The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Een ding is nu zeker............
#61
Ja zo gaat dat tegenwoordig, je word topman van een Nederlands bedrijf....je voert geen flikker uit waardoor de groei niet echt lekker in zit.......vervolgens wil je uitcashen, dus verkoop je de toko en tik je 20 mil binnen....

Zakkenvullers...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#62
Zou jij zeker niet doen als je de kans kreeg? :-({|=
Reply
#63
De drie andere banken zijn dus nog wel in de race.... Als zij het worden zal de naam ABN Nl wel verdwijnen, denk ik.

Quote:Bankentrio doet tegenbod op ABN Amro
Uitgegeven: 25 april 2007 08:50
Laatst gewijzigd: 25 april 2007 10:22

LONDEN - Het bankentrio Royal Bank of Scotland (RBS), Fortis en het Spaanse Banco Santander heeft een tegenbod uitgebracht op ABN Amro. Dat maakten de drie financiële concerns woensdag bekend.

Het trio biedt 39 euro per aandeel, terwijl de Britse bank Barclays eerder deze week 36,25 euro per aandeel bood, ofwel 67 miljard euro.



Het indicatieve bod vertegenwoordigt een waarde van 72 miljard euro. Voordat een definitieve bieding wordt gedaan, willen de banken eerst in de boeken kijken bij ABN Amro.

Wel beloven ze aandeelhouders van ABN Amro dat een definitief bod voor zo'n 70 procent in contanten zal zijn. Het restant wordt betaald in aandelen RBS. Het bod van Barclays is volledig in aandelen.

Bank of America

RBS dringt er bij ABN Amro op aan om de Amerikaanse dochter LaSalle Bank binnen boord te houden. Een definitieve bieding hangt hiervan ook af. Afgelopen maandag liet ABN Amro weten dit onderdeel te verkopen aan Bank of America, voor een bedrag van 21 miljard dollar, ofwel zo'n 15,5 miljard euro.

Uitnodiging

De drie banken hebben van ABN Amro een uitnodiging ontvangen om nader te praten over het voorstel. Royal Bank of Scotland heeft de eindverantwoordelijkheid op zich genomen als het gaat om het uitvoeren van de transactie tot aan het einde toe.

De drie banken geloven dat hun voorstel beter is dan dat van Barclays voor aandeelhouders en toezichthouders. Ook denken ze dat bij de uitvoering ervan minder risico's bestaan voor ABN Amro.

Aandeelhouders

"Een potentiële transactie levert groeiperspectieven op in elk van de markten waarop ABN Amro actief is. Dit levert voordelen op voor aandeelhouders, klanten en werknemers", aldus de banken.

"Hiermee geven we aandeelhouders een alternatief", zei een woordvoerster van Fortis. De Belgisch-Nederlandse bankverzekeraar kon niet aangeven hoe groot hun deel is in de mogelijke transactie.

Gesprek

Ook personele gevolgen of de som van kostenbesparingen zijn nog niet in te schatten. "Dat soort gegevens komt vrij bij een definitief bod", aldus de zegsvrouw. Fortis weet nog niet wanneer het gesprek met ABN Amro plaatsvindt.

Bij ABN Amro was niemand bereikbaar voor commentaar op het tegenbod.

Inlijven

Fortis heeft zijn oog laten vallen op de Nederlandse activiteiten van ABN Amro. RBS wil de Amerikaanse LaSalle Bank en de zakenbankactiviteiten inlijven. Santander heeft zijn pijlen gericht op de Braziliaanse en Italiaanse activiteiten van ABN Amro.

Verheugd

Beleggers reageerden woensdag verheugd op het tegenbod. Het aandeel ABN Amro ging kort na de opening van de beurzen bijna 4 procent omhoog naar 36,37 euro.

Koers

De koers van ABN Amro dook maandag aan het eind van de handel onder het bod van Barclays. Het aandeel van de Britse bank heeft ook terrein verloren, waardoor het Barclays-bod minder waard is geworden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Hoef Wrote:Zou jij zeker niet doen als je de kans kreeg? :-({|=

Dat is wat anders...maar tot die tijd daar is mag ik zeuren Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#65
Op naar de 39 euro :8:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#66
Bij 40 verkoop ik het hele zwikkie. ALs de wind niet keert doe ik dat straks om 16:00 al.

Al gaat het maar om 47 aandelen, geld is en blijft geld!
Reply
#67
En hoeveel heb je dan 'verdiend'? 47 Euroj of zo? Tjonge.
May The Schwartz Be With You
Reply
#68
Zou het zowiezo doen, als het Barclay's word krijg je Barclay aandelen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#69
47 aandelen cry
Ik hoop dan gekocht rond de 25? Das toch een prima rendementje. Mijn opties lopen wel iets beter moet ik zeggen Hakkuh
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#70
Voor 29,73 gekocht, al een hele tijd geleden. Zaten in zo'n fonds wat inmiddels al enkele jaren losgekoppeld is.

Xit niet te wachten op de nieuwe Barclays aandelen, al zijn ze natuurlijk wel de hoofdsponsor van de Premier League.
Reply
#71
Te duur voor mij. Ik hou meer bezig met de goedkopere aandelen.
Insane life.
Reply
#72
aandelen van abn voor 16 gekocht en heb er 400
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#73
Bocaloca Wrote:aandelen van abn voor 16 gekocht en heb er 400

4 opties bedoel je zeker banaan. :|
Das 400*16=6400 eurie
Inmiddels 400*36=14400 eurie
En dan lullen om 2 euro bij FS :-k
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#74
nee niet banaan, ik heb een vrij grote aandeel portefeuille ( klote woord)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#75
In Nederland, of over de border?
Reply
#76
Nederland
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#77
Genoeg gelul over De Bank..............nog twee nachtjes slapen en dan telt alleen De Schaal.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#78
Lekker weer, elkaar afzeiken in plaats van gewoon lekker de kansen bekijken.
Het enige waar ik nog problemen verwacht voor AZ is de gemiddelde leeftijd. Oftewel:kunnen ze de druk aan?
Ik hoop van wel! De eerste club die het sinds 80 kan afsnoepen van PSV, AJAX en FEIJ... Geweldig lijkt me dat! En als ze dan ook nog de beker pakken?! Heerlijk!!
In elk geval het mooiste seizoen sinds ik voetbal kijk...

Als ik het zuiver mathematisch bekijk kom ik er niet uit overigens... Wat doe ik fout?
AZ wordt kampioen als ze winnen: 0,33
AZ wordt kampioen als ze gelijkspelen en Ajax en PSV gelijkspelen/verliezen: 0.33*0.66*0.66
AZ wordt kampioen als ze verliezen en Ajaz en PSV verliezen: 0,33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 51%

Ajax wordt kampioen als ze winnen en AZ en PSV gelijkspelen of verliezen: 0.33*0.66*0.66
Ajax wordt kampioen als ze gelijkspelen en AZ en PSV verliezen: 0.33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 21%

PSV wordt kampioen als ze winnen en AZ en Ajax gelijkspelen of verliezen: 0.33*0.66*0.66
PSV wordt kampioen als ze gelijkspelen en AZ en Ajax verliezen: 0.33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 18%

Wat mis ik? Ik ben geen wiskundig wonder (niet voor niks de makkelijke weg gekozen voor Wiskunde bij mijn eindexamen) maar wil wel graag snappen welke kans ik mis..... 10% missen is namelijk best veel om te missen dus ik mis een specifieke kansberekening...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#79
Ik ben helemaal slecht in wiskunde. Het volgende is dan ook niet gebaseerd op kansberekening maar op boeren verstand. Is de mogelijkheid dat 2 ploegen exact gelijk eindigen meegenomen ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#80
En voor wat betreft dat elkaar afzeiken: ik heb het idee dat het belangrijker lijkt wie er niet kampioen wordt in plaats van wie het wel wordt. Ik lees heel vaak: ik gun het die of die in ieder geval niet. :lol:
Als A het dan niet wordt, dan maar B. maar in elk gevak niet C, zoiets....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#81
Als Ajax het dan heel misschien toch niet wordt, dan maar AZ maar in elk geval niet PSV!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#82
PSV wordt het zowiezo niet Sad
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#83
@Marshall:

Ik heb er maar een eenvoudig boomdiagram op losgelaten:

AZ drie mogelijkheden, Ajax drie mogelijkheden, PSV drie mogelijkheden.

totaal 27 mogelijkheden.

AZ:

AZ wint 9, AZ gelijk 4, AZ verliest 1. totaal 14 van de 27

Ajax:

AZ gelijk: Ajax wint 3
AZ verliest: Ajax wint 3 Ajax gelijk 2 totaal 8 van de 27

PSV:

blijft over: 5 van de 27


dus
AZ: 51,85.. %
Ajax: 29,62.. %
PSV: 18,51.. %


Overigens zonder doelsaldo-geneuzel

Volgens mij ben je vergeten:
Ajax wordt kampioen als AZ verliest en PSV gelijkspeelt...
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#84
Marshall Wrote:Lekker weer, elkaar afzeiken in plaats van gewoon lekker de kansen bekijken.
Het enige waar ik nog problemen verwacht voor AZ is de gemiddelde leeftijd. Oftewel:kunnen ze de druk aan?
Ik hoop van wel! De eerste club die het sinds 80 kan afsnoepen van PSV, AJAX en FEIJ... Geweldig lijkt me dat! En als ze dan ook nog de beker pakken?! Heerlijk!!
In elk geval het mooiste seizoen sinds ik voetbal kijk...

Als ik het zuiver mathematisch bekijk kom ik er niet uit overigens... Wat doe ik fout?
AZ wordt kampioen als ze winnen: 0,33
AZ wordt kampioen als ze gelijkspelen en Ajax en PSV gelijkspelen/verliezen: 0.33*0.66*0.66
AZ wordt kampioen als ze verliezen en Ajaz en PSV verliezen: 0,33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 51%

Ajax wordt kampioen als ze winnen en AZ en PSV gelijkspelen of verliezen: 0.33*0.66*0.66
Ajax wordt kampioen als ze gelijkspelen en AZ en PSV verliezen: 0.33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 21%

PSV wordt kampioen als ze winnen en AZ en Ajax gelijkspelen of verliezen: 0.33*0.66*0.66
PSV wordt kampioen als ze gelijkspelen en AZ en Ajax verliezen: 0.33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 18%

Wat mis ik? Ik ben geen wiskundig wonder (niet voor niks de makkelijke weg gekozen voor Wiskunde bij mijn eindexamen) maar wil wel graag snappen welke kans ik mis..... 10% missen is namelijk best veel om te missen dus ik mis een specifieke kansberekening...

Az wordt kampieon 50% ( of wel of niet) :razz:
En je mist denk de kansen dat ajax en psv ook nog zouden kunnen winnen als az gewoon wint alleen dan op doelsaldo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#85
Bumme Wrote:Genoeg gelul over De Bank..............nog twee nachtjes slapen en dan telt alleen De Schaal.........

hopelijk van van Gaal.
Ondanks mijn voorkeur voor Ajax, gun ik het die man toch enorm. Gaat weer voor mooie uitspraken zorgen... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
ajax kan ook kampioen worden als psv wint en niet verliest of gelijk speelt.
Reply
#87
Kooltje dat is m denk ik inderdaad...
AJAX wordt kampioen als Ajax wint en AZ gelijkspeelt of verliest en PSV wint, gelijkspeelt of verliest = 0.33*0.66*1
Maar dan mis ik nog wat %....

Boca: doelsaldo heb ik weggelaten, ben uitgegaan dat op basis daarvan geen wijzigingen in ranking meer komen...

Kennemerland, wat jij doet is inderdaad wat overzichtelijker Big Grin =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#88
Kennemerland Wrote:Overigens zonder doelsaldo-geneuzel

nogal belangrijk dat doelsaldo.

en dat klemt te meer nu je vergeet dat de knvb voor ajakkes is en voor het gemak een jeugdspeler van ajakkes als scheidsrechter aanstelt.

maar ook dat mag met recht geneuzel worden genoemd!
Reply
#89
Bocaloca Wrote:
Marshall Wrote:Lekker weer, elkaar afzeiken in plaats van gewoon lekker de kansen bekijken.
Het enige waar ik nog problemen verwacht voor AZ is de gemiddelde leeftijd. Oftewel:kunnen ze de druk aan?
Ik hoop van wel! De eerste club die het sinds 80 kan afsnoepen van PSV, AJAX en FEIJ... Geweldig lijkt me dat! En als ze dan ook nog de beker pakken?! Heerlijk!!
In elk geval het mooiste seizoen sinds ik voetbal kijk...

Als ik het zuiver mathematisch bekijk kom ik er niet uit overigens... Wat doe ik fout?
AZ wordt kampioen als ze winnen: 0,33
AZ wordt kampioen als ze gelijkspelen en Ajax en PSV gelijkspelen/verliezen: 0.33*0.66*0.66
AZ wordt kampioen als ze verliezen en Ajaz en PSV verliezen: 0,33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 51%

Ajax wordt kampioen als ze winnen en AZ en PSV gelijkspelen of verliezen: 0.33*0.66*0.66
Ajax wordt kampioen als ze gelijkspelen en AZ en PSV verliezen: 0.33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 21%

PSV wordt kampioen als ze winnen en AZ en Ajax gelijkspelen of verliezen: 0.33*0.66*0.66
PSV wordt kampioen als ze gelijkspelen en AZ en Ajax verliezen: 0.33*0.33*0.33
Deze opgeteld kom ik op 18%

Wat mis ik? Ik ben geen wiskundig wonder (niet voor niks de makkelijke weg gekozen voor Wiskunde bij mijn eindexamen) maar wil wel graag snappen welke kans ik mis..... 10% missen is namelijk best veel om te missen dus ik mis een specifieke kansberekening...

Az wordt kampieon 50% ( of wel of niet) :razz:
En je mist denk de kansen dat ajax en psv ook nog zouden kunnen winnen als az gewoon wint alleen dan op doelsaldo

Inderdaad, dus ongeveer 50% dat AZ kampioen wordt. Die andere 50% Ajax of PSV. Daar PSV moet 2 x meer moet scoren is dit te verwaarlozen, dus toch nog ongeveer 50% kans dat Ajax kampioen wordt.
The great old Ludwig von...
Reply
#90
Alle kansberekening in voetbal is natuurlijk onzin, zeker dit geval. Alles staat af valt met het doelsaldo. Ajax en PSV zullen in principe naar een hoge uitslag toe moeten en zullen, zeker als AZ voor komt te staan, risico's moeten gaan nemen. En bovendien elkaar ook nog in de gaten houden.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: