The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Masters Rome
#61
Ad Wim Wrote:Verdomme, ik heb het niet aangedurfd om Starace te nemen bij TM. Stond volgens moij ook nog 3-3 om vijf voor tien. Kan een duur gemis worden...
dat weet ik wel zeker..denk halve finale pas eruit tegen nadal. nu 5-0 in de tweede voor hem.
Reply
#62
Starace pakt nu al 8 games op een rij.
Reply
#63
starace wint..het begin van een mooie week...canas nu de dubbele break in de tweede en gaat serveren voor de match
Reply
#64
5 partijen van start!

Hup Delic, Moya en Montanes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ad Wim Wrote:Hup Delic, Moya en Montanes!

Die mogen van mij allemaal verliezen.
Reply
#66
Delic begint prima, maar waar Montanes en Moya mee bezig zijn :roll: :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Safin wordt weggespeeld door Delic #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Toch niet heel verrassend gezien de vorm van Safin en de goede quali's van Delic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Marat gaat beter spelen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Safin breakt :razz: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
Moya kan douchen.

Opgave Haas
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#72
Wat een knuppel die Haas, come on Safin, Montanes en Berdych!!!
Reply
#73
Safin begint weer aardig te prutsen... #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Klasse Berdych! Safin moet idd niet lopen fucken en gewoon winnen!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Balen van Delic. Marat gaat nu ook wel Davydenko pakken.

Wat Moya had, snap ik niet helemaal. Gelukkig ben ik niet voor hem gegaan bij TM. Wat een drol zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Safin Hakkuh Klasse!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#77
Gaudio heeft een break :wink: :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Dit mag Fish wel even winnen. Heb een tijdje getwijfeld over Gaudio, maar ik durfde het toch niet aan. Hij gaat er sowieso wel af tegen Roddick denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
buurs Wrote:Safin begint weer aardig te prutsen... #-o
Tja, het zijn toch jouw weken dus het zal je voorlopig nog niet tegen zitten. Kuezes als Hrbaty en Safin pakken net in de weken dat jij ze neemt goed uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Federer - Almagro. Tijd voor Almagro om te stunten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Inderdaad Haggeman! Ik moet weer college in, steun hem voor me!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Jammer van Montanes, maar de rest van de uitslagen is vooralsnog prima.
Reply
#83
integendeel, rampzalig begin van deze week. ik heb er nu al geen zin meer in #-o
Reply
#84
Voor mij geen dramatisch begin, maar ook niet al te best. Maar de belangrijkste partij moet nog komen: Ferrer-Andreev.

Maar wat is die Federer toch een koning! Iedereen zeurt altijd dat hij in de eerste rondes er met zijn kop niet bij is, maar tegen een van de lastigste ongeplaatste spelers staat hij er gewoon, klasse!
Wel kut voor TM, maar ik vond het de gok waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Het is nog niet voorbij voor Almagro
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
*5-4 30-30.. het kan nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
toch maar niet deze keer. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Ik wil alvast een gewaagde uitspraak doen: Federer gaat zondag Nadal verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Daar ging ik ook van uit, maar voor 70 punten is Nadal nog wel rendabel.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#90
Paar belangrijke potje nu:
Volandri-Gabashvili
Ferrer-Andreev
Rochus-Llodra

Laatstgenoemden moeten winnen, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: