd

INTERCEPTIONS:
- Kloppenberg: gemiddeld 0.833 interceptions per wedstrijd
- Acda: gemiddeld 2 interceptions per wedstrijd
- Van Meerte Janse: gemiddeld 0.75 interceptions per wedstrijd

BALBEZIT (reken ik verder niet mee)
- Kloppenberg: gemiddeld 7.667% per wedstrijd
- Acda: gemiddeld 7% per wedstrijd
- Van Meerte Janse: gemiddeld 11.125% per wedstrijd

Nu weet ik natuurlijk niet of dit de meest representatieve stats zijn voor de middenvelders, maar het geeft wellicht een aardig beeld.
Op basis hiervan zou Van Meerte Janse 6 punten krijgen, gevolgd door Acda (5) en Kloppenberg (4)

Het frapante is wel dat :
- De verdedigende middenvelder dus niet de meeste tackles per wedstrijd heeft. Wel wint hij alles wat hij tackled.
- Van Meerte Janse veruit de meeste dribbles maakt, maar slechts 1/3 hiervan winnend afrond.
- Kloppenberg toch actiever is dan menigeen denkt (gezien de passes en het balbezit)
- Voor de fans van Henkie kan ik zeggen dat hij in de 2 wedstrijden procentueel gezien veruit de meeste dribles heeft gemaakt en dat 8 van de 9 ook nog eens winnend werden afgesloten. Aan de andere kant won hij slechts 1 van de 9 gemaakte tackles.

Ik heb met opzet niet de oefenwedstrijden meegenomen, aangezien het verschil in tegenstander waarschijnlijk teveel invloed zou hebben op de statistieken.

Ik ben geen statisticus, maar wellicht hebben we er iets aan. In ieder geval heb ik een aantal beweringen die in dit topic gedaan zijn weerlegt (zoek zelf maar uit welke dat zijn :Big Grin )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#75
Heb de herpositionering van Acda ook meegenomen?

- 20% penalty op Lange Pass
- 20% penalty op Korte Pass
- 40% penalty op Spelinzicht
- 50% penalty op Positiespel
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Geen dank hoor :roll:

Dat heb ik open gelaten voor jou, aangezien jij vast weet hoeveel invloed de bovenstaande skills hebben op de door mij berekende statistieken

Oftwel: Nee, want dat kan niemand berekenen lijkt me
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#77
Legion Wrote:
Adder Wrote:Ik vind niet dat de coach moet bepalen wie wat gaat trainen. We zijn zelf grote mensen en met een beetje logisch nadenken weet je vast wel wat je moet trainen voor je speler.

Orders van mij zijn doelgericht spelen. Zaterdag doe ik er afstandschieten bij. Lopen met de bal heb ik een paar weken geleden gedaan en ik raakte geen skippybal.

De discussie tussen Muk en "de rest" kom ik vanavond wel op terug, heb nu helaas geen tijd meer.

ALs je ziet hoeveel bbz en mooie passes we hebben zouden we gewoon bovenaan moeten staan. Waarom denk jij dat die spitsen terugpassen? Als we dat wisten zouden we echt een stap verder zijn. Meer spitsen die lopen met de bal gedaan hebben?

Ik weet niet waarom de spitsen terugpassen. Het enige wat ik kan bedenken is een gebrek aan SI, anders zou ik het niet weten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#78
Adder, welke individuele orders had je allemaal aan staan?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#79
Lamme Lennie Wrote:Oftwel: Nee, want dat kan niemand berekenen lijkt me

Doe het goed of doe het niet. Oftewel je bent hierboven appels met peren aan het vergelijken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
Nu over de discussie die vandaag is ontstaan, doe ik ook een (klein)duitje in het zakkie.
Let wel, dit is mijn mening.

Ik heb in het begin al aangegeven dat er fanatieke tussen ons zitten en "een leuk spelletje"spelers. Heb vrijwel in het begin al gezegd dat tekkel en speed erg belangrijk zijn. Daar werd niet veel mee gedaan, dus liet ik het daarbij.
Nu wil jij, Mukkus, iedereen wakker houden, helpen whatever, maar dat werkt niet. Als Klop nou eenmaal een strategie in zijn hoofd heeft, laat hem!
Hij wordt op de bank gesodemieterd en heeft er vrede mee.
Ik vind het wel slap van jou Muk, dat je na deze discussie meteen de AM opgeeft.

Dus Mukkus, ja ik wil ook winnen, maar als er medespelers zijn die een eigen visie op hun speler hebben, prima. Functioneert hij niet naar behoren, dan mag hij de bank warm houden. Maw, minder druk maken om een ander,zorg gewoon dat je eigen speler een kanjer wordt/is

Tool: Ook met jou wel eens een MSN sessie gehad over footstar en gaf daarin aan dat ik vond dat je alles in overleg moest doen, omdat de meeste betaald hebben voor jou als coach. Daar kom ik op terug.
Ik vind wel nog steeds dat je de beelden vrij moet geven ,zodat iedereen kan zien wat zijn speler goed/verkeerd doet. Maar, deze groep spelers( lees: eigenwijze, betweterige kuthollanders( jawel, ikzelf ook))hebben een dictator nodig als coach.
Dus JIJ bepaalt welke tactiek, welke spelers en evt het waarom.
Wie zich niet daarin kan vinden, stort je zijn 2 euro terug en dan verrekenen we dat wel op de 1 of andere manier.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#81
Lamme Lennie Wrote:Adder, welke individuele orders had je allemaal aan staan?


doelgericht. Paar weken geleden heb ik ook dribbelen aan gehad maar vond dit geen succes. Komende Zaterdag (als ik speel) zet ik afstandschot en doelgericht aan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#82
Adder Wrote:Ik vind het wel slap van jou Muk, dat je na deze discussie meteen de AM opgeeft.

Meteen na deze discussie? Ik ben een aantal weken geleden al gekozen tot AM, enig idee waarom ik dat nog niet doorgezet heb? Langzaam begon voor mij de twijfel of het wel nut heeft. De halsstarrige, egoistische houding van een aantal spelers heeft vandaag besloten om dat neer te leggen.

Dat is imo niet slap en niet meteen na deze discussie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#83
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Adder, welke individuele orders had je allemaal aan staan?


doelgericht. Paar weken geleden heb ik ook dribbelen aan gehad maar vond dit geen succes. Komende Zaterdag (als ik speel) zet ik afstandschot en doelgericht aan.

Ah ok. Maar je hebt niet "Avoid running with the bal" en "Avoid making dribbles (tricks): aangevinkt? Alleen dat zou het misschien kunnen verklaren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#84
Lamme Lennie Wrote:
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Adder, welke individuele orders had je allemaal aan staan?


doelgericht. Paar weken geleden heb ik ook dribbelen aan gehad maar vond dit geen succes. Komende Zaterdag (als ik speel) zet ik afstandschot en doelgericht aan.

Ah ok. Maar je hebt niet "Avoid running with the bal" en "Avoid making dribbles (tricks): aangevinkt? Alleen dat zou het misschien kunnen verklaren.

nee, nooit gedaan ook. Vanaf dag 1 doelgericht en 1 wedstrijd lopen met de bal erbij.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#85
Nr. 12 Wrote:Schreeuwen (kapitalen gebruiken) werkt niet, laat staan schelden.

A. Hoofdletters gebruik ik zodat bepaalde mensen er niet overheen lezen.
B. Ik scheld openlijk op dit forum, niet via laffe PB'tjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:Schreeuwen (kapitalen gebruiken) werkt niet, laat staan schelden.

A. Hoofdletters gebruik ik zodat bepaalde mensen er niet overheen lezen.
B. Ik scheld openlijk op dit forum, niet via laffe PB'tjes.

A. Heeft het het gewenste resultaat opgeleverd?
B. Het blijven nutteloze krachttermen die alleen maar negatieve reacties opleveren. Zodra je deze achterwege laat hou je meer ruimte voor de disscussie. Daarmee kom je verder en zo blijft het spel leuker.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#87
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:Schreeuwen (kapitalen gebruiken) werkt niet, laat staan schelden.

A. Hoofdletters gebruik ik zodat bepaalde mensen er niet overheen lezen.
B. Ik scheld openlijk op dit forum, niet via laffe PB'tjes.

A. Heeft het het gewenste resultaat opgeleverd?
B. Het blijven nutteloze krachttermen die alleen maar negatieve reacties opleveren. Zodra je deze achterwege laat hou je meer ruimte voor de disscussie. Daarmee kom je verder en zo blijft het spel leuker.

A. Ja, het is jouw iig geval opgevallen.
B. Met die 2 struisvogels valt sowieso al niet te discussieren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
Legion Wrote:Het zou inderdaad goed zijn als de coach wat meer trainingsorders zou uitdelen. Van IJperen traint precies hetzelfde als Bostoen. Wat hebben we daaraan? Verschillende spelers in de selectie lijkt me beter zodat we tactieken uit kunnen proberen en het spel beter onder de knie kunnen krijgen.
De Leede is qua dribbelen,voorzetten en speed stats zelfs minder dan Bostoen maar geeft meer assists. Wel heeft hij een 3 op korte pass. Ik zeg er nog wel even bij dat ik vind dat de Leede zeker in de basis moet.

@ Klop: Mukkus komt iedere keer met een heel betoog waarom hij denkt dat jou stats niet goed zijn. Reageer daar nou eens op

EDIT: Het valt mij ook op dat spitsen in wedstrijden steeds terugpassen, terwijl ze eigenlijk op het goal moeten schieten. Welke orders hebben onze spitsen aanstaan? hebben ze al eens met 'loop met de bal geprobeerd'? Lijkt misschien raar maar ze zullen dan in ieder geval niet afpassen. Waarschijnlijk lopen ze hem de goal in Wink

Dan moeten we dat afstemmen. Ik train van IJperen naar een ML die het best functioneert binnen de ploeg. hierbij zijn een aantal skills belangrijk (Dribblen, Voorzetten, Positiespel en Snelheid). Ik concentreer me nu op met name op snelheid, en een beetje op dribbelen, wat ik overigens eerder aan had gegeven dan jij. Maar dat doet er op zich niet toe, dan moeten we daar over communiceren..
Reply
#89
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:Schreeuwen (kapitalen gebruiken) werkt niet, laat staan schelden.

A. Hoofdletters gebruik ik zodat bepaalde mensen er niet overheen lezen.
B. Ik scheld openlijk op dit forum, niet via laffe PB'tjes.

A. Heeft het het gewenste resultaat opgeleverd?
B. Het blijven nutteloze krachttermen die alleen maar negatieve reacties opleveren. Zodra je deze achterwege laat hou je meer ruimte voor de disscussie. Daarmee kom je verder en zo blijft het spel leuker.

A. Ja, het is jouw iig geval opgevallen.
B. Met die 2 struisvogels valt sowieso al niet te discussieren.


[Image: struisvogel.jpg]

Misschien moet je eens te rade gaan of dat aan ons ligt, of in dit geval aan jou #-o
Zoals Nr.12 aangeeft kan je ook op een andere manier discussieren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#90
Da's een emoe.

En LL, ik probeer al 3 maanden die discussie o.a. met ehhh...dinges aan te gaan. Soms moet je met de vuist op tafel slaan.

Maar goed, we praten nu over hoe ik zou moeten discusseren. Iemand anders nog inhoudelijk commentaar/ideeen/verbetering i.p.v. het excel-gebeuren van de Lamme 'Groenteboer' Lennie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: