The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie: Ht Utd vs FC CT
#91
ja ikke wel eigenlijk...zou je misschien ook het percentage geslaagde tackles/passes etc er bij kunnen zetten? Dat zegt mi veel meer dan het aantal geslaagde want als iemand 3 geslaagde tackles heeft van de 9 pogingen vind ik dat minder dan iemand die 2 geslaagde tackles heeft van de 3 pogingen.
Reply
#92
En nu mag Legion :Big Grin :Big Grin

@ LL: Leuke analyse die je gemaakt hebt. Heb er gisteren ook nog eens over nagedacht en ga mijn stelling van gisteren ontkrachten. Volgens mij zeggen die percentages toch niet zo veel. De beelden spreken meer tot de verbeelding.
Die stats qua passen zeggen me namelijk niet of een pass ook een belangrijke pass is of een "tikkie terug, jaap" pass. Ik blijf bij mijn mening dat de middenvelder in kwestie te weinig capaciteiten heeft en dat de coach hem hierop aan moet spreken. Als Van Nistelrooy bij Real alleen maar aan het afwerken is op de training, en niet meedoet aan rondjes rennen ontstaat daar ook een probleem. :lol:

Verder heb ik jou 0 keer horen zeggen dat meneer Klop eens op belangrijke teamvragen moet ingaan van Mukkus.
En deze opmerking (Zoals Nr.12 aangeeft kan je ook op een andere manier discussieren.) slaat echt helemaal nergens op. Als iemand hier probeert te discussieren is hij het wel. Dat hij nu een andere toon aanslaat lijkt me logisch. Ik zou er op een gegeven moment ook moe van worden.

@ Parasito : We gaan allemaal nu voor speed gezien de Teamtraining. Ikzelf zit ook aan de dribbeling en voorzetten. Hoe zullen we ons gaan onderscheiden? 1 van ons zou vol voor techniek kunnen gaan bijvoorbeeld?

@Tool : Coach we hebben nog steeds geen beelden. :cry:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#93
2x speed in de team training ik ga nu volle bak op speed....weet niet of het belangrijk is of niet, boeit me verder ook weinig. En dat kinderlijk gebrabbel hiero, Mukkus bedoeld het goed, om hem dan af te zeiken via pb slaat natuurlijk nergens op.
Verder ben ik het eens dat T00L de dictator gaat uithangen een iemand bepaald alles want door deze jungle van discussies weet ik het ook niet meer. Ik en Marshall deden het tenminste duidelijk Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#94
Uit de afgelopen discussies is duidelijk gebleken dat een aantal mensen lijnrecht tegenover elkaar staan. Hier zal zeer waarschijnlijk geen verandering in komen. Het beste lijkt mij om er bij neer te leggen dat sommige hun eigen strategie volgen. De toekomst zal uitwijzen of hun gelijk hebben of de plank flink mis slaan.

Als degene die allemaal bezig zijn met het analyseren om het geheel vooruit te helpen, gewoon lekker mee doorgaan. Er zijn genoeg mensen die daar wat aan hebben en het allemaal wel waarderen. Daar ben ik tenminste wel gebaat bij. Zie mijn speed stats maar!

Verschillen in mening en ruzies hebben we al genoeg gezien bij Travian en in principe ging het om soort gelijke dingen. Als we gewoon voornemen dat de coach beslist wie hij in het veld stuurt. We moeten gewoon bij neerleggen wat zijn beslissing is. Ook al vind jezelf beter dan de startende speler of ben je van mening dat het anders kan. Enige manier om de coach en iedereen te overtuigen is door met goed onderbouwde argumenten te komen. Dit allemaal op een volwassen manier dan. Geen verwijten, beschuldigingen, vriendjespolitiek, PBtjes of wat dan ook.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#95
Coach druk, Coach vanavond beelden maken en plaatsen Wink
Zal vanaf heden proberen om uiterlijk de dag na de wedstrijd de beelden te plaatsen.

@Para+Legion: Ik denk dat korte pass en spelinzicht ook wel mooie skills zijn om je in te onderscheiden van de ander.

Korte pass omdat jullie toch vaak dicht bij de spitsen spelen, spelinzicht om de spitsen op de juiste manier aan te kunnen spelen
Reply
#96
Depor Wrote:Verder ben ik het eens dat T00L de dictator gaat uithangen een iemand bepaald alles want door deze jungle van discussies weet ik het ook niet meer.

Wat nou als Dictatool dat niet ziet zitten?
De huidige manier (in overleg met iedereen, alleen bij "probleemgevallen" hak ik de knoop door) bevalt mij prima en houdt iedereen betrokken
Reply
#97
T00L Wrote:Coach druk, Coach vanavond beelden maken en plaatsen Wink
Zal vanaf heden proberen om uiterlijk de dag na de wedstrijd de beelden te plaatsen.

@Para+Legion: Ik denk dat korte pass en spelinzicht ook wel mooie skills zijn om je in te onderscheiden van de ander.

Korte pass omdat jullie toch vaak dicht bij de spitsen spelen, spelinzicht om de spitsen op de juiste manier aan te kunnen spelen

Korte pass lijkt mij inderdaad ook goed. Ik had die al opgenomen vanwege de TT.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#98
Antidote Wrote:Uit de afgelopen discussies is duidelijk gebleken dat een aantal mensen lijnrecht tegenover elkaar staan. Hier zal zeer waarschijnlijk geen verandering in komen. Het beste lijkt mij om er bij neer te leggen dat sommige hun eigen strategie volgen. De toekomst zal uitwijzen of hun gelijk hebben of de plank flink mis slaan.

Als degene die allemaal bezig zijn met het analyseren om het geheel vooruit te helpen, gewoon lekker mee doorgaan. Er zijn genoeg mensen die daar wat aan hebben en het allemaal wel waarderen. Daar ben ik tenminste wel gebaat bij. Zie mijn speed stats maar!

Verschillen in mening en ruzies hebben we al genoeg gezien bij Travian en in principe ging het om soort gelijke dingen. Als we gewoon voornemen dat de coach beslist wie hij in het veld stuurt. We moeten gewoon bij neerleggen wat zijn beslissing is. Ook al vind jezelf beter dan
de startende speler of ben je van mening dat het anders kan. Enige manier om de coach en iedereen te overtuigen is door met goed onderbouwde argumenten te komen. Dit allemaal op een volwassen manier dan. Geen verwijten, beschuldigingen, vriendjespolitiek, PBtjes of wat dan ook.

=D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#99
Antidote Wrote:Uit de afgelopen discussies is duidelijk gebleken dat een aantal mensen lijnrecht tegenover elkaar staan. Hier zal zeer waarschijnlijk geen verandering in komen. Het beste lijkt mij om er bij neer te leggen dat sommige hun eigen strategie volgen. De toekomst zal uitwijzen of hun gelijk hebben of de plank flink mis slaan.

Als degene die allemaal bezig zijn met het analyseren om het geheel vooruit te helpen, gewoon lekker mee doorgaan. Er zijn genoeg mensen die daar wat aan hebben en het allemaal wel waarderen. Daar ben ik tenminste wel gebaat bij. Zie mijn speed stats maar!

Verschillen in mening en ruzies hebben we al genoeg gezien bij Travian en in principe ging het om soort gelijke dingen. Als we gewoon voornemen dat de coach beslist wie hij in het veld stuurt. We moeten gewoon bij neerleggen wat zijn beslissing is. Ook al vind jezelf beter dan de startende speler of ben je van mening dat het anders kan. Enige manier om de coach en iedereen te overtuigen is door met goed onderbouwde argumenten te komen. Dit allemaal op een volwassen manier dan. Geen verwijten, beschuldigingen, vriendjespolitiek, PBtjes of wat dan ook.

Peacemaker Anti!

Btw kom binnenkort ff langs om een kredietje af te sluiten Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mac Wrote:ja ikke wel eigenlijk...zou je misschien ook het percentage geslaagde tackles/passes etc er bij kunnen zetten? Dat zegt mi veel meer dan het aantal geslaagde want als iemand 3 geslaagde tackles heeft van de 9 pogingen vind ik dat minder dan iemand die 2 geslaagde tackles heeft van de 3 pogingen.

Die kan ik er idd wel bijzetten, maar wat heb je liever:
- iemand die 20 tackles maakt en er daarvan 5 wint (dus 25%)
- iemand die 2 tackles maakt en er daarvan 1 wint (dus 50%)

Ik heb liever de eerste in mijn team, want hij heeft uiteindelijk toch meer geslaagde tackles in een wedstrijd. Dat er meer fout dan goed gaan ok, maar je hebt meer aan die speler dan aan die andere.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Legion Wrote:@ LL: Leuke analyse die je gemaakt hebt (thanks). Heb er gisteren ook nog eens over nagedacht en ga mijn stelling van gisteren ontkrachten. Volgens mij zeggen die percentages toch niet zo veel (heb ik me daarvoor zo uitgesloofd :wink: ). De beelden spreken meer tot de verbeelding.
Die stats qua passen zeggen me namelijk niet of een pass ook een belangrijke pass is of een "tikkie terug, jaap" pass. Ik blijf bij mijn mening dat de middenvelder in kwestie te weinig capaciteiten heeft en dat de coach hem hierop aan moet spreken (kan je dat ook beargumenteren met statistieken of is dat alleen op basis van de wedstrijdbeelden?).

Verder heb ik jou 0 keer horen zeggen dat meneer Klop eens op belangrijke teamvragen moet ingaan van Mukkus (volgens mij reageert daar bijna niemand op, dus om alleen de Klop daarvan de schuld te geven is niet fair. Hij geeft aan dat hij het op zijn manier wilt doen en dat hij het best vind om dan voorlopig op de bank te zitten. Voor mij is het dan afgedaan)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Depor Wrote:Peacemaker Anti!

Btw kom binnenkort ff langs om een kredietje af te sluiten Wink
Dat is goed hoor depor! Als we nou met de gasten uit lelystad een terrasje gaan pakken één deze dagen, desnoods met de vrouwtjes erbij.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Nog even terugkomend op onderstaande:

Legion Wrote:Die stats qua passen zeggen me namelijk niet of een pass ook een belangrijke pass is of een "tikkie terug, jaap" pass.

Dit is ook zeer lastig uit de player statistics te halen. Geen van de middenvelders heeft een Key-Tackle uitgevoerd (het zijn dan ook geen verdedigers). Alleen Kloppenberg en Van Meerte Janse hebben 1 maal een Key-Pass gegeven (terwijl ze beide assists op hun naam hebben staan).


Ik zal trouwens een kijken of ik dergelijke stats ook voor de verdedigers kan maken (als ik tijd heb)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nou, die tijd was er even (pauze)

Ik heb de 4 verdedigers die wedstrijden hebben gespeeld in de competitie qua stats naast elkaar gezet. De volgende stats heb ik bekeken:
- Passes (inclusief Key-Passes)
- Tackles (inclusief Key-Tackles)
- Interceptions

AANGEKOMEN PASSES:
- Van de Poel: gemiddeld 2.77 pw (0 key-passes in totaal) (4)
- Souer: gemiddeld 5.33 pw (1 key-pass in totaal) (1)
- Oosterhuis: gemiddeld 5.25 pw (o key-passes in totaal) (2)
- Beukman: gemiddeld 4.4 pw (1 key-pass in totaal) (3)

GEWONNEN TACKLES:
- Van de Poel: gemiddeld 1.38 pw (0.31 key-tackles pw) (3)
- Souer: gemiddeld 3.78 pw (2 key-tackles pw) (1)
- Oosterhuis: gemiddeld 1.75 pw (0.125 key-tackles pw) (3)
- Beukman: gemiddeld 1.8 pw (1 key-tackles pw) (2)

INTERCEPTIONS:
- Van de Poel: gemiddeld 0.31 pw (4)
- Souer: gemiddeld 1.11 pw (1)
- Oosterhuis: gemiddeld 0.25 pw (3)
- Beukman: gemiddels 0.6 pw (2)

Als je deze statistieken bij elkaar neemt, is het duidelijk dat Souer op al deze gebieden het beste scoort. Daarna volgen Beukman, Oosterhuis en Van de Poel.

Uiteraard heb ik alle statsitieken evenveel mee laten tellen, maar je kan je afvragen of tackles voor een verdediger niet belangrijker zijn dan passen (lijkt me wel).

Acda heb ik niet meegeteld omdat hij in de competitie nog als DC heeft gespeeld. De andere verdedigers hebben slechts in oefenwedstrijden gespeeld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Wat ik opvallend vind is dat de 2 spelers, die dit seizoen hun basisplaats zijn 'kwijtgeraakt', het (opeens) op hun eigen manier doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik neem aan dat je op mij doelt. Wat doe ik nu opeens anders dan? Ik kan zelf niets verzinnen/bedenken, dus ik ben erg benieuwd waar je op doelt.

Jammer dat dit weer een loze kreet is zonder enige vorm van beargumentering, in plaats van een inhoudelijke reactie op de statistieken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Moet zeggen dat ik wel redelijk verbaasd van de cijfers sta te kijken. Van de 4 verdedigers ben ik als laatst begonnen. Wat betreft tackelen sta we alle redelijk gelijk. Vraag me dan af waar het verschil echt inzit. Welke factoren het zwaarst wegen. Zelf denk ik overigens dat de positie waar je staat ook het verschil uitmaakt. Zie mijn laatste 2 wedstrijden. Normaal sta ik centraal en behaal ik vrij goede cijfers. De laatste wedstrijd stond ik volgens mij recht centraal en toen was het beduidend minder.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Vraag me dan af waar het verschil echt inzit.

Snelheid. Jij kan tackelen, doordat je op snelheid een spits kan bijhouden / inhalen. Beukman en Poel (resp. snelheid 3 en 2) gaan tackelen als die aanvaller al 5 meter bij hun vandaan is. Door het veroveren van de bal (geslaagde tackles, interventie), krijg je bbz en dus kun je bal weer verder het spel inbrengen (goede passes).

@LL: Tijdens de discussie van gisteren, gaf je dit zelf aan. Je kapte de discussie af en je gaf aan dat je op je eigen manier verder ging. Als je wat wilt veranderen aan je training, moet je mijn inhoudelijke reactie hierboven lezen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:@LL: Tijdens de discussie van gisteren, gaf je dit zelf aan. Je kapte de discussie af en je gaf aan dat je op je eigen manier verder ging. Als je wat wilt veranderen aan je training, moet je mijn inhoudelijke reactie hierboven lezen.

Ik heb alleen gezegd dat ik niet meer zou reageren (wat me overigens goed is gelukt) , dat ik alleen zou trainen en wel zou zien wanneer ik zou spelen :razz: . Ik zeg nergens dat ik het opeens op mijn eigen manier ga doen. Ik blijf doorgaan op de manier waarop ik het deed, alleen heb ik nu 3 dagen speed ingepland (en dat stond al voor deze discussie :Big Grin )

Voortaan beter lezen voordat je mensen van iets "beschuldigd".
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
heb de opstelling vast gemaakt:

Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK Sjaak Born 18 88% 100% 100%

DR Cas Oosterhuis 18 87% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 18 91% 98% 100%
DC Wilfred Souer 18 81% 100% 100%

MR Jelle de Leede 18 83% 100% 100%
MC Milad Acda 18 96% 100% 100%
MC Henk Lips 18 93% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 87% 100% 100%
ML Emile Bostoen 18 98% 100% 100%

FC Lucas van Boxel 18 86% 100% 100%
FC Onno van den Berg 18 90% 100% 100%

wissels heb ik nog niet bepaald, is o.a. afhankelijk van de fitness van de basis 11
Reply
Mukkus Wrote:
Antidote Wrote:Vraag me dan af waar het verschil echt inzit.

Snelheid. Jij kan tackelen, doordat je op snelheid een spits kan bijhouden / inhalen. Beukman en Poel (resp. snelheid 3 en 2) gaan tackelen als die aanvaller al 5 meter bij hun vandaan is. Door het veroveren van de bal (geslaagde tackles, interventie), krijg je bbz en dus kun je bal weer verder het spel inbrengen (goede passes).

Het komt op mij over dat dit de enige echte waarheid is. Het is een aannemelijke conclusie, alleen klopt het niet. Waarom neem je Oosterhuis helemaal niet mee in je verhaal? Die heeft 6 op speed maar maakt minder tackles dan Beukman die 3 op speed heeft. Hoe verklaar je dat dan? Tevens tackelen Poel en Beukman niet als de bal 5 meter bij hun vandaan is, want bijna alle verdedigers winnen 100% van hun tackles. Tevens win ik meer tackles en heb ik meer interventies dan Oosterhuis per wedstrijd, maar wel minder passes per wedstrijd. Dus ook dat klopt niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
T00L Wrote:heb de opstelling vast gemaakt:

Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK Sjaak Born 18 88% 100% 100%

DR Cas Oosterhuis 18 87% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 18 91% 98% 100%
DC Wilfred Souer 18 81% 100% 100%

MR Jelle de Leede 18 83% 100% 100%
MC Milad Acda 18 96% 100% 100%
MC Henk Lips 18 93% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 87% 100% 100%
ML Emile Bostoen 18 98% 100% 100%

FC Lucas van Boxel 18 86% 100% 100%
FC Onno van den Berg 18 90% 100% 100%

wissels heb ik nog niet bepaald, is o.a. afhankelijk van de fitness van de basis 11


Onno" beetje moe" van de Berg (jawel, Romario is zijn idool) wil wel weer in de 75e minuut van het veld. Hij wilt graag alleen douchen. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dan wil Harold graag dat hij een gereserveerde parking krijgt zodat hij zich rond de 70e minuut kan melden bij het stadion Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Joep zou ook wel weer eens een rondje willen spelen Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:@LL: Tijdens de discussie van gisteren, gaf je dit zelf aan. Je kapte de discussie af en je gaf aan dat je op je eigen manier verder ging. Als je wat wilt veranderen aan je training, moet je mijn inhoudelijke reactie hierboven lezen.

Ik heb alleen gezegd dat ik niet meer zou reageren (wat me overigens goed is gelukt) , dat ik alleen zou trainen en wel zou zien wanneer ik zou spelen :razz: . Ik zeg nergens dat ik het opeens op mijn eigen manier ga doen. Ik blijf doorgaan op de manier waarop ik het deed, alleen heb ik nu 3 dagen speed ingepland (en dat stond al voor deze discussie :Big Grin )

Voortaan beter lezen voordat je mensen van iets "beschuldigd".

Xtragaap4de Dit is een normale discussie :crazy:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Adder, welke individuele orders had je allemaal aan staan?


doelgericht. Paar weken geleden heb ik ook dribbelen aan gehad maar vond dit geen succes. Komende Zaterdag (als ik speel) zet ik afstandschot en doelgericht aan.

Wat gaan onze andere spitsen doen? Ik ben benieuwd of jullie weer veel ballen terug gaan passen namelijk. Spelinzicht ontbreekt ook wel bij onze spitsen. Misschien ligt het daar wel aan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
ik heb maken van dribbelen (trucjes) uit staan en altijd richting de goal gaan. Verder niks aangevinkt.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:@LL: Tijdens de discussie van gisteren, gaf je dit zelf aan. Je kapte de discussie af en je gaf aan dat je op je eigen manier verder ging. Als je wat wilt veranderen aan je training, moet je mijn inhoudelijke reactie hierboven lezen.

Ik heb alleen gezegd dat ik niet meer zou reageren (wat me overigens goed is gelukt) , dat ik alleen zou trainen en wel zou zien wanneer ik zou spelen :razz: . Ik zeg nergens dat ik het opeens op mijn eigen manier ga doen. Ik blijf doorgaan op de manier waarop ik het deed, alleen heb ik nu 3 dagen speed ingepland (en dat stond al voor deze discussie :Big Grin )

Voortaan beter lezen voordat je mensen van iets "beschuldigd".

En meneer beschuldigd mij van een denigrerend toontje? Het bekende verhaal van de pot en de ketel.

Je wilt geen discussies hier meer op het forum aangaan, kortom je wilt niet meer in gesprek over bepaalde ideeen, verbeteringen, fouten, etc.
Daaruit concludeer ik dat jij je eigen plan trekt. Lezen kan ik prima, daarnaast kan ik ook nog eens concluderen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vind je dat denigrerend? Was niet mijn bedoeling in ieder geval. Maar je conclusie was dus een onjuiste.

Ik had liever een reactie gehad op het bericht wat ik daarna plaatste (Do Apr 19, 2007 17:32) aangzien we beter in kunnen gaan op het inhoudelijke van Footstar dan met modder naar elkaar gooien.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mac Wrote:ik heb maken van dribbelen (trucjes) uit staan en altijd richting de goal gaan. Verder niks aangevinkt.

Waarom wil je als spits niet dribbelen? Die order zou ik juist uitzetten, ookal heb je geen al te hoge rating voor dribbelen.

Volgens mij zijn we de laatste tijd voor doelpunten redelijk afhankelijk van voorzetten vanaf de zijkant, door af en toe ook te dribbelen creeer je ook op andere manieren kansen
Reply


Forum Jump: