The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Masters Rome
#31
Eén mindere game en je verliest de set, lijkt wel gras :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Rome = Snel gravel.

(tis er heel droog, Hamburg is vochtig en daardoor veel trager)
Reply
#33
Ja oke, dat wist ik ook wel, maar dit was wel heel bizar. En het regende vandaag ook gewoon zachtjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Nu echt regen, komt Hewitt wel goed uit.

Murray wint dan weer de set met 6-1, typisch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Gravel is echt niet snel vandaag met die regen..eerder traag...blijft het weer zo dan evt kansen voor Almagro tegen Federer??
Reply
#36
Hoop dat het door blijft regenen, des te meer verschillende teams komen er :Big Grin
Reply
#37
Kraai Wrote:Gravel is echt niet snel vandaag met die regen..eerder traag...blijft het weer zo dan evt kansen voor Almagro tegen Federer??
Dat is eigenlijk mijn grootste twijfel, samen met Ferrer.

Maar toch, al heeft Federer het vaak lastig in eerste rondes, als hij er moet staan, staat hij er vrijwel altijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad Wim Wrote:Nu echt regen, komt Hewitt wel goed uit.

Murray wint dan weer de set met 6-1, typisch...

Hewitt kan effe uitrusten, voordat Oscar hem definitief van de baan stuurt. En normaal gesproken heeft Murray weinig kans op gravel.
Lleyton en Andy zijn voor mij dus geen echte opties voor het TM-team van deze week.
Sorry guys...... :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#39
Ad Wim Wrote:
Kraai Wrote:Gravel is echt niet snel vandaag met die regen..eerder traag...blijft het weer zo dan evt kansen voor Almagro tegen Federer??
Dat is eigenlijk mijn grootste twijfel, samen met Ferrer.

Maar toch, al heeft Federer het vaak lastig in eerste rondes, als hij er moet staan, staat hij er vrijwel altijd.

Ja klopt...vrijwel altijd...maar nu toch erg lastig met Almagro en daarna wellicht Gasquet....twijfel twijfel
Reply
#40
waar heeft wawrinka de laatste weken gezeten? geblesseerd geweest ofzo?
Reply
#41
waar kan ik de tussenstanden vinden van de niet uitgespeelde wedstrijde? want lees hierboven dat hewitt bijv. al op de baan is geweest
Reply
#42
Volgens mij is het juist heel makkelijk deze week.
Zo'n 10000 kun je zo invullen, ik twijfel alleen over Tursunov, Acasuso of wat ander grut.
Reply
#43
Helemaal met andree eens...

Tot de 9000 kon ik het zo invullen... paar gokjes en klaar ben je
Reply
#44
heb liever dat je mij even antwoord geeft...
Reply
#45
Het is ook niet heel moeilijk, maar juist met die gokjes kun je het verschil maken dus die moet je weloverwogen kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
andre Wrote:Volgens mij is het juist heel makkelijk deze week.
Zo'n 10000 kun je zo invullen, ik twijfel alleen over Tursunov, Acasuso of wat ander grut.

Tursunov tegen Gonzo, Acasuso tegen Ljubicic (in het kwart van Fedex)..... beide lastig.
The choice is up to you gentlemen..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#47
kooltje Wrote:heb liever dat je mij even antwoord geeft...

Kijk eens effe op livescores.com :razz:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.livescore.com/tennis.dll">http://www.livescore.com/tennis.dll</a><!-- m -->
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#48
Ik zit met Gaudio. Fish en Roddick toch te doen, maar met hem weet je het niet. Verloor zijn laatste wedstrijd 61 60 van Soderling...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
hernandez-hewitt..lastig..zou voor de wedstrijd voor hernandez gaan
Reply
#50
Dankzij de regen wordt het deze week een hele kluif om een goed scorend team neer te zetten. Er zullen aardig wat verschillende teams komen.
Enkele partijen die vandaag op het programma stonden hadden de keuze iets makkelijker kunnen maken. zoals Calleri-Starace en Becker-Söderling.
En hoe loopt het af bij Hewitt - Hernandez Icon_question Icon_question Icon_question Icon_question
Allerlei scenario's zijn hier denkbaar die de scores kunnen beïnvloeden.
Wel spannend natuurlijk.........Veel wijsheid en Suc6 heren managers.

:lol: :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#51
morgen meteen veel duidelijk...16 partijen op het programma.
ik heb mijn team en hou het zo, ondanks veel twijfels.
roddick, ljubo kunnen zomaar eens zich naar de kwart/halve serveren. maar ja hun kies je niet uiteraard op gravel. wordt een mooie week, al zullen veel managers op zeker spelen.
Reply
#52
Een ding lijkt zeker, het gros gaat voor Rafa. :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#53
En Hewitt en Murray gaan verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Calleri wordt weggespeeld.. 3 Sp met een dubbele break.. 6-3 dan.. Starace nu....
Reply
#55
Ondanks het verlies van de 1e set 6-3, toch mijn vertrouwen in Calleri :roll:
Reply
#56
Opvallend:

De nummer 2 van de ranglijst : €11444
De nummer 3 van de ranglijst: €7576
De nummer 4 van de ranglijst: €10496

Ondanks dat de teams veel op elkaar lijken, kunnen de spelers die vrij hoog op de ranglijst staan hun slag slaan...
Reply
#57
hmm direct de break voor starace 2-0.. Sad
Reply
#58
cruijff Wrote:Ondanks het verlies van de 1e set 6-3, toch mijn vertrouwen in Calleri :roll:

Ben die wedstrijd op Sport1 aan het kijken. In de eerste paar games had ik het gevoel dat die Starace maximaal 3 games zou gaan pakken. Waar Calleri nu mee bezig is, vraag ik me af.... Thuispubliek speelt geen rol, want er zit bijna niemand.
Reply
#59
ja zit hem ook te kijken, helaas Sad
Reply
#60
Verdomme, ik heb het niet aangedurfd om Starace te nemen bij TM. Stond volgens moij ook nog 3-3 om vijf voor tien. Kan een duur gemis worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: